Uspeh Facebook oglaševanja je v 90% odvisen od marketinškega sporočila in 10% od tehničnih spretnosti.

Uspeh Facebook oglaševanja je v 90% odvisen od marketinškega sporočila in 10% od tehničnih spretnosti.

Kaj boste izvedeli v tej e-knjigi?

Kaj boste izvedeli v tej e-knjigi?

Anatomija odličnega Facebook oglasa

Kaj loči slab oglas od dobrega?

Kakšna je anatomija odličnega oglasa in katere sestavine morate zmešati skupaj, da zakuhate pravi uspeh in dosežete cilj?

Kako pritegniti pozornost uporabnika in ga prepričati, da klikne na oglas in poleti v drugo dimenzijo-na vašo spletno stran?

Detektorji, s katerimi merite uspeh kreative

Cilj Facebook oglasa je pritegniti pozornost uporabnika, prepričati v naslednji korak – klik in obisk spletne strani na kateri se nahaja vaša ponudba. Katere ključne kazalnike morate pri tem spremljati, kakšne so zgornje in spodnje meje posameznih boste izvedeli v tej eknjigi.

Čustveni vzgibi, ki pritegnejo pozornost in prepričajo v nakup

Če boste v vaših oglasnih tekstih opisovali suhoparne, tehnične informacije, boste v osami zbledeli v pozabo in v prepričanju da oglasi ne delujejo zapravili priložnost, da zgradite prepoznavno in uspešno blagovno znamko.
Več o tem, kako uporabiti emocije v vsebini, slikah in videjih boste izvedeli v vsebini eknjige.

Anatomija odličnega Facebook oglasa

Kaj loči slab oglas od dobrega?

Kakšna je anatomija odličnega oglasa in katere sestavine morate zmešati skupaj, da zakuhate pravi uspeh in dosežete cilj?

Kako pritegniti pozornost uporabnika in ga prepričati, da klikne na oglas in poleti v drugo dimenzijo-na vašo spletno stran?

Detektorji, s katerimi merite uspeh kreative

Cilj Facebook oglasa je pritegniti pozornost uporabnika, prepričati v naslednji korak – klik in obisk spletne strani na kateri se nahaja vaša ponudba. Katere ključne kazalnike morate pri tem spremljati, kakšne so zgornje in spodnje meje posameznih boste izvedeli v tej eknjigi.

Čustveni vzgibi, ki pritegnejo pozornost in prepričajo v nakup

Če boste v vaših oglasnih tekstih opisovali suhoparne, tehnične informacije, boste v osami zbledeli v pozabo in v prepričanju da oglasi ne delujejo zapravili priložnost, da zgradite prepoznavno in uspešno blagovno znamko.
Več o tem, kako uporabiti emocije v vsebini, slikah in videjih boste izvedeli v vsebini eknjige.

Brez Majine pomoči ne bi imela v svoji spletni bazi, več kot 50.000 naslovov. Brez njene pomoči, moje brezplačne akcije, ne bi dosegle 70.000 Žensk.

SAVINA ATAI / Pisateljica, avtorica spletnih programov

Lahko rečem, da je bila odločitev za sodelovanje z Majo najboljša poteza, kar sem jih do sedaj naredila. Povpraševanje in bookingi so narastali za več kot 100% .

TANIA MENDILLO / Fotografinja, stilistka, vizažistka

Z Majino pomočjo nam je uspelo zgraditi eno izmed najhitreje rastočih Facebook strani v Sloveniji, ki ne samo, da ima veliko všečkov, ampak tudi prodaja!

MIHA GERŠIČ / Soustanovitelj portala Popolna Postava

Brez Majine pomoči ne bi imela v svoji spletni bazi, več kot 50.000 naslovov. Brez njene pomoči, moje brezplačne akcije, ne bi dosegle 70.000 Žensk.

SAVINA ATAI / Pisateljica, avtorica spletnih programov

Lahko rečem, da je bila odločitev za sodelovanje z Majo najboljša poteza, kar sem jih do sedaj naredila. Povpraševanje in bookingi so narastali za več kot 100% .

TANIA MENDILLO / Fotografinja, stilistka, vizažistka

Z Majino pomočjo nam je uspelo zgraditi eno izmed najhitreje rastočih Facebook strani v Sloveniji, ki ne samo, da ima veliko všečkov, ampak tudi prodaja!

MIHA GERŠIČ / Soustanovitelj portala Popolna Postava

V tej e-knjigi vam bom predala natančne smernice in formule, s katerimi boste kreirali zmagovalni Facebook oglas.

POŠLJI MI IZVOD E-KNJIGE!