7 elementov ponudbe, ki je stranke ne morejo zavrniti

Marketingarji se vsak dan borimo, da pripeljemo zadostno koli─Źino in relevanco prometa na na┼íe pristajalne spletne strani, kjer lahko uporabniki kupijo na┼íe super izdelke in storitve. Uporabniki prihajajo iz vseh mogo─Źih kanalov, kot so email kanal, social platforme (Facebook, Instagram, Linkedin, ÔÇŽ), spletni brskalniki, celo vlagamo v SEO in ogla┼íujemo na raznih ogla┼íevalskih platformah (Facebook, […]

Pristop za generiranje email baze [ki se mu stranke ne morejo upreti]

Ste ┼że zasledili objave prijateljev na Facebooku, ki govorijo o tem kateri zvezdnik so, katera ┼żival jih najbolj opisuje, katera je njihova top lastnost itd? Ste vi eden izmed njih ali nimate pojma o ─Źem govorim? Ljudje imamo naravno tendenco kategoriziranja in profiliranja. Radovednost pa je eden tistih vzgibov, ki ga marketingarji, novinarji in medijci […]

#1 Pospe┼íevalec prodaje in 7 na─Źinov kako ga uporabiti

Ko pride do prodajnega pogovora, ki v obliki vsebine na va┼íi spletni strani, oglasu, emailu, FB videu ÔÇô prepri─Źuje va┼ío potencialno stranko k nakupu se vmes pojavlja kup dvomov, pomislekov in preprek, ki odvra─Źajo od ┼żelenega cilja, ki ga ┼żelite dose─Źi. Dvomi, v glavah va┼íih potencialnih strank glasno donijo in govorijo: ┬╗Ali bo to res […]

Generirajte email bazo na Facebooku [LEAD AD OGLASI]

─îe ste prebrali ┼że ve─Ź mojih blog postov, potem boste na tej to─Źki rekli, da se ponavljam, ampak to bom povedala vsaki─Ź, saj smatram, da je to prvi cilj, h kateremu morate stremeti, ─Źe se aktivno ukvarjate s spletno prodajo oz. nastopom na spletu. Email lista = va┼íe bogastvo Cilj ÔÇślead generation-aÔÇÖ je pridobiti ─Źimve─Ź […]

Razlike med Google in Facebook analitiko [ali vas FB goljufa?!]

Se ─Źudite nad podatki, ki jih primerjate med Facebook in Google analitiko? Imate ob─Źutek, da vas Facebook goljufa in podatki iz ogla┼íevalskih kampanj niso pravi? Velikokrat prejmem vpra┼íanja, zakaj se ena in druga konverzijska slika med tema dvema analiti─Źnima platormama razlikujeta. Ko pa primerjamo ┼íe dejanske prodajne rezultate, pa sploh ni ni─Ź v redu! V […]

Precizno ciljanje na Facebooku (brez tega bodo vaši oglasi polom)

Kako optimizirati oglase, da dose┼żete minimalno ceno na klik, pove─Źate konverzijo in zadanete ─Źimve─Ź potencialnih kupcev? Najbolj klju─Źna zakonitost uspe┼ínega Facebook ogla┼íevanja, ki jo bom danes podrobno razlo┼żila, je ciljanje ob─Źinstva, s pravim sporo─Źilom oz. oglasom. In to je tudi ena izmed odlo─Źilnih komponent, ki lo─Źi neuspe┼íne oglase od ultra uspe┼ínih.   Zakaj sem temu […]

Emocionalni VZGIBI, ki naredijo vaše oglase uspešne

Ali na va┼íe oglase ni odziva? Od ciljnih kupcev ne uspete pritegniti pozornosti in izvabiti klikov na va┼íe oglase? Ste pri komunikaciji s strankami egocentri─Źni in preve─Ź poudarjate lastnosti in koristi va┼íih produktov, pozabite pa pogledati s perspektive stranke in razumeti prave razloge, ki odlo─Źajo za nakup. ─îe boste v va┼íih oglasnih tekstih opisovali suhoparne, […]

Ekspanzija Instagram oglaševanja (3 tipi oglasov)

Facebook in Instagram postajata vse ve─Źji in vse bolj uporabljeni platformi za ogla┼íevalce. Vse ve─Ź podjetij se bori za svoj ogla┼íevalski ko┼í─Źek na socialnih omre┼żij, ki skupno ┼ítejeta 2,5 milijardi uporabnikov. To je ve─Ź kot Ôůô svetovne populacije! Instagram ob─Źinstvo raste eksponentno in 26.4.2017 so v zapisu na svojem blogu oznanili, da platformo uporablja ┼że […]

Nov format FB oglasa (NUJEN ZA SPLETNE TRGOVINE)

Facebook se zaveda, da nakupi na mobilnih napravah rastejo s svetlobno hitrostjo. Kaj pa vi? Se zavedate, da vas va┼íe stranke spremljajo preko mobilnih naprav in da ┼ítevilo nakupov drasti─Źno nara┼í─Źa. Je va┼ía spletna trgovina prijazna mobilnim napravam, ali ┼íe vedno zanemarjate ┼żelje in potrebe va┼íih strank? Po statisti─Źnih podatkih ┼ítevilo mobilnih uporabnikov ┼íe vedno […]

[INTERVJU] Kako zgraditi in monetizirati blog, ki ga bere 20% slovencev

Se spra┼íujete, kako zgraditi uspe┼íni osebni brand, na kak┼íen na─Źin pritegniti 10 – tiso─Źe ljudi in z vsebino o─Źarati bralce, dvigniti raven prepoznavnosti in pridobiti zaupanje poslovnih partnerjev ter strank? Sama vsezkozi poudarjam, kako pomemben je vsebinski marketing za va┼íe podjetje in prepoznavnost vas in va┼íe blagovne znamke. Pred kratkim sem celo napisala zapis na […]