Facebook detektiv, ki ve vse o vaši stranki

V tokratnem zapisu se bomo spoznali s Facebook pixlom in vidiki njegove uporabnosti. Do pred kratkim je bilo sledenje uporabnikom, konverzijam in ostalim zadevam, ki se nana┼íajo na kreiranje ÔÇścustom audienceÔÇÖ na Facebooku precej tehni─Źno zapleteno. Ni bilo nemogo─Źe, vendar ste za enak obseg podatkov potrebovali tehni─Źnega strokovnjaka, ki je poskrbel, da so va┼íe marketin┼íke […]

Strategija, ki bo izboljšala vaše Facebook oglase

Dobrodo┼íli v leto 2017 in s tem v novo serijo zapisov na strani MajaÔÇÖs MARKETING LAB. Resni─Źno sem pogre┼íala najine u─Źne ponedeljke in pisanje zapisov, ki vam pomagajo, da v svojem poslu postanete bolj samozavestni, da se marketinga ne branite z ÔÇťvsemi ┼ítirimiÔÇŁ in, da v va┼í posel vpeljete preverjene formule, ki vam pove─Źajo prodajo, […]

Google analitika – kako za─Źeti in kako nastaviti pomembne parametre?

┼áe vedno sem presene─Źena koliko podjetij, ki zapravlja svoj dragoceni ─Źas in denar na internetu ne izkori┼í─Źa prednosti, ki jih spletni nastop nudi. Razbijamo si glavo s tem, kako na spletno stran privabiti ┼íe ve─Ź in ve─Ź spletnih obiskovalcev, ampak tukaj ne smemo zaspati. Od tu naprej je pomembno, da podatke o obiskih na spletnih […]

Ali delate TO NAPAKO pri Facebook oglaševanju?

Ste kdaj sedeli za mizo polno predlogov, navzkri┼żja idej, taktik in pristopov, poleg vsega pa je bil vmes prisoten neustavljiv, glasen in prepri─Źljiv ego? Kaj storiti v primeru, ko so na mizi 3-je predlogi za prodajno pismo, najnovej┼ío grafi─Źno podobo blagovne znamke, idej za novo ogla┼íevalsko kampanjo? Kako se odlo─Źiti, ali bo gumb na spletni […]

Stran, ki proda najve─Ź in bi jo moralo imeti vsako spletno podjetje

Ste ┼że sli┼íali za ÔÇśsales pageÔÇÖ? Kaj pa prodajno stran? Landing page? Pristajalno stran? Vse to so izrazi za edinstveno spletno stran, kjer vi opravljate prodajni razgovor z va┼ío potencialno stranko. Stran, ki je najpomembnej┼ía od vseh, pa vendar ve─Źinoma najbolj zanemarjen del spletnega nastopa. Prodajna stran ni enaka podstrani produkta v spletni trgovini, ali […]

Glavni krivec zakaj vaše Facebook objave nimajo dosega

Ste obupani, ker va┼íi Facebook posti ne dosegajo ve─Źjega ┼ítevila va┼íih sledilcev? V┼íe─Źke pridobivate s pol┼żjo hitrostjo in ste ┼że ve─Źkrat skoraj obupali nad tem, da sploh kaj objavite na Facebooku? V tem zapisu vam bom zaupala, kako v resnici deluje Facebookov algoritem, kako se lahko spoprijateljite z njim in dose┼żete ve─Ź ljudi ter na […]

Odmevne novosti Facebook oglaševanja

Ste opazili kak┼íne novosti pri Facebook ogla┼íevanju? Morda samo ┼íe niso pri┼íle do vas, ampak obetajo se vam zelo hitro in verjamem, da vas bodo navdu┼íile. Sama namre─Ź upravljam z nekaterimi tujimi ogla┼íevalskimi ra─Źuni, tako da dolo─Źene zadeve vidim veliko prej in vas zato lahko obve┼í─Źam o novostih, ┼íe preden te pridejo do Slovenije. Ko […]

3 najpogostej┼íe napake ‘LEAD GEN’ kampanj

Danes se bomo posvetili najbolj pomembni temi spletnega marketinga – ÔÇślead generationÔÇÖ kampanjam, oziroma kampanjam grajenja email baze. Email baza je va┼ía nalo┼żba, va┼ía investicija, va┼íe zlato. Pa ne samo email baza sama po sebi, temve─Ź odnosi, ki jih imate z ljudmi na va┼íi email listi. Tukaj ne pridejo v po┼ítev nobene kupljene baze podatkov, […]

Kako povpre─Źne izjave zadovoljnih strank spremeniti v odli─Źne

Ste se kdaj vpra┼íali kaj vas je pripeljalo do tega, da ste kupili X izdelek ali storitev? Da povlekli va┼ío kreditno kartico in se prijavili na nek dogodek. Ljudje se odlo─Źimo za nakup takrat, ko vemo, da zadeva deluje, da je nek kos postal moden, da so z nakupom va┼íe storitve stranke bogatej┼íe, bolj zdrave, […]

Razlog, zaradi katerega vas stranke zapu┼í─Źajo

Kaj je tisto, kar lo─Źi va┼í produkt ali storitev od konkurence? V resnici je dandanes zelo tanka meja in razlike v samem produktu ali storitvi so minimalne.┬á S ─Źim si lahko zagotovite prednost pred va┼ío konkurenco, pritegnete nove stranke in pri obstoje─Źih pove─Źate lojalnost? V dana┼ínjem zapisu se bomo dotaknili teme, ki se jo ve─Źina […]