
Strnjeni zapiski s praktičnimi primeri in testiranji največje konference o spletnem marketingu Traffic & Conversion

Znanje za katerega sem sama plačala več kot 2000$ boste vi prejeli skoraj zastonj …

Uspelo nam je, zbralo se nas je več kot 300 in zapiski so že digitalizirani!
[/text_block]
[/text_block]

Najnovejše taktike, strategije, procesi, triki in sistemi za povečanje prodaje, prometa spletne strani IZ PRVE ROKE

Ali pa ste bili na konferenci, kjer ste plačali 500€ in več, vse kar ste prejeli pa na koncu ni imelo tiste prave praktične vrednosti?
Vem kako se počutite in sama sem bila že večkrat v tej vlogi, zato se teh dogodkov niti ne udeležujem več.
Ampak niso vse konference enake …
Letos sem bila prvič na eni izmed najbolj praktičnih, najbolj obiskanih in vsebinsko bogatih konferenc o spletnem marketingu v Ameriki.
V mesecu marcu sem obiskala skupno 13 predavanj konference o spletnem marketingu Traffic & Conversion, ki jo obiše cca 4000 ljudi iz “online sveta”.
Dogodek ponuja najbolj praktična in vsebinsko bogata predavanja, na katerih so predstavljeni vsi zadnji trendi in praktične formule na področju oglaševanja, email marketinga, pisanja prodajnih vsebin, lead generationa, split-testiranja, prodaje na Amazonu, modelov prodaje dropshipping, subscription, info produktov …
Kar je meni osebno najbolj všeč – in verjamem, da bo tudi vam – je to, da nam gospodje na odru razkrirejo popolnoma vse korake, s katerimi so prišli do osupljivih rezultatov, dobimo vpogled v sisteme in procese, ki poganjajo kolesja teh multimilijonskih podjetij v vseh oblikah.
Do pikice natančno lahko vsebino teh predavanj prejmete tudi vi – le z eno razliko.
Jaz sem za to znanje plačala 2000eu, vi pa ga boste prejeli skoraj zastonj.
Vseh teh 13 predavanj (kar je cca. 8 ur gradiva – oz cel marketinški pouk) lahko, skupaj z mojimi komentarji na ta predavanja in nekaterimi praktičnimi primeri ter testiranji iz prakse naročite preko prednaročilnice in si zagotovite svoj izvod po ceni 34€.
[/text_block]
Katerih 13 predavanj sem obiskala in kaj vas čaka znotraj zapiskov?


[/op_liveeditor_element]
25 noro efektivnih marketinških taktik, ki jih lahko implemenirate zdaj [Roland Frasier]
[/op_liveeditor_element]

[/op_liveeditor_element]
Kako narediti odličen Facebook oglas, ki zgrabi pozornost in generira ROI [Nicholas Kusmich]
[/op_liveeditor_element]

[/op_liveeditor_element]
Kako kreirati milijonsko marketinško kampanjo v 4 korakih [Perry Belcher]
[/op_liveeditor_element]

[/op_liveeditor_element]
Magična formula za pisanje naslovov, ki vedno deluje in kako generirati ‘smrtonosno’ vabo za vaš produkt ali storitev [Perry Belcher]
[/op_liveeditor_element]

[/op_liveeditor_element]
Kako Googlovo novo ‘split-test’ orodje generira prodajo (in kako NE) [Chris Mercer]
[/op_liveeditor_element]

[/op_liveeditor_element]
Facebook video formula v 3 korakih: Kaj smo se naučili od 128 milijonov video ogledov [Keith Krance, Ralph Burns,]
[/op_liveeditor_element]

[/op_liveeditor_element]
Facebook Messenger roboti: nova dimenzija ‘lead generationa’ [Ezra Firestone]
[/op_liveeditor_element]

[/op_liveeditor_element]
Preprosta formula za kreiranje zgodbe, ki prodaja vaše produkte, vas in vašo blagovno znamko [Perry Belcher]
[/op_liveeditor_element]

[/op_liveeditor_element]
Kako izpeljati idealen prodajni pogovor [Ryan Deiss]
[/op_liveeditor_element]

[/op_liveeditor_element]
5 ubijalskih kampanj za povečanje prometa spletne strani, ki jih lahko uporabite že danes [Molly Pitman]
[/op_liveeditor_element]

[/op_liveeditor_element]
Najbolj vroča, efektivna spletna orodja in kako jih uporabljati [Roland Frasier]
[/op_liveeditor_element]

[/op_liveeditor_element]
Dokazani načini uporabe Facebooka, ki povečajo generiranje kontaktov, povečajo prodajo in konverzije [Mari Smith]
[/op_liveeditor_element]
Kdo so gospodje in gospe iz odra, ki so tudi originalni avtorji vsebine, ki jo bom z vami delila znotraj zapiskov?













Na konferenci je navdušil s parimi predavanji, med drugim nam je postregel z bogato zakladnico spletnih orodij za analitiko, optimizacijo, dizajn, vsebinski marketing, oglaševanje itd.[/text_block]


Investicija v zapiske znaša le 34€.


100% garancija na zadovoljstvo in vračilo denarja
V kolikor boste mnenja, da zapiski ne vsebujejo tega kar je bilo obljubljeno in da niso vredni vašega investiranega denarja – razumem in vam ne oporekam. Brez vprašanj vam v 30 dneh vrnem denar. Še provizije transakcij krijem jaz, tako da vam ni potrebno skrbeti prav nič.