Anatomija Facebook oglasa, ki prinese odli─Źne rezultate

Ste zafrustrirani, ker va┼íi oglasi dosegajo vrtoglave stro┼íke na klik, ne resonirajo z va┼ío ciljno skupino in potencialnimi kupci? Se vam zdi, da karkoli poizkusite, ne deluje in vsa sredstva, ki jih namenite za ogla┼íevanje gredo v dobrodelno fundacijo Facebooku? Usoda va┼íega uspeha pri ogla┼íevanju se pri─Źne ┼że pri prvem koraku ÔÇô pri samem oglasu. […]

Nova dimenzija ‘lead generationa’ na Facebooku

V preteklem tednu sem obiskala eno najve─Źjih konferenc za spletni marketing ─Źez lu┼żo in na 3-dnevnih intenzivnih izobra┼żevanjih pridobila ogromno preverjenih formul za uspeh, ki jih preprosto moram deliti z vami. Konferenco Traffic&Conversion je obiskalo cca. 4000 ljudi in zanimivo je, ko med poslu┼íalci v publiki sedi┼í z nakaterimi najve─Źjimi imeni v online svetu, ki […]

4 glavni krivci, da vaši oglasi ne dosegajo konverzije (IN REŠITVE)

Kdo je kriv, da va┼íi oglasi ne dosegajo konverzije? Kje v procesu se stvari ne izidejo po planu in kateremu delu prodajnega procesa pripisati odgovornost? Identificiranje krivcev in vedenje zakaj oglasi ne dosegajo ciljev, je klju─Źen del, da boste pri ogla┼íevanju uspe┼íni. Namre─Ź ne poznam nikogar, ki bi postavil 1 kampanjo in bil od samega […]

Enostaven postopek za “A-B test” z Google eksperimenti

Kot obljubljeno pretekli ponedeljek, vam ta teden razkrivam bolj prakti─Źni postopek, kako enostavno in hitro narediti ÔÇśA-BÔÇÖ test, testirati razli─Źne naslove, tekste, cene, grafi─Źne elemente na va┼íih prodajnih spletni straneh. In to z enostavnim orodjem, ki ga najdete znotraj Google analitike in je nadvse prijazno za uporabo in implementacijo. Za izvedbo A-B testa to ┼íe […]

Ali je va┼í poslovni uspeh prepu┼í─Źen naklju─Źju?

Ali tavate v temi in se spra┼íujete, zakaj vam prodajni rezultati nikakor niso naklonjeni? Se zatikate pri vsaki odlo─Źitvi, ko pride do vpra┼íanj ÔÇťKak┼íen oglas lansirati za dolo─Źen produkt/ storitev?ÔÇŁ, ÔÇťKateri naslov prodajne strani bo bolj za┼żgal?ÔÇŁ, ÔÇťKak┼íne barve gumb uporabiti v spletni trgovini?ÔÇŁ, ÔÇťAli vklju─Źiti testimoniale v podstran ko┼íarice ali ne?ÔÇŁ 1001 vpra┼íanja, zaradi […]

Formula za uspešno Facebook prodajno kampanjo (5 korakov)

Tudi vi odla┼íate z lansiranjem prve Facebook kampanje? Ste raje v coni odobja in sponzorirate objave, namesto da bi se lotili resnega ogla┼íevanja? Ste ┼że postavili prvo kampanjo pa z rezultati niste zadovoljni in ste mnenja, da Facebook oglasi za vas ne delujejo? Dana┼ínji zapis je pisan na ko┼żo prav vam ÔÇŽ Za─Źetki so, oziroma […]

Je va┼íe podjetje “zrelo” za ogla┼íevanje na spletu?

Dana┼ínji zapis bo malce druga─Źen od preteklih. Namen je, da vam odpre o─Źi in vas in va┼íe podjetje usmeri v pravo smer rasti na spletu (in tudi sicer v poslu). Vsebina, ki sledi v nadaljevanju vas bo za┼í─Źitila, da investirate v ogla┼íevanje ali najamete ogla┼íevalsko agencijo preden je va┼íe podjetje “zrelo” za to.┬á S prehitevanjem […]

3 razlogi zakaj pisati blog

Ali si razbijate glavo z vpra┼íanji kot so: ÔÇťKako pripeljati nove stranke?ÔÇŁ ÔÇťKako za─Źeti s poslom in se pozicionirati na trg?ÔÇŁ ÔÇťKako si pridobiti zaupanje trga?ÔÇŁ ÔÇťKako biti viden na spletu?ÔÇŁ ─îe ja, potem bo dana┼ínji zapis kot nala┼í─Ź za vas. Danes bom pisala o vsebinskem marketingu, natan─Źneje o blogu. Zakaj je blog vitalnega pomena […]

5 najpogostejših napak Facebook oglaševanja

Kolikokrat ste se ┼że opekli s Facebook oglasi? Oziroma naj vpra┼íam raje, kolikokrat se ┼íe morate, da se boste nau─Źili osnov? Klasi─Źni sistem u─Źenja na lastnih napakah, je lahko kar obse┼żen zalogaj za vas ali za podjetje, ki vam je zaupalo vodenje ogla┼íevanja. Zato je v tem primeru bolje, da se u─Źite na napakah drugih […]

Taktika za optimizacijo konverzije v košarici

Kaj vse smo marketingarji in ogla┼íevalci pripravljeni storiti in koliko investirati v promet spletne strani je nepredstavljivo. Veliko se govori o SEO strategiji, o ogla┼íevanju na Facebooku, Adwords platformi, email markeingu ipd. Samo, da uporabnika spravimo do na┼íe spletne strani, pa bodo na┼íi apetiti pote┼íeni. Pa je res tako in kdo nosi glavno vlogo pri […]