TOP 10 digitalnih marketinških orodij za povečanje prodaje in privarčevanje časa

Vsi, ki smo svoj posel preselili ‘online’ se soočamo s problemi, kako izboljšati uporabniško izkušnjo, kako bolj učinkovito spremljati in meriti rezultate, kako avtomatizirati in poenostaviti nekatere procese in konec koncev izboljšati prodajo.

Morda kakšna orodja že poznate, ampak večji del njih zagotovo ne.

Predpostavljam, da poznate in morda tudi delate z orodji kot so WordPress, Shopify, Google Analytics, Salesforce, Mailchimp, …

V tej objavi ne boste brali o njih, saj o njih pišejo vsi in jih po vsej verjetnosti že dobro poznate.

V tokratni objavi vam predstavljam top 10 digitalnih marketinških orodij, ki vam bodo pomagala:

  • načrtovati in avtomatizirati objave na socialnih omrežjih
  • kreirati zgovorne slike, brez dizajnerskih znanj in uporabe Photoshopa
  • povečati prodajo skozi sistem priporočil
  • spremljati uporabniško izkušnjo in ugotoviti kje so priložnosti za povečanje konverzije
  • oživeti izgubljene kupce
  • enostavno postaviti ‘lead generation’ forme in pristajalne strani za webinar, brezplačno knjigo, …
  • nuditi podporo pri nakupu v realnem času in tako povečati prodajo
  • testirati vsebino, grafiko, obliko vaše spletne strani in izboljšati konverzijo
  • organizirati nagradne igre na Facebooku in istočasno graditi email listo

#1: FRIEND BUY

Sistem, ki vam omogoča kreirati sistem priporočil na vaši spletni strani.

Vaš sistem proporočil lahko povsem prilagodite, določite nagrado za tistega, ki priporoča, minimalni znesek, ki ga mora novi kupec zapraviti itd.

Študija trendov malih in srednjih podjetij iz leta 2014 je pokazala, da 85% strank pride preko priporočil in ‘od ust do ust’ marketinga.

Z enostavnim orodjem kot je Friend Buy lahko ustvarite tak sistem v manj kot 30 min.

Več: https://www.friendbuy.com/

 

#2: BUFFER

Načrtujte vaše objave na socialnih medijih. Lahko objavljate v Facebook skupino, ki jo upravljate, delite objave na vašem Twitter, Linkedin in Facebook profilu ali pa objavite privlačne slike na Pinterest.

Socialni mediji so največji porabnik vaega časa in v večih primerih je to najbolj neproduktiven čas. Vzemite si določen dan v tednu, razmislite kaj boste objavili, kje boste to delili in z brezplačnim orodjem, kot je Buffer avtomatizirajte svoje objave ter namenite vaš dragoceni čas za kaj bolj produktivnega.

 

social_media_freak

PS: seveda pri socialnih omrežjih šteje tudi odzivnost, tako, da se boste še vseeno morali priklopiti na Facebook in odgovoriti na vprašanja, pohvale in kritike, ki ste jih sprožili z vašo objavo.

Aplikacija je brezplačna, v kolikor upravljate le 1 profil.

Več: https://buffer.com/

 

#3: LEADPAGES

Preprosto obožujem Leadpages.

Z 350+ izbiro predlog vam Leadpages omogoča enostavno postavitev in implementacijo pristajalne strani za pridobivanje emailov, predstavitev vaše dejavnosti, produkta, dogodka ipd.

Z uporabo enostavnega urejevalnika si lahko povsem prilagodite vsebino in dizajn, ter tako v nekaj minutah kreirate privlačno stran za  brezplačno e-knjigo, webinar, prenos kupona, … Stran je prilagojena tudi za mobilne naprave in je nadvse prijazna uporabniku.

 

Več: https://www.leadpages.net/

 

#4: KLAVIYO

Napredno orodje, ki ga priporočam vsem, ki na stran dobite veliko prometa, prodajate več različnih produktov in storitev in ne veste zakaj se uporabniki ne pretvorijo v kupce. Prav tako je odličen pripomoček za tiste, ki želijo oživeti izgubljene kupce, ki so med samim procesom nakupovanja zapustili košarico.

Sistem Klaviyo vam nudi kar nekaj funkcionalnosti, ki jih lahko uporabite za povečanje konverzije. Od oblikovanja personaliziranih opomnikov vsem, ki zapustijo košarico, do profilarizacije uporabnika glede na vedenje na spletni strani, nakupov in branja vsebin.

Kreiranje POP-UP form za preprečevanje zapiranja strani, podrobno analitiko ipd.

Sistem je kompatibilen s trgovinskimi platformami Magento, Shopify, WooCommerce, z CRM sistemi in aplikacijami za pošiljanje masovne email pošte.

Več: https://www.klaviyo.com

 

#5: CANVA

Za vse, ki ste zaljubljeni v lep design, pa ne znate uporabljati kompleksnega Photoshopa in InDesigna.

Brezplačna aplikacija vam nudi možnsot kreiranja lepih grafik z prilagoditvijo elementov (logo, barve, slike,…) po vaši izbiri. Na voljo imate tudi precej predlog (za novoletno čestitiko, Valentinovo ipd.), s katerimi lahko ustvarite vtis na vašo stranko.

Nič več vam ni potrebno brskati kakšne dimenzije je Facebook oglas, naslovna fotka za Facebook, Instagram slika, … Predpripravljene dimenzije slik vam omogočajo hitro  in enostavno oblikovanje slik za vsa socialna omrežja.

canva-images-1024x535

Več: https://www.canva.com/

 

#6: HOTJAR

Ali ste vedeli, da lahko potovanje vašega uporabnika na vaši spletni strani posnamete?

Na podlagi vsega prometa na vaši spletni strani lahko ocenite kaj je tisto kar pritegne največ pozornosti, na katerem koraku oz. na kateri podstrani imate največ konverzije in kje uporabniki najpogosteje zapustijo spletno stran.

Na eni strani vam Hotjar omogoča prav to.

Na drugi strani pa vam nudi možnost povečanja interakcije v realnem času z realno stranko.

Z implementacijo kratkih vprašalnikov lahko hitro razkrijete faktorje, zaradi katerih uporabniki zapuščajo vašo spletno stran in te korake izboljšate.

Več: https://www.hotjar.com/

 

#7: SUMO ME

Brezplačno orodje, ki vam hitro in enostavno omogoča kreiranje Pop-up form, integriranje ‘Social share’ gumbov in na podlagi akcij obiskovalcev spletne strani nudi analitiko najbolj uspešnih vsebin.

SumeMe pop up-e uporabite kot forme za pridobivanje email kontaktov- lahko ponudite kupon za popust, brezplačno e-knjigico, dostop do ekskluzivnih vsebin ipd.

Kompatibilen je z večino aplikacij za pošiljanje masovne email pošte.

Več: https://sumome.com/

 

#8: TAWKTO

Še eno odlično brezplačno orodje, ki vam v trenutku, ko vaš uporabnik brska po vaši spletni strani omogoča obojestransko interakcijo.

Velikokrat uporabnik zapusti stran zaradi pomanjkanja informacij oz. dilem, ki se mu pojavijo pred nakupom. V takih situacijah prevzamite krmilo in pripeljite uporabnika do končnega cilja, kjer bosta zadovoljna oba.

V kolikor v danem trenutku niste ‘online’, sporočilo vašega uporabnik prileti v vaš email poštni nabiralnik.

CGNcUIHW8AAVcB4

Več: https://www.tawk.to/

 

#9: UPVIRAL

Facebook nagradne igre so vroča stvar. Morda še edina strategija objave, ki organsko (neplačano) dosega rezultate (poleg selfijev:)).

Iskreno odgovorite na to vprašanje: “Ali se vam zaradi nagradnih iger dejansko poveča prodaja?”

Oba poznava odgovor.

 

Nagradne igre so super za Facebook všečke in za vzbujanje instant zanimanja. Ampak čez 5 min isti uporabnik pozabil na vas in brskal dalje.

Cilj vaše nagradne igre bi moral biti predvsem graditev email baze. Vse interesente in sodelujoče v nagradni privabite v bolj ‘intimno okolje’ kot je Facebook – to je vaša email lista. Tukaj bo ogrevanje za nakup bolj efektivno. 

To lahko sedaj za 20€ na kampanjo naredite z uporabo aplikacije UpViral.

Nagradno igro tako objavite v 10 minutah in nič več po vrtoglavih stroških 1500€+.

Poleg tega pa lahko še mirno spite, saj nagradne igre, ki jih organizirate sedaj nimajo prav nobene zakonske podlage, kaj šele, da so v skladu s Facebook pravili.

Več: http://upviral.com/

 

#10: VISUAL WEBSITE OPTIMIZER

Kateri naslov uporabiti pri vaši najnovejši prodajni strani? Ali bo bolj zažgal ta, ki predstavlja problem in rešitev ali ta, ki nudi 5 korakov za izboljšanje trenutnega stanja?

Ali uporabiti to ali ono sliko?

Katera zgodba uporabnika je bolj zgovorna in bolj prodaja?

Nihče ne ve iz glave odgovorov na ta vprašanja.

Če pa že pravi da jih – pa blefira.

Vse je stvar testiranja vaše publike in vaših spletnih strani ter vsebine.

Sedaj lahko z enostavnim A/B testiranjem pridobite realno oceno in izberete med tistim, ki prepriča v realnih številkah in ne predpostavkah, ki jih imate vi v vaši glavi.

Več: https://vwo.com/

Digitalnih orodij obstaja malo morje in verjamem, da sem katerega izjemno pomembnega v danajšnji objavi izpustila.

Zaupajte mi, katerega uporabljate vi in komu bi ga priporočali.

Ali ste katerega izmed naštetih orodij že uporabljali? Kako vam je bila všeč izkušnja, se vam je izboljšala tudi prodaja, ste prihranili čas?

 

Se vam je zdel blog post uporaben? Poznate koga, ki bi mu vsebina koristila? Delite ta blog post z njim in povečajte možnost za njihov uspeh na spletu.

 

‘Se beremo’ spet naslednji ponedeljek.

Pozdravček,

Maja

Comments are closed.

Kako kreirati digitalno strategijo poslovne rasti?