KAKO VAŠIm OGLAŠEVALSKIM KAMPANJAM ZAGOTOVITI ODLIČNE REZULTATE?
Če že uporabljate Facebook oglaševalsko platformo in si želite izkoristiti vse njegove lepote in funkcionalnosti v letu 2020 POZOR.
Za vas sem pripravila ekskluzivno spletno predavanje, na katerem sem vam zaupala natančne formule za oglaševanje v letu 2020. Te formule so pomagale meni in mojim stankam pognati prodajne motorje in spraviti prodajo iz 0 do skoraj milijona v slabih dveh letih, odpreti 2 trga in omogočiti prodor na zelo nasičenem tržišču prehranskih dodatkov.
Ali je to možno za vaš posel? Morda. Veliko večje možnosti imate, če sledite temu, kar je dokazano uspešno in učinkovito. In le to vam bom na spletnem predavanju predala. Natančne praktične smernice. Brez teoritiziranja.
Zagotovo pa bo znanje, ki ga bom delila z vami (ko bo seveda uporabljeno!) pripomoglo k boljšim rezultatom.

Spletno predavanje je sestavljeno iz dveh sklopov sprememb in uporabe platforme. Prvo področje bo precej kreativno. Vsaka kampanja zahteva predpriprave in zaupala vam bom način, ki vam omogoča generiranje idej za vaše zmagovalne oglase.
Pokazala vam bom orodja in prijeme, ki vam olajšajo kreacije videjev (ki so ena izmed najbolj prodajnih formatov oglasov).
Drugi sklop je bolj tehnične narave, zato je nujno potrebno, da imate predznanje Facebook & Instagram oglaševanja.
Odkrili bomo načine, kako z minimalnim vložkom testirati različna občinstva, kako kvalificirati potencialne kreative in občinstva ter najti “SWEET SPOTS” v vašem poslu oziroma v vaših oglaševalskih kampanjah.
Kateri 2 funkcionalnosti vam omogočata izpeljavo testa in katera funkcionalnost omogoča scalanje vaših kampanj na kontroliran način.