NOVA RAVEN PLANIRANJA IN REALIZIRANJA MARKETINŠKIH CILJEV, OB KATERIH RASTEŠ TI, TVOJ BANČNI RAČUN IN PA TVOJA BLAGOVNA ZNAMKA. ČAS JE ZA PLANUP!

VIZIJA BREZ NAČRTA SO SAMO SANJE.

Ko združiš vizijo, plan in akcijo, postaneš neustavljiv/a pri doseganju ciljev.

 

Tvoje podjetje ima vizijo. Ti imaš vizijo. Morda si želiš postati najbolj iskan strokovnjak v svoji branži; širiti podjetje na ameriški trg; v letu 2020 potrojiti prodajo v spletni trgovini; vsak mesec zapolniti vsa mesta na vadbah; odpreti verigo veganskih restavracij v okolici Ljubljane; zaposliti novega sodelavca, … Se ti kaj od tega sliši znano?

 

Vizija ti daje motivacijo in zagon. Vizijo čutijo tvoji sodelavci, ki dihajo skupaj s podjetjem. Zaradi vizije vsak dan vztrajaš, saj ti daje odgovor na vprašanje zakaj počneš, kar počneš. Po drugi strani pa ti ravno vizija lahko povzroči en kup sivih las. Se kdaj počutiš izčrpanega / izčrpano od lastne vizije? To je posledica neorganiziranosti in napačnega pristopa k določanju poslovnih prioritet. 

 

Za nas, ki skrbimo za marketinške aktivnosti in odgovarjamo za poslovne rezultate, je sistem dela pomembnejši kot vizija. Brez jasno načrtovanih aktivnosti se vrtimo v krogu in ne dosegamo svojega potenciala.

 

Vizionar zna pogledati med zvezde, v prihodnost. A svoje cilje lahko doseže zgolj z jasnim planom in osredotočenostjo na posamezne korake v procesu. To je recept, da ti ne spodnese tal pod nogami in da vsak mesec v poslu dosežeš več.

SPREMENI NAJBOLJ DRZNE POSLOVNE SANJE V RESNIČNOST

Spletni tečaj Plan UP

 

Tvoj dan ima 24 ur. Moj tudi. Pa dan od Jeff Bezosa, Tonyja Robbinsa, Marie Forleo in vseh drugih uspešnih poslovnežev. Dejstvo je, da če želiš svoje najbolj drzne ideje spremeniti v resničnost, potem nimaš časa, da ga zapravljaš.

Ne odkrivaj tople vode, raje posezi po preverjenem sistemu dela in taktikah, ki so meni in mojim sodelavcem ter naročnikom omogočile, da dosegamo (in presegamo!) zastavljene poslovne cilje.

Trik je v tem, da s sistemom dela, ki ti ga predajam v spletnem tečaju, 80% pomembnih stvari narediš v 20% časa. Nič več zaspanih juter, ko se sprašuješ, kakšna aktivnost na socialnih omrežjih je na vrsti na tisti dan. Pozabi na raztresenost pri pripravi tedenskih novičk in blogov. Spletni tečaj Plan UP te bo naučil, kako si učinkovito, konsistentno in merljivo zastavljati in korak za korakom tudi dosegati poslovne cilje!

KAJ TI PRINAŠA ZNANJE ZNOTRAJ TEČAJA?

Jasno boš videl/a, kaj so tvoje prioritete, če želiš doseči zastavljene cilje
Naučil/a se boš načrtovati vsak svoj korak na poti do uspeha
Pridobil/a boš “know how” za doseganje svojih najbolj drznih sanj
Spoznal/a boš varno strukturo za ustvarjanje, znotraj katere ne boš nikoli več izkgubljen/a
Ugotovil/a boš, katere so ključne naloge, ki se jim moraš posvečati, če hočeš, da tvoj posel raste
Zastavil/a si boš jasne, oprijemljive in merljive cilje
Opremljen/a boš s primeri dobre prakse, resničnimi case studyji in idejami za tvoj naslednji poslovni korak
Delal/a boš po isti Plan UP metodologiji, po kateri delamo tudi v ekipi Maja Marketing Lab

METODOLOGIJA PlanUP↑, s katero povečuješ prihodke in prepoznavnost blagovne znemke

Metodologijo PlanUP↑, ki je vključena v spletni tečaj in na kateri temelji tudi fizični načrtovalnik PlanUP sem “po nesreči” razvila v prvem letu obstoja Maja Marketing Lab. Iz prejšnje službe, kjer mi je bilo delo več ali manj naloženo, sem se znašla na samostojni poti, z naročniki, za katere sem opravljala storitve ter z vizijo za lastno podjetje in razvoj spletnih tečajev ter drugih izobraževalnih formatov na področju digitalnega marketinga. 

Velikokrat sem delala pozno v noč, vendar me je konec dneva še vedno preganjalo 100 stvari, počutila sem se neizpopolnjeno in nisem imela jasne slike, kateri je naslednji pomembni korak. Ne da nisem imela idej o tem, kaj bi morala vse delati,  vendar jih je bilo preveč in na plano so prihajale brez strukture.

Ponavadi pozno v noč …

Sodelovanja z drugimi sodelavci in soudeleženci so ponavadi izgledala tako, da smo iz “danes-na-jutri” določili neke aktivnosti, ki so bile bolj kot ne izgubljene bitke. 

Velikokrat se je tudi kaj posrečilo, nič ne rečem. 

Velikokrat pa smo zaradi delovanja brez strategije in širših ciljev izgubili ogromno (vsaj energije in motivacije) ali vsaj ne pridobili toliko, kot bi lahko.

Po nekaj mesecih zmedenega vihranja sem in tja sem imela dovolj. 

Rada imam sisteme in protokole, jasno sliko, kaj, zakaj in kdaj nekaj počnem.

Zato sem vzela v roke zvezek in pričela pisati. 

Kaj je moj dolgoročni cilj? Kaj moram narediti, da dosežem ta cilj? Katere aktivnosti so za to pomembne? Kaj potrebujem, da lahko izvršim te aktivnosti? Kako bi te aktivnosti izgledale v tedenskem/mesečnem planu? Kakšna je časovnica? Koga potrebujem od strokovnih sodelavcev?

Še vedno je bila zmeda, vendar vse skupaj je dobivalo neko podobo in strukturo. 

In tako sem že leta 2016 na mojem blogu objavila in delila brezplačno predlogo UREDNIŠKEGA PROMOCIJSKEGA KOLEDARJA.

Kasneje sem to metodologijo še izpilila in prišla do sistema, po katerem še danes delujem in tudi svetujem svojim strankam. 

Komu je PlanUP↑ namenjen in ali lahko pomaga tebi?

Spletni tečaj Plan UP

Cilji in PlanUP metodologija

Aktivnosti za doseganje ciljev

Kreiranje in delegiranje nalog

Cilji in PlanUP metodologija

Cilji in PlanUP metodologija

planup v praksi

PlunUP je odličen. Meni je osmislil in povezal celotno zasnovo aktivnosti, pokazal, kaj mi še manjka v ponudbi in mi dal ideje, kaj lahko naredim iz obstoječih materialov drugače in bolj po meri mojih strank. Šla sem čez tečaj, zapiske konferenc in dobila veliko novih idej, zdaj pa je na vrsti planiranje.

Nekaj vprašanj se je pojavilo, vezanih na vsebino moje ponudbe in kako jo zapeljati, da se bo vse lepo zložilo in da bom vse pokoristila maksimalno.

V ponedeljek je dan namenjen postavljanju ciljev in vpisu prvih planov v načrtovalnik 🙂

To je bila definitivno odlična naložba 🙂

Hvala!

Klavdija Verlak

Ravnokar sem zaključila tečaj. Plan Up rokovnik me še čaka.
Pričakovala sem čisto drugačen e-tečaj. Pričakovala sem tečaj, ki me bo vodil skozi PlanUp in mi ga “razkazal”. Sem pa povsem navdušena nad tem, kar ste s svojo ekipo pripravili.

Upam, da se bom letošnje novoletne zaobljube držala in spravila našo spletno trgovino na naslednji nivo. Sedaj sem popolno motivirana in pripravljena, samo še v akcijo je treba iti!
Hvala za vse nasvete in vso uporabno znanje. Sledim še nekaterim slovenskim social-marketing “mojstrom”, ki pa me niti približno ne navdušujejo kot vi. Osredotočite se na bistvo in ne ovinkarite.

Do sedaj sem vas spremljala preko mojih prejšnjih delodajalcev, ta tečaj pa sem si kupila sama, saj sem navdušena nad vašo ponudbo in definitivno mi ni žal investicije.

Orška Orel

Sem mamica in podjetnica in v pestrem vsakdanu težko najdem čas za kvalitetno načrtovanje aktivnosti. PlanUp je tiso kar sem iskala; pregleden, učinkovit, poln praktičnih nasvetov; za piko na i, pa še lep. 

Maja Vodan / Bee Beauty

Z načrtovanjem svojega osebnega in poslovnega življenja se ukvarjam že vsaj 10 let in imam s tem kar nekaj izkušenj. Postavljanje ciljev je obvezno za vsakega, ki želi povišati storilnost in svoje cilje tudi doseči. Preizkusil sem že veliko metod, zato me veseli, da bom preizkusil še planner PlanUp. Lahko rečem, da je zelo smiselno zastavljen in kvalitetno izdelan. Po mojem mnenju je še posebej primeren za vse, ki delajo v marketingu, ker je zastavljen tako, da pomaga načrtovati promocijske aktivnosti in aktivnosti vezane na ustvarjanje novih produktov. Planiram! 🙂

Igor Donkov

izberi svoj paket

Pripravila sem 3 izjemne ponudbe med katerimi lahko izbiraš. Priporočam ti srednji paket, kjer poleg spletnega tečaja prejmeš še fizični načrtovalnik Plan UP, stenski koledarj in BONUS digitalnih zapiskov. Če pa si želiš iti še korak dlje, pa si hitro rezerviraj PAKET TEČAJEV, znotraj katerega prejmeš vse moje spletne tečaje!

fizični načrtovalnik z vsemi bonusi bo pri tebi že v nekaj dnevih.

DOSTOP DO SPLETNEGA TEČAJA JE DOŽIVLJENJSKI!

 

 

Fizični načrtovalnik za še boljše rezultate

Poleg spletnega tečaja v osrednjem paketu, dobiš še še fizični Plan UP načrtovalnik, ki bo pomagal ideje, plane in zamisli prenesti na papir in prizemljiti vse, kar je potrebno storiti za doseganje ciljev.

Kako je načrtovalnik PlanUP↑ sestavljen?

5 rubrik za jasno sliko brez oblačka

1. rubrika – cilji

Za doseganje ciljev je najbolj pomemben prvi korak – definiranje ciljev!

Drugi najpomembnejši pa je PRIORITIZIRANJE.

Kaj je bolj pomembno? To, da vsak dan objavljaš svoje misli na instagramu, se povezuješ z uporabniki platforme, ali to, da posnameš videe za svoj spletni tečaj, ki si ga želiš lansirati? Da ne bo pomote, oboje je lahko pomembno, glede na to, kje tvoj posel trenutno je. Ali se nahajaš na točki, kjer moraš svoj fokus obrniti v ustvarjanje ali v povezovanje in deljenje.

Kaj je torej tisto, kar šteješ za uspešen poslovni mesec?

  • Je to število novih strank ali sklenjenih pogodb? 
  • Povečanje sledilcev na instagramu?
  • Povečanje prodaje v spletni trgovini?
  • Grajenje e-mail baze? 
  • Lansiranje produkta?

1. rubrika – aktivnosti

Ne samo kaj, pomembno je tudi, kako boš to dosegel/-a. Cilj je le tarča. Da tarčo zadeneš, pa potrebuješ strelca, opremo, spretnosti in aktivno vajo.Torej, kaj točno je potrebno, da svoj cilj realiziraš?Ne samo kaj, pomembno je tudi, kako boš to dosegel/-a. 

Cilj je le tarča. Da tarčo zadeneš, pa potrebuješ strelca, opremo, spretnosti in aktivno vajo. Torej, kaj točno je potrebno, da svoj cilj realiziraš? Za grajenje e-mail baze je očitno, da potrebuješ neke vrste “darilo”, s katerim boš pritegnil/-a uporabnike. Morda je to darilo tudi vmesna postaja, ki potem prodaja tvoj “master product”? Darilo je lahko v obliki video treninga, PDF akcijskega vodiča, webinarja ipd. Če želiš povečati prodajo novembra, potem lahko razmisliš o akciji Black Friday, ko med naseljenci digitalnega in analognega sveta vlada nakupovalna mrzlica. Če želiš privabiti več sledilcev na instagramu, je smiselno povečati število objav, povečati izpostavljenost preko nagradnih iger, sodelovanj s t. i. vplivneži oziroma osebami, ki že privabljajo občinstvo vaših potencialnih strank.

(Znotraj načrtovalnika (in spletnega tečaja) najdeš tudi primere izpolnitve in načrtovanja aktivnosti).

3. rubrika – naloge

Aktivnosti brez specifičnih opredelitev nalog (taskov), še vedno preveč ohlapno opredeljeno področje, ki omogoča prepuščanje tvojih zamisli in uhajanje ključnih korakov. Z drugimi besedami – jasne naloge bodo tebi in tvojim sodelavcem omogočile fokus in precizno ciljanje tarče oziroma CILJA!

Tukaj se še bolj odmikamo od dejanskega cilja in uporabljamo proces t. i. obratnega inženiringa, bolj se pomikamo k malim stvarem, ki jih moramo storiti. 

Ali si kdaj ugotovil/-a, da si pišeš naloge, s katerimi si zapolniš delovni teden, pa vendar se na koncu tedna počutiš kot luzer/-ka?! Ta znak ni dejstvo o tebi in je “le” simptom pomanjkanja CILJA in VIZIJE! Če želiš osmisliti svoje dnevne naloge, ki se ti včasih zdijo kot izguba časa, moraš najprej dati smisel s tem, da razjasniš, kateri tvoj CILJ podpirajo in kako vse to prispeva k uresničevanju tvoje VIZIJE. 

It is not the end goal that matters the most. It is the excitement in the process that gives your work a meaning.

Ta rubrika ima nekaj ključnih podkategorij. Razdeljene so na področja, za katera menim, da jih mora vsako podjetje pokriti in definirati specifične naloge.

4. rubrika – promocijski koledar

Naloge brez časovnega okvirja bodo izgubile svoj naboj in sčasoma lahko še pozabiš na njih. Časovnica bo tebe in tvoje sodelavce ter sodelavke držala odgovorne in zavezane skupni misiji – dokončati določeno nalogo v specifičnem časovnem okvirju. 

V promocijski koledar lahko razporediš vse naloge, ki si jih definiral/-a na prejšnji točki, in seveda lahko vpišeš tudi kakšne druge naloge, ki jih imaš v mislih, ki niso del ciljev tega meseca, ampak so morda posledica kakšne nedokončanosti ali pa le trenutni navdih. 

S tem, ko boš imel/-a mesečni, tedenski in dnevni plan objavljanja vsebin, lansiranja oglasov, pošiljanja e-mailov, te dogodki ne bodo več prehitevali, tvoje e-mail novičke bodo redne in pričakovane, FB & IG objave usklajene in podporne tvojim ciljem, sodelavci in ti pa mirni in fokusirani na bistvo. 

Nič več vihranja, slabe volje in lovljenja rokov.

Vsaka naloga ima poleg opredelitve okence “ocena”, kar ti omogoča končno retrospektivo ter oceno uspešnosti.

5. rubrika – retrospektiva

Rubrika, ki deloma prevzame svojo vlogo že v prejšnjem delu. 

Ta del je namenjen mislim, uvidom ter idejam varen pristanek na zemljo. Zapiši, kar si dojel/-a skozi ta mesec, katere aktivnosti/naloge so bile najbolj učinkovite, kaj so te naučili uspehi in kaj padci? 

Četudi si v določeno stvar vložil/-a veliko časa in energije, pa je praksa pokazala, da ta prijem ne deluje najboljše. Spusti to idejo nazaj v eter, ker ni treba, da te navezanost na njo in ta pristop omejuje. Poiskusi kaj drugega.

Kaj bi bilo smiselno delati več in pogosteje? 

Kakšen drugi pristop lahko še ubereš in katero stvar še dodatno izpopolniš?

STENSKI PROMOCIJSKI
KOLEDAR PlanUP

Tudi tvoj delovni prostor potrebuje smerokaz, kateremu slediš ti in celotna ekipa. 

Promocijski koledar, v katerega si vpisal-a vse naloge tega meseca (objave na socialnih omrežjih, email plan, zapise na blogu, objavo videjev na YT, lansiranje kampanje itd.) bo krasil tvojo steno ter opominjal, kaj so prioritete tega dneva, tedna in meseca. 

Istočasno bo dober motivator za celotno ekipo, ki bo lahko usmerjena v kreiranje in izpolnjevanje nalog za podporo tvojim ciljem in tvoji viziji.

Stenski koledar je narejen po principu PIŠI-BRIŠI, tako da je uporaben, vse dokler ne dosežeš vseh ciljev in ga ne boš več potreboval-a.

VREDNOST: 20€

DIGITALNI ZAPISKI TRAFFIC&CONVERSION 2017, 2018 IN 2019

Več kot 500 strani praktične vsebine brezčasnih taktik, strategij in trikov, ki jih vsak marketer potrebuje za povečevanje spletne prodaje, izboljšanja oglaševalskih, email kampanj!

VREDNOST: 49€

DIGITALNI ZAPISKI TRAFFIC&CONVERSION 2017, 2018 IN 2019

Več kot 500 strani praktične vsebine brezčasnih taktik, strategij in trikov, ki jih vsak marketer potrebuje za povečevanje spletne prodaje, izboljšanja oglaševalskih, email kampanj!

VREDNOST: 49€

Si pripravljen-a na novo raven planiranja in realiziranje drznih prodajnih ciljev? Želiš osvojiti PlanUP metodologijo?