Veliki “AHA momenti” in elitne informacije konference Traffic&Conversion

Če ste me v zadnjih 14 dneh brali in spremljali, potem veste, da sem šla zopet čez lužo po novo znanje in na konferenci Traffic & Conversion dobila “hangover” od vsega novega znanja.

Kje sploh začeti, katero taktiko implementirati? Se usmeriti v You Tube, pričeti s podcastom, narediti subscribtion? Kaj pa Linkedin, OMG baje je tukaj velika priložnost. Ravno sedaj. Če ne pričnem zdaj, bo jutri prepozno?!

V zadnjem tednu se mi je vse sestavilo in velike, pomembne uvide in zaključke želim deliti z vami v tem zapisu. Ker ni pomembno, koliko najnovejših taktik bom implementirala, važno je, da se skladajo z mojo vizijo in mojo strategijo. In važno je, da imajo vse aktivnosti največjo možno donosnost.

Nekatere “aha momente” ste že prebrali na emailu, nekatere ste lahko videli v mojih videih na Facebooku, nekaj od njih pa je novih.

Dotaknila se bom 4 pomembnih AHA momentov, ki so skupek vseh treh dni in lahko rečem, da so rdeča nit skoraj da vsakega predavanja, na katerih sem bila.

Velik PRVI AHA moment  je PERSONALIZACIJA!

Skupni imenovalec vseh predavanj in predpostavka za vse naše nadaljne aktivnosti.

Poglejte te statistike.

⚠️ 50% odjav iz emailov se zgodi, ker vsebina ni relevantna!

⚠️ 71% uporabnikov želi priporočila brskanja v svojem brskalniku

⚠️80% uporabnikov želi priporočila nakupov glede na pretekle nakupe

⚠️29% večji open-rate in 57% višji CTR pri personaliziranih emailih.

Ja Maja okej razumem, ampak kako naj to dosežem?

Odkrijte, kaj želijo in kaj potrebujejo z enim izmed najbolj učinkovitim načinom.

S KVIZI.

Ste že slišali za knjigo ASK od Ryan Levesque?

Avtor te knjige in zelo precizen marketer nam je zaupal 3 tipe kvizov, ki vam pomagajo identificirati karakteristike naše stranke, diagnosticirati probleme, odkriti profil.

Cilji, ki jih morate z vašim kvizom doseči:

  • 1. cilj: PRIVABITE (HOOK) Kaj je tisto, kar želi vaš uporabnik izvedeti o sebi in na kar se navezuje vaš produkt?
  • 2. cilj: DIAGNOSTICIRAJTE (DIAGNOSE) z vprašanji in na koncu za rezultat zahtevajte email naslov
  • 3. cilj: PREDPIŠITE ( PRESCRIBE) na podlagi rezultati personalizirajte priporočilo vase ponudbe.

Ko kreiramo kviz vedno pričnemo na koncu. Pri naši ponudbi. Tam pridemo do izhodiščne velike ideje in s tem bo naš kviz kot trden most, ki povezuje našo ponudbo z uporabnikom.

1. tip kviza je “KAJ JE MOJ TIP?”

Kaj je moj tip kože, kaj je moj tip osebnosti, kaj je moj tip podjetnika, kaj je moj metabolni tip?

Vse to so kvizi, ki jih na eni strani uporabniki ljubijo, saj jim pomagajo odkriti stvari o sebi, ki jih še niso vedeli in na drugi strani so to informacije, na podlagi katerih lahko vašo komunikacijo usmerite v ciljno, precizno kampanjo, ki jo tvorijo personalizirane pristajalne strani, email komunikacija, Facebook oglasi…

2. tip kviza je “PREVERJANJE ZNANJA”

Kako dobro obvladate Facebook oglaševanje? Ste podpovrečni, povprečni ali nadpovprečni vodja? Ste pripravljeni na samostojno podjetniško pot?

Ljudje se radi primerjamo z drugimi, tako smo vzgojeni, tako nas oblikuje sistem in to je v naši naravi. Ocene, ki jih dobimo, bodisi so dobre (in jih želimo deliti s svetom), bodisi so slabe (in želimo izboljšati situacijo), v obeh primerih so izhodišče za to, kako stranko nagovarjamo naprej in pa kaj ji prodajamo?

☑ 3. tip kviza je “PREMAGOVARNJE OVIR”

Kaj vam preprečuje, da bi izgubili odvečno težo? Ali vas miselnost drži uklenjene v revščini? Kaj vam preprečuje napredek pri učenju kitare?

Še nekaj napotkov, ki nam pridejo prav pri kvizu:

  • google vprašalniki NISO KVIZ (saj nimajo konverzijskega cilja)
  • vključite od 7-12 vprašanj
  • naredite
  • preden se lotite lansiranja kviza lahko VABE (HOOK) testirate z oglasi in emaili

Katero orodje vam priporočam?

Thrive quizes (deluje v wordpress okolju kot vtičnik)

Bucket.io (omogoča vam tako analitiko, prilagodljiv design, vmesnik za viralnost, focus na konverzije).

Alternativa kvizu so tudi kalkulatorji in konfiguratorji, odlično orodje za to je Calculoid.com.

Še nekaj napotkov, ki jih lahlo upoštevate pri personalizaciji ostalih aktivnosti:

  • segmentirajte glede na brane blog poste, pretekle nakupe, klike znotraj email kampanj (dodajanje tagov)
  • segmentirajte glede na fazo zavedanja in pa fazo nakupnega procesa (kako “globoko” v prodajnem procesu, v transakcijskem razmerju je vaša stranka z vami?) – to pomeni, da morate usmerjati vaše aktivnosti v remarketing, bodisi na socialnih omrežjih, bodisi na emailu.
  • Pišite personalizirane emaile (uporabljajte imena vaših strank, odličen način so tudi personalizirane slike, za katero uporabljajte orodje Nifty images.
  • Ponudite personalizirane izdelke (originalne variante vaših izdelkov lahko za premium doplačilo ponudite kot unikate)
  • Personalizirajte “push notificationse” in s tem dvignite tako klikabilnost kot konvertabilnost vaših sporočil

 

Velik DRUGI AHA moment  je INVESTIRAJTE V STRANKE!

“Vse nove stranke, kupce pridobimo s 25% izgubo na front-end ponudbi!” 😲😲😲

To je bila izjava dneva s strani CMO podjetja Agora Financial (300 mio letnega prihodka samo online!!) in ta izjava zagotovo več kot 95% podjetnikov prestraši.

Večina podjetij se osredotoča na zaslužek takoj.

Na donos 300%, 400%, 1000% v prvi transakciji, ki se zgodi z našo novo pridobljeno stranko.

Miselnost, ki jo posedujejo elitni marketerji čez lužo pa je: “Tisti, ki je v danem trenutku pripravljen in zmožen investirati več v to, da pridobi novo stranko, obvladuje igro in zmaga.” 🙌🙌🙌

In to ni samo miselnost, to je čista logika in resnica.

Pridobivanje novih strank je investicija v razmerje.

Ker razen, če prodajate totalni “nateg produkt”, bo stranka kupovala od vas še naprej. In če nimate nič več za prodati, potem je dobro izhodišče to, da pričnete razmišljati o tem.

 

💥Podjetje, ki želi rasti na dolgi rok se mora osredočati na 2 vrsti prodajne strategije:

💥1 AKVIZICIJSKA STRATEGIJA OGLAŠEVANJA

Pridobivanje novih strank z neko “no brainer” ponudbo, s katero krepi bazo in kjer v najboljšem možnem scenariju doseže točko preloma (breakeven).

Akvizicijska strategija oglaševanja ponavadi NI PROFITABILNA, vendar je nujna, če želimo ohraniti rast in pa kontinuirano prodajo.

Pri tem strategiji je zelo, zelo pomembno to, da se osredotočimo na povečevanje vrednosti posameznega nakupa (AOV), ki se na tej točki zgodi. To pa so vse upsell, crossell, downsell strategije, enkratne ponudbe na zahvalni strani, dodatki k naročilu v nakupnem procesu (bump orders), saj se s povečevanjem povprečne vrednosti nakupa povečuje tudi naša zmožnost investicije v posamezno stranko!

 

💥2. MONETIZACIJSKA STRATEGIJA OGLAŠEVANJA

Tukaj pa je doma čarobnost prodaje in generiranje zaslužka.

Skrivnost leži v povečanju vrednosti nakupov vaših obstoječih strank in spodbujanju frekventnosti nakupov.

Zapomnite si dejstvo, da je vaša obstoječa stranka za vas vredna 9x več kot vsaka nova potencialna stranka.

Enkrat (ali večkrat) vam je že zaupala in kupila od vas in če je niste razočarali, verjemite, da bo z veseljem spet sprejela vašo ponudbo ter ostala z vami, dokler ji drugje ne ponudijo boljših pogojev, izkušnje, ponudbe, tretmaja.

❓Torej vprašajte se, kaj lahko vaša obstoječa stranka še kupi od vas.

❓Kolikokrat lahko kupi ta isti produkt, ki ste ji ga prodali preko akvizicijske strategije oglaševanja?

❓Kakšne komplementarne izdelke ji še lahko ponudite?

 

Velik TRETJI AHA moment  je SNEMAJTE VEČ PRAVIH VIDEJEV

Če bi vam lahko dala en sam nasvet, kaj početi več in kaj početi boljše v letu 2019, da bodo vaši oglasi bolj uspešni, da boste ustvarili večji odziv – potem je to zagotovo snemanje videjev.

Videji, videji, videji.

Ampak najbrž se to tudi že zavedate, saj je o tem veliko govora vsepovsod.

Kakšni naj bodo ti videji, da bodo resonirali z uporabnikom na socialnem omrežju?

Z vami delim 6 nasvetov, ki so nekako skupek različnih predavanj konference Traffic&Conversion– Frank Kerna, Dean Graziosija, Harmon brothers.

Vsi trije našteti so delile načine, kako uspeti na socialnih omrežjih, kako kreirati video kampanjo, ki bo ne samo dosegla viralni efekt, temveč tudi prodajala. 🛒

Pa gremo k tem 6 nasvetom:

 

💣NASVET: Videji naj bodo posneti in oblikovani za mobile first!

Za spletno stran že vsi uglašeno čivkamo, da je pomembno, da je prilagojena mobilnim napravam. Kaj pa oglasi?

 

Oglas je namreč prva točka, prvi stik z uporabnikom IG ali FB-ja in zavedati se moramo, da je vsebina na tovrstnih omrežjih konzumirana na mobilnih napravah.

Vprašajte se, kako izgleda ležeč video na mobilcu in kakšen format v osnovi nudi Instagram feed in Instagram story?

Torej videji naj bodo kvadratne in/ali vertikalne oblike.

 

💣NASVET: Videji naj vsebujejo podnapise in/ali tagline!

Uporabnik Facebooka in Instagrama zvoka ne vklaplja!

Kar 85% uporabnikov statistično spada v to skupino, pa vendar je 75% videjev objavljenih brez podnapisov in za razumevanje je nujno potreben zvok.

 

Če so vaši videji v osnovi taki, da se zgodba razume brez podnapisov, potem lahko uporabite tagline in dodatno poudarite določene benefite itd.

 

Če je v videju izpostavljen nek govor, potem je nujno, da vključite podnapise. V nasprotnem primeru se bo smisel vašega sporočila izgubil.

 

💣NASVET: Idelna dolžina videja ne obstaja!

Ja, berem vam misli.:)

Verjetno se  na tej točki že sprašujete, koliko naj bo videjo dolg in seveda vam serviram odgovor: Idealne dolžine videja ni, video je lahko uspešen, če je dolg 45 sekund ali pa 35 min.

 

Važno je, da uporabnik ne izgubi fokusa, da se ne ponavljate in da je vsebina smiselna, koristna in tako dolžina postane nepomemben faktor.

 

Seveda se morate pri oglaševanju na Instagramu držati časovnega okvirja do 60 sekund, v Instagram story-jih do 45 sekund, ampak Facebook dejansko te omejitve nima.

Pri študijah primera Dean Graziosija je bil zmagovalen oglas dolg 37 minut, naslednji drugo uvrščeni pa 60 sekund. Prvi je vseboval nek bolj poglobljen trening (mini class), kjer je uporabnika naučil določene tehnike, s tem pa podal vrednost in si zgradil kredibilnost.

Lahko si predstavljate, da so obiskovalci pristajalne strani, ki pridejo iz takšnega oglasa veliko bolj ogreti in pripravljeni kupiti.

 

💣NASVET: Najbolj pomembnih je prvih 6 sekund!

Ste kdaj pogledali statistiko ogledov vaših videjev?

Je podobna tej neverjetni številki – 95% videjev na socialnih omrežjih uporabniki gledajo le 6 sekund!

Torej to kar poveste v prvih 6 sekundah je odločilno, ali bo uporabnik ostal z vami in gledal dalje ter navsezadnje tudi se odločil za naslednji korak.

 

V prvih 6 sekundah morate uporabnika zadeti v srce in ustaviti njegove hitre prstke, ki drsijo po ekranu v neskončnost.

Odgovor na vprašanje, kaj to je, vas čaka na zadnji točki.

 

💣NASVET: Native oglasi delujejo bolje od profesionalnih!

Kaj so to native oglasi?

Velikokrat si želim stvari prevesti v Slovenščino in ne zanemarjati vidika jezika. Ampak res veliko izrazov nima ustreznega, razumljenega substituta.

Native oglasi so kot organske objave, nekaj kar izgleda naravno.

Morda naravni oglasi? Nop.:)

Skratka…

Vaši oglasi bodo bolje delovali, če ne bodo delovali kot oglasi.

Torej ali profesionalno obdelani, posneti videji, ki stanejo več 100, celo 1000€, prinašajo boljše rezultate?

Ni nujno. Včasih celo nasprotno.

Videje lahko posnamete z vašim pametnim telefonom, ga opremite z emojiji, gifi (znotraj IG aplikacije), uporabite enostavna orodja za dodajanje taglinov (kot je recimo LUMEN5) in imate lahko naslednji zmagovalen oglas, ki vam bo prinašal denar, medtem ko vi spite.

 

 

💣NASVET: Ideje za vsebino videjev črpajte s strani skupnosti!

Ker sedaj že vemo, kako pomembnih je prvih 6 sekund, moramo znati uporabnika v tem časovnem okvirju nagovoriti in doseči prvi cilj našega oglasa – to je ustvariti povezanost.

Kako priti do idej za vsebino oglasov?

Za prvo fazo spoznavanja se osredotočite le na svojo stranko in njeno trenutno stanje.

Napišite 5 prepričanj, 5 trenutnih frustracij, 5 napak, ki jih stranka trenutno dela in ji preprečujejo, da bi dosegla želeno stanje (ki je povezano z vašim produktom ali storitvijo)

Za drugo fazo vajinega odnosa, ko ima stranka že neko znanje o vas in vaših produktiv spremenite komunikacijo.

Na list napišite 5 dvomov, 5 ugovorov, 5 velikih »NE-jev«, ki jih ima stranka v povezavi z vašim produktom ali storitvijo.

Ja Maja, ampak jaz prodajam modno obutev, kaj naj tukaj nagovarjam?

Fer vprašanje in seveda ta formula ni sedaj aplikativna v čisto vsak poslovni model.

V primeru, ko prodajate modne, lepotne izdelke ter produkte, kjer je nizka cena in gre pravzaprav za »no-branier« produkt, je pomembno, da so vaši izdelki predstavljeni skozi različne vizualne, demonstrativne oblike.

Pomagate si lahko s super predlogami (templati) znotraj FB oglaševalske platfrome in kreirate videje iz različnih slik.

Lahko posnamete video tutoriale itd.

Tudi tukaj se lahko fokusirate na dvome, pomisleke, ugovore, ki jih stranka ima.

Če recimo prodajate čevlje, lahko prikažete različne kombinacije »outfitov«, ki jih lahko nosi v kombinaciji z novimi čevlji.

Morda je njen ugovor na nakup čevljev na spletu – da mora čevlje prej preizkusiti na nogi.

Kaj lahko naredite na tem področju, da ji olajšate nakupno odločitev?

Upam, da ste dobili idejo, kako lahko izboljšate vaše videje z upoštevanjem teh 6 nasvetov.

 

Velik ČETRTI AHA moment  je PIŠITE TEKSTE RAZUMLJIVE OSMOŠOLCU

Postati boljši pisec vsebin je kompetenca, ki neposredno vpliva na prodajni uspeh podjetja.

Vsebina v obliki emaila, oglasa, videa, prodajnega letaka.

Ampak kaj pomeni postati boljši pisec?

Imeti bolj bogato, bolj precizno izrazoslovje? Se poigravati s pridevniki in opisi?

Fascinantna statistika najbolj branih avtorjev/ pisateljev vseh časov je pokazala, da so knjige, ki so jih ti napisali, napisane in razumljive osmošolcu.

Vsi vemo, da ste inteligentni, razgledani in šolani. Da imate bogat nabor izrazov, ki jih stresete iz rokava za šalo in tako impresionirate stroko.

Ampak prosim ne komunicirajte tako z vašimi strankami in sploh ne v vaših prodajnih tekstih.

 

Če ne zmorete narediti vsebine razumljive osmošolcu, potem še vi ne veste, zakaj točno gre, ali pa se preveč obremenjujete s tem, kaj bodo o vas mislili drugi. Bojite se, da bo vaša vsebina videti cenena in nestrokovna.

Če je vaš cilj impresionirati stroko, potem izvolite. Če organizirate konferenco za NASA znanstvenike, potem se vam bo štelo v plus, koliko ultra strokovnih izrazov boste navedli.

 

Če pa je vaš cilj služiti vašim strankam (navadnim smrtnikom), jim pomagati rešiti problem, prodati produkt / storitev, potem upoštevajte to pomembno pravilo.

Kako pisati bolj enostavna besedila?

 

  • Uporabljajte kratke stavke (največ 25 besed v stavku)
  • Pišite v največ 3-stavkih na odstavek
  • Izognite se nepotrebnim dvoijnim opisom, pridevnikom itd.
  • Superlative zamenjajte z osnovnimi izrazi
  • Žargonske izraze razložite osnovno

 

Za analiziranje tekstov sta super ti 2 aplikaciji (žal prideta v poštev le v primeru, da pišete v angleščini). Pokažeta stopnjo šolske izobraze, ki je potrebna za razumevanje vaših besedil in vam predlagata izboljšave.

 

https://www.perrymarshall.com/grade/

http://www.hemingwayapp.com/

 

Druga zelo pomembna stvar pa je to, da moramo ločiti med direktnim marketingom (katerega cilj je prodaja) in med brandingom (grajenje blagovne znamke). Pri slednjih bodo šteli absktraktni izrazi in slogani, ki impresionirajo. Zaradi njih lahko dobiti nagrado na SOFU.:)

Dejstvo pa je, da besedila direktnega marketinga niso prosti spisi, s katerimi boste očarali učitelja slovenščine v osnovni šoli (ravno nasprotno:)). Besedila morajo biti struktorirana in ciljno zasnovana za prodajo.

Prvi cilj takih besedil je pritegniti z udarnim naslovom, drugi cilj je zgraditi emocionalno povezavnost, vzpostaviti avtoriteto, predstaviti ponudbo in pa spodbuditi klic k akciji.

 

Torej to so bilo nekaj izmed mnogih AHA momentov, vendar se mi zdi pomembno, da vam znanje predajam postopoma.

Kmalu bodo na voljo tudi celotni, poglobljeni digitalni konference vseh 19 predavanj, ki sem jih obiskala.

Ujemite EKSKLUZIVNO PONUDBO prednaročil in si svoj izvod digitalnih zapiskov (skupaj več kot 800 strani praktičnega znanja) zagotovite po smešno nizki ceni.

Če poznate koga, ki bi mu znanje digitalnega marketinga prišlo prav, mu naredite uslugo ter delite ta zapis z njim.

Za vprašanja, uvide in vaše poglede pa le pogumno zapišite v komentar spodaj.

 

Hvala za pozornost.

Pozdravček,

Maja

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja