Strnjeni zapiski s praktičnimi primeri in testiranji največje konference o spletnem marketingu Traffic & Conversion

Znanje za katerega sem sama plačala več kot 2000$ boste vi prejeli skoraj zastonj …

[text_block style=”style_1.png” align=”center” font_size=”23″ font_font=”Lato” font_style=”normal” font_color=”%23374047″ font_spacing=”-1″ font_shadow=”none”]

Uspelo nam je, zbralo se nas je več kot 300 in zapiski so že digitalizirani! 

[/text_block]

[text_block style=”style_1.png” align=”center” font_size=”23″ font_font=”Lato” font_style=”normal” font_color=”%23374047″ font_spacing=”-1″ font_shadow=”none”]Zapiski so v slovenskem jeziku in vsa predavanja so prikazana do pikice natančno. Vaš izvod na 130+ straneh lahko prejmete le za 34€!

 

[/text_block]

Oddajte prednaročilo ZDAJ

Najnovejše taktike, strategije, procesi, triki in sistemi za povečanje prodaje, prometa spletne strani IZ PRVE ROKE

 

[text_block style=”style_1.png” align=”left” font_size=”18″ font_style=”300″ font_color=”%23979ca0″ font_spacing=”0″ font_shadow=”none”]Ste bili kdaj na konferenci, dogodku ali izobraževanju in tam občutili popolno navdušenje nad vso vsebino, kasneje pa odšli domov s prepolno glavo in na vse skupaj pozabili? Oh, če bi le obstajali kakšni konkretni zapiski ali posnetki?!

Ali pa ste bili na konferenci, kjer ste plačali 500€ in več, vse kar ste prejeli pa na koncu ni imelo tiste prave praktične vrednosti?

Vem kako se počutite in sama sem bila že večkrat v tej vlogi, zato se teh dogodkov niti ne udeležujem več.

Ampak niso vse konference enake …

Letos sem bila prvič na eni izmed najbolj praktičnih, najbolj obiskanih in vsebinsko bogatih konferenc o spletnem marketingu v Ameriki.

V mesecu marcu sem obiskala skupno 13 predavanj konference o spletnem marketingu Traffic & Conversion, ki jo obiše cca 4000 ljudi iz “online sveta”.

Dogodek ponuja najbolj praktična in vsebinsko bogata predavanja, na katerih so predstavljeni vsi zadnji trendi in praktične formule na področju oglaševanja, email marketinga, pisanja prodajnih vsebin, lead generationa, split-testiranja, prodaje na Amazonu, modelov prodaje dropshipping, subscription, info produktov …

Kar je meni osebno najbolj všeč – in verjamem, da bo tudi vam – je to, da nam gospodje na odru razkrirejo popolnoma vse korake, s katerimi so prišli do osupljivih rezultatov, dobimo vpogled  v sisteme in procese, ki poganjajo kolesja teh multimilijonskih podjetij v vseh oblikah.

Do pikice natančno lahko vsebino teh predavanj prejmete tudi vi – le z eno razliko.

Jaz sem za to znanje plačala 2000eu, vi pa ga boste prejeli skoraj zastonj.

 

Vseh teh 13 predavanj (kar je cca. 8 ur gradiva – oz cel marketinški pouk) lahko, skupaj z mojimi komentarji na ta predavanja in nekaterimi praktičnimi primeri ter testiranji iz prakse naročite preko prednaročilnice in si zagotovite svoj izvod po ceni 34€.

[/text_block]

    Katerih 13 predavanj sem obiskala in kaj vas čaka znotraj zapiskov?

    [op_liveeditor_element data-style=””]

    [/op_liveeditor_element]

    [op_liveeditor_element data-style=””]

    25 noro efektivnih marketinških taktik, ki jih lahko implemenirate zdaj [Roland Frasier]

    [/op_liveeditor_element]
    [op_liveeditor_element data-style=””][text_block style=”undefined” align=”left” font_size=”17″ font_style=”300″ font_color=”%23979ca0″]Spoznali boste taktike in strategije, ki bodo povečale vaše stopnje konverzije, generirale več leadov, pridobile noro število video ogledov, poglobile odnos z vašimi kupci, …[/text_block][/op_liveeditor_element]
    [op_liveeditor_elements][/op_liveeditor_elements]
    [op_liveeditor_element data-style=””]

    [/op_liveeditor_element]

    [op_liveeditor_element data-style=””]

    Kako narediti odličen Facebook oglas, ki zgrabi pozornost in generira ROI [Nicholas Kusmich]

    [/op_liveeditor_element]
    [op_liveeditor_element data-style=””][text_block style=”undefined” align=”left” font_size=”17″ font_style=”300″ font_color=”%23979ca0″]Na tem predavanju sem izvedela za strategijo “lead generation” kampanj specifično za “high ticket product”, ki tičijo za nekaterimi najuspešnejšimi blagovnimi znamkami na spletu. Spoznali boste 10 elementov, ki so odločilni za uspeh.[/text_block][/op_liveeditor_element]
    [op_liveeditor_elements][/op_liveeditor_elements]
    [op_liveeditor_element data-style=””]

    [/op_liveeditor_element]

    [op_liveeditor_element data-style=””]

    Kako kreirati milijonsko marketinško kampanjo v 4 korakih [Perry Belcher]

    [/op_liveeditor_element]
    [op_liveeditor_element data-style=””][text_block style=”undefined” align=”left” font_size=”17″ font_style=”300″ font_color=”%23979ca0″]Predavanje, ki nas je popeljalo v ozadje milijonskih kampanj. Ker je vsebina (bodisi video oglas, prodajni tekst, članek) tisto kar prodaja smo se skoncetrirali na to, kaj je za top vsebino pomembno, kako sodelovati s tekstopiscem in kako usmerjati proces.[/text_block][/op_liveeditor_element]
    [op_liveeditor_elements][/op_liveeditor_elements]
    [op_liveeditor_element data-style=””]

    [/op_liveeditor_element]

    [op_liveeditor_element data-style=””]

    Magična formula za pisanje naslovov, ki vedno deluje in kako generirati ‘smrtonosno’ vabo za vaš produkt ali storitev [Perry Belcher]

    [/op_liveeditor_element]
    [op_liveeditor_element data-style=””][text_block style=”undefined” align=”left” font_size=”17″ font_style=”300″ font_color=”%23979ca0″]Hook, vaba, headline – vse to so izrazi za prvo najpomembnejše stičišče med vami in vašimi kupci. Kako zgrabiti pozornost svojih potencialnih strank, sploh v dobi, kjer se vse zgodi v milisekundah.[/text_block][/op_liveeditor_element]
    [op_liveeditor_elements][/op_liveeditor_elements]
    [op_liveeditor_element data-style=””]

    [/op_liveeditor_element]

    [op_liveeditor_element data-style=””]

    Kako Googlovo novo ‘split-test’ orodje generira prodajo (in kako NE) [Chris Mercer]

    [/op_liveeditor_element]
    [op_liveeditor_element data-style=””][text_block style=”undefined” align=”left” font_size=”17″ font_style=”300″ font_color=”%23979ca0″]Kompletni pregled novega orodja Google Optimize, ki vam omogoča kreiranje spli-testa v nekaj minutah, znotraj njega lahko spreminjate vizualne komponente, segmentirate traffic itd.[/text_block][/op_liveeditor_element]
    [op_liveeditor_elements][/op_liveeditor_elements]
    [op_liveeditor_element data-style=””]

    [/op_liveeditor_element]

    [op_liveeditor_element data-style=””]

    Facebook video formula v 3 korakih: Kaj smo se naučili od 128 milijonov video ogledov [Keith Krance, Ralph Burns,]

    [/op_liveeditor_element]
    [op_liveeditor_element data-style=””][text_block style=”undefined” align=”left” font_size=”17″ font_style=”300″ font_color=”%23979ca0″]Kako ustvariti video kampanjo, ki vam bo generirala prodajo in hkrati gradila prepoznavnost blagovne znamke. Kako sprožiti social engagement (delitve, komentiranje in vščekanje) vaših objav ali oglasov ter katera načela vladajo formuli za uspeh, boste izvedeli v zapiskih tega predavanja.[/text_block][/op_liveeditor_element]
    [op_liveeditor_elements][/op_liveeditor_elements]
    [op_liveeditor_element data-style=””]

    [/op_liveeditor_element]

    [op_liveeditor_element data-style=””]

    Facebook Messenger roboti: nova dimenzija ‘lead generationa’ [Ezra Firestone]

    [/op_liveeditor_element]
    [op_liveeditor_element data-style=””][text_block style=”undefined” align=”left” font_size=”17″ font_style=”300″ font_color=”%23979ca0″]Kako izkoristiti komunikacijski kanal FB messenger za generiranje baze potencialnih kupcev, s prednastavljenimi sporočili usmeriti in segmentirati uporabnike, jih ogreti za prodajni razgovor ali pridobiti zaupanje za prodajo v bodoče.[/text_block][/op_liveeditor_element]
    [op_liveeditor_elements][/op_liveeditor_elements]
    [op_liveeditor_element data-style=””]

    [/op_liveeditor_element]

    [op_liveeditor_element data-style=””]

    Preprosta formula za kreiranje zgodbe, ki prodaja vaše produkte, vas in vašo blagovno znamko [Perry Belcher]

    [/op_liveeditor_element]
    [op_liveeditor_element data-style=””][text_block style=”undefined” align=”left” font_size=”17″ font_style=”300″ font_color=”%23979ca0″]Kako načrtovati, napisati zgodbo, ki jo lahko uporabite v vaših marketinških kampanjah. Zgodbe so najboljše prodajno “orodje”, ki prodaja vas, vaše storitve in blagovno znamko. Kako delujejo človeški možgani, ko procesirajo neko zgodbo in zakaj so zgodbe tako mogočne?[/text_block][/op_liveeditor_element]
    [op_liveeditor_elements][/op_liveeditor_elements]
    [op_liveeditor_element data-style=””]

    [/op_liveeditor_element]

    [op_liveeditor_element data-style=””]

    Kako izpeljati idealen prodajni pogovor [Ryan Deiss]

    [/op_liveeditor_element]
    [op_liveeditor_element data-style=””][text_block style=”undefined” align=”left” font_size=”17″ font_style=”300″ font_color=”%23979ca0″]Naloga marketinga je pričeti pogovor z vašimi potencialnimi kupci in tukaj večina pogrne, saj so usmerjeni vase in v svoj produkt. Spoznali boste, kako spodbuditi interakcijo z vašimi kupci, artikulirati njihove želje, potrebe in preusmeriti pozornost na vaš produkt, ki nastopa kot rešitev trenutni situaciji.[/text_block][/op_liveeditor_element]
    [op_liveeditor_elements][/op_liveeditor_elements]
    [op_liveeditor_element data-style=””]

    [/op_liveeditor_element]

    [op_liveeditor_element data-style=””]

    5 ubijalskih kampanj za povečanje prometa spletne strani, ki jih lahko uporabite že danes [Molly Pitman]

    [/op_liveeditor_element]
    [op_liveeditor_element data-style=””][text_block style=”undefined” align=”left” font_size=”17″ font_style=”300″ font_color=”%23979ca0″]Vseh 5 formul so dejanski “case-study-ji” podjetij, ki so na različnih spletnih kanalih (Fb oglasi, Youtube, Adwords itd.) testirali različne uspešne strategije, ki so jim pomagale pridobiti pozornost točno tisih potencialnih strank na katere so ciljali.[/text_block][/op_liveeditor_element]
    [op_liveeditor_elements][/op_liveeditor_elements]
    [op_liveeditor_element data-style=””]

    [/op_liveeditor_element]

    [op_liveeditor_element data-style=””]

    Najbolj vroča, efektivna spletna orodja in kako jih uporabljati  [Roland Frasier]

    [/op_liveeditor_element]
    [op_liveeditor_element data-style=””][text_block style=”undefined” align=”left” font_size=”17″ font_style=”300″ font_color=”%23979ca0″]Spoznali boste orodja za analitiko, SEO, upravljanje oglasov, dizajniranje, video produkcijo, vsebinski marketing, analizo trga itd. Najbolj vroča in efektivna orodja ta hip – zbrana na enem mestu.[/text_block][/op_liveeditor_element]
    [op_liveeditor_elements][/op_liveeditor_elements]
    [op_liveeditor_element data-style=””]

    [/op_liveeditor_element]

    [op_liveeditor_element data-style=””]

    Dokazani načini uporabe Facebooka, ki povečajo generiranje kontaktov, povečajo prodajo in konverzije [Mari Smith]

    [/op_liveeditor_element]
    [op_liveeditor_element data-style=””][text_block style=”undefined” align=”left” font_size=”17″ font_style=”300″ font_color=”%23979ca0″]Kako izkoristiti socialne medije (Facebook) za prodajo. Kako učinkovito prodajati, brez da ste preveč vsiljivi, kako premostiti mislenost interner merketerja v social marketerja. Triki in strategije, ki preverjeno delujejo.[/text_block][/op_liveeditor_element]
    [op_liveeditor_elements][/op_liveeditor_elements]

    Kdo so gospodje in gospe iz odra, ki so tudi originalni avtorji vsebine, ki jo bom z vami delila znotraj zapiskov?

    — SPACER —

    [text_block style=”style_1.png” align=”left” font_size=”17″ font_style=”300″ font_color=”%23979ca0″ font_spacing=”0″ font_shadow=”none”]Če vsaj malo spremljate novosti in dogajanja v spletnem marketingu, potem tega gospoda ni potrebe ekstra predstavljati, pa vendar na kratko in zelo korektno bi lahko rekli, da je eden izmed top spletnih podjetnikov v svetovnem merilu. Poleg svoje agencije Digital Marketer, ki je hkrati tudi prestižna izobraževalna akademija za spletne marketerje ima v lasti kup spletnih podjetij – od Amazon blagovnih znamk, spletnih trgovin, kjer prodajajo praktično vse kar je top ta hip. Na dogodku Traffic & Conversion nam je zaupal načrt, kako načrtovati in  izpeljati prodajni pogovor na spletu.[/text_block]
    [text_block style=”style_1.png” align=”left” font_font=”Lato” font_color=”%23374047″ font_spacing=”0″ font_shadow=”none”]Ryan Deiss – Ustanovitelj in CEO, Digital Marketer[/text_block]

    — SPACER —

    [text_block style=”style_1.png” align=”left” font_size=”17″ font_style=”300″ font_color=”%23979ca0″ font_spacing=”0″ font_shadow=”none”]Ezra Firestone je ustanovitelj več podjetij – spletne trgovine BOOM, ki prodaja kozmetiko za zrele ženske, spletne platforme Smartmarketer, kjer je skupaj s svojo ekipo kreiral uspešne spletne tečaje, na temo vsebinskega marketinga, oglaševanja, ecommerce taktik ipd. Njegovo predavanje na dogodku Traffic & Conversion Summit je zajemalo napredno uporabo Messenger robotov, ki jih lahko implementirate v svoj Facebook prodajno – pogovorni sistem.[/text_block]
    [text_block style=”style_1.png” align=”left” font_font=”Lato” font_color=”%23374047″ font_spacing=”0″ font_shadow=”none”]Ezra Firestone – Ustanovitelj, Smart Marketer[/text_block]
    — SPACER —

    [text_block style=”style_1.png” align=”left” font_size=”17″ font_style=”300″ font_color=”%23979ca0″ font_spacing=”0″ font_shadow=”none”]Nicholas Kusmich je brilijanten um, ki skrbi za oglaševalske kampanje svetovno najuspešenjših avtorjev, podjetij in spletnih trgovin. Kampanje vodi za zvenečna imena, kot so Anthony Robbins, Teh McGranth, Joe Polish, Dean Graciozi, Dr.Josh Axe, JJ Virgin … Na predavanju nam je zaupal 10 elementov odličnega Facebook oglasa in kako lahko s praktično šablono kreiramo oglase, ki generirajo več 100.000€ v prodajnih rezultatih.[/text_block]
    [text_block style=”style_1.png” align=”left” font_font=”Lato” font_color=”%23374047″ font_spacing=”0″ font_shadow=”none”]Nicholas Kusmich – Ustanovitelj H2H Media Group[/text_block]

    — SPACER —

    [text_block style=”style_1.png” align=”left” font_size=”17″ font_style=”300″ font_color=”%23979ca0″ font_spacing=”0″ font_shadow=”none”]Molly Pitman je kreativni duh in prodorni um Digital Marketerja, ki ustvarja, testira in optimizira vsebine, oglase, sisteme in prodajne strategije v Digital Marketerju. Skupaj z Keith Krancom in Ralph Burnsom vodi uspešen podcast “Perpetual Traffic”, kjer vam s tedenskimi epizodami dostavijo novo dozo praktičnega znanja iz sveta spletne prodaje. Na konferenci nam je postregla s parimi izjemnimi predavanji, eden izmed njih, ki je zajet v zapiskih je zaupala 5 ubijalskih formul za kampanje, s katerimi lahko pridobite večji promet spletne strani.[/text_block]
    [text_block style=”style_1.png” align=”left” font_font=”Lato” font_color=”%23374047″ font_spacing=”0″ font_shadow=”none”]Molly Pitman – Vice President, DigitalMarketer[/text_block]
    — SPACER —

    [text_block style=”style_1.png” align=”left” font_size=”17″ font_style=”300″ font_color=”%23979ca0″ font_spacing=”0″ font_shadow=”none”]Perry Belcher je bil eden najbolj zabavnih in hkrati pametnih govorcev tega eventa. Je kriv za kopico milijonskih poslov, je strateški investitor v vrsto poslovnih idej in prodajni strokovnjak ter tekstopisec. Ustanovil je tudi uspešno podjetje Native Commerce, kjer strankam nudijo kompletno podporo pri ustvarjanju udarnih prodajnih vsebin, kampanj in strateških potez na spletu. Na konferenci nam je predal najbolj direktne in praktične formule za povečanje profitabilnosti email marketinga in veščin pisanja prodajnih tekstov.[/text_block]
    [text_block style=”style_1.png” align=”left” font_font=”Lato” font_color=”%23374047″ font_spacing=”0″ font_shadow=”none”]Perry Belcher – Ustanovitelj Native Commerce ter soustanovitelj in strateški partner Digital Marketer[/text_block]

    — SPACER —

    [text_block style=”style_1.png” align=”left” font_size=”17″ font_style=”300″ font_color=”%23979ca0″ font_spacing=”0″ font_shadow=”none”]Mari Smith je v svetovnem merilu ena največjih strokovnjakinj za socialna omrežja, predvsem za Facebook. Forbes jo je celo uvrstil na lestvico 4 najvplivnejših mislecev in strategov za nastop na socialnih omrežjih. Svetuje tako majhnim perspektivnim brandom, kot velikom podjetjem, je avtorica uspešnega bloga marismith.com in kreatorka nekaterih najbolj prodajnih spletnih tečajev za FB marketing. Na konferenci nam je zaupala, kako pomembna je skrb za stranke na Facebooku in kako ustvariti BZ, ki bo imela lojalne ambasadorje in bo prtegnila tako nove stranke kot tudi navduševala in negovala obstoječe.[/text_block]
    [text_block style=”style_1.png” align=”left” font_font=”Lato” font_color=”%23374047″ font_spacing=”0″ font_shadow=”none”]Mari Smith – Facebook Marketing strokovnjakinja[/text_block]
    — SPACER —

    [text_block style=”style_1.png” align=”left” font_size=”17″ font_style=”300″ font_color=”%23979ca0″ font_spacing=”0″ font_shadow=”none”]Roland Frasier je pravnik, govorec, serijski podjetnik in marketinški strokovnjak. Njegova dva najbolj znana podjetja sta “All Channels Media” in “Done For You Internet Marketing”.
    Na konferenci je navdušil s parimi predavanji, med drugim nam je postregel z bogato zakladnico spletnih orodij za analitiko, optimizacijo, dizajn, vsebinski marketing, oglaševanje itd.[/text_block]
    [text_block style=”style_1.png” align=”left” font_font=”Lato” font_color=”%23374047″ font_spacing=”0″ font_shadow=”none”]Roland Frasier – Strateški partner Digital Marketer[/text_block]

    Investicija v zapiske znaša le 34€.

    Oddajte prednaročilo ZDAJ

    — SPACER —

    100% garancija na zadovoljstvo in vračilo denarja

    V kolikor boste mnenja, da zapiski ne vsebujejo tega kar je bilo obljubljeno in da niso vredni vašega investiranega denarja – razumem in vam ne oporekam. Brez vprašanj vam v 30 dneh vrnem denar. Še provizije transakcij krijem jaz, tako da vam ni potrebno skrbeti prav nič.