Kako prihraniti kupe denarja pri testiranju FB kampanj [NOVOST]

Ali se vam pri kreiranju FB oglaševalske kampanje vedno poraja vprašanje:”Katera izmed kreativ bo bolje delovala?” “Kateri tekst bo sprožil klic k akciji?” “Ali vključiti CTA gumb na oglasu ali ne?” “Bo bolje učinkovala ta ali ona slika?”

Če teh vprašanj nimate, potem še nikoli niste zares postavili kampanje.

Ena izmed največjih napak pri oglaševanju je namreč ta, da naredite eno samo kreativo in računate na uspeh. To je kot bi šli pisati loto listek.

Seveda imate lahko uspeh, zadanete terno, ampak v večini primerov temu ne bo tako.

 

Vedno je potrebno preizkusiti več pristopov, testirati več slik, videjev, tekstov v kombinaciji z njimi. Prepustite to vašim kupcev in naj vas vodijo podatki, ne lastno mnenje.

 

Ampak situacija v kateri se boste pri upoštevanju tega pravila znašli, zna biti obremenjujoča. Vsaj za vaš bančni račun.

Če boste 3 slike želeli testirati s 3 različnimi teksti, pri tem pa upoštevali še pravilo ločevanja naprav in platform, ciljnih skupin in pa morda optimiziranje glede na konverzijske cilje, boste kmalu prišli na minimalno 20 + oglasov oziroma “ad-setov”.

Pri takem naboru pa boste za testiranje morali nameniti kar nekaj evrov.

Koliko je priporočljivo nameniti za tesitranje glede na ad-set, si lahko preberete poglobljeno v tem zapisu.

 

Ker Facebook vedno vidi, čuti in upošteva našo stisko, nam je šel tudi tokrat naproti.

Z najnovejšo funkcionalnostjo, ki se ji reče “Dynamic Creative”.

Vklop te funkcionalnosti nam omogoča, da testiramo različne slike, videje, tekste, naslove, CTA gumbe in to kar znotraj enega samega “ad-seta”, Facebook pa bo kombinacije teh prikazoval dinamično, glede na odzive uporabnikov.

Znotraj kampanje in “ad-seta” lahko nastavite do 30 variacij:

  • 5 različnih naslovov
  • 10 različnih slik in /ali videjev, slideshowov
  • 5 različnih spremnih tekstov (do 255 znakov)
  • 5 različnih opisov (ki pridejo pod naslovom)
  • 5 CTA gumbov

 

slika 1

Kakšen je postopek?

1) Hitro kreirajte kampanjo, določite specifike v ad-setu in pustite kreativo pri miru.

Nato shranite osnutek in pojdite urejati “ad-set”.

Šele naknadno se vam bo ponudila opcija vključitve funkcionalnosti “dynamic creative.”

Za hitro kreiranje kampanje lahko uporabite “quick campaign creation”, ki vam jo že Facebook avtomatsko ponudi na začetku, ko stisnete gumb “create campaign”, ali pa preklopite na “guided creation” in shranite osnutek.

 

2) Poimenujete kampanjo in določite cilj, nato poimenujete tudi “ad-set” in kreativo in shranite osnutek.

slika 2

 

3) Nato kliknete na urejanje “ad-seta” in takoj pod ciljem kampanje obkljukate “dynamic creative”.

 

slika 3

 

4) Ko boste označili ta gumb, se vam bo pojavilo okno, na katerem kliknite “continue” in preverite, če se vam je nastavitev uspešno posodobila.

 

slika 4

slika 5

 

5) Na nivoju oglasa izberite najprej slike in / ali videje.

 

slika 6

 

Slike lahko izberete iz knjižnjice ali jih naložite iz računalnika.

 

slika 7

 

5) Določite ostale parametre kreative (naslov, opis, spremni tekst in CTA gumb)

 

slika 8

 

6) Shranite spremembe in pustite delovati določen čas – vsaj 1 teden (odvisno od števila spremenljivk in dnevnega budgeta).

7) Po določenem obdobju lahko preverite, katera izmed kreativ najbolj deluje. To pregledujete v Ads Manegerju preko “breakdown” nastavitev analitike.

 

Izbirate lahko primerjavo med slikami, videji, naslovi in ostalimi parametri kreative.

Dodatno lahko nastavite tudi parameter analize spol in starost.

slika 9

 

Kaj je še dobro vedeti?

**”Dynamic creative” funkcionalnost lahko nastavite le za cilje kot so konverzija (conversion), kliki spletnega mesta (traffic) in pa namestitve aplikacije (app installs).

Za druge cilje ta funkcionalnost ni na voljo (recimo za video views, engagement, …)

**Ne morete testirate povezav do spletnega mesta (url mest).

**Več variacij boste ustvarili, več denarja boste morali nameniti za testiranje. Kljub temu, da boste izbrali funkcionalnost “dynamic creative”, bo potrebno nameniti solide budget v testiranje, da boste lahko sploh dobili nek primerjalni vzorec. Če boste izbrali 10 različnih slik, 5 različnih tekstov, naslovov ipd., potem ne morete pričakovati, da boste za 20€ prejeli podatke na katerih lahko gradite naprej.

Zato je moj nasvet, da testirate recimo 3 slike, 2 teksta, 2 naslova (odvisno seveda od tega, koliko bi radi namenili za test).

**Po testnem obdobju kreirajte ‘normalen’ oglas.

Če boste po testnem obdobju ugotovili, da najbolj delujejo 3 kreative (slika+tekst+naslov+cta gumb), potem naredite oglas po normalnem postopku, saj boste na ta način lahko te oglase potem tudi uporabili v drugih kampanjah in ohranili “social proof” – všečke, komentarje,  (tega z “dynamic creative” ne morete!).

** Ta funkionalnost zaenkrat še ni na voljo v vseh oglaševalskih računih. Če je še ne vidite, potem je to razlog, da Facebook postopoma lansira novosti in bo le ta kmalu tudi pri vas.

 

Funkcionalnost sem sama že testirala, vendar s precej majhnim budgetom, tako da me zanima, kakšne povratne informacije boste imeli vi.

 

Zapišite v komentar, kje vidite nevarnosti, priložnosti in prednosti uporabe te nove funkcionalnosti.

Se vam je zdela objava zanimiva in koristna še za koga? Naredite mu uslugo in delite ta zapis z njim.

 

Hvala za pozornost in “se bereva” spet naslednji teden.

 

Pozdravček,

Maja