Instagram uporabniki ekspandirajo s svetlobno hitrostjo in hkrati ekspandira tudi funkcionalnost in raznolikost uporabe tega kanala iz vidika oglaševanja.
Ker povprečen uporabnik danes uporablja več naprav in več socialnih kanalov, je pomembno, da vzpostavljamo stike na vseh oziroma na večini kanalov, kjer prevladuje skupina naših potencialnih strank in te interakcije kasneje uporabimo kot učinkovito orodje pri oglaševanju.
“Za doseg konverzije (nakupa) je potrebnih več stikov (multiple-touchpoints) na več komunikacijskih kanalih.”
Kako se to odvija na relaciji Facebook – Instagram, boste izvedeli v nadaljevanju tega zapisa.
Do pred kratkim je bil Instagram zanimiv samo iz vidika organskega dosega, vendar odkar ga je v svoje roke dobil Facebook, se na področju oglaševanja dogajajo veliki premiki in priložnosti za nas oglaševalce ne manjka.
Če se z osnovami Instagram oglaševanja in specifikami tega omrežja še niste seznanili, vam priporočam, da si preberete moj pretekli zapis TUKAJ, kjer pišem o 3 oblikah oglasov, ki jih lahko uporabite za vaš posel in pri tem generirate prodajo, email bazo ipd.
Nekaj osnovnih nastavitev preden se lotite oglaševanja.
1) Povežite Instagram profil s Facebookom
*Na vašem Facebook profilu desno zgoraj kliknite na ‘settings’ oz. nastavitve
*Na levem meniju poiščite zavihek ‘Instagram ads’
*Vpišite uporabniško ime in geslo Instagram profila
2) Preklopite osebni Instagram profil na poslovni
*Na profilu med nastavitvami kliknite “switch to business profil”
*sledite korakom in kliknite nadaljuj (‘continue’)
*povežite se s Facebookovim računom in dovolite uporabo
*izberite FB page, s katerim želite povezati vaš Instagram račun
To je to!
Sedaj pa spoznajmo novost, ki vam omogoča, da vaše odnose na Instagramu monetizirate in sledilce pretvorite v ogrete email kontakte ali celo zadovoljne stranke.
Kot že omenjeno je za doseganje konverzije (nakupov, registracij,…) potrebnih več interakcij z našimi potencialnimi strankami. V procesu spoznavanja ter poglabljanja odnosov na socialnih omrežjih pa je pomembno, da sledi ne izgubimo oziroma jo uporabimo za konkretne prodajne ponudbe v preteklosti.
V bolj dobesednem pomenu – da interesente naslovimo z ‘remarketing’ oglasi in jih skušamo premakniti iz cone sledilca v cono email kontakta ali kupca.
To nam omogoča sveža funkcionalnost Facebook ‘custom audience’, ki za nas akumulira vse uporabnike, ki so na z nami plaftormi Instagram kadarkoli v preteklem letu vzpostavili stik.
Kaj se smatra pod interakcije (stik) na Instagramu?
- Gledalci story epizod
- Interakcije na vaših organskih objavah (všečki, delitve, komentarji, shranitev objave)
- Interakcije na oglase (všečki, delitve, komentarji, shranitev objave, klik)
- Gledalci story oglasov
Občinstvo lahko generirate po navodilih spodaj.
*V oglaševalskem računu med ‘custom audienci’ kliknite na ‘engagement’
- Izberite Instagram Business profile
*določite obodbje interakcij in poimenujte občinstvo
Temu občinstvu boste zagotovo lažje prodali vaš produkt/storitev, saj so interes za vas in vašo blagovno znamko že izkazali.
Občinstvo lahko uporabite za oglaševanje tako na Facebooku kot tudi na Instagramu.
Če še ne poznate Facebook ‘custom audience’ funkcionalnosti, si lahko celoten poglobljen zapis preberete TUKAJ.
Sedaj pa ste na vrsti vi.
V komentar spodaj zapišite vaše izkušnje z Instagram oglaševanjem in rezultate, ki ste jih pri tem imeli.
Kako lahko uporabite to novo funkcionalnost in pridobite nov vir občinstva za remarketing?
Se vam je zdela objava zanimiva in koristna še za koga?
Naredite mu uslugo in delite ta zapis z njim.
Hvala za pozornost in se beremo spet naslednji ponedeljek.
Pozdravček,
Maja