Kakšna bo usoda spletnih podjetij po novi uredbi GDPR? [Intervju]

Dnevno prejemam vprašanja, kakšna bo usoda nas in naših spletnih podjetij po 25.5.2018, ko prične veljati nova evropska splošna uredba o varstvu osebnih podatkov (GDPR). Nekateri so smrtno zaskrbljeni, nekateri celo panični, nekateri preveč ležerno le opazujejo dogajanje. Kakšna mera aktivnosti je prava, kako bosta uredba in zakon, ki sledi (ZVOP-2), vplivala na naše delovanje […]

14 trikov za pisanje prodajnih vsebin

Kaj povezuje vas in vaše kupce? Vsebina v vseh oblikah. Naj bo to televizijska reklama, blog post, video, webinar, prodajna spletna stran, letak,… Oblika ni pomembna. Kar je pomembno je vtis in končni rezultat – prodaja. Velikokrat naletim na prodajne spletne strani, ki vsebujejo vsebino, ki je osredotočena le na opisovanje in izpostavljanje super funkcionalnosti, […]

Dinamični Facebook remarketing za spletne trgovine

Dobite veliko obiska na vašo spletno stran, a večina uporabnikov zapre stran brez, da opravi nakup? Nekje od 90 – 99% uporabnikov bo vašo spletno stran zaprlo, brez da bi opravili nakup, se prijavili na email listo ali naredili naslednji korak. Nekje 50% uporabnikov bo zapustilo nakupovalno košarico in zaprlo stran med samim prodajnim procesom. […]

Bi se morali bati velikih sprememb Facebooka?

Zadnja objava Marka Zuckerberga je dvignila ogromno prahu in povzročila skrbi marsikomu izmed nas. Obljuba uporabniku in skupnosti Facebooka, da bodo preferirali osebne objave, medtem ko bodo objave javnih Facebook strani in oglasi v ‘newsfeedu’ še bolj potisnjeni v ozadje, nas postavi pred vprašanja:”Ali bomo sploh vidni v newsfeedu?” “Se nam sploh izplača investirati naš […]

7 trendov, ki bodo zaznamovali leto 2018

Kaj nam prinaša leto 2018 v trendih spletnega marketinga, kam usmeriti našo pozornost to leto in kako umestiti naše produkte in storitve v digitalni ekosistem, graditi skupnosti lojalnih uporabnikov in strank, ustvarjati vezi, odnose in pogovore z resničnimi uporabniki v realnem času? Preden pa se lotimo novosti, bi rada poudarila, da pred vsem tem poskrbite […]

10 tipov objav za večji organski doseg na Facebooku

Ste obupani, ker vaše Facebook objave ne dosegajo večjega števila vaših sledilcev? Vaše objave všečka le najboljša prijateljica in vi sami? Ali všečke na Facebook stran pridobivate s polžjo hitrostjo in ste že večkrat skoraj obupali nad tem, da sploh kaj objavite na Facebooku? V tem zapisu vam bom zaupala, kako se spoprijateljiti z Facebookovim […]

4 ubijalske kreativne napake Facebook oglasa

Današnji zapis je malce drugačen od ostalih. Za vas sem pripravila super e-knjigo, v kateri boste spoznali vse zakonitosti odlične priprave Facebook oglasa. Od tega kakšen tekst uporabiti za prodajo vašega produkta, storitve, katere formate oglasov vam Facebook omogoča plasirati, kakšna je anatomija odličnega Facebook oglasa, katere emocije prodajajo in kako jih uporabiti. Izvedeli boste […]

10 orodij, ki bodo povečala konverzije spletne strani

Se sprašujete, kako izboljšati konverzijsko stopnjo spletnega mesta? Na kakšen način prepričati uporabnike za nakup vaših izdelkov in storitev? Katera orodja integrirati za generiranje email baze, remarketing kampanje, spodbujevalce nakupa ipd. V današnjem zapisu vam zaupam meni 6 najljubših orodij, ki jih lahko integrirate na vašo spletno stran z minimalnim vložkom za maksimalne rezultate.

Kako prihraniti kupe denarja pri testiranju FB kampanj [NOVOST]

Ali se vam pri kreiranju FB oglaševalske kampanje vedno poraja vprašanje:”Katera izmed kreativ bo bolje delovala?” “Kateri tekst bo sprožil klic k akciji?” “Ali vključiti CTA gumb na oglasu ali ne?” “Bo bolje učinkovala ta ali ona slika?” Če teh vprašanj nimate, potem še nikoli niste zares postavili kampanje. Ena izmed največjih napak pri oglaševanju […]

TOP strategije “influencer” marketinga

Ste že slišali za “influencer marketing”? Se sprašujete, koliko plačati posameznemu bloggerju, da objavi vaš super produkt, storitev? Na kakšen način predstaviti vaš produkt ali storitev? Zakaj se tega načina prodajne in PR strategije sploh posluževati in kje najti prave profile ljudi za promocijo vaše blagovne znamke? Influencer marketing strategije so plačane oblike promocije, ki […]