Facebook oglasi za lokalno podjetje

Da lahko Facebook oglase uporabite tudi za va┼í lokalni posel je jasno. Ni potrebno imeti spletne trgovine ali spletnega posla, da lahko uspe┼íno ogla┼íujete na spletu in uporabljate Facebook kanal kot avtopilota va┼íe prodaje. Priporo─Źljivo, ─Źe ne nujno pa je imeti vsaj spletno stran. Imate restavracijo, lokalni fitnes, kozmeti─Źni salon, adrenalinski park, trgovino z zdravo […]

Prodajni ─Źlanki, ki na prvi pogled ne prodajajo (in kako jih napisati)

Ali ste ┼że kdaj naleteli na ─Źlanek (oglas), za katerega ni bilo mo─Ź oceniti, da gre dejansko za oglas? Ali ste kdaj ┼że pisali tak┼íen oglas, ali se bojite, ─Źe ne boste dovolj agresivno zahtevali prodaje, ne boste ni─Ź prodali? Danes vam bom razjasnila nekaj klju─Źnih to─Źk pri ogla┼íevanju skozi vsebino hladnim skeptikom. Izvedeli boste […]

Ali izgubljate denar s sponzoriranjem objav na Facebooku?

Danes bo objava na MajaÔÇÖs MARKETING LAB strani kratka, jedrnata in prakti─Źna. Upam, da vam odprem o─Źi in raz┼íirim obzorja na podro─Źju Facebook ogla┼íevanja in vas spodbudim, da se namesto brezveznega zapravljanja denarja, s sponzoriranjem objav, lotite resnega Facebook ogla┼íevanja. Ves ─Źas dobivam pritrdilne odgovore na vpra┼íanje, ─Źe ogla┼íujete na Facebooku. Kasneje ugotovim, da s […]

Maksimizirajte vrednost stranke in pove─Źajte prodajo

Veliko se govori o optimizaciji konverzije, o optimizaciji spletnih mest (SEO) za bolj┼íe rezultate pri iskanju in tako ve─Źji promet. Skratka v ospredju so vsi prijemi, ki vam prinesejo ┼íe ve─Ź prodaje, novih strank in na koncu denarja na ra─Źunu. Saj vas zanima, kako pove─Źati prodajo, kajne? Obstajajo 3 na─Źini kako pove─Źati prodajo na spletu […]

Klju─Źni kazalci uspe┼ínega Facebook ogla┼íevanja (in kako jih nastaviti)

Kaj je va┼ía definicija uspe┼íne Facebook kampanje? Mar ne ┼ítevilo v┼íe─Źkov in komentarjev? (To je uspeh le za va┼í lasten ego.) Vse preve─Ź ljudi sre─Źujem, ki zapravljajo svoj denar na Facebooku, sponzorirajo objave in temu pravijo ogla┼íevanje. Do Ads manegerja in analitike ┼íe niso pri┼íli, kaj ┼íele, da bi nastavili sledilce konverzijam, Facebook pixel in […]

10 vprašanj na katera morate odgovoriti, preden se lotite spletnega posla

Ali se zavedate lepote internetne prodaje in ste hvale┼żni, da se lahko poslu┼żujete tega enkratnega medija? Ko danes sli┼íim ÔÇśjamratiÔÇÖ podjetnike, kako te┼żka je postala prodaja in kako te┼żko je uspeti v Sloveniji, mi bit srca posko─Źi, kot bi tekla ┼íprint. Zakaj? ─îe pustimo vse dav─Źne, birokratske in kapitalisti─Źne ÔÇśforeÔÇÖ pri strani in se osredoto─Źimo […]

Zgodbe privla─Źijo, povezujejo in prodajajo (kak┼ína je va┼ía?) …

Ljudje ljubimo zgodbe, napolnijo nam o─Źi s solzami, srce s sre─Źo, pretresejo nas, nas inspirirajo in predvsem nas povezujejo s karakterji, ki nastopajo v zgodbi – v karakterjih se prepoznamo in z njimi ustvarimo ─Źustveno povezanost. ┼áe bolje re─Źeno – od zgodb smo odvisni! ─îe temu ┼íe vedno ne verjamete, vas bo morda prepri─Źalo znanstveno […]

Promocijski koledar, ki bo uresni─Źil va┼ío vizijo (brezpla─Źni akcijski plan)

Vsako podjetje ima vizijo. Vi imate vizijo. Ali je to postati ┼ítevilka 1 v segmentu X, ┼íiriti podjetje na ameri┼íki trg, re┼íiti X problem? Dejansko ni pomembno. Vizija vam daje zagon in motivacijo, da vztrajate v poslu, ki ga opravljate, vendar vas isto─Źasno zadu┼íi, ko nimate postavljenega sistema. Kako lahko uresni─Źite in ne uni─Źite svojo […]

5 Facebook novosti, ki pove─Źajo uspeh va┼íih objav in oglasov

Ste tudi vi v dinami─Źnem, evfori─Źnem razmerju s Facebookom in vam ÔÇś┼żivce krav┼żljajoÔÇÖ vse spremembe, posodobitve in izbolj┼íave, ki jih Facebook s ponosom predstavlja? Bolje, da se s tem sprijaznite, ker nekatere spremembe in posodobitve so celo blagoslov za vas in va┼íe podjetje, ki nastopa na Facebooku. Tokrat nam je Mark zakuhal kar nekaj novosti […]

Kako narediti vašo konkurenco nepomembno?

Vas zanima kako prehiteti in premagati konkurenco? Prvo pravilo je, da z njimi ne tekmujete. V prej┼ínjem zapisu na MajaÔÇÖs MARKETING LAB strani sem pisala o tem, zakaj vas bodo nizke cene na trgu pogubile in zakaj morate osnovati ceno, ki bo temeljila na razmerju maksimalne vrednosti za stranko minus cene, ki jo pla─Źa. In […]