TOP strategije “influencer” marketinga

Ste ┼że sli┼íali za “influencer marketing”? Se spra┼íujete, koliko pla─Źati posameznemu bloggerju, da objavi va┼í super produkt, storitev? Na kak┼íen na─Źin predstaviti va┼í produkt ali storitev? Zakaj se tega na─Źina prodajne in PR strategije sploh poslu┼żevati in kje najti prave profile ljudi za promocijo va┼íe blagovne znamke? Influencer marketing strategije so pla─Źane oblike promocije, ki […]

Zakaj vaše FB kampanje nimajo dosega (reacha)

Ste v upanju na ve─Źjo prodajo postavili Facebook kampanjo, ki pa ne dosega niti prvega nivoja uspeha – ne pride pred o─Źi uporabnikov, ne prejme odziva vtisa s strani va┼íih potencialnih strank, ne prejme klikov, niti ÔÇťengagementaÔÇŁ? Iz zajetne ┼ítudije in analize ve─Ź kot 8.8 milijard ÔÇśad impression-ovÔÇÖ je podjetje ADSTAGE objavilo statisti─Źne podatke, ki […]

12 orodij za kreiranje atraktivnih slik, videjev in infografik [brez profi znanj]

Vsi vemo, kako frustrirajo─Ź je v─Źasih proces ustvarjanja atraktivnih grafik za socialna omre┼żja, ki bodo spro┼żila odziv, predstavila na┼ío vsebino na pravi na─Źin in nas ob tem ne obremenila za ure in ure dela, denarja in energije. Na Facebooku, Instagramu ter ostalih digitalnih socialnih platformah se dnevo deli milijarde objav. Si predstavljate to gmoto vsebine, […]

Kako postaviti svojo prvo prodajno FB kampanjo (5 pravil)

Se spra┼íujete, kako lansirati va┼ío prvo Facebook kampanjo, kako se lotiti promocije va┼íih novih produktov / storitev? Kak┼íno vlogo in mesto tukaj zavzemajo Facebook oglasi in kateri koraki so nujni, da iz kampanje iztr┼żite najve─Ź? ─îe ne veste, kako se lotiti procesa in sprejemati odlo─Źitev, ali je kampanja uspe┼ína ali ne, kdaj jo ugasniti, zakaj […]

4 cenovne strategije, s katerimi boste prodali ve─Ź

Se spra┼íujete, kak┼íno ceno postaviti za va┼í produkt ali storitev? Ali ste ┼że z navdu┼íenjem lansirali va┼ío najnovej┼ío idejo, pa se enostavno ne prodaja po va┼íih ┼żeljah? Ampak vi res, res verjamete, da je stvar vredna svojega denarja? Kdo ste vi, da dolo─Źate vrednost, ki jo morajo percipirati va┼íi kupci?   Vi to vendarle vrednotite […]

Kako povezati FB oglase z nakupi v fizi─Źni trgovini [offline event vodi─Ź]

Se ne poslu┼żujete Facebook in Instagram oglasov, saj ve─Źino nakupov stranke opravijo pri vas v fizi─Źni trgovini oziroma zaklju─Źijo nakup / registracijo preko telefona ali v ┼żivo? Zaradi tega ne veste, katere kampanje so zaslu┼żne za prodajo, ─Źe sploh so in ali Facebook oglasi delujejo ali ne?   Ali je Facebook ogla┼íevanje primerno za va┼íe […]

Kako uporabljati interesne in demografske parametere pri FB kampanjah?

Facebookov algoritem naj bi o svojih uporabnikih vedel ve─Ź kot vedo oni sami o sebi. O vsakem posamezniku naj bi imel ve─Ź kot 250.000 zabele┼żenih vzorcev vedenja na spletu. Kako lahko te podatke izkoristimo pri ogla┼íevanju in kak┼íne opcije ciljanja nam to omogo─Źa, boste izvedeli v dana┼ínjem zapisku. Na spletu nikoli nismo sami, vedno na […]

Vro─Źe novosti Facebook ogla┼íevanja

Kaj je novega na planetu Facebook? Na mizi je obilo novosti in ─Źe res ┼żelimo ostati v kliku s ─Źasom, potem je potrebno vsaj te najbolj vro─Źe novosti, ki jih delim z vami, stestirati v praksi. Danes se bo vse vrtelo okoli Facebook Messenger-ja in oglasov povezanih s tem. Evolucija FB messengerja je hitra in […]

Instagram ob─Źinstvo za remarketing kampanje [NOVO]

Instagram uporabniki ekspandirajo s svetlobno hitrostjo in hkrati ekspandira tudi funkcionalnost in raznolikost uporabe tega kanala iz vidika ogla┼íevanja. Ker povpre─Źen uporabnik danes uporablja ve─Ź naprav in ve─Ź socialnih kanalov, je pomembno, da vzpostavljamo stike na vseh oziroma na ve─Źini kanalov, kjer prevladuje skupina na┼íih potencialnih strank in te interakcije kasneje uporabimo kot u─Źinkovito orodje […]

V 6 mesecih do 8.762$ prodaje iz izgubljenih kupcev

Se tudi vi spopadate s prevelikim odstotkom zapu┼í─Źenih ko┼íaric in nedokon─Źanih nakupov? ─îe k tej zgodbi dodate ┼íe dejstvo, da ste morali pla─Źati za to, da ste jih pripeljali do sem, potem enostavno morate narediti vse kar je v va┼íi mo─Źi, da tovrstne uporabnike polovite in jih posedete nazaj za ra─Źunalnik / telefon ter spodbudite […]