Svetovalnica za spletne podjetnike, praktične izkušnje, nasveti in smernice kako kreirati, upravljati in širiti svoj spletni posel.

OBDOBJE PROPADA ALI OBDOBJE RAZCVETA?

V obdobju, v katerem se nahajamo veliko veljajo prave informacije in znanje. Zato se čutim dolžno pomagati vam in skupnosti podjetnikov ter ustvarjalnih posameznikom in vam ponuditi možnost, da dostopite do najbolj preverjenih in praktičnih informacij na področju digitalnega posla.

 

Ukrepom, ki smo jih sprejeli na globalni ravni, prav zagotovo sledi huda recesija in gospodarski kolaps. Vseh nas se bo dotaknilo, nekatere v negativnem smislu, druge v pozitivnem (če gledamo le številke), vendar verjamem, da bodo priložnosti in možnosti, ki jih bo potrebno izkoristiti hitro in spretno. 

 

S tem namenom sem organizirala to brezplačno serijo webinarjev ter povabila strokovnjake in podjetnike za katere menim, da vam lahko dajo namig, idejo, morda celoten blueprint, kako lahko vi ta trenutek pričnete bolj učinkovito reševati, postopati, graditi podjetje.

 

ZAKAJ TA SERIJA BREZPLAČNIH WEBINARJEV PO ZALET ZA BOLJŠE ČASE?

Fokus vseh predavanj bo usmerjen na poslovni obstoj in delovanje v digitalni obliki. Serija webinarjev pa je primerna za vse, ki že imate digitalni posel ali pa v teh časih razmišljate o njem.

Serija webinarjev PO ZALET ZA BOLJŠE ČASE je namenjena vsem tistim, ki:

KATERA PODROČJA BOMO NASLOVILI IN KDO SO PREDAVATELJI, KI BODO DELILI ZNANJA IN IZKUŠNJE?

Področja, ki jih bomo naslovili in znanja, ki jih bomo delili bodo različna, skupni imenovalec vseh pa je KORISTNOST.

Spodbujam vas, da si webinarje pogledate v živo, saj boste lahko zastavljali vprašanja. Načeloma bodo naknadno na voljo tudi posnetki.

Strokovnjake, ki sem jih povabila so takoj pristopili k sodelovanju in bili pripravljeni deliti svoja znanja.  V Sloveniji imamo čudovite ljudi in krasno skupnost podjetnikov. Lekciji, ki se kažeta tukaj sta SPODBUJANJE PODJETNIŠKE MISELNOSTI ter SODELOVANJE in POVEZOVANJE obstoječih podjetij in ustvarjalnih posameznikov! 

WEBINARJI BODO POTEKALI V OBLIKI INTERVJUJEV IN POGOVORA, NEKATERI PREDAVATELJI, KI BODO GOVORILI O PRAKTIČNI UPORABI ORODIJ BODO PRIPRAVILI TUDI PDF MATERIALE.

ORODJA ZA NAČRTOVANJE, TESTIRANJE IN POSTAVLJANJE SPLETNE STRANI

Romina je izjemno inteligentna in hkrati kreativna dizajnerka, ki je veliko več kot to. S svojimi znanji prispeva k snovanju pametnih biznis strategij, prijazna uporabniška izkušnja pa je motiv za vsakim njenim projektom. V dizajn je vpeta že 14 let, od tega pa skoraj 9-let dela od doma (remote). Njeni naročniki so večinoma podjetja iz ZDA in tujih držav EU.
Z vami bova delili procese za načrtovanje, testiranje in oblikovanje spletne strani/aplikacije. Romina nam bo predstavila tudi orodja za vse faze in komunikacijo. Govorili bova o design strategiji, ki je pomemben del vaše biznis strategije. Dotaknili pa se bova tudi tega, kako delati od doma, kako organizirati svoj čas in uskladiti delo z osebnim življenjem.

POZITIVNA MISELNOST in HITRO PIVOTIRANJE

Jani je serijski podjetnik in raziskovalec osebnostne rasti. Njegovo delovanje kot podjetnik je bilo v zadnjih letih usmerjeno predvsem na področje turizma, zaposloval je več kot 10 ljudi, sodeloval s širokim krogom posameznikov, njegove stranke/naročniki storitev, pa so bili le turisti. Torej si lahko zamislite, kakšen scenarij ga je doletel čez noč.

Z vami bova delila načine, kako ohraniti pozitivno miselnost, kako hitro pivotirati, prepoznati ali ustvariti nove priložnosti.

POZITIVNA MISELNOST in HITRO PIVOTIRANJE

Jani je serijski podjetnik in raziskovalec osebnostne rasti. Njegovo delovanje kot podjetnik je bilo v zadnjih letih usmerjeno predvsem na področje turizma, sodeloval in zaposloval je 10 ljudi, stranke/naročniki storitev pa so bili le turisti. Torej, lahko si zamislite kakšen scenarij ga je doletel čez noč.

Z vami bova delila načine, kako ohraniti pozitivno miselnost, kako hitro pivotirati, prepoznati ali ustvariti nove priložnosti.

GLOBALNI BIZNIS IN INOVATIVNE PRIHODKOVNE STRATEGIJE

Dr.Martina Zorc jedoktorirala iz vesoljskega prava, hkrati pa je tudi izjemna poslovna strateginja, predavateljica, poslovna mentorica in ustanoviteljica ZorcGlobal.com spletne platforme. Martini nobena zgodba ni prevelika in noben izziv nepremagljiv.

Njene izjemne zamisli in prodorne ideje vas bodo navdihnile, da pričnete razmišljati o novih prihodkovnih priložnostih, da razširite svojo miselnost in delovanje izven meja Slovenije in ustvarite podjetje po vaši meri.

HITRA EKSPANZIJA NA TUJE EVROPSKE TRGE

Timotej je eden izmed najbolj brilijantnih, iznajdljivih in kreativnih marketerjev, kar jih poznam. V svoji zbirki izkušenj ima precej zanimive projekte, ne ustraši se praktično nobene niše. Zagotovo bova spregovorila, kakšno o prodaji in oglaševanju, vendar bo domena usmerjena k hitri širitvi na tuje trge. Tudi tukaj je fenomen. V enem letu je razvil e-commerce projekt in ga razširil na 10 različnih trgov (POZOR – evropskih, kar pomeni, da ima vsak trg drug jezik!). 

V pogovoru vam bo zaupal, kako vzpostaviti sistem, ki ga lahko hitro in učinkovito širite izven meja. Kako izkoristiti moč digitalnega sveta za iskanje tujega kadra, kako se spopadati z izzivi logistike? Kako se lotiti geo-lokacijskega targetinga v B2B sferi in kje najti ideje za vaše zmagovalne kampanje?

HITRA EKSPANZIJA NA TUJE EVROPSKE TRGE

Timotej je edin izmed najbolj brilijantnih, iznajdljivih in kreativnih marketerjev, kar jih poznam. V svoji zbirki izkušenj ima precej zanimive projekte, ne ustraši se praktično nobene niše. Zagotovo bova spregovorila, kakšno o prodaji in oglaševanju, vendar domena bo usmerjena k hitri širitvi na tuje trge. Tudi tukaj je fenomen. V enem letu je razvil e-commerce projekt in ga razširil na 10 različnih trgov (POZOR – evropskih, kar pomeni, da ima vsak trg drug jezik!). 

V pogovoru vam bo zaupal, kako vzpostaviti sistem, ki ga lahko hitro in učinkovito širite izven meja. Kako izkoristiti moč digitalnega sveta za iskanje tujega kadra, kako se spopadati z izzivi logistike? Kako se lotiti geo-lokacijskega targetinga v B2B sferi in kje najti ideje za vaše zmagovalne kampanje?

PRODAJNA BESEDILA aka. COPYWRITING

Moja sodelavka in “so-krivka” za marsikatero uspešno kampanjo, je izjemna tekstopistka, ki vam bo postregla z nasveti, triki in strategijami, kako izboljšati vaše spretnosti pisanja besedil.

Kreatorka najbolj celovitega spletnega tečaja za copywriting v Sloveniji in oseba, ki ima kožo kameleona (zna se prilagoditi vsaki situaciji, stranki, dejavnosti in spremeniti svoj stil, ton in barvo pisanja). 😉

Kako izgleda proces pisanja teksta za prodajno spletno stran, za email, za oglas? Katere so preverjeno delujoče formule za prodajo lifestyle produktov (lepota, moda, wellness) in smart produktov (problem-rešitev) na drugi strani?

ZMAGOVALNE PRAKSE ZA SPLETNE TRGOVINE

So-ustanovitelj ene najuspešnejših zgodb e-commerca v Sloveniji. Ličila.si je spletna trgovina, ki deluje na 9 evropskih tržiščih, ustvarja več kot 10 milijonov prometa in s paketi razveseljuje več kot 500.000 strank nežnejšega spola.

Gregor je edinstven v svojih pogledih na ustvarjanje novih poslovnih priložnosti, agilen v svojih prijemih prodaje in vedno rad deli tudi njihove najbolj skrite taktike in trike. Z vami bova delila najbolj aktualne načine, kako kot spletna trgovina obstati na trgu, izkoristii priložnosti in kako se lotiti oglaševanja kot spletni trgovec.

ZMAGOVALNE PRAKSE ZA SPLETNE TRGOVINE

So-ustanovitelj ene najuspešnejših zgodb e-commerca v Sloveniji. Ličila.si je spletna trgovina, ki deluje na 9 evropskih tržiščih, ustvarja več kot 10 milijonov prometa in s paketi razveseljuje več kot 500.000 strank nežnejšega spola.

Gregor je edinstven v svojih pogledih na ustvarjanje novih poslovnih priložnosti, agilen v svojih prijemih prodaje in vedno rad deli tudi njihove najbolj skrite taktike in trike. Z vami bova delila najbolj aktualne načine, kako kot spletna trgovina obstati na trgu, izkoristiti priložnosti in kako se lotiti oglaševanja kot spletni trgovec.

USPEŠNA SODELOVANJA Z INFLUENCERJI

Influencerka, bloggerka ter ustvarjalka vsebine svoje delo opravlja nadvse profesionalno in sodeluje z enimi največjih imen na področju mode. Ustanoviteljica lastne blagovne znamke trajnostne mode TheBaseLabel.

Alja ima vpogled v sodelovanja z influencerji tako s strani naročnika, kot izvajalca. Zaveda se, kaj pomeni biti v drugi vlogi in skupaj z naročnikom ustvarjati vsebino in s tem priložnosti za čim bolj plodno sodelovanje.

Z vami bo delila načine, ki vam bodo pomagali narediti plan sodelovanja z influencerji, zaupala trike in strategije, kako izpeljati kampanjo, kako vzpostaviti prvi stik in kako razviti dolgoročna sodelovanja. Morda bova spregovorili tudi o zneskih in načinih plačila takšnega sodelovanja.

KAKO PRODATI PRODUKTE NA AMAZONU?

Jaša je podjetnik in strokovnjak za prodajo na Amazonu. Na tej hitro rastoči platformi prodaja produkte različnih oblik in namembnosti, kar nakazuje na to, da obstajajo formule, ki pomagajo prodreti in prodati svoje produkte na trgovinskem globalnem velikanu.

Jaša svetuje in pomaga podjetnikom, ki poleg svoje spletne trgovine želijo svoje produkte ponuditi tudi na Amazonu in hkrati tistim, ki si želijo začeti iz nule in morda najti potencialno zanimive produkte ter pričeti s prodajo iz točke 0.

V webinarju z Jašo boste izvedeli, kaj potrebujete za štart poslovanja na Amazonu, kako se lotiti raziskave produktov in kako se lotiti priprave materialov. Kaj je pomembno za listing na Amazonu, kako se lotiti oglaševanja na in izven Amazona?

KAKO PRODATI PRODUKTE NA AMAZONU?

Jaša je podjetnik in strokovnjak za prodajo na Amazonu. Na tej hitro rastoči platformi prodaja produkte različnih oblik in namembnosti, kar nakazuje na to, da obstajajo formule, ki pomagajo prodreti in prodati svoje produkte na trgovinskem globalnem velikanu.

Jaša svetuje in pomaga podjetnikom, ki poleg svoje spletne trgovine želijo svoje produkte ponuditi tudi na Amazonu in hkrati tistim, ki si želijo začeti iz nule in morda najti potencialno zanimive produkte ter pričeti s prodajo iz točke 0.

V webinarju z Jašo boste izvedeli, kaj potrebujete za štart poslovanja na Amazonu, kako se lotiti raziskave produktov in kako se lotiti priprave materialov. Kaj je pomembno za listing na Amazonu, kako se lotiti oglaševanja na in izven Amazona?

VIZUALNA ZASNOVA VAŠEGA BRANDA IN KREIRANJE GRAFIČNIH MATERIALOV TER VIDEJEV

Moja druga sodelavka in kreativka, ki vsebino predstavi skozi vizualno zgodbo ter ji doda energijo in življenje. Njena kreativnost je istočasno popolnoma prizemljena praksa, saj vidi skozi oči strukture in sistema. Od oblikovanja knjig, do oblikovanja landing pagov. Pričela je v Canvi, ki jo je kasneje zamenjala za Adobove programe, seveda.

Velika in neumorna samoukinja, ki svoje znanje vedno nesebično deli z drugimi.

Pokazala vam bo načine uporabe brezplačnih (ali zelo dostopnih) orodij za kreiranje eknjig, videev, bannerjev za družbena omrežja. Govorili bova tudi o vizualnih strategijah, kako se lotiti kreativne zasnove za komunikacijo na socialnih omrežjih, kako pomembna je konsistenca brav, tipografij, grafik itd.

FACEBOOK & INSTAGRAM OGLAŠEVANJE

Če spremljate “oglaševalsko sceno” v Sloveniji, potem zagotovo poznate Jureta. Bil je soustanovitelj oglaševalske agencije ADSTAR, kasneje vodja digitalnega marketinga na VIGOSHOP, dandanes pa zopet na samostojni poti in s svojo agencijo WESCALE kuje uspešne globalne zgodbe. Je tudi izjemen sogovornik, predavatelj, ki nesebično deli svoje taktike in trike, ki njemu in njegovim naročnikom dobesedno prinašajo milijone prihodkov.

Govorila bova o temi, ki naju združuje. Facebook&Instagram oglaševanje in kako izkoristiti moč platfrome za ustvarjanje izjemnih rezultatov. Kakšne so napovedi za usodo oglaševalskega prostora v teh turbolentnih časih? Se vam splača usmeriti več ali manj fokusa v oglaševanje? Kaj je aktualno sedaj, katere dejavnosti eksponentno rastejo in katere dejavnosti drastično padajo? Zagotovo mu bom kdaj skočila v besedo in dodala še svoje mnenje in izkušnje, tako da bo pogovor zanimiv.

FACEBOOK & INSTAGRAM OGLAŠEVANJE

Če spremljate “oglaševalsko sceno” v Sloveniji, potem zagotovo poznate Jureta. Bil je soustanovitelj oglaševalske agencije ADSTAR, kasneje vodja digitalnega marketinga na VIGOSHOP, dandanes pa zopet na samostojni poti in s svojo agencijo WESCALE kuje uspešne globalne zgodbe. Je tudi izjemen sogovornik, predavatelj, ki nesebično deli svoje taktike in trike, ki njemu in njegovim naročnikom dobesedno prinašajo milijone prihodkov.

Govorila bova o temi, ki naju združuje. Facebook&Instagram oglaševanje in kako izkoristiti moč platfrome za ustvarjanje izjemnih rezultatov. Kakšne so napovedi za usodo oglaševalskega prostora v teh turbolentnih časih? Se vam splača usmeriti več ali manj fokusa v oglaševanje? Kaj je aktualno sedaj, katere dejavnosti eksponentno rastejo in katere dejavnosti drastično padajo? Zagotovo mu bom kdaj skočila v besedo in dodala še svoje mnenje in izkušnje, tako da bo zanimivo.

OSEBNI BRANDING IN FORMATI SPLETNIH PROGRAMOV

Filip je s svetlobno hitrostjo kreiral eno izmed najprepoznavnejših zgodb osebnega brandinga v Sloveniji in s pomočjo družbenih omrežij ustvaril prezenco, ki mu je odprla vrata v predavateljske vode ter ustvanovitev agencije za digitalni marketing. Danes zaposluje več kot 7 ljudi in svojim naročnikom pomaga ustvarjati kampanje, ki so znane po izjemnem uspehu.

Njegovo znanje je široko, vendar se bova v tem pogovoru fokusirala na osebni branding in kako kreirati spletne programe, kateri so bolj in manj poznani načini prodaje storitev na spletu in kako podaljšati življenjski cikel stranke.

KAKO KREIRATI ‘PROFI’ FOTKE S PAMETNIM TELEFONOM, & KAKO SE LOTITI BRANDING FOTOGRAFIJE

Tjaša je fantastična branding in produktna fotografinja. Za kreativna podjetja ustvarja fotografije, ki pripovedujejo zgodbe, izžarevajo unikatno osebnost podjetnika in nagovarjajo njihove idealne stranke. S fotografiranjem in stiliranjem izdelkov se ukvarja zadnjih pet let, vmes pa je svojo storitev dopolnila še z branding fotografijo. Preko izkušenj in dela s strankami je razvila drugačen pristop fotografiranja, ki se ga loteva skozi vizualno strategijo in podrobno spoznavanje podjetnika in njegovega branda. 
 
Na webinarju bo z vami delila nassvete za fotkanje s telefonom, o izbiri dodatkov, ozadji za fotografiranje izdelkov ali pa ustvarjanje fotk za soc. omrežja, o postavitvah. Aplikacije za obdelavo fotk na telefonu. Potem pa se bova dotaknile teme branding fotkanja in vam zaupali natačnen protokol, ki vam omogoča, da z vašimi fotkami v stranki vzbudite prava čustva, da prenesete vaš karakter in karakter blagovne znamke na same fotke. Ne bo manjkalo nasvetov, kako se tega lahko lotite sami.

KAKO KREIRATI ‘PROFI’ FOTKE S PAMETNIM TELEFONOM, & KAKO SE LOTITI BRANDING FOTOGRAFIJE

Tjaša je fantastična branding in produktna fotografinja. Za kreativna podjetja ustvarja fotografije, ki pripovedujejo zgodbe, izžarevajo unikatno osebnost podjetnika in nagovarjajo njihove idealne stranke. S fotografiranjem in stiliranjem izdelkov se ukvarja zadnjih pet let, vmes pa je svojo storitev dopolnila še z branding fotografijo. Preko izkušenj in dela s strankami je razvila drugačen pristop fotografiranja, ki se ga loteva skozi vizualno strategijo in podrobno spoznavanje podjetnika in njegovega branda. 
 
Na webinarju bo z vami delila nassvete za fotkanje s telefonom, o izbiri dodatkov, ozadji za fotografiranje izdelkov ali pa ustvarjanje fotk za soc. omrežja, o postavitvah. Aplikacije za obdelavo fotk na telefonu. Potem pa se bova dotaknile teme branding fotkanja in vam zaupali natačnen protokol, ki vam omogoča, da z vašimi fotkami v stranki vzbudite prava čustva, da prenesete vaš karakter in karakter blagovne znamke na same fotke. Ne bo manjkalo nasvetov, kako se tega lahko lotite sami.

ZAKONITOSTI MREŽENJA NA LINKEDINU IN PRILOŽNOSTI ZA TKANJE POSLOVNIH VEZI

Manca Korelc je samostojna svetovalka, ki pomaga B2B podjetjem pri uporabi LinkedIna za marketing in prodajo. Je predavateljica na Akademiji UDO, Londonski šoli za PR, Marketing Magazinu, Netfork Akademiji ter Inštitutu in akademiji za multimedije. V zadnjih 5 letih je izvedla več kot 200 predavanj in delavnic ter napisala več člankov o digitalnem marketingu in družbenih omrežjih.
Poleg predavanja in pisanja je njena velika poslovna strast povezovanje, zato je so-organizatorka LinkedIn Local dogodkov, ki so namenjeni izobraževanju in spoznavanju LinkedIn kontaktov.
Poznana je tudi po svojem projektu Moja jezera, v katerem je združila svoje ljubezni do pisanja, raziskovanja skritih kotičkov Slovenije, kolesarjenja in jezer. Za projekt je prejela POMP nagrado za posebne dosežke v vsebinskem marketingu in dve Netko nagradi za odličnost digitalnega marketinga. Je tik pred izdajo knjige o jezerih Slovenije: The Slovenia Lakes.
 
Na webinarju bo z vami delila nasvete za uspešno predstavitev na Linkedinu, načine, kako pristopati do potencialnih partnerjev, kako uporabljati platformo za mreženje in tkanje poslovnih vezi. Naslovili bova tudi področje iskanja kadra in pa kako uporabljati Linkedin kot delodajalec ali kot iskalec zaposlitve / poslovnih sodelovanj.

POTEK PREDAVANJ IN URNIK

Spletna predavanja bodo potekala preko Webinar Jam V ŽIVO.

Na serijo WEBINARJEV se prijavite enkratno in brezplačno, nato pa boste pred vsakim webinarjem prejeli povabilo ter opomnik pred pričetkom. Enostavno boste sledili povezavi, ki jo boste prejeli v emailu in prešli v spletno predavalnico.

Na koncu vsakega webinarja bova z gostom odgovarjala na vaša vprašanja, dobrodošla pa so tudi vprašanja poslana vnaprej, da morda pripraviva bolj konkretne odgovore.

Vprašanja, ki se vam porajajo v povezavi z določeno temo in gostom lahko pošljete na email: [email protected]

 

Spletno predavanje bo potekalo vsak ponedeljek, sredo in petek ob 13.00 uri

S prvim predavanjem pričnemo v petek, 3.4. Ob 13.00 uri.

 

Natančni razpored predavateljev pa je sledeč:

3.4.2020 ob 13.00 uri: gostja Romina Kavčič in tema ORODJA ZA NAČRTOVANJE, TESTIRANJE IN POSTAVLJANJE SPLETNE STRANI

6.4.2020 ob 13.00 uri: gost Timotej Gračner in tema HITRA EKSPANZIJA NA EVROPSKE TRGE

8.4.2020 ob 13.00 uri: gost Jani Pravdič in tema POZITIVNA MISELNOST IN HITRO PIVOTIRANJE

10.4.2020 ob 13.00 uri: gostja dr.Martina Zorc PRIHODKOVNE STRATEGIJE IN GLOBALNI BIZNIS

13.4.2020 ob 13.00 uri:  gost Gregor Koprivnik KLJUČNE SMERNICE ZA SPLETNE TRGOVINE

15.4.2020 ob 13.00 uri: gostja Katarina Bašič in KREIRANJE GRAFIČNIH MATERIALOV IN VIDEJEV BREZ PREDZNANJA

17.4.2020 ob 13.00 uri: gost Jure Knehtl in tema FB&IG OGLAŠEVANJE

20.4.2020 ob 13.00 uri: gost Jaša Furlan in tema AMAZON PRODAJA

22.4.2020 ob 13.00 uri: gostja Alja Bitenc in tema USPEŠNA SODELOVANJA Z INFLUENCERJI

24.4.2020 ob 13.00 uri: gost Filip Pesek in tema OSEBNI BRANDING IN FORMATI SPLETNIH PROGRAMOV

27.4.2020 ob 13.00 uri: gostja Živa Kovačevič in tema PRODAJNA BESEDILA aka. COPYWRITING

29.4.2020 ob 13.00 uri: gostja Tjaša Smuk in tema  KAKO POSNETI ‘PROFI FOTKE’ S PAMETNIM TELEFONOM & NAČRT ZA BRANDING FOTOGRAFIRANJE

4.5.2020 ob 13.00 uri: gostja Manca Korelc in tema ZAKONITOSTI MREŽENJA NA LINKEDINU IN PRILOŽNOSTI ZA TKANJE POSLOVNIH VEZI

Pridružite se skupnosti podjetnikov in posameznikov, ki bodo usodo svojega podjetja vzeli v svoje roke in spremenili ČRN SCENARIJ v MAVRIČNEGA. Serija WEBINARJEV “PO ZALET ZA BOLJŠE ČASE JE 100% BREZPLAČNA.