Kontrolirajte porabo in prodajo s Facebook avtomatiziranimi pravili

Vas Facebook oglasi in kontrola nad porabo oglaševalskega denarja ohranja priklenjene v “online” svet? Lepota digitalnega oglaševanja in spletnega posla nasploh je v fleksibilnosti in svobodi, ki jo pri dobro postavljenem sistemu lahko uživamo.

Facebook avtomatizirana pravila so sestavni del tega sistema, so ključ do tega, da si privoščite vikend ali teden, brez da bi vsakodnevno gledali v vašo finančno sliko pri porabi in konverzijah na spletni strani.

Istočasno pa vam bodo Facebook avtomatizirana pravila olajšala delo pri upravljanju z večjo količino kampanj, ad setov in oglasov.

Predstavljajte si, da znotraj enega oglaševalskega računa kontrolirate porabo več kot 100 “ad-setov” (lahko je že 10, 20, ali 30 zamudno!) in da morate dnevno, tedensko pregledovati rezultate in glede na to sprejemati odločitve, kdaj kampanjo ugasniti in kdaj ji povišati porabo. Ročno delo, ki jih prinašajo nadaljne poteze in mešanje štren Facebook algoritmu je zamudno in istočasno lahko tudi pogubno za uspeh vaših oglasov.

Pravilo, ki se ga oglaševalci pri dobro delujočih oglasih držimo je: “HANDS OFF!” 🙂

Torej pri avtomatiziranih pravilih, ki sprožijo določene aktivnosti s strani samega algoritma, se nam to ne bo zgodilo, saj vmes ne posegamo mi, temveč algoritem.

 

“Preden pričnete z uporabo Facebook avtomatiziranih pravil, je nujno da imate že izostreno finančno sliko Facebook oglaševanja. Točno vam je jasno kakšne rezultate morate dosegati, koliko naj bi znašal strošek na konverzijo, koliko cena na klik in kdaj je čas, da oglas ugasnete in kdaj je primerno, da kampanji povišate vložek.”

 

Če vam ta del še ni jasen in niste prepričani, koliko bi morali vložiti v Facebook oglaševanje, da dosežete želeno prodajo, si lahko preberete poglobljen zapis o razlagi TUKAJ.

 

Kako delujejo Facebook avtomatizirana pravila?

Že samo ime pove, da gre za avtomatizirano potezo, ki jo mi določimo Facebookovemu algoritmu, ta pa brez našega posredovanja sproži določeno aktivnost.

Pomembni parametri, ki določajo pravilo so:

 

AKTIVNOST

Izbirate lahko med tremi kategorijami aktivnosti:

  1. Poseg v aktivnost / nekativnost vaše kampanje

*znotraj tega lahko nastavite aktivnost, ki deaktivira delovanje posameznih kampanj, oglasov ali “ad-setov”, ali pa prižge oglase, ki so začasno pavzirani.

Pravtako lahko nastavite milejši ukrep, ki vam le pošlje email sporočilo v obliki: “Hej, konec je lenarjenja! Tvoj strošek na konverzijo presega tvoje standarde.”

  1. Prilagoditev vložka na posameznem “ad-setu”

*znotraj tega lahko povišate ali znižate dnevni oziroma “lifetime budget”

  1. Prilagoditev “manual biding” cenovne strategije

*znotraj tega lahko zmanjšate ali povišate vaš “manual bid”.

 

POGOJ (za izvedbo te aktivnosti)

Na drugem koraku določite pogoj, ki sproži aktivnost, ki ste jo naložili Facebooku.

Torej na tem delu je resnično pomembno to, da imate vaše številke pod kontrolo in da veste, kakšne rezultate bi morali v vaši kampanji dosegati.

Dodate lahko več pogojev, ki veljajo za posamezno aktivnost.

 

Znotraj pogojev lahko določite (najpogostejše):

  • Ime kampanje/ ad-seta/oglasa
  • Optimizacijski cilj (recimo, da želite pravilo aplicirati le na kampanje, kjer je cilj conversion)
  • Strošek na konverzijo (na vaši spletni strani, v vaši mobilni aplikaciji)
  • Donos na investicijo v oglaševanje ROAS (v določenih kontekstih ni pomembno kakšen strošek na konverzijo dosegate, vendar kakšen donos imate pri tem – koliko stranke pri posamezni konverziji ustvarijo prodaje)
  • Frekventnost (kolikokrat je posamezni uporabnik videl vaš oglas)
  • Časovno okno (kdaj želite aktivirati določene oglase, ali jih ugasniti)
  • Ko se porabi določen budget (campaign spent)

 

Praktični vidiki uporabe Facebook avtomatiziranih pravil

 

#1 VIDIK: Upravljanje z “budgeti” uspešnih in neuspešnih kampanj

 

 

Ko imate številke pod kontrolo in vam je točno jasno, kakšne rezultate naj bi oglasi prinašali, lahko nastavite avtomatizirana pravila za poviševanje budgeta.

*Na prvem koraku morate določiti, da želite pravilo aplicirati na vse delujoče “ad-sete”.

*Na drugem koraku določate, za kolikšen odstotek želite povišati budget (če boste na naslednjem koraku določili frekventnost izvrševanja pravila 1x dnevno, vam svetujem, da ne povišate budgeta za več kot 10%!).

*Na tretjem koraku določate maksimalno višino vložka na posameznem “ad-setu”. To lahko nastavite le če tako želite. Sama smatram, da to ni potrebno, saj k izvrševanju te aktivnosti navezujemo pogoje, ki so osredotočeni na doseganje rezultatov. Torej, če dosegate nakupe, najbrž ne želite omejevati vložka?

*Na četrtem koraku določate frekventnost izvrševanja pravila (možnost imate 1x na uro (nima smisla!), 1x dnevno, 1x tedensko).

*Na petem koraku določate pogoje za aktiviranje tovrstne aktivnost (v primeru, ki ga vidite na sliki zgoraj, želimo to pravilo aplicirati na vse aktivne konverzijsko optimizirane ad-sete, ki dosegajo strošek na nakup pod 30€). Znotraj tega parametra nam Facebook že sam ponudi dodaten pogoj, in sicer da se pravilo nanaša le na ad-sete, ki so dosegli več kot 8000 impressions-ov. To pomeni, da novih, sveže kreiranih “ad-setov” to ne bi efektiralo.

*Obkljukate, da vam obvestilo o sprožitvi tega pravila pošlje tudi na email (notification na Facebook, boste prejeli avtomatsko)

*Dodajte “subscriberje na to pravilo (koga želite obvestiti o sprožitvi tega pravila). Pogoj za dodajanje obveščenih o sprožitvi je, da so te osebe prej dodane kot upravljlaci vašega oglaševalskega računa oz. kampanj.

 

 

#2 VIDIK: Kontroliranje višine cene na rezultat

 

Podobno kot pri prejšnjem vidiku, je želja nadzorovati porabo in pa višino na določen rezultat. Ta rezultat je lahko vezan na 10-sekundni ogled vašega videa (optimizacijski cilj “video views”), lahko je rezultat usmerjen v “engagement” z vašo objavo/oglasom, najpogosteje pa želimo to pravilo aplicirati na konverzijsko (nakupno) usmerjene Facebook kampanje.

Podobno kot pri prvem vidiku uporabe pravil, tudi tukaj naprej določimo, na kje želimo aplicirati pravilo.

Na drugem koraku določimo aktivnost (v našem primeru, želimo ugasniti vse oglase, ki presegajo želeno vrednost na konverzijo).

Na tretjem koraku določimo pogoje za sprožitev pravila.

Spet lahko izbiramo med večimi pravili in umestimo smiselna.

Kot pri prejšnjem vidiku določimo tudi “subscriberje” in pa poimenujemo pravilo.

PS: Vidik 1 in 2 lahko odlično kombiniramo med sabo. Torej nedelujoče oglase želimo izklopiti, delujočim pa povečati vložek. Na eno kampanjo, “ad-set” ali oglas, lahko apliciramo poljubno število avtomatiziranih pravil.

 

#3 VIDIK: Kontroliranje frekventnosti oz. nasičenosti

 

 

Ta vidik uporabe pravil pride prav zato, da imamo pod kontrolo frekventnost prikazovanja naših oglasov posameznemu uporabniku.

Detektivsko oko, ki nikoli ne počiva in nas opominja, kdaj Facebook oglasi potrebujejo osvežitev.

Znano je namreč, da uporabnik spleta in socialnih omrežij postane slep za vaše oglase po tem ko nekje 4-5x vidi določenega. In ne samo to, začne se lahko kontra učinek.

Naraščanje frekvenosti je prvi alarm, da pregledate rezultate in, če ugotovite, da je frekventnost vaših oglasov visoka ter da je posledično pričel strošek na konverzijo, ter strošek na klik, naraščati, je čas, da se lotite kreiranja novih oglasov, najdete drugi pristop, spremenite kreativo, ciljno skupino, ipd.

To pravilo povežite z delujočimi ad-seti ali oglasi ter določite aktivnost “send notifications only”. To ne bo vplivalo na aktivnost vaših kampanj in delovanje oglasov, le vas bo aktiviralo, da sprejmete poslednjo odločitev, kaj morate z oglasi storiti.

 

#4 VIDIK: Upravljanje z “manual biding” cenovnimi strategijami

 

V kolikor se poslužujete “manual biding” strategij, ki so priljubljena taktika pri večjem obsegu porabljenega denarja, nasičenih trgih ogromnega volumna, lahko avtomatizirana pravila uporabljate tudi v teh kontekstih.

Posebnost pri “manual biding” strategiji je ta, da želimo izvajati dvojno kontrolo, ki potencialno vpliva na rezultate naših kampanj oziroma oglasov.

Ta kontrola je višina porabljenega vložka. Torej, če na posameznem “ad-setu” Facebook ne porablja denarja, je lahko razlog pri preveč ambiciozno zastavljeni “biding” strategiji.

Torej parametra kontrole sta:

  • Višina porabljenega vložka
  • Strošek na rezultat

 

Pri tem pravilu je pomembno, da na prvem koraku povežete pravilo z aktivnimi “ad-seti”. Pravila ne morete aplicirati na kampanje ali oglase.

Na drugem koraku določite, za koliko želite zviševati strošek na rezultat.

Na tretjem koraku določite, kolikšna je maksimalna cena, ki ste jo pripravljeni plačati za posamezen rezultat, oziroma do katere višine zneska, želite izvajati to pravilo.

Potem pa določite pravila, s katerimi želite pogojiti to aktivnost.

Podobno kot pri prejšnjih vidikih, določite obveščene o izvršitvi pravila in pravilo poimenujte.

 

Kje nastaviti Facebook avtomatizirana pravila?

Avtomatizirana pravila upravljate in nastavljate v meniju Facebook oglaševalskega računa pod kategorijo ‘automated rules’.

 

 

Sedaj pa ste na vrsti vi.

Kako boste uporabljali avtomatizirana Facebook pravila? Se vam zdi funkcionalnost uporabna in jo boste s pridom uporabljali?

 

Delite ta zapis z vsemi, ki se soočajo s Facebook oglaševanjem. Vam bodo hvaležni.

 

Hvala za pozornost in “se beremo” spet naslednji teden.

 

Pozdravček,

Maja

Všeč ti bo tudi

Kako prihraniti kupe denarja pri testiranju FB kam... Ali se vam pri kreiranju FB oglaševalske kampanje vedno poraja vprašanje:”Katera izmed kreativ bo bolje delovala?” “Kateri tekst bo sprožil klic k akc...
Glavni krivec zakaj vaše Facebook objave nimajo do... Ste obupani, ker vaši Facebook posti ne dosegajo večjega števila vaših sledilcev? Všečke pridobivate s polžjo hitrostjo in ste že večkrat skoraj obupa...
Generirajte email bazo na Facebooku Če ste prebrali že več mojih blog postov, potem boste na tej točki rekli, da se ponavljam, ampak to bom povedala vsakič, saj smatram, da je to prvi ci...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja