Kako bo GDPR uredba vplivala na Facebook oglaševanje?

Ste pripravljeni na novo uredbo GDPR in, ali ste prilagodili procese pridobivanja, obdelave in hranjenja osebnih podatkov vaših email kontaktov in strank? 25.maja začne veljati uredba GDPR, na katero se pripravljajo tudi podatkov lačni velikani, kot so Facebook, Google, Amazon ipd. In velikokrat se med mojimi učenci in bralci pojavlja vprašanje, kako bo nova uredba […]

INTERVJU s Tamaro Simovič s 108K sledilci: »Kako zmagati na Instagramu?«

Instagram je trenutno ena najbolj zanimivih in obetavnih platform. Na njem lahko najdete ogromno zanimive vsebine, profilov in ljudi, ki dnevno navdihujejo z zgodbami ter s sledilci delijo svoja življenja. Ena izmed takšnih je tudi tokratna intervjuvanka, Tamara Simovič. V prejšnjem intervjuju smo se pogovarjali Nino Štajer, intervju pa najdete TUKAJ.   Tokrat sem k […]

INTERVJU z Nino Štajner z 235K IG sledilci: »Kako zmagati na Instagramu?«

Čas je za nove zgodbe o uspehu na Instagramu. V prejšnjem intervjuju, ki ga najdete TUKAJ, smo se pogovarjali z Ano Reisman iz podjetja Ličila.si. Tokrat svoje napotke za uspeh na Instagramu z nami deli Nina Štajner, ilustratorka.   Nina Štajner je ilustratorka, ki svoje čudovito delo uspešno predstavlja na socialnem omrežju Instagram. S kar […]

INTERVJU Ličila.si: “Kako zmagati na Instagramu?”

Prejšnji blog post je bil namenjen pregledu aktivnosti in zakonitosti, ki se jih moramo kot podjetja in posamezniki zavedati in upoštevati, če želimo uspeti na Instagramu. V tej zgodbi sem vam obljubila serijo intervjujev s strokovnjaki, ki nam bodo zaupali, kako to delajo oni in katere so skrivne sestavine za uspeh. Tokrat sem k intervjuju […]

Kako zmagati na Instagramu? [KOMPLET VODIČ]

Že uporabljate Instagram za svoje podjetje? Se znajdete v njihovem ekosistemu in poznate vse funkcionalnosti ter zapovedi uspešnega organskega nastopa tam? Instagram danes šteje že več kot 800 milijonov uporabnikov (več kot 500 milijonov platformo uporablja dnevno) in postaja “the place to be” tudi za podjetja. Ampak kaj se morajo podjetja zavedati in kako se […]

Kakšna bo usoda spletnih podjetij po novi uredbi GDPR? [Intervju]

Dnevno prejemam vprašanja, kakšna bo usoda nas in naših spletnih podjetij po 25.5.2018, ko prične veljati nova evropska splošna uredba o varstvu osebnih podatkov (GDPR). Nekateri so smrtno zaskrbljeni, nekateri celo panični, nekateri preveč ležerno le opazujejo dogajanje. Kakšna mera aktivnosti je prava, kako bosta uredba in zakon, ki sledi (ZVOP-2), vplivala na naše delovanje […]

14 trikov za pisanje prodajnih vsebin

Kaj povezuje vas in vaše kupce? Vsebina v vseh oblikah. Naj bo to televizijska reklama, blog post, video, webinar, prodajna spletna stran, letak,… Oblika ni pomembna. Kar je pomembno je vtis in končni rezultat – prodaja. Velikokrat naletim na prodajne spletne strani, ki vsebujejo vsebino, ki je osredotočena le na opisovanje in izpostavljanje super funkcionalnosti, […]

Dinamični Facebook remarketing za spletne trgovine

Dobite veliko obiska na vašo spletno stran, a večina uporabnikov zapre stran brez, da opravi nakup? Nekje od 90 – 99% uporabnikov bo vašo spletno stran zaprlo, brez da bi opravili nakup, se prijavili na email listo ali naredili naslednji korak. Nekje 50% uporabnikov bo zapustilo nakupovalno košarico in zaprlo stran med samim prodajnim procesom. […]

Bi se morali bati velikih sprememb Facebooka?

Zadnja objava Marka Zuckerberga je dvignila ogromno prahu in povzročila skrbi marsikomu izmed nas. Obljuba uporabniku in skupnosti Facebooka, da bodo preferirali osebne objave, medtem ko bodo objave javnih Facebook strani in oglasi v ‘newsfeedu’ še bolj potisnjeni v ozadje, nas postavi pred vprašanja:”Ali bomo sploh vidni v newsfeedu?” “Se nam sploh izplača investirati naš […]

7 trendov, ki bodo zaznamovali leto 2018

Kaj nam prinaša leto 2018 v trendih spletnega marketinga, kam usmeriti našo pozornost to leto in kako umestiti naše produkte in storitve v digitalni ekosistem, graditi skupnosti lojalnih uporabnikov in strank, ustvarjati vezi, odnose in pogovore z resničnimi uporabniki v realnem času? Preden pa se lotimo novosti, bi rada poudarila, da pred vsem tem poskrbite […]