Svet je ponorel nad to funkcionalnostjo, ki jo Facebook ponuja …

Če ste prebrali že več mojih blog postov, potem boste na tej točki rekli, da se ponavljam, ampak to bom povedala vsakič, saj smatram, da je to prvi cilj, k kateremu morate stremeti, če se aktivno ukvarjate s spletno prodajo oz. nastopom na spletu.

Email lista = vaše bogastvo

Cilj ‘lead generation-a’ je pridobiti čimveč visoko kvalificiranih kontaktov, po čimnižji ceni.

Pridobivanje emailov, grajenje email baze ali ‘lead generation’ je strategija, ki vam omogoča stik z vašimi kupci, grajenje zaupanja in navsezadnje omogoča prodajo.

Če nimate svoje email baze, ste kot tisti nadležni telemarketer, ki vsakič znova prebija led s hladnimi skeptiki.

Če še niste prepričani o pomembnosti email liste in nimate idej, kako bi generirali kvalificirane email kontakte, si preberite moj prejšnji blog post tukaj.

Na začetni točki odnosa nam je cilj vzpostaviti stik s potencialnimi kupci in zgraditi zaupanje.

V ta namen ustvarjamo in delimo brezplačne e-knjige, webinarje, brezplačna skype svetovanja, kupone za popust ipd.

Nekaj kar v tistem trenutku pritegne pozornost, si za par sekund pribori prostor v prenasičeni glavi uporabnika in, če imate srečo doseže svoj cilj – uporabnik vam razglali osebne podatke, v zameno za korist, ki jo obljubljate v brezplačni ponudbi.

 

Klasična pot ‘lead generation’ kampanje je:

Facebook oglas > pristajalna spletna stran s formo za vpis podatkov> sekvence emailov > ponudba

 

In na tej poti kar nekaj nevarnosti ogroža vaš uspeh.

Kaj točno?

Že v prejšnjem blog postu sem omenjala miselnost uporabnika, ki biva na Facebooku.

Kaj ta počne, pričakuje in razmišlja, medtem ko brska po ‘newsfeedu’, za pozornost vredno informacijo?

Uporabniška izkušnja Faebooka je zasvojljiva in nikar ne zanikajte, da se še niste ujeli v Facebook past, zaradi katere ste na Facebooku preživeli vsaj 10x več časa kot ste nameravali.

Facebook stremi k temu, da uporabnika čimdlje zadrži v svojem območju nedotakljivosti in mu ponudi vse kar si lahko zamislite.

In uporabnik je v tem psihičnem stanju.

Vsakršni preveliki napor zmanjša možnosti za vaš uspeh.

Kaj mislim s tem?

Vaša pristajalna stran, kamor peljete uporabnika s Facebook oglasom, je za uporabnika pot v neznano.

Zapušča njemu znano območje Facebooka ter pričakuje, da bo z minimalnim vloženim trudom prejel obljubljeno korist, s katero ste ga izzvali v oglasu.

Nevarnosti, ki zmanjšajo vaše možnosti za uspeh prežijo predvsem na uporabnike, ki svojo izkušnjo doživljajo na mobilcih.

Katere so te nevarnosti?

         Pristajalna stran se nalaga prepočasi

         Preveč kompleksna forma in prepočasen proces pridobitve obljubljene vrednosti

         Pristajalna stran ni optimizirana za mobilne naprave

         Nekonsistentnost oglasa s pristajalno stranjo

 

Tudi Facebook se zaveda tega in vam kot oglaševalcu želi ponuditi več možnosti za uspeh, hkrati pa zadržati uporabnika čimdlje na svoji strani. Dve muhi na en mah.

Predstavljam vam rešitev, ki jo lahko implementirate kar znotraj Facebooka in tako zmanjšate obremenitev, ki jo Facebook uporabnik doživlja ob vsem tem.

Svet je ponorel nad to funkcionalnostjo, ki jo je Facebook ponudil oglaševalcem.

Imenuje se – LEAD AD.

Lead ads-i so oglasi, katerih cilj je generirati email bazo potencialnih kupcev na Facebooku.

Omogočajo enotno uporabniško izkušnjo, saj uporabnik svoje podatke deli kar preko FB kontaktne forme.

Nikamor ga ni potrebno pošiljati, oblikovati fensi pristajalnih strani in se posluževati izgovorov, zakaj ne morete z grajenjem email baze pričeti že danes. In še nekaj, Facebook že kar sam prenese podatke uporabnika v kontakto formo (ime in email). Vse kar uporabnik stori je potrdi podatke in njegovi osebni kontaki so že na poti k vam.

 

Ok Maja, ampak ali je to je tako enostavno kot se sliši?

V nekaj sekundah vam razkrijem kaj potrebujete za implementacijo LEAD AD-sov, kje so prednosti in kje nevarnosti.

 

Najprej pa si poglejte praktični primer kako to izgleda:

>OGLAS

rsz_la1

> FORMA ZA VPIS PODATKOV (v obliki ‘pop up okna se prikaže ob kliku na gumb’PRENESI’.

rsz_la2

 

Kaj morate vedeti pri implementaciji ‘LEAD AD-sov’?

 

#1 OGLAS IGRA VLOGO PRISTAJALNE STRANI

Uporabnika ne pošiljate več na svojo spletno stran, kjer imate priložnost prepričati in osvojiti njegovo srce. Vse se zgodi s svetlobno hitrostjo na Facebooku, zato morate uporabiti vse naboje že v samem oglasu.

Oglas je tisti, ki mora uporabniku povedati točno kaj bo prejel po tem, ko vam bo zaupal svoje podatke. In ne samo to. Včasih ga boste morali celo prepričati zakaj to potrebuje.

 

#2 KONTAKTI SE SHRANJUJEJO V FACEBOOKU

Vsi kontakti, ki jih prejmete v ‘lead ads’ kampanji, se avtomatsko shranjujejo v Facebooku. Datoteko v obliki csv. lahko prenesete na namizje in uvozite v vaš email sistem.

To je lahko malce nerodno, saj ljudje pričakujemo vse takoj.

Obstajajo sistemi, ki sinhronizirajo podatke z vašimi CRM sistemi in email storitvami v danem trenutku.

Vse opcije so zaenkrat plačljive.

Ena izmed ugodnih rešitev je: http://connectleads.io/

 

#3 FORME NE MORETE UREJATI

Forma na Facebooku je prednastavljena in je ne morete kakorkoli vizualno izpopolniti.

Pravtako so prednastavljeni posametni teksti, ki zaenkrat še ne omogočajo izpisa v slovenskem jeziku.

 

#4  POTREBUJETE SPLETNO STRAN

Še vedno pa potrebujete spletno stran.

Ob kreiranju obrazca boste morali deliti url povezave do splošnih pogojev vaše spletne strani. Vse to zaradi zakona o varovanju osebnih podatkov.

Brez tega vaši oglasi ne bodo odobreni.

 

Kljub določenim pomankljivostim, ki jih ‘LEAD AD-si’ trenutno še imajo, si vsekakor zaslužijo vsaj testiranje iz vaše strani.

Nekateri oglaševalci prisegajo na njih in so z rezultati nadpovprečno zadovoljni, medtem, ko drugi ne vidijo benefitov tovrstnega oglaševanja in se poslužujejo klasike.

Kaj bo odgovarjalo vam, boste videli sami. Ko stvari preizkusite.

 

Sedaj pa vam še na hitro demonstiram kje in kako LEAD ADS aktivirati.

Za boljšo uporabo vam priporočam uporabo zmogljivega urejevalnika (power editorja).

Ob kreiranju kampanje morate izbrati CILJ TRŽENJA > zbiranje potencialnih strank podjetja.

rsz_lap1

rsz_lap2

Pri naboru oglasov (AD SET-u) poleg ciljaja, budgeta in ostalih parametrov izberite OPTIMIZIRANJE CENE na > potencialne stranke.

rsz_lap3

Na nivoju oglasa oblikujete kreativni del, vstavite sliko, tekst in vključite klic k akciji.

rsz_lap4

Zadnji del pa je oblkovanje forme za vpis podatkov, ki jo pravtako kreirate na nivoju oglasa.

Pri tem procesu morate dodati link do splošnih pogojev vaše spletne strani, določiti katere podatke želite od uporabnika (ne bodite preveč pohlepni) in vpišete url vaše spletne strani.

rsz_lap5

rsz_1lap6

rsz_lap8

rsz_lap7

 

rsz_lap9

 

In že ste v akciji!

Enostavno, kajne?

Torej, kako boste vpeljali to čudovito funkcionalnost v vaše Facebook oglaševanje?

Ste dobili že kakšno idejo tekom branja vsebine?

Se vam je zdel prispevek, zanimiv in koristen še za koga, ki ga poznate? Ne prikrajšajte ga in delite to pomembno znanje tudi z vašimi prijatelji, sodelavci in sledilci na socialnih omrežjih.

V kratkem pa vam razkrijem podrobnosti prvega Maja’s MARKETING LAB spletnega treninga. Vsebina bo v celoti namenjena Facebook oglaševanju. Če bi si radi zagotovili edinstveno nagrado, ki jo podarim le prvim 10 prijavljenim, potem izpolnite spodnjo formo in med prvimi boste imeli to priložnost, saj vas bom prioritetno obvestila, ko bo trening na voljo.

 

‘Se beremo’ spet naslednji ponedeljek.

Pozdravček,

Maja

2 thoughts on “Svet je ponorel nad to funkcionalnostjo, ki jo Facebook ponuja …

  1. Pingback: 5 Facebook novosti, ki določajo uspeh vaših objav in oglasov - Maja Marketing Lab

  2. Pingback: 3 najpogostejše napake 'LEAD GEN' kampanj - Maja Marketing Lab

Comments are closed.

Letošnji zapiski vseh 19 predavanj TC konference so TUKAJ!