Kdo so vaši kupci? Kje se nahajajo? Kako izgleda njihov vsakdan? Česa jih je strah in o čem sanjajo? Kakšne vrednote imajo, kdo so njihovi idoli, kje želijo pustiti vtis?

Kdo so vaši kupci? Kje se nahajajo? Kako izgleda njihov vsakdan? Česa jih je strah in o čem sanjajo? Kakšne vrednote imajo, kdo so njihovi idoli, kje želijo pustiti vtis?

KAKO USTVARITI SKUPINO PRIPADNIH OBOŽEVALCEV IN DOŽIVLJENJSKIH KUPCEV?

KAKO USTVARITI SKUPINO PRIPADNIH OBOŽEVALCEV IN DOŽIVLJENJSKIH KUPCEV?

Najbrž si sedaj mislite, zakaj je to pomembno in, če ste podobni 99% ljudem potem trdite, da imate toliko različne profile strank in, da to za vaš biznis ne drži.

Temu se reče ‘sindrom ugajanja’ vsem.

Jaz pa vam pravim, da premislite še enkrat. Si res želite biti vsem všeč, ampak izgubiti svoj glas, globino in namen? Če nimate jasne, odprte komunikacije z vašimi kupci, če niste prisotni na pravem komunikacijskem kanalu, socialnem omrežju, skupini – potem je vaš marketing generičen.

Govorite vsem – ampak vas nihče ne sliši.

In zato sem pripravila brezplačni akcijski plan, povsem praktičnih nalog, s katerimi boste dobili zemljevid potreb, strahov, najlepših sanj vaših strank – surovi material vaših marketinških vsebin. To je pomembno tako za ‘online’ prezenco, kot tudi vse ostale promocijske vsebine, ki jih vi ali vaše podjetje ustvarjate.

Vaje vas izzivajo, da ne razmišljate več kot vi!

Da pogledate iz perspektive stranke. To kar vi mislite, ni relevantno. Pozabite vse kar ste do sedaj verjeli in obujte tesne čevlje vaše stranke ter se sprehodite ekstra kilometer.

S pomočjo vodiča in praktičnih vaj, vas bodo vaše idealne stranke končno zares slišale in postale vaši oboževalci!

POŠLJI MI AKCIJSKI VODIČ!