FIZIČNI MARKETINŠKI PLANER, KI TE SISTEMATIČNO VODI DO DEJANJ, KI TI PRINAŠAJO REZULATE  V PRODAJI.

Vsako podjetje ima vizijo. Ti imaš vizijo.

Ali je to postati ┼ítevilka 1 v segmentu X, ┼íiriti podjetje na ameri┼íki trg, re┼íiti Y problem, odpreti N restavracij v okoli┼íu Ljubljane in raz┼íiriti gurmansko vegansko hrano med ljudi. 

Vizija poganja kri v srcu tvojega podjetja, daje ti motivacijo, zagon in odgovor na vpra┼íanje ZAKAJ to po─Źne┼í, kar po─Źne┼í…

Isto─Źasno pa te lahko tvoja vizija zadu┼íi, uni─Źi in iz─Źrpa, sploh ko nima┼í postavljenega sistema in na─Źrta. 

Sposobnost gledanja v prihodnost, med zvezde, je klju─Źna, vendar osredoto─Źenost na posamezne korake ter prizemljenost v sedanjem trenutku, ti omogo─Źa, da ti ne spodnese tal pod nogami.

Komu je PlanUPÔćĹ namenjen in ali lahko pomaga tebi?

Kaj na─Źrtovalnik va┼íih zmag PlanUPÔćĹ NI?

Kako je nastala METODOLOGIJA PlanUPÔćĹ?

Metodologijo PlanUPÔćĹ, ki je vklju─Źena v na─Źrtovalnik (planer) sem ÔÇťpo nesre─ŹiÔÇŁ razvila v prvem letu obstoja Maja Marketing Lab. Iz prej┼ínje slu┼żbe, kjer mi je bilo delo ve─Ź ali manj nalo┼żeno, sem se zna┼íla na samostojni poti, z naro─Źniki, za katere sem opravljala storitve ter z vizijo za lastno podjetje in razvoj spletnih te─Źajev ter drugih izobra┼żevalnih formatov na podro─Źju digitalnega marketinga. 

Velikokrat sem delala pozno v no─Ź, vendar me je konec dneva ┼íe vedno preganjalo 100 stvari, po─Źutila sem se neizpopolnjeno in nisem imela jasne slike, kateri je naslednji pomembni korak. Ne da nisem imela idej o tem, kaj bi morala vse delati,  vendar jih je bilo preve─Ź in na plano so prihajale brez strukture.

Ponavadi pozno v no─Ź.

Sodelovanja z drugimi sodelavci in soudele┼żenci so ponavadi izgledala tako, da smo iz ÔÇťdanes-na-jutriÔÇŁ dolo─Źili neke aktivnosti, ki so bile bolj kot ne izgubljene bitke. 

Velikokrat se je tudi kaj posre─Źilo, ni─Ź ne re─Źem. 

Velikokrat pa smo zaradi delovanja brez strategije in širših ciljev izgubili ogromno (vsaj energije in motivacije) ali vsaj ne pridobili toliko, kot bi lahko.

Po nekaj mesecih zmedenega vihranja sem in tja sem imela dovolj. 

Rada imam sisteme in protokole, jasno sliko, kaj, zakaj in kdaj nekaj po─Źnem.

Zato sem vzela v roke zvezek in pri─Źela pisati. 

Kaj je moj dolgoro─Źni cilj? Kaj moram narediti, da dose┼żem ta cilj? Katere aktivnosti so za to pomembne? Kaj potrebujem, da lahko izvr┼íim te aktivnosti? Kako bi te aktivnosti izgledale v tedenskem/mese─Źnem planu? Kak┼ína je ─Źasovnica? Koga potrebujem od strokovnih sodelavcev?

┼áe vedno je bila zmeda, vendar vse skupaj je dobivalo neko podobo in strukturo. 

In tako sem ┼że leta 2016 na mojem blogu objavila in delila brezpla─Źno predlogo UREDNI┼áKEGA PROMOCIJSKEGA KOLEDARJA.

Kasneje sem to metodologijo ┼íe izpilila in pri┼íla do sistema, po katerem ┼íe danes delujem in tudi svetujem svojim strankam. 

Kako je na─Źrtovalnik PlanUPÔćĹ sestavljen?

V na─Źrtovalniku zmag PlanUPÔćĹ je klju─Źni proces, ki ga bova pilila/-i s prakso, obratni in┼żeniring (angl. reverse engineering). Z dolo─Źanjem jasnih ciljev brez obla─Źka, je pomembno to, da uporabimo ─Źasovni stroj in se od ┼żelenega cilja pomaknemo do to─Źke za─Źetka.

Se pravi, da dolo─Źimo klju─Źne korake, ki bodo odgovorili na vpra┼íanje: Kako dosegati cilje?

Na─Źrtovalnik PlanUPÔćĹ┬á vsebuje 5 pomembnih rubrik za postopno opredelitev in razdrobitev cilja na naloge in korake.

5 rubrik za jasno sliko brez obla─Źka

1. rubrika – cilji

Za doseganje ciljev je najbolj pomemben prvi korak ÔÇô definiranje ciljev!

Drugi najpomembnejši pa je PRIORITIZIRANJE.

Kaj je bolj pomembno? To, da vsak dan objavlja┼í svoje misli na instagramu, se povezuje┼í z uporabniki platforme, ali to, da posname┼í videe za svoj spletni te─Źaj, ki si ga ┼żeli┼í lansirati? Da ne bo pomote, oboje je lahko pomembno, glede na to, kje tvoj posel trenutno je. Ali se nahaja┼í na to─Źki, kjer mora┼í svoj fokus obrniti v ustvarjanje ali v povezovanje in deljenje.

Kaj je torej tisto, kar šteješ za uspešen poslovni mesec?

  • Je to ┼ítevilo novih strank ali sklenjenih pogodb? 
  • Pove─Źanje sledilcev na instagramu?
  • Pove─Źanje prodaje v spletni trgovini?
  • Grajenje e-mail baze? 
  • Lansiranje produkta?

1. rubrika – aktivnosti

Ne samo kaj, pomembno je tudi, kako bo┼í to dosegel/-a. Cilj je le tar─Źa. Da tar─Źo zadene┼í, pa potrebuje┼í strelca, opremo, spretnosti in aktivno vajo.Torej, kaj to─Źno je potrebno, da svoj cilj realizira┼í?Ne samo kaj, pomembno je tudi, kako bo┼í to dosegel/-a. 

Cilj je le tar─Źa. Da tar─Źo zadene┼í, pa potrebuje┼í strelca, opremo, spretnosti in aktivno vajo. Torej, kaj to─Źno je potrebno, da svoj cilj realizira┼í? Za grajenje e-mail baze je o─Źitno, da potrebuje┼í neke vrste ÔÇťdariloÔÇŁ, s katerim bo┼í pritegnil/-a uporabnike. Morda je to darilo tudi vmesna postaja, ki potem prodaja tvoj ÔÇťmaster productÔÇŁ? Darilo je lahko v obliki video treninga, PDF akcijskega vodi─Źa, webinarja ipd. ─îe ┼żeli┼í pove─Źati prodajo novembra, potem lahko razmisli┼í o akciji Black Friday, ko med naseljenci digitalnega in analognega sveta vlada nakupovalna mrzlica. ─îe ┼żeli┼í privabiti ve─Ź sledilcev na instagramu, je smiselno pove─Źati ┼ítevilo objav, pove─Źati izpostavljenost preko nagradnih iger, sodelovanj s t. i. vplivne┼żi oziroma osebami, ki ┼że privabljajo ob─Źinstvo va┼íih potencialnih strank.

(Znotraj na─Źrtovalnika (in spletnega te─Źaja) najde┼í tudi primere izpolnitve in na─Źrtovanja aktivnosti).

3. rubrika – naloge

Aktivnosti brez specifi─Źnih opredelitev nalog (taskov), ┼íe vedno preve─Ź ohlapno opredeljeno podro─Źje, ki omogo─Źa prepu┼í─Źanje tvojih zamisli in uhajanje klju─Źnih korakov. Z drugimi besedami ÔÇô jasne naloge bodo tebi in tvojim sodelavcem omogo─Źile fokus in precizno ciljanje tar─Źe oziroma CILJA!

Tukaj se ┼íe bolj odmikamo od dejanskega cilja in uporabljamo proces t. i. obratnega in┼żeniringa, bolj se pomikamo k malim stvarem, ki jih moramo storiti. 

Ali si kdaj ugotovil/-a, da si pi┼íe┼í naloge, s katerimi si zapolni┼í delovni teden, pa vendar se na koncu tedna po─Źuti┼í kot luzer/-ka?! Ta znak ni dejstvo o tebi in je ÔÇťleÔÇŁ simptom pomanjkanja CILJA in VIZIJE! ─îe ┼żeli┼í osmisliti svoje dnevne naloge, ki se ti v─Źasih zdijo kot izguba ─Źasa, mora┼í najprej dati smisel s tem, da razjasni┼í, kateri tvoj CILJ podpirajo in kako vse to prispeva k uresni─Źevanju tvoje VIZIJE. 

ÔÇťIt is not the end goal that matters the most. It is the excitement in the process that gives your work a meaning.ÔÇŁ

Ta rubrika ima nekaj klju─Źnih podkategorij. Razdeljene so na podro─Źja, za katera menim, da jih mora vsako podjetje pokriti in definirati specifi─Źne naloge.

4. rubrika – promocijski koledar

Naloge brez ─Źasovnega okvirja bodo izgubile svoj naboj in s─Źasoma lahko ┼íe pozabi┼í na njih. ─îasovnica bo tebe in tvoje sodelavce ter sodelavke dr┼żala odgovorne in zavezane skupni misiji ÔÇô dokon─Źati dolo─Źeno nalogo v specifi─Źnem ─Źasovnem okvirju. 

V promocijski koledar lahko razporedi┼í vse naloge, ki si jih definiral/-a na prej┼ínji to─Źki, in seveda lahko vpi┼íe┼í tudi kak┼íne druge naloge, ki jih ima┼í v mislih, ki niso del ciljev tega meseca, ampak so morda posledica kak┼íne nedokon─Źanosti ali pa le trenutni navdih. 

S tem, ko bo┼í imel/-a mese─Źni, tedenski in dnevni plan objavljanja vsebin, lansiranja oglasov, po┼íiljanja e-mailov, te dogodki ne bodo ve─Ź prehitevali, tvoje e-mail novi─Źke bodo redne in pri─Źakovane, FB & IG objave usklajene in podporne tvojim ciljem, sodelavci in ti pa mirni in fokusirani na bistvo. 

Ni─Ź ve─Ź vihranja, slabe volje in lovljenja rokov.

Vsaka naloga ima poleg opredelitve okence ÔÇťocenaÔÇŁ, kar ti omogo─Źa kon─Źno retrospektivo ter oceno uspe┼ínosti.

5. rubrika – retrospektiva

Rubrika, ki deloma prevzame svojo vlogo ┼że v prej┼ínjem delu. 

Ta del je namenjen mislim, uvidom ter idejam varen pristanek na zemljo. Zapi┼íi, kar si dojel/-a skozi ta mesec, katere aktivnosti/naloge so bile najbolj u─Źinkovite, kaj so te nau─Źili uspehi in kaj padci? 

─îetudi si v dolo─Źeno stvar vlo┼żil/-a veliko ─Źasa in energije, pa je praksa pokazala, da ta prijem ne deluje najbolj┼íe. Spusti to idejo nazaj v eter, ker ni treba, da te navezanost na njo in ta pristop omejuje. Poiskusi kaj drugega.

Kaj bi bilo smiselno delati ve─Ź in pogosteje? 

Kakšen drugi pristop lahko še ubereš in katero stvar še dodatno izpopolniš?

planup v praksi

PlunUP je odli─Źen. Meni je osmislil in povezal celotno zasnovo aktivnosti, pokazal, kaj mi ┼íe manjka v ponudbi in mi dal ideje, kaj lahko naredim iz obstoje─Źih materialov druga─Źe in bolj po meri mojih strank. ┼ála sem ─Źez te─Źaj, zapiske konferenc in dobila veliko novih idej, zdaj pa je na vrsti planiranje.

Nekaj vpra┼íanj se je pojavilo, vezanih na vsebino moje ponudbe in kako jo zapeljati, da se bo vse lepo zlo┼żilo in da bom vse pokoristila maksimalno.

V ponedeljek je dan namenjen postavljanju ciljev in vpisu prvih planov v na─Źrtovalnik ­čÖé

To je bila definitivno odli─Źna nalo┼żba ­čÖé

Hvala!

Klavdija Verlak

Pri─Źakovala sem ─Źisto druga─Źen e-te─Źaj. Pri─Źakovala sem te─Źaj, ki me bo vodil skozi PlanUp in mi ga “razkazal”. Sem pa povsem navdu┼íena nad tem, kar ste s svojo ekipo pripravili.

Upam, da se bom leto┼ínje novoletne zaobljube dr┼żala in spravila na┼ío spletno trgovino na naslednji nivo. Sedaj sem popolno motivirana in pripravljena, samo ┼íe v akcijo je treba iti!
Hvala za vse nasvete in vso uporabno znanje. Sledim ┼íe nekaterim slovenskim social-marketing “mojstrom”, ki pa me niti pribli┼żno ne navdu┼íujejo kot vi. Osredoto─Źite se na bistvo in ne ovinkarite.

Do sedaj sem vas spremljala preko mojih prej┼ínjih delodajalcev, ta te─Źaj pa sem si kupila sama, saj sem navdu┼íena nad va┼ío ponudbo in definitivno mi ni ┼żal investicije.
Kot pa sem ┼że omenila, menim, da bo najve─Źja investicija ─Źas, ki ga bom morala vlo┼żiti v delo. ­čśë

 

Urška Orel

Sem mamica in podjetnica in v pestrem vsakdanu te┼żko najdem ─Źas za kvalitetno na─Źrtovanje aktivnosti. PlanUp je tiso kar sem iskala; pregleden, u─Źinkovit, poln prakti─Źnih nasvetov; za piko na i, pa ┼íe lep.┬á

Maja Vodan / Bee Beauty

Z na─Źrtovanjem svojega osebnega in poslovnega ┼żivljenja se ukvarjam ┼że vsaj 10 let in imam s tem kar nekaj izku┼íenj. Postavljanje ciljev je obvezno za vsakega, ki ┼żeli┬ápovi┼íati┬ástorilnost in svoje cilje tudi dose─Źi. Preizkusil sem ┼że veliko metod, zato me veseli, da bom preizkusil┬á┼íe planner PlanUp. Lahko re─Źem, da je zelo smiselno zastavljen in kvalitetno izdelan.

Po mojem mnenju je ┼íe posebej primeren za vse, ki delajo v marketingu, ker je zastavljen tako, da pomaga na─Źrtovati promocijske aktivnosti in aktivnosti vezane na ustvarjanje novih produktov. Planiram! ­čÖé

Igor Donkov

IZJEMNA PONUDBA PLAN UP PAKETOV

Pripravila sem 3 izjemne ponudbe med katerimi lahko izbira┼í. Priporo─Źam ti srednji paket, kjer poleg fizi─Źnega na─Źrtovalnika Plan UP, stenskega koledarja in BONUS digitalnih zapiskov prejme┼í bogat te─Źaj v spletni obliki, ki ti bo pomagal strate┼íko postaviti cilje, razjasnil kateri prijemi so u─Źinkoviti v kontekstu email marketinga, social media marketinga, ogla┼íevanja itd. ─îe pa si ┼żeli┼í iti ┼íe korak dlje, pa si hitro rezerviraj PREMIUM PAKET, znotraj katerega ti jaz in moja ekipa pripravimo strete┼íki plan za doseganje ciljev in akcijski plan, s katerim pride┼í do ┼żelene destinacije. Le 10 tovrstnih paketov je na voljo!

STENSKI PROMOCIJSKI
KOLEDAR PlanUPÔćĹ

Tudi tvoj delovni prostor potrebuje smerokaz, kateremu sledi┼í ti in celotna ekipa. 

Promocijski koledar, v katerega si vpisal-a vse naloge tega meseca (objave na socialnih omre┼żjih, email plan, zapise na blogu, objavo videjev na YT, lansiranje kampanje itd.) bo krasil tvojo steno ter opominjal, kaj so prioritete tega dneva, tedna in meseca. 

Isto─Źasno bo dober motivator za celotno ekipo, ki bo lahko usmerjena v kreiranje in izpolnjevanje nalog za podporo tvojim ciljem in tvoji viziji.

Stenski koledar je narejen po principu PI┼áI-BRI┼áI, tako da je uporaben, vse dokler ne dose┼że┼í vseh ciljev in ga ne bo┼í ve─Ź potreboval-a.

VREDNOST: 20ÔéČ

DIGITALNI ZAPISKI TRAFFIC&CONVERSION 2017, 2018 IN 2019

Ve─Ź kot 500 strani prakti─Źne vsebine brez─Źasnih taktik, strategij in trikov, ki jih vsak marketer potrebuje za pove─Źevanje spletne prodaje, izbolj┼íanja ogla┼íevalskih, email kampanj!

VREDNOST: 49ÔéČ

DIGITALNI ZAPISKI TRAFFIC&CONVERSION 2017, 2018 IN 2019

Ve─Ź kot 500 strani prakti─Źne vsebine brez─Źasnih taktik, strategij in trikov, ki jih vsak marketer potrebuje za pove─Źevanje spletne prodaje, izbolj┼íanja ogla┼íevalskih, email kampanj!

VREDNOST: 49ÔéČ

┼Żeli┼í naro─Źiti 5 KOM Plan UP na─Źrtovalnikov in podariti zanimiva, izvirna poslovna darila? Pripravila sem ti ponudbo petih na─Źrtovalnikov v paketu po ceni 19,90ÔéČ na kos. SKUPAJ 99,55ÔéČ.

Zakaj fizi─Źni planer, zakaj ne v pdf digitalni obliki ali aplikaciji?


Dobro vpra┼íanje, res. In tudi sama se ve─Źkrat vpra┼íam, kako da ne zmorem brati knjige na Kindlu in na─Źrtovati zadev v Google docsih, aplikacijah itd. 

V svojem poklicu uporabljam predvsem digitalna orodja, ki mi omogo─Źajo da stvari realiziram in ideje pretopim v realnost. 

┼áe vedno pa sem ljubitelj vseh analognih oblik zapisovanja idej, na─Źrtovanja, viharjenja mo┼żganov. 

Verjamem, da se zgodi posebne vrste povezava med idejami, ki se mno┼żijo nad oblaki in na┼íimi mo┼żganskimi sprejemniki, preko katerih potem idejam omogo─Źimo varen pristanek, v obliki zapisa. 

In to na list papirja, z uporabo Parker nalivnega peresa (lahko tudi drugimi priljubljenimi pisali).

Enostavno ne ─Źutim te povezave, ko sedem za ra─Źunalnik, ali pa mobilni telefon. 

TVOJ NOVI ZAVEZNIK PRI NA─îRTOVANJU CILJEV!
Izberi paket po tvoji meri.