Kam naj vam pošljem e-knjigo?
Vpišite svoje ime in email naslov.
Vaši podatki so 100% varni in varovani skladno z uredbo GDPR.
Kam naj vam pošljem e-knjigo?
Anatomija odličnega Facebook oglasa
Kaj loči slab oglas od dobrega?
Kakšna je anatomija odličnega oglasa in katere sestavine morate zmešati skupaj, da zakuhate pravi uspeh in dosežete cilj?
Kako pritegniti pozornost uporabnika in ga prepričati, da klikne na oglas in poleti v drugo dimenzijo-na vašo spletno stran?
Detektorji, s katerimi merite uspeh kreative
Cilj Facebook oglasa je pritegniti pozornost uporabnika, prepričati v naslednji korak - klik in obisk spletne strani na kateri se nahaja vaša ponudba. Katere ključne kazalnike morate pri tem spremljati, kakšne so zgornje in spodnje meje posameznih boste izvedeli v tej eknjigi.
Čustveni vzgibi, ki pritegnejo pozornost in prepričajo v nakup
Če boste v vaših oglasnih tekstih opisovali suhoparne, tehnične informacije, boste v osami zbledeli v pozabo in v prepričanju da oglasi ne delujejo zapravili priložnost, da zgradite prepoznavno in uspešno blagovno znamko.
Več o tem, kako uporabiti emocije v vsebini, slikah in videjih boste izvedeli v vsebini eknjige.
Pisateljica, avtorica spletnih programov
Brez Majine pomoči ne bi imela v svoji spletni bazi, več kot 50.000 naslovov. Brez njene pomoči, moje brezplačne akcije, ne bi dosegle 70.000 Žensk.
Fotografinja, stilistka, vizažistka
Lahko rečem, da je bila odločitev za sodelovanje z Majo najboljša poteza, kar sem jih do sedaj naredila. Povpraševanje in bookingi so narastali za več kot 100% .
Soustanovitelj portala Popolna Postava
Z Majino pomočjo nam je uspelo zgraditi eno izmed najhitreje rastočih Facebook strani v Sloveniji, ki ne samo, da ima veliko všečkov, ampak tudi prodaja!
Splošni pogoji Maja Vogrinc, Maja Marketing Lab - avtorica vsebine; vse pravice pridržane.