FIZIČNI MARKETINŠKI PLANER, KI TE SISTEMATIČNO VODI DO DEJANJ, KI TI PRINAŠAJO REZULATE  V PRODAJI.

Vsako podjetje ima vizijo. Ti imaš vizijo.

Ali je to postati številka 1 v segmentu X, širiti podjetje na ameriški trg, rešiti Y problem, odpreti N restavracij v okolišu Ljubljane in razširiti gurmansko vegansko hrano med ljudi. 

Vizija poganja kri v srcu tvojega podjetja, daje ti motivacijo, zagon in odgovor na vprašanje ZAKAJ to počneš, kar počneš…

Istočasno pa te lahko tvoja vizija zaduši, uniči in izčrpa, sploh ko nimaš postavljenega sistema in načrta. 

Sposobnost gledanja v prihodnost, med zvezde, je ključna, vendar osredotočenost na posamezne korake ter prizemljenost v sedanjem trenutku, ti omogoča, da ti ne spodnese tal pod nogami.

Komu je PlanUP↑ namenjen in ali lahko pomaga tebi?

Kaj načrtovalnik vaših zmag PlanUP↑ NI?

Kako je nastala METODOLOGIJA PlanUP↑?

Metodologijo PlanUP↑, ki je vključena v načrtovalnik (planer) sem “po nesreči” razvila v prvem letu obstoja Maja Marketing Lab. Iz prejšnje službe, kjer mi je bilo delo več ali manj naloženo, sem se znašla na samostojni poti, z naročniki, za katere sem opravljala storitve ter z vizijo za lastno podjetje in razvoj spletnih tečajev ter drugih izobraževalnih formatov na področju digitalnega marketinga. 

Velikokrat sem delala pozno v noč, vendar me je konec dneva še vedno preganjalo 100 stvari, počutila sem se neizpopolnjeno in nisem imela jasne slike, kateri je naslednji pomembni korak. Ne da nisem imela idej o tem, kaj bi morala vse delati,  vendar jih je bilo preveč in na plano so prihajale brez strukture.

Ponavadi pozno v noč.

Sodelovanja z drugimi sodelavci in soudeleženci so ponavadi izgledala tako, da smo iz “danes-na-jutri” določili neke aktivnosti, ki so bile bolj kot ne izgubljene bitke. 

Velikokrat se je tudi kaj posrečilo, nič ne rečem. 

Velikokrat pa smo zaradi delovanja brez strategije in širših ciljev izgubili ogromno (vsaj energije in motivacije) ali vsaj ne pridobili toliko, kot bi lahko.

Po nekaj mesecih zmedenega vihranja sem in tja sem imela dovolj. 

Rada imam sisteme in protokole, jasno sliko, kaj, zakaj in kdaj nekaj počnem.

Zato sem vzela v roke zvezek in pričela pisati. 

Kaj je moj dolgoročni cilj? Kaj moram narediti, da dosežem ta cilj? Katere aktivnosti so za to pomembne? Kaj potrebujem, da lahko izvršim te aktivnosti? Kako bi te aktivnosti izgledale v tedenskem/mesečnem planu? Kakšna je časovnica? Koga potrebujem od strokovnih sodelavcev?

Še vedno je bila zmeda, vendar vse skupaj je dobivalo neko podobo in strukturo. 

In tako sem že leta 2016 na mojem blogu objavila in delila brezplačno predlogo UREDNIŠKEGA PROMOCIJSKEGA KOLEDARJA.

Kasneje sem to metodologijo še izpilila in prišla do sistema, po katerem še danes delujem in tudi svetujem svojim strankam. 

Kako je načrtovalnik PlanUP↑ sestavljen?

V načrtovalniku zmag PlanUP↑ je ključni proces, ki ga bova pilila/-i s prakso, obratni inženiring (angl. reverse engineering). Z določanjem jasnih ciljev brez oblačka, je pomembno to, da uporabimo časovni stroj in se od želenega cilja pomaknemo do točke začetka.

Se pravi, da določimo ključne korake, ki bodo odgovorili na vprašanje: Kako dosegati cilje?

Načrtovalnik PlanUP  vsebuje 5 pomembnih rubrik za postopno opredelitev in razdrobitev cilja na naloge in korake.

5 rubrik za jasno sliko brez oblačka

1. rubrika – cilji

Za doseganje ciljev je najbolj pomemben prvi korak – definiranje ciljev!

Drugi najpomembnejši pa je PRIORITIZIRANJE.

Kaj je bolj pomembno? To, da vsak dan objavljaš svoje misli na instagramu, se povezuješ z uporabniki platforme, ali to, da posnameš videe za svoj spletni tečaj, ki si ga želiš lansirati? Da ne bo pomote, oboje je lahko pomembno, glede na to, kje tvoj posel trenutno je. Ali se nahajaš na točki, kjer moraš svoj fokus obrniti v ustvarjanje ali v povezovanje in deljenje.

Kaj je torej tisto, kar šteješ za uspešen poslovni mesec?

  • Je to število novih strank ali sklenjenih pogodb? 
  • Povečanje sledilcev na instagramu?
  • Povečanje prodaje v spletni trgovini?
  • Grajenje e-mail baze? 
  • Lansiranje produkta?

1. rubrika – aktivnosti

Ne samo kaj, pomembno je tudi, kako boš to dosegel/-a. Cilj je le tarča. Da tarčo zadeneš, pa potrebuješ strelca, opremo, spretnosti in aktivno vajo.Torej, kaj točno je potrebno, da svoj cilj realiziraš?Ne samo kaj, pomembno je tudi, kako boš to dosegel/-a. 

Cilj je le tarča. Da tarčo zadeneš, pa potrebuješ strelca, opremo, spretnosti in aktivno vajo. Torej, kaj točno je potrebno, da svoj cilj realiziraš? Za grajenje e-mail baze je očitno, da potrebuješ neke vrste “darilo”, s katerim boš pritegnil/-a uporabnike. Morda je to darilo tudi vmesna postaja, ki potem prodaja tvoj “master product”? Darilo je lahko v obliki video treninga, PDF akcijskega vodiča, webinarja ipd. Če želiš povečati prodajo novembra, potem lahko razmisliš o akciji Black Friday, ko med naseljenci digitalnega in analognega sveta vlada nakupovalna mrzlica. Če želiš privabiti več sledilcev na instagramu, je smiselno povečati število objav, povečati izpostavljenost preko nagradnih iger, sodelovanj s t. i. vplivneži oziroma osebami, ki že privabljajo občinstvo vaših potencialnih strank.

(Znotraj načrtovalnika (in spletnega tečaja) najdeš tudi primere izpolnitve in načrtovanja aktivnosti).

3. rubrika – naloge

Aktivnosti brez specifičnih opredelitev nalog (taskov), še vedno preveč ohlapno opredeljeno področje, ki omogoča prepuščanje tvojih zamisli in uhajanje ključnih korakov. Z drugimi besedami – jasne naloge bodo tebi in tvojim sodelavcem omogočile fokus in precizno ciljanje tarče oziroma CILJA!

Tukaj se še bolj odmikamo od dejanskega cilja in uporabljamo proces t. i. obratnega inženiringa, bolj se pomikamo k malim stvarem, ki jih moramo storiti. 

Ali si kdaj ugotovil/-a, da si pišeš naloge, s katerimi si zapolniš delovni teden, pa vendar se na koncu tedna počutiš kot luzer/-ka?! Ta znak ni dejstvo o tebi in je “le” simptom pomanjkanja CILJA in VIZIJE! Če želiš osmisliti svoje dnevne naloge, ki se ti včasih zdijo kot izguba časa, moraš najprej dati smisel s tem, da razjasniš, kateri tvoj CILJ podpirajo in kako vse to prispeva k uresničevanju tvoje VIZIJE. 

It is not the end goal that matters the most. It is the excitement in the process that gives your work a meaning.

Ta rubrika ima nekaj ključnih podkategorij. Razdeljene so na področja, za katera menim, da jih mora vsako podjetje pokriti in definirati specifične naloge.

4. rubrika – promocijski koledar

Naloge brez časovnega okvirja bodo izgubile svoj naboj in sčasoma lahko še pozabiš na njih. Časovnica bo tebe in tvoje sodelavce ter sodelavke držala odgovorne in zavezane skupni misiji – dokončati določeno nalogo v specifičnem časovnem okvirju. 

V promocijski koledar lahko razporediš vse naloge, ki si jih definiral/-a na prejšnji točki, in seveda lahko vpišeš tudi kakšne druge naloge, ki jih imaš v mislih, ki niso del ciljev tega meseca, ampak so morda posledica kakšne nedokončanosti ali pa le trenutni navdih. 

S tem, ko boš imel/-a mesečni, tedenski in dnevni plan objavljanja vsebin, lansiranja oglasov, pošiljanja e-mailov, te dogodki ne bodo več prehitevali, tvoje e-mail novičke bodo redne in pričakovane, FB & IG objave usklajene in podporne tvojim ciljem, sodelavci in ti pa mirni in fokusirani na bistvo. 

Nič več vihranja, slabe volje in lovljenja rokov.

Vsaka naloga ima poleg opredelitve okence “ocena”, kar ti omogoča končno retrospektivo ter oceno uspešnosti.

5. rubrika – retrospektiva

Rubrika, ki deloma prevzame svojo vlogo že v prejšnjem delu. 

Ta del je namenjen mislim, uvidom ter idejam varen pristanek na zemljo. Zapiši, kar si dojel/-a skozi ta mesec, katere aktivnosti/naloge so bile najbolj učinkovite, kaj so te naučili uspehi in kaj padci? 

Četudi si v določeno stvar vložil/-a veliko časa in energije, pa je praksa pokazala, da ta prijem ne deluje najboljše. Spusti to idejo nazaj v eter, ker ni treba, da te navezanost na njo in ta pristop omejuje. Poiskusi kaj drugega.

Kaj bi bilo smiselno delati več in pogosteje? 

Kakšen drugi pristop lahko še ubereš in katero stvar še dodatno izpopolniš?

planup v praksi

PlunUP je odličen. Meni je osmislil in povezal celotno zasnovo aktivnosti, pokazal, kaj mi še manjka v ponudbi in mi dal ideje, kaj lahko naredim iz obstoječih materialov drugače in bolj po meri mojih strank. Šla sem čez tečaj, zapiske konferenc in dobila veliko novih idej, zdaj pa je na vrsti planiranje.

Nekaj vprašanj se je pojavilo, vezanih na vsebino moje ponudbe in kako jo zapeljati, da se bo vse lepo zložilo in da bom vse pokoristila maksimalno.

V ponedeljek je dan namenjen postavljanju ciljev in vpisu prvih planov v načrtovalnik 🙂

To je bila definitivno odlična naložba 🙂

Hvala!

Klavdija Verlak

Pričakovala sem čisto drugačen e-tečaj. Pričakovala sem tečaj, ki me bo vodil skozi PlanUp in mi ga “razkazal”. Sem pa povsem navdušena nad tem, kar ste s svojo ekipo pripravili.

Upam, da se bom letošnje novoletne zaobljube držala in spravila našo spletno trgovino na naslednji nivo. Sedaj sem popolno motivirana in pripravljena, samo še v akcijo je treba iti!
Hvala za vse nasvete in vso uporabno znanje. Sledim še nekaterim slovenskim social-marketing “mojstrom”, ki pa me niti približno ne navdušujejo kot vi. Osredotočite se na bistvo in ne ovinkarite.

Do sedaj sem vas spremljala preko mojih prejšnjih delodajalcev, ta tečaj pa sem si kupila sama, saj sem navdušena nad vašo ponudbo in definitivno mi ni žal investicije.
Kot pa sem že omenila, menim, da bo največja investicija čas, ki ga bom morala vložiti v delo. 😉

 

Urška Orel

Sem mamica in podjetnica in v pestrem vsakdanu težko najdem čas za kvalitetno načrtovanje aktivnosti. PlanUp je tiso kar sem iskala; pregleden, učinkovit, poln praktičnih nasvetov; za piko na i, pa še lep. 

Maja Vodan / Bee Beauty

Z načrtovanjem svojega osebnega in poslovnega življenja se ukvarjam že vsaj 10 let in imam s tem kar nekaj izkušenj. Postavljanje ciljev je obvezno za vsakega, ki želi povišati storilnost in svoje cilje tudi doseči. Preizkusil sem že veliko metod, zato me veseli, da bom preizkusil še planner PlanUp. Lahko rečem, da je zelo smiselno zastavljen in kvalitetno izdelan.

Po mojem mnenju je še posebej primeren za vse, ki delajo v marketingu, ker je zastavljen tako, da pomaga načrtovati promocijske aktivnosti in aktivnosti vezane na ustvarjanje novih produktov. Planiram! 🙂

Igor Donkov

IZJEMNA PONUDBA PLAN UP PAKETOV

Pripravila sem 3 izjemne ponudbe med katerimi lahko izbiraš. Priporočam ti srednji paket, kjer poleg fizičnega načrtovalnika Plan UP, stenskega koledarja in BONUS digitalnih zapiskov prejmeš bogat tečaj v spletni obliki, ki ti bo pomagal strateško postaviti cilje, razjasnil kateri prijemi so učinkoviti v kontekstu email marketinga, social media marketinga, oglaševanja itd. Če pa si želiš iti še korak dlje, pa si hitro rezerviraj PREMIUM PAKET, znotraj katerega ti jaz in moja ekipa pripravimo streteški plan za doseganje ciljev in akcijski plan, s katerim prideš do želene destinacije. Le 10 tovrstnih paketov je na voljo!

STENSKI PROMOCIJSKI
KOLEDAR PlanUP

Tudi tvoj delovni prostor potrebuje smerokaz, kateremu slediš ti in celotna ekipa. 

Promocijski koledar, v katerega si vpisal-a vse naloge tega meseca (objave na socialnih omrežjih, email plan, zapise na blogu, objavo videjev na YT, lansiranje kampanje itd.) bo krasil tvojo steno ter opominjal, kaj so prioritete tega dneva, tedna in meseca. 

Istočasno bo dober motivator za celotno ekipo, ki bo lahko usmerjena v kreiranje in izpolnjevanje nalog za podporo tvojim ciljem in tvoji viziji.

Stenski koledar je narejen po principu PIŠI-BRIŠI, tako da je uporaben, vse dokler ne dosežeš vseh ciljev in ga ne boš več potreboval-a.

VREDNOST: 20€

DIGITALNI ZAPISKI TRAFFIC&CONVERSION 2017, 2018 IN 2019

Več kot 500 strani praktične vsebine brezčasnih taktik, strategij in trikov, ki jih vsak marketer potrebuje za povečevanje spletne prodaje, izboljšanja oglaševalskih, email kampanj!

VREDNOST: 49€

DIGITALNI ZAPISKI TRAFFIC&CONVERSION 2017, 2018 IN 2019

Več kot 500 strani praktične vsebine brezčasnih taktik, strategij in trikov, ki jih vsak marketer potrebuje za povečevanje spletne prodaje, izboljšanja oglaševalskih, email kampanj!

VREDNOST: 49€

Želiš naročiti 5 KOM Plan UP načrtovalnikov in podariti zanimiva, izvirna poslovna darila? Pripravila sem ti ponudbo petih načrtovalnikov v paketu po ceni 19,90€ na kos. SKUPAJ 99,55€.

Zakaj fizični planer, zakaj ne v pdf digitalni obliki ali aplikaciji?


Dobro vprašanje, res. In tudi sama se večkrat vprašam, kako da ne zmorem brati knjige na Kindlu in načrtovati zadev v Google docsih, aplikacijah itd. 

V svojem poklicu uporabljam predvsem digitalna orodja, ki mi omogočajo da stvari realiziram in ideje pretopim v realnost. 

Še vedno pa sem ljubitelj vseh analognih oblik zapisovanja idej, načrtovanja, viharjenja možganov. 

Verjamem, da se zgodi posebne vrste povezava med idejami, ki se množijo nad oblaki in našimi možganskimi sprejemniki, preko katerih potem idejam omogočimo varen pristanek, v obliki zapisa. 

In to na list papirja, z uporabo Parker nalivnega peresa (lahko tudi drugimi priljubljenimi pisali).

Enostavno ne čutim te povezave, ko sedem za računalnik, ali pa mobilni telefon. 

TVOJ NOVI ZAVEZNIK PRI NAČRTOVANJU CILJEV!
Izberi paket po tvoji meri.