Uspeh Facebook ogla┼íevanja je v 90% odvisen od marketin┼íkega sporo─Źila in 10% od tehni─Źnih spretnosti.

Uspeh Facebook ogla┼íevanja je v 90% odvisen od marketin┼íkega sporo─Źila in 10% od tehni─Źnih spretnosti.

Kaj boste izvedeli v tej e-knjigi?

Kaj boste izvedeli v tej e-knjigi?

Anatomija odli─Źnega Facebook oglasa

Kaj lo─Źi slab oglas od dobrega?

Kak┼ína je anatomija odli─Źnega oglasa in katere sestavine morate zme┼íati skupaj, da zakuhate pravi uspeh in dose┼żete cilj?

Kako pritegniti pozornost uporabnika in ga prepri─Źati, da klikne na oglas in poleti v drugo dimenzijo-na va┼ío spletno stran?

Detektorji, s katerimi merite uspeh kreative

Cilj Facebook oglasa je pritegniti pozornost uporabnika, prepri─Źati v naslednji korak – klik in obisk spletne strani na kateri se nahaja va┼ía ponudba. Katere klju─Źne kazalnike morate pri tem spremljati, kak┼íne so zgornje in spodnje meje posameznih boste izvedeli v tej eknjigi.

─îustveni vzgibi, ki pritegnejo pozornost in prepri─Źajo v nakup

─îe boste v va┼íih oglasnih tekstih opisovali suhoparne, tehni─Źne informacije, boste v osami zbledeli v pozabo in v prepri─Źanju da oglasi ne delujejo zapravili prilo┼żnost, da zgradite prepoznavno in uspe┼íno blagovno znamko.
Ve─Ź o tem, kako uporabiti emocije v vsebini, slikah in videjih boste izvedeli v vsebini eknjige.

Anatomija odli─Źnega Facebook oglasa

Kaj lo─Źi slab oglas od dobrega?

Kak┼ína je anatomija odli─Źnega oglasa in katere sestavine morate zme┼íati skupaj, da zakuhate pravi uspeh in dose┼żete cilj?

Kako pritegniti pozornost uporabnika in ga prepri─Źati, da klikne na oglas in poleti v drugo dimenzijo-na va┼ío spletno stran?

Detektorji, s katerimi merite uspeh kreative

Cilj Facebook oglasa je pritegniti pozornost uporabnika, prepri─Źati v naslednji korak – klik in obisk spletne strani na kateri se nahaja va┼ía ponudba. Katere klju─Źne kazalnike morate pri tem spremljati, kak┼íne so zgornje in spodnje meje posameznih boste izvedeli v tej eknjigi.

─îustveni vzgibi, ki pritegnejo pozornost in prepri─Źajo v nakup

─îe boste v va┼íih oglasnih tekstih opisovali suhoparne, tehni─Źne informacije, boste v osami zbledeli v pozabo in v prepri─Źanju da oglasi ne delujejo zapravili prilo┼żnost, da zgradite prepoznavno in uspe┼íno blagovno znamko.
Ve─Ź o tem, kako uporabiti emocije v vsebini, slikah in videjih boste izvedeli v vsebini eknjige.

Brez Majine pomo─Źi ne bi imela v svoji spletni bazi, ve─Ź kot 50.000 naslovov. Brez njene pomo─Źi, moje brezpla─Źne akcije, ne bi dosegle 70.000 ┼Żensk.

SAVINA ATAI / Pisateljica, avtorica spletnih programov

Lahko re─Źem, da je bila odlo─Źitev za sodelovanje z Majo najbolj┼ía poteza, kar sem jih do sedaj naredila. Povpra┼íevanje in bookingi so narastali za ve─Ź kot 100% .

TANIA MENDILLO / Fotografinja, stilistka, viza┼żistka

Z Majino pomo─Źjo nam je uspelo zgraditi eno izmed najhitreje rasto─Źih Facebook strani v Sloveniji, ki ne samo, da ima veliko v┼íe─Źkov, ampak tudi prodaja!

MIHA GERŠIČ / Soustanovitelj portala Popolna Postava

Brez Majine pomo─Źi ne bi imela v svoji spletni bazi, ve─Ź kot 50.000 naslovov. Brez njene pomo─Źi, moje brezpla─Źne akcije, ne bi dosegle 70.000 ┼Żensk.

SAVINA ATAI / Pisateljica, avtorica spletnih programov

Lahko re─Źem, da je bila odlo─Źitev za sodelovanje z Majo najbolj┼ía poteza, kar sem jih do sedaj naredila. Povpra┼íevanje in bookingi so narastali za ve─Ź kot 100% .

TANIA MENDILLO / Fotografinja, stilistka, viza┼żistka

Z Majino pomo─Źjo nam je uspelo zgraditi eno izmed najhitreje rasto─Źih Facebook strani v Sloveniji, ki ne samo, da ima veliko v┼íe─Źkov, ampak tudi prodaja!

MIHA GERŠIČ / Soustanovitelj portala Popolna Postava

V tej e-knjigi vam bom predala natan─Źne smernice in formule, s katerimi boste kreirali zmagovalni Facebook oglas.

POŠLJI MI IZVOD E-KNJIGE!