Zakaj vaše FB kampanje nimajo dosega (reacha)

Ste v upanju na večjo prodajo postavili Facebook kampanjo, ki pa ne dosega niti prvega nivoja uspeha – ne pride pred oči uporabnikov, ne prejme odziva vtisa s strani vaših potencialnih strank, ne prejme klikov, niti “engagementa”? Iz zajetne študije in analize več kot 8.8 milijard ‘ad impression-ov’ je podjetje ADSTAGE objavilo statistične podatke, ki […]

12 orodij za kreiranje atraktivnih slik, videjev in infografik [brez profi znanj]

Vsi vemo, kako frustrirajoč je včasih proces ustvarjanja atraktivnih grafik za socialna omrežja, ki bodo sprožila odziv, predstavila našo vsebino na pravi način in nas ob tem ne obremenila za ure in ure dela, denarja in energije. Na Facebooku, Instagramu ter ostalih digitalnih socialnih platformah se dnevo deli milijarde objav. Si predstavljate to gmoto vsebine, […]

Kako postaviti svojo prvo prodajno FB kampanjo (5 pravil)

Se sprašujete, kako lansirati vašo prvo Facebook kampanjo, kako se lotiti promocije vaših novih produktov / storitev? Kakšno vlogo in mesto tukaj zavzemajo Facebook oglasi in kateri koraki so nujni, da iz kampanje iztržite največ? Če ne veste, kako se lotiti procesa in sprejemati odločitev, ali je kampanja uspešna ali ne, kdaj jo ugasniti, zakaj […]

4 cenovne strategije, s katerimi boste prodali več

Se sprašujete, kakšno ceno postaviti za vaš produkt ali storitev? Ali ste že z navdušenjem lansirali vašo najnovejšo idejo, pa se enostavno ne prodaja po vaših željah? Ampak vi res, res verjamete, da je stvar vredna svojega denarja? Kdo ste vi, da določate vrednost, ki jo morajo percipirati vaši kupci?   Vi to vendarle vrednotite […]

Kako povezati FB oglase z nakupi v fizični trgovini [offline event vodič]

Se ne poslužujete Facebook in Instagram oglasov, saj večino nakupov stranke opravijo pri vas v fizični trgovini oziroma zaključijo nakup / registracijo preko telefona ali v živo? Zaradi tega ne veste, katere kampanje so zaslužne za prodajo, če sploh so in ali Facebook oglasi delujejo ali ne?   Ali je Facebook oglaševanje primerno za vaše […]

Kako uporabljati interesne in demografske parametere pri FB kampanjah?

Facebookov algoritem naj bi o svojih uporabnikih vedel več kot vedo oni sami o sebi. O vsakem posamezniku naj bi imel več kot 250.000 zabeleženih vzorcev vedenja na spletu. Kako lahko te podatke izkoristimo pri oglaševanju in kakšne opcije ciljanja nam to omogoča, boste izvedeli v današnjem zapisku. Na spletu nikoli nismo sami, vedno na […]

Vroče novosti Facebook oglaševanja

Kaj je novega na planetu Facebook? Na mizi je obilo novosti in če res želimo ostati v kliku s časom, potem je potrebno vsaj te najbolj vroče novosti, ki jih delim z vami, stestirati v praksi. Danes se bo vse vrtelo okoli Facebook Messenger-ja in oglasov povezanih s tem. Evolucija FB messengerja je hitra in […]

Instagram občinstvo za remarketing kampanje [NOVO]

Instagram uporabniki ekspandirajo s svetlobno hitrostjo in hkrati ekspandira tudi funkcionalnost in raznolikost uporabe tega kanala iz vidika oglaševanja. Ker povprečen uporabnik danes uporablja več naprav in več socialnih kanalov, je pomembno, da vzpostavljamo stike na vseh oziroma na večini kanalov, kjer prevladuje skupina naših potencialnih strank in te interakcije kasneje uporabimo kot učinkovito orodje […]

V 6 mesecih do 8.762$ prodaje iz izgubljenih kupcev

Se tudi vi spopadate s prevelikim odstotkom zapuščenih košaric in nedokončanih nakupov? Če k tej zgodbi dodate še dejstvo, da ste morali plačati za to, da ste jih pripeljali do sem, potem enostavno morate narediti vse kar je v vaši moči, da tovrstne uporabnike polovite in jih posedete nazaj za računalnik / telefon ter spodbudite […]

7 elementov ponudbe, ki je stranke ne morejo zavrniti

Marketingarji se vsak dan borimo, da pripeljemo zadostno količino in relevanco prometa na naše pristajalne spletne strani, kjer lahko uporabniki kupijo naše super izdelke in storitve. Uporabniki prihajajo iz vseh mogočih kanalov, kot so email kanal, social platforme (Facebook, Instagram, Linkedin, …), spletni brskalniki, celo vlagamo v SEO in oglašujemo na raznih oglaševalskih platformah (Facebook, […]