Metodologijo PlanUP↑, ki je vključena v načrtovalnik (planer) sem “po nesreči” razvila v prvem letu obstoja Maja Marketing Lab. Iz prejšnje službe, kjer mi je bilo delo več ali manj naloženo, sem se znašla na samostojni poti, z naročniki, za katere sem opravljala storitve ter z vizijo za lastno podjetje in razvoj spletnih tečajev ter drugih izobraževalnih formatov na področju digitalnega marketinga.
Velikokrat sem delala pozno v noč, vendar me je konec dneva še vedno preganjalo 100 stvari, počutila sem se neizpopolnjeno in nisem imela jasne slike, kateri je naslednji pomembni korak. Ne da nisem imela idej o tem, kaj bi morala vse delati, vendar jih je bilo preveč in na plano so prihajale brez strukture.
Ponavadi pozno v noč.
Sodelovanja z drugimi sodelavci in soudeleženci so ponavadi izgledala tako, da smo iz “danes-na-jutri” določili neke aktivnosti, ki so bile bolj kot ne izgubljene bitke.
Velikokrat se je tudi kaj posrečilo, nič ne rečem.
Velikokrat pa smo zaradi delovanja brez strategije in širših ciljev izgubili ogromno (vsaj energije in motivacije) ali vsaj ne pridobili toliko, kot bi lahko.
Po nekaj mesecih zmedenega vihranja sem in tja sem imela dovolj.
Rada imam sisteme in protokole, jasno sliko, kaj, zakaj in kdaj nekaj počnem.
Zato sem vzela v roke zvezek in pričela pisati.
Kaj je moj dolgoročni cilj? Kaj moram narediti, da dosežem ta cilj? Katere aktivnosti so za to pomembne? Kaj potrebujem, da lahko izvršim te aktivnosti? Kako bi te aktivnosti izgledale v tedenskem/mesečnem planu? Kakšna je časovnica? Koga potrebujem od strokovnih sodelavcev?
Še vedno je bila zmeda, vendar vse skupaj je dobivalo neko podobo in strukturo.
In tako sem že leta 2016 na mojem blogu objavila in delila brezplačno predlogo UREDNIŠKEGA PROMOCIJSKEGA KOLEDARJA.
Kasneje sem to metodologijo še izpilila in prišla do sistema, po katerem še danes delujem in tudi svetujem svojim strankam.