7 elementov ponudbe, ki je stranke ne morejo zavrniti

Marketingarji se vsak dan borimo, da pripeljemo zadostno količino in relevanco prometa na naše pristajalne spletne strani, kjer lahko uporabniki kupijo naše super izdelke in storitve. Uporabniki prihajajo iz vseh mogočih kanalov, kot so email kanal, social platforme (Facebook, Instagram, Linkedin, …), spletni brskalniki, celo vlagamo v SEO in oglašujemo na raznih oglaševalskih platformah (Facebook, […]

Pristop za generiranje email baze [ki se mu stranke ne morejo upreti]

Ste že zasledili objave prijateljev na Facebooku, ki govorijo o tem kateri zvezdnik so, katera žival jih najbolj opisuje, katera je njihova top lastnost itd? Ste vi eden izmed njih ali nimate pojma o čem govorim? Ljudje imamo naravno tendenco kategoriziranja in profiliranja. Radovednost pa je eden tistih vzgibov, ki ga marketingarji, novinarji in medijci […]

#1 Pospeševalec prodaje in 7 načinov kako ga uporabiti

Ko pride do prodajnega pogovora, ki v obliki vsebine na vaši spletni strani, oglasu, emailu, FB videu – prepričuje vašo potencialno stranko k nakupu se vmes pojavlja kup dvomov, pomislekov in preprek, ki odvračajo od želenega cilja, ki ga želite doseči. Dvomi, v glavah vaših potencialnih strank glasno donijo in govorijo: »Ali bo to res […]

Generirajte email bazo na Facebooku [LEAD AD OGLASI]

Če ste prebrali že več mojih blog postov, potem boste na tej točki rekli, da se ponavljam, ampak to bom povedala vsakič, saj smatram, da je to prvi cilj, h kateremu morate stremeti, če se aktivno ukvarjate s spletno prodajo oz. nastopom na spletu. Email lista = vaše bogastvo Cilj ‘lead generation-a’ je pridobiti čimveč […]

Razlike med Google in Facebook analitiko [ali vas FB goljufa?!]

Se čudite nad podatki, ki jih primerjate med Facebook in Google analitiko? Imate občutek, da vas Facebook goljufa in podatki iz oglaševalskih kampanj niso pravi? Velikokrat prejmem vprašanja, zakaj se ena in druga konverzijska slika med tema dvema analitičnima platormama razlikujeta. Ko pa primerjamo še dejanske prodajne rezultate, pa sploh ni nič v redu! V […]

Precizno ciljanje na Facebooku (brez tega bodo vaši oglasi polom)

Kako optimizirati oglase, da dosežete minimalno ceno na klik, povečate konverzijo in zadanete čimveč potencialnih kupcev? Najbolj ključna zakonitost uspešnega Facebook oglaševanja, ki jo bom danes podrobno razložila, je ciljanje občinstva, s pravim sporočilom oz. oglasom. In to je tudi ena izmed odločilnih komponent, ki loči neuspešne oglase od ultra uspešnih.   Zakaj sem temu […]

Emocionalni VZGIBI, ki naredijo vaše oglase uspešne

Ali na vaše oglase ni odziva? Od ciljnih kupcev ne uspete pritegniti pozornosti in izvabiti klikov na vaše oglase? Ste pri komunikaciji s strankami egocentrični in preveč poudarjate lastnosti in koristi vaših produktov, pozabite pa pogledati s perspektive stranke in razumeti prave razloge, ki odločajo za nakup. Če boste v vaših oglasnih tekstih opisovali suhoparne, […]

Ekspanzija Instagram oglaševanja (3 tipi oglasov)

Facebook in Instagram postajata vse večji in vse bolj uporabljeni platformi za oglaševalce. Vse več podjetij se bori za svoj oglaševalski košček na socialnih omrežij, ki skupno štejeta 2,5 milijardi uporabnikov. To je več kot ⅓ svetovne populacije! Instagram občinstvo raste eksponentno in 26.4.2017 so v zapisu na svojem blogu oznanili, da platformo uporablja že […]

Nov format FB oglasa (NUJEN ZA SPLETNE TRGOVINE)

Facebook se zaveda, da nakupi na mobilnih napravah rastejo s svetlobno hitrostjo. Kaj pa vi? Se zavedate, da vas vaše stranke spremljajo preko mobilnih naprav in da število nakupov drastično narašča. Je vaša spletna trgovina prijazna mobilnim napravam, ali še vedno zanemarjate želje in potrebe vaših strank? Po statističnih podatkih število mobilnih uporabnikov še vedno […]

[INTERVJU] Kako zgraditi in monetizirati blog, ki ga bere 20% slovencev

Se sprašujete, kako zgraditi uspešni osebni brand, na kakšen način pritegniti 10 – tisoče ljudi in z vsebino očarati bralce, dvigniti raven prepoznavnosti in pridobiti zaupanje poslovnih partnerjev ter strank? Sama vsezkozi poudarjam, kako pomemben je vsebinski marketing za vaše podjetje in prepoznavnost vas in vaše blagovne znamke. Pred kratkim sem celo napisala zapis na […]