Ste opazili kakšne novosti pri Facebook oglaševanju? Morda samo še niso prišle do vas, ampak obetajo se vam zelo hitro in verjamem, da vas bodo navdušile.
Sama namreč upravljam z nekaterimi tujimi oglaševalskimi računi, tako da določene zadeve vidim veliko prej in vas zato lahko obveščam o novostih, še preden te pridejo do Slovenije.
Ko pridejo pa ste vi že oboroženi z vsemi orodji za nizki štart.
Danes bom z vami delila 2 vroči novosti na področju Facebook oglaševanja in 1 novost pri Facebook objavah (ki sicer ni čisto nova, ampak je večina samo še ne pozna), ki je izredno zanimiva za promocijo produktov na Facebooku.
Ostanite z mano, saj boste izvedeli:
- kako nastaviti uspešno remarketing kampanjo brez spletne strani,
- kako v vašo Facebook stran umestiti sekcijo za trgovino,
- kako pri vaši Facebook objavi označite produkt,
- kako lahko brezskrbno uživate na dopustu, brez da bi vsak dan preverjali učinkovitost Facebook oglaševanja.
#1 NOVOST: Evolucija ‘retargeting’ oglaševanja
Od sedaj naprej lahko ustvarite uspešno ‘reatargeting’ kampanjo, četudi nimate spletne strani, imate obisk na spletni strani zelo nizek oziroma večinski del vsebine in komunikacije upravljate preko Facebooka.
Facebook je lansiral odlično novost, ki vam bo pomagala izboljšati učinkovitost oglaševalskih kampanj. Med nastavitvami občinstva boste pod ‘engagement on Facebook’ našli opcijo ustvarjanja liste uporabnikov, ki so imeli kakršnokoli interakcijo za vami oziroma vašim javnim Facebook profilom.
Na kakšni podlagi boste lahko kreirali občinstva?
- Vsi, ki so se kakorkoli vključili v všečkanje, komentiranje,deljenje vaših objav na Facebooku. ali pa so obiskali vaš Facebook profil.
- Vsi, ki so obiskali vašo Facebook stran.
- Vsi, ki so komentirali, všečkali ali delili vašo objavo ali oglas na Facebooku (to vključuje tudi vse, ki so kliknili na link, ki je bil vključen v objavo, ali pa vsi ki so listali ‘caroseul ad’).
- Vsi, ki so kliknili na CTA gumb na vaši naslovni sliki na Facebooku (na primer gumb “kontaktirajte nas”, “nakupujte zdaj”).
- Vsi, ki so vam poslali zasebno sporočilo.
Če še ne poznate vseh opcij naprednega ciljanja občinstva, ki vam jih Facebook omogoča, si preberite zapis: “Privarčujte s Facebook oglasi in uporabite to tehniko.”.
#2 NOVOST: Avtomatizirana pravila rezultatov oglaševanja
Ta zadeva je super za vse tiste, ki imate že izostreno finančno sliko Facebook oglaševanja. Točno vam je jasno kakšne rezultate morate dosegati, koliko naj bi znašal strošek na konverzijo, ipd.
Ta novost je kot nalašč za vse, ki želite ohranjati kontrolo nad vloženim denarjem za oglaševanje in ohranjati rezultate na nivoju.
Facebook nam je vsem takim omogočil nastavitev detektivskega očesa, ki bo budno spremljal naše kampanje, ‘ad set-e’ in oglase medtem, ko smo mi odsotni in sproščeno uživamo na dopustu.
Lahko nastavimo pravilo, ki ga vežemo na določen strošek na akcijo:
- ko strošek na klik preseže neko vsoto
- ko strošek na konverzijo preseže neko vsoto
- ko frekventnost preseže število X
Kar nekaj teh opcij je, ki sprožijo dva scenarija. Prvi scenarij je, da vam Facebook pošlje email v obliki: “Hej, konec je lenarjenja! Tvoj strošek na konverzijo presega tvoje standarde.”
Drugi scenarij pa je, da vam kampanjo kar sam ugasne.
Ta avtomatizirana pravila upravljate in nastavljate v meniju Facebook oglaševalskega računa pod kategorijo ‘automated rules’.
#3 NOVOST: Objava s produktnih portfeljem
Ta stvar pa res ni čisto nova, ampak ker prejemam ogromno vprašanj, kako narediti takšno objavo, kako nastaviti stvari v ozadju ipd., sem ji namenila mesto v tem zapisu.
Če imate produkte v spletni trgovini, potem vam bo ta novost zelo všeč, saj lahko na zelo eleganten način promovirate svoje produkte ter jih umestite v objave, ki se direktno navezujejo na njih.
Nekaj primerov takšnih objav:
Se sprašujete kako narediti takšno objavo?
Najprej morate izpolnjevati enega od pogojev:
- Imeti morate nastavljeno sekcijo trgovine na Facebook javnem profilu
- V ‘Business manegerju’ morate nastaviti produkti katalog
Tokrat vas bom praktično vodila čez korake nastavitve sekcije trgovine, drugi metodi pa se bomo posvetili v enem izmed prihajajočih zapisov, ko bomo govorili o dinamičnem ‘retargetingu’ (v primeru, ko imate portfolio 1000+ izdelkov ‘retargetinga’ ne delate na klasičen način in morate pravtako ustvariti produkti katalog v ozadju).
Torej kako nastaviti sekcijo trgovine na Facebook javnem profilu?
Najprej morate aktivirati za ‘tab’ oziroma zavihek.
> na svojem javnem Facebook profilu pod profilno sliko poiščete zavihek ‘manage tab’ ali “upravljaj zavihke”.
> nato kliknite na “add a tab” ali “dodaj zavihek”
> izbrerite opcijo ‘shop’
> če se strinjate s pogoji jih tukaj potrdite, da boste lahko nadaljevali
> na tem koraku izberite ‘check out on another website’
> izberite valuto
> in že imate na zidu aktivno to sekcijo, vse kar morate še storiti je dodati produkte
> lahko izbirate med video ali slikovno predstavitvijo, dodajte opis in povezavo do tega produkta
> produkti se vam nato takoj prenesejo v sekcijo trgovine
> ko uporabnik klikne na vaš produkt, se mu odpre okno na Facebooku, ki vodi naprej na spletno stran. Če bi želeli, da se to stori v prvem koraku, morate to storiti preko produktnega kataloga, ki sem vam ga omenjala malo prej.
>ko imate nastavljeno sekcijo trgovine in pa produkte v ozadju, jih lahko označite v vaših objavah
> in objava se bo vašim uporabnikom prikazala v tej obliki:
PS: Sekcijo trgovine lahko dodate samo za fizične produkte in ne spletne produkte ali pa storitve. Vsak produkt posebaj vam bo Facebook pregledal in odobril, oziroma zavrnil. Mojega še ni, saj sem šla čez postopek ravnokar, samo zato, da sem vam lahko demonstrirala, kako uporabljati to funkcionalnost. 😉
Ste navdušeni nad temi tremi novostmi? V resnici jih bo še več, med drugimi tudi plasiranje oglasov v ‘messengerju’. Več o tem bom pisala, ko bo to malce bolj aktualno.
Katere od novosti še posebej težko pričakujete? Katere izmed njih boste uporabili?
Zapišite v komentar in delite to objavo z vsemi, za katere veste, da jim pride prav pri njihovem spletnem poslu.
Hvala za pozornost in ‘se bereva’ spet naslednji ponedeljek.
Pozdravček,
Maja