Prijavite se na BREZPLAČNO SERIJO WEBINARJEV z vpisom podatkov spodaj.
Več o splošnih pogojih in varovanju zasebnosti najdete TUKAJ.
V obdobju, v katerem se nahajamo veliko veljajo prave informacije in znanje. Zato se čutim dolžno pomagati vam in skupnosti podjetnikov ter ustvarjalnih posameznikom in vam ponuditi možnost, da dostopite do najbolj preverjenih in praktičnih informacij na področju digitalnega posla.
Ukrepom, ki smo jih sprejeli na globalni ravni, prav zagotovo sledi huda recesija in gospodarski kolaps. Vseh nas se bo dotaknilo, nekatere v negativnem smislu, druge v pozitivnem (če gledamo le številke), vendar verjamem, da bodo priložnosti in možnosti, ki jih bo potrebno izkoristiti hitro in spretno.
S tem namenom sem organizirala to brezplačno serijo webinarjev ter povabila strokovnjake in podjetnike za katere menim, da vam lahko dajo namig, idejo, morda celoten blueprint, kako lahko vi ta trenutek pričnete bolj učinkovito reševati, postopati, graditi podjetje.
Če smo kdaj občutili, kaj pomeni “čez noč ostati brez posla” je to sedaj, ko je svetu zavladala kolektivna panika po imenu COVID-19. Zdi se, da ugašanju sistemov ter podjetij ni videti konca.
Enako je z našimi službami, delovnimi mesti, družinami in posamezniki. Zato moramo urgirati ZDAJ!
Lahko bi trdila, da so praktično vsa podjetja, ki imajo vsaj del, če ne celotno poslovanje digitalizirano – vsaj malce priviligirana (poleg proizvajalcev zaščitnih mask in razkužil:)).
Zagotovo je tudi mi, z digitalnimi posli, ne bomo odnesli brez bojnih ran, vendar zaenkrat ostajamo na območju in se borimo za obstanek, medtem ko je večina drugih poslovnežev že zaprla vrata.
Fokus vseh predavanj bo usmerjen na poslovni obstoj in delovanje v digitalni obliki. Serija webinarjev pa je primerna za vse, ki že imate digitalni posel ali pa v teh časih razmišljate o njem.
ne želijo več delati po starem, ki si upajo spremeniti svoja prepričanja, format ali obliko poslovnega modela.
si želijo najti nove prodajne poti in načine za prodajo doma in po svetu in imajo žilico ter motivacijo za ustvarjanje globalnih zgodb.
želijo proaktivno pristopiti k problemu in s ponujenimi rešitvami sprejeti ukrepe BREZ IZGOVOROV.
spremljajo graf prodaje, ki strmo pada in ne vedo, kaj je naslednja najboljša poteza, ki jih bo ohranila v igri.
so se soočili s propadom lastnega podjetja in posledično propadom lastne motivacije. Kako se dvigniti iz pepela kot feniksi?
si želijo digitalizirati svoje znanje, ga zapakirati v spletni tečaj in prodati na spletu v Sloveniji in izven domačih meja.
si želijo izkoristiti moč družbenih omrežij in interneta za prodajo (preko oglaševanja, sodelovanja z influencerji).
si želijo zgraditi skupnost in bazo potencialnih kupcev preko emaila in drugih “obvladljivih kanalov”.
si želijo prevzeti kontrolo nad delom doma, delom “remote” in se priučiti lastne organizacije dela ter osebnega življenja.
Področja, ki jih bomo naslovili in znanja, ki jih bomo delili bodo različna, skupni imenovalec vseh pa je KORISTNOST.
Spodbujam vas, da si webinarje pogledate v živo, saj boste lahko zastavljali vprašanja. Načeloma bodo naknadno na voljo tudi posnetki.
Strokovnjake, ki sem jih povabila so takoj pristopili k sodelovanju in bili pripravljeni deliti svoja znanja. V Sloveniji imamo čudovite ljudi in krasno skupnost podjetnikov. Lekciji, ki se kažeta tukaj sta SPODBUJANJE PODJETNIŠKE MISELNOSTI ter SODELOVANJE in POVEZOVANJE obstoječih podjetij in ustvarjalnih posameznikov!
WEBINARJI BODO POTEKALI V OBLIKI INTERVJUJEV IN POGOVORA, NEKATERI PREDAVATELJI, KI BODO GOVORILI O PRAKTIČNI UPORABI ORODIJ BODO PRIPRAVILI TUDI PDF MATERIALE.
Jani je serijski podjetnik in raziskovalec osebnostne rasti. Njegovo delovanje kot podjetnik je bilo v zadnjih letih usmerjeno predvsem na področje turizma, sodeloval in zaposloval je 10 ljudi, stranke/naročniki storitev pa so bili le turisti. Torej, lahko si zamislite kakšen scenarij ga je doletel čez noč.
Z vami bova delila načine, kako ohraniti pozitivno miselnost, kako hitro pivotirati, prepoznati ali ustvariti nove priložnosti.
Dr.Martina Zorc jedoktorirala iz vesoljskega prava, hkrati pa je tudi izjemna poslovna strateginja, predavateljica, poslovna mentorica in ustanoviteljica ZorcGlobal.com spletne platforme. Martini nobena zgodba ni prevelika in noben izziv nepremagljiv.
Njene izjemne zamisli in prodorne ideje vas bodo navdihnile, da pričnete razmišljati o novih prihodkovnih priložnostih, da razširite svojo miselnost in delovanje izven meja Slovenije in ustvarite podjetje po vaši meri.
Timotej je edin izmed najbolj brilijantnih, iznajdljivih in kreativnih marketerjev, kar jih poznam. V svoji zbirki izkušenj ima precej zanimive projekte, ne ustraši se praktično nobene niše. Zagotovo bova spregovorila, kakšno o prodaji in oglaševanju, vendar domena bo usmerjena k hitri širitvi na tuje trge. Tudi tukaj je fenomen. V enem letu je razvil e-commerce projekt in ga razširil na 10 različnih trgov (POZOR – evropskih, kar pomeni, da ima vsak trg drug jezik!).
V pogovoru vam bo zaupal, kako vzpostaviti sistem, ki ga lahko hitro in učinkovito širite izven meja. Kako izkoristiti moč digitalnega sveta za iskanje tujega kadra, kako se spopadati z izzivi logistike? Kako se lotiti geo-lokacijskega targetinga v B2B sferi in kje najti ideje za vaše zmagovalne kampanje?
Moja sodelavka in “so-krivka” za marsikatero uspešno kampanjo, je izjemna tekstopistka, ki vam bo postregla z nasveti, triki in strategijami, kako izboljšati vaše spretnosti pisanja besedil.
Kreatorka najbolj celovitega spletnega tečaja za copywriting v Sloveniji in oseba, ki ima kožo kameleona (zna se prilagoditi vsaki situaciji, stranki, dejavnosti in spremeniti svoj stil, ton in barvo pisanja). 😉
Kako izgleda proces pisanja teksta za prodajno spletno stran, za email, za oglas? Katere so preverjeno delujoče formule za prodajo lifestyle produktov (lepota, moda, wellness) in smart produktov (problem-rešitev) na drugi strani?
So-ustanovitelj ene najuspešnejših zgodb e-commerca v Sloveniji. Ličila.si je spletna trgovina, ki deluje na 9 evropskih tržiščih, ustvarja več kot 10 milijonov prometa in s paketi razveseljuje več kot 500.000 strank nežnejšega spola.
Gregor je edinstven v svojih pogledih na ustvarjanje novih poslovnih priložnosti, agilen v svojih prijemih prodaje in vedno rad deli tudi njihove najbolj skrite taktike in trike. Z vami bova delila najbolj aktualne načine, kako kot spletna trgovina obstati na trgu, izkoristii priložnosti in kako se lotiti oglaševanja kot spletni trgovec.
Influencerka, bloggerka ter ustvarjalka vsebine svoje delo opravlja nadvse profesionalno in sodeluje z enimi največjih imen na področju mode. Ustanoviteljica lastne blagovne znamke trajnostne mode TheBaseLabel.
Alja ima vpogled v sodelovanja z influencerji tako s strani naročnika, kot izvajalca. Zaveda se, kaj pomeni biti v drugi vlogi in skupaj z naročnikom ustvarjati vsebino in s tem priložnosti za čim bolj plodno sodelovanje.
Z vami bo delila načine, ki vam bodo pomagali narediti plan sodelovanja z influencerji, zaupala trike in strategije, kako izpeljati kampanjo, kako vzpostaviti prvi stik in kako razviti dolgoročna sodelovanja. Morda bova spregovorili tudi o zneskih in načinih plačila takšnega sodelovanja.
Jaša je podjetnik in strokovnjak za prodajo na Amazonu. Na tej hitro rastoči platformi prodaja produkte različnih oblik in namembnosti, kar nakazuje na to, da obstajajo formule, ki pomagajo prodreti in prodati svoje produkte na trgovinskem globalnem velikanu.
Jaša svetuje in pomaga podjetnikom, ki poleg svoje spletne trgovine želijo svoje produkte ponuditi tudi na Amazonu in hkrati tistim, ki si želijo začeti iz nule in morda najti potencialno zanimive produkte ter pričeti s prodajo iz točke 0.
V webinarju z Jašo boste izvedeli, kaj potrebujete za štart poslovanja na Amazonu, kako se lotiti raziskave produktov in kako se lotiti priprave materialov. Kaj je pomembno za listing na Amazonu, kako se lotiti oglaševanja na in izven Amazona?
Moja druga sodelavka in kreativka, ki vsebino predstavi skozi vizualno zgodbo ter ji doda energijo in življenje. Njena kreativnost je istočasno popolnoma prizemljena praksa, saj vidi skozi oči strukture in sistema. Od oblikovanja knjig, do oblikovanja landing pagov. Pričela je v Canvi, ki jo je kasneje zamenjala za Adobove programe, seveda.
Velika in neumorna samoukinja, ki svoje znanje vedno nesebično deli z drugimi.
Pokazala vam bo načine uporabe brezplačnih (ali zelo dostopnih) orodij za kreiranje eknjig, videev, bannerjev za družbena omrežja. Govorili bova tudi o vizualnih strategijah, kako se lotiti kreativne zasnove za komunikacijo na socialnih omrežjih, kako pomembna je konsistenca brav, tipografij, grafik itd.
Če spremljate “oglaševalsko sceno” v Sloveniji, potem zagotovo poznate Jureta. Bil je soustanovitelj oglaševalske agencije ADSTAR, kasneje vodja digitalnega marketinga na VIGOSHOP, dandanes pa zopet na samostojni poti in s svojo agencijo WESCALE kuje uspešne globalne zgodbe. Je tudi izjemen sogovornik, predavatelj, ki nesebično deli svoje taktike in trike, ki njemu in njegovim naročnikom dobesedno prinašajo milijone prihodkov.
Govorila bova o temi, ki naju združuje. Facebook&Instagram oglaševanje in kako izkoristiti moč platfrome za ustvarjanje izjemnih rezultatov. Kakšne so napovedi za usodo oglaševalskega prostora v teh turbolentnih časih? Se vam splača usmeriti več ali manj fokusa v oglaševanje? Kaj je aktualno sedaj, katere dejavnosti eksponentno rastejo in katere dejavnosti drastično padajo? Zagotovo mu bom kdaj skočila v besedo in dodala še svoje mnenje in izkušnje, tako da bo zanimivo.
Filip je s svetlobno hitrostjo kreiral eno izmed najprepoznavnejših zgodb osebnega brandinga v Sloveniji in s pomočjo družbenih omrežij ustvaril prezenco, ki mu je odprla vrata v predavateljske vode ter ustvanovitev agencije za digitalni marketing. Danes zaposluje več kot 7 ljudi in svojim naročnikom pomaga ustvarjati kampanje, ki so znane po izjemnem uspehu.
Njegovo znanje je široko, vendar se bova v tem pogovoru fokusirala na osebni branding in kako kreirati spletne programe, kateri so bolj in manj poznani načini prodaje storitev na spletu in kako podaljšati življenjski cikel stranke.
Spletna predavanja bodo potekala preko Webinar Jam V ŽIVO.
Na serijo WEBINARJEV se prijavite enkratno in brezplačno, nato pa boste pred vsakim webinarjem prejeli povabilo ter opomnik pred pričetkom. Enostavno boste sledili povezavi, ki jo boste prejeli v emailu in prešli v spletno predavalnico.
Na koncu vsakega webinarja bova z gostom odgovarjala na vaša vprašanja, dobrodošla pa so tudi vprašanja poslana vnaprej, da morda pripraviva bolj konkretne odgovore.
Vprašanja, ki se vam porajajo v povezavi z določeno temo in gostom lahko pošljete na email: [email protected]
Spletno predavanje bo potekalo vsak ponedeljek, sredo in petek ob 13.00 uri.
S prvim predavanjem pričnemo v petek, 3.4. Ob 13.00 uri.
3.4.2020 ob 13.00 uri: gostja Romina Kavčič in tema ORODJA ZA NAČRTOVANJE, TESTIRANJE IN POSTAVLJANJE SPLETNE STRANI
6.4.2020 ob 13.00 uri: gost Timotej Gračner in tema HITRA EKSPANZIJA NA EVROPSKE TRGE
8.4.2020 ob 13.00 uri: gost Jani Pravdič in tema POZITIVNA MISELNOST IN HITRO PIVOTIRANJE
10.4.2020 ob 13.00 uri: gostja dr.Martina Zorc PRIHODKOVNE STRATEGIJE IN GLOBALNI BIZNIS
13.4.2020 ob 13.00 uri: gost Gregor Koprivnik KLJUČNE SMERNICE ZA SPLETNE TRGOVINE
15.4.2020 ob 13.00 uri: gostja Katarina Bašič in KREIRANJE GRAFIČNIH MATERIALOV IN VIDEJEV BREZ PREDZNANJA
17.4.2020 ob 13.00 uri: gost Jure Knehtl in tema FB&IG OGLAŠEVANJE
20.4.2020 ob 13.00 uri: gost Jaša Furlan in tema AMAZON PRODAJA
22.4.2020 ob 13.00 uri: gostja Alja Bitenc in tema USPEŠNA SODELOVANJA Z INFLUENCERJI
24.4.2020 ob 13.00 uri: gost Filip Pesek in tema OSEBNI BRANDING IN FORMATI SPLETNIH PROGRAMOV
27.4.2020 ob 13.00 uri: gostja Živa Kovačevič in tema PRODAJNA BESEDILA aka. COPYWRITING
29.4.2020 ob 13.00 uri: gostja Tjaša Smuk in tema KAKO POSNETI ‘PROFI FOTKE’ S PAMETNIM TELEFONOM & NAČRT ZA BRANDING FOTOGRAFIRANJE
4.5.2020 ob 13.00 uri: gostja Manca Korelc in tema ZAKONITOSTI MREŽENJA NA LINKEDINU IN PRILOŽNOSTI ZA TKANJE POSLOVNIH VEZI