Kako uporabljati interesne in demografske parametere pri FB kampanjah?

Facebookov algoritem naj bi o svojih uporabnikih vedel več kot vedo oni sami o sebi. O vsakem posamezniku naj bi imel več kot 250.000 zabeleženih vzorcev vedenja na spletu. Kako lahko te podatke izkoristimo pri oglaševanju in kakšne opcije ciljanja nam to omogoča, boste izvedeli v današnjem zapisku. Na spletu nikoli nismo sami, vedno na […]

Vroče novosti Facebook oglaševanja

Kaj je novega na planetu Facebook? Na mizi je obilo novosti in če res želimo ostati v kliku s časom, potem je potrebno vsaj te najbolj vroče novosti, ki jih delim z vami, stestirati v praksi. Danes se bo vse vrtelo okoli Facebook Messenger-ja in oglasov povezanih s tem. Evolucija FB messengerja je hitra in […]

Instagram občinstvo za remarketing kampanje [NOVO]

Instagram uporabniki ekspandirajo s svetlobno hitrostjo in hkrati ekspandira tudi funkcionalnost in raznolikost uporabe tega kanala iz vidika oglaševanja. Ker povprečen uporabnik danes uporablja več naprav in več socialnih kanalov, je pomembno, da vzpostavljamo stike na vseh oziroma na večini kanalov, kjer prevladuje skupina naših potencialnih strank in te interakcije kasneje uporabimo kot učinkovito orodje […]

V 6 mesecih do 8.762$ prodaje iz izgubljenih kupcev

Se tudi vi spopadate s prevelikim odstotkom zapuščenih košaric in nedokončanih nakupov? Če k tej zgodbi dodate še dejstvo, da ste morali plačati za to, da ste jih pripeljali do sem, potem enostavno morate narediti vse kar je v vaši moči, da tovrstne uporabnike polovite in jih posedete nazaj za računalnik / telefon ter spodbudite […]

7 elementov ponudbe, ki je stranke ne morejo zavrniti

Marketingarji se vsak dan borimo, da pripeljemo zadostno količino in relevanco prometa na naše pristajalne spletne strani, kjer lahko uporabniki kupijo naše super izdelke in storitve. Uporabniki prihajajo iz vseh mogočih kanalov, kot so email kanal, social platforme (Facebook, Instagram, Linkedin, …), spletni brskalniki, celo vlagamo v SEO in oglašujemo na raznih oglaševalskih platformah (Facebook, […]

Pristop za generiranje email baze [ki se mu stranke ne morejo upreti]

Ste že zasledili objave prijateljev na Facebooku, ki govorijo o tem kateri zvezdnik so, katera žival jih najbolj opisuje, katera je njihova top lastnost itd? Ste vi eden izmed njih ali nimate pojma o čem govorim? Ljudje imamo naravno tendenco kategoriziranja in profiliranja. Radovednost pa je eden tistih vzgibov, ki ga marketingarji, novinarji in medijci […]

#1 Pospeševalec prodaje in 7 načinov kako ga uporabiti

Ko pride do prodajnega pogovora, ki v obliki vsebine na vaši spletni strani, oglasu, emailu, FB videu – prepričuje vašo potencialno stranko k nakupu se vmes pojavlja kup dvomov, pomislekov in preprek, ki odvračajo od želenega cilja, ki ga želite doseči. Dvomi, v glavah vaših potencialnih strank glasno donijo in govorijo: »Ali bo to res […]

Generirajte email bazo na Facebooku [LEAD AD OGLASI]

Če ste prebrali že več mojih blog postov, potem boste na tej točki rekli, da se ponavljam, ampak to bom povedala vsakič, saj smatram, da je to prvi cilj, h kateremu morate stremeti, če se aktivno ukvarjate s spletno prodajo oz. nastopom na spletu. Email lista = vaše bogastvo Cilj ‘lead generation-a’ je pridobiti čimveč […]

Razlike med Google in Facebook analitiko [ali vas FB goljufa?!]

Se čudite nad podatki, ki jih primerjate med Facebook in Google analitiko? Imate občutek, da vas Facebook goljufa in podatki iz oglaševalskih kampanj niso pravi? Velikokrat prejmem vprašanja, zakaj se ena in druga konverzijska slika med tema dvema analitičnima platormama razlikujeta. Ko pa primerjamo še dejanske prodajne rezultate, pa sploh ni nič v redu! V […]

Precizno ciljanje na Facebooku (brez tega bodo vaši oglasi polom)

Kako optimizirati oglase, da dosežete minimalno ceno na klik, povečate konverzijo in zadanete čimveč potencialnih kupcev? Najbolj ključna zakonitost uspešnega Facebook oglaševanja, ki jo bom danes podrobno razložila, je ciljanje občinstva, s pravim sporočilom oz. oglasom. In to je tudi ena izmed odločilnih komponent, ki loči neuspešne oglase od ultra uspešnih.   Zakaj sem temu […]