Strategija FB oglaševanja v letu 2019 in pomembne novosti

Kaj morate vedeti o spremembah na oglaševalski platformi Facebook, kako kreirati oglase za drzne prodajne cilje in izkoristiti kanal, kjer so prisotni vaši potencialni kupci?

fb live - strategija fb oglaševanja 2019

Za lažje sledenje vsebini videa si prenesite PDF vodič s slikovitimi primeri in natančnimi navodili za kreiranje posameznih kampanj z različnimi cilji in kreativnimi pristopi.

prenesi PDF!

7:00 SPREMEMBE NA FB OGLAŠEVALSKI PLATFORMI

Kako se spreminja oglaševalska platforma in s tem preudarna uporaba nas oglaševalcev? Kako Facebook gleda na uporabnost omrežja in kako skrbi, da uporabnike Facebooka in Instagrama ohrani v zvestem odnosu? 

Naslovila bom velike spremembe kot so CUSTOMER FEEDBACK, RELEVANCE SCORE in kako je kvaliteta vašega produkta/storitve in tudi celotne uporabniške izkušnje povezana z uspešnostjo vaših oglaševalskih kampanj.

14:57 VLOGA OGLAŠEVALCEV

Kakšna je vloga oglaševalcev pri kreiranju kampanj? Kako pomembne so nastavitve oglasov, katere nove funkcionalnosti lahko uporabljamo za testiranje, lansiranje in rast kampanj? Je bolj pametno ves čas biti v stiku s svojimi oglasi (v smislu “hand on”) ali prepustiti vse algoritmu (v smislu “hands off”)?

Naslovila bom spremembe kot so DYNAMIC CREATIVE, BUDGET OPTIMIZATION, AUTOMATED RULES…

26:50 3 FACEBOOK KAMPANJE NUJNE ZA VSAKO SPLETNO PODJETJE

Če želite dolgoročen, kontroliran uspeh, potem enostavno morate vlagati energijo, fokus in vrednost v vse ravni oglaševanja. Pridobivanje novih sledilcev, email kontaktov, baze oboževalcev in na drugi strani pretvarjanje le teh v stranke in zveste kupce. 

To lahko dosežete s temi TREMI KAMPANJAMI. 

Spoznali boste, zakaj je kampanja za zbiranje všečkov metanje denarja skozi okno, kako lahko na drugačne, cenejše in bolj pametne poteze gradite svojo lojalno bazo in zakaj je usmeritev vaših kampanj v konverzijske cilje najboljša poteza, ki se jo morate posluževati.

51:43 TRIJE KIRURŠKI KREATIVNI SKALPELI

Kreativnost je kompetenca, ki je in bo postajala vse bolj pomembna tudi v .kontekstu Facebook in Instagram oglaševanja. 

Velikokrat pa se zgodi, da ne znamo postopati v komunikaciji z našimi strankami in našega produkta in storitve predstaviti na pravi način. S tem namenom sem naslovila tudi to “problematiko” in se jo lotila s TREMI KIRKURŠKIMI SKALPELI. 

V praksi to izgleda tako, da se s ključnimi vprašanji, pomembnimi smernicami in osredotočenostjo na posamezen precizen element produkta, stranke, ponudbe ali problema približate stranki in osvetlite pot do vaše ponudbe. 

Da bi lahko kreirali karseda najboljše kampanje je ključno ne samo razumevanje, vendar “HACKANJE” problema, želje, trendov, ki so povezane s prodajo vašega produkta ali storitve, potem stranke in njenih simptomov, stanje, potreb, potez itd. ter na tretji ravni “hackanje” vašega produkta, ponudbe, v smislu, da izpostavite precizno sestavine, komponento, unikatni mehanizem, preverjeni koncept ipd. in pozicionirate vaš produkt / storitev na novo.

fb live - strategija fb oglaševanja 2019

Oddajte prijavo, saj boste pred pričetkom FB lajva prejeli tudi praktični PDF vodič, kjer boste imeli slikovite primere tega, o čemer bom govorila.

prijavi me!

 

Vloga oglaševalcev se spreminja. Kreativna mišica je tista, ki vas ohranja v igri.

 
 
V tem Facebook LIVE druženju vam zaupam  strategijo Facebook oglaševanja, ki deluje v letu 2019!
 
Pri Facebook & Instagram oglaševanju vladajo NOVA PRAVILA in najbolj pomemben “skill-set”, ki ga morate osvojiti, če želiti kreirati rezultate je KREATIVNOST.
 
Poleg tega, katere so novosti pri samiih nastavitvah FB & IG kampanj, vam bom predala sistem kreativnega viharjenja možganov, ki bo vaš novi generator idej.

Za ogled Facebook lajva si prenesitepraktični PDF vodič, kjer boste našli slikovite primere tega, kar govorim v videu.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Letošnji zapiski vseh 19 predavanj TC konference so TUKAJ!