Organski promet ÔÇô ga tudi vi zanemarjate? Pogovor s SEO strokovnjakom, Petrom Mesarcem

SEO strategijo zanemarja marsikatero podjetje. Ne spada namre─Ź v ble┼í─Źe─Źe objekte novodobnih trendov in nam ne obljublja hitrih re┼íitev. Vendar pa je na dolgi rok ob pravilni implementaciji in v kombinaciji z ostalimi aktivnostmi zanesljiv na─Źin generiranja spletnega prometa. Posledi─Źno pomaga dosegati tudi druge merljive prodajne cilje.

Ultimativni vodi─Ź email marketinga

Email markerketing je najpomembnej┼íi kanal spletne prodaje in zagotovo najbolj dobi─Źkonosen. Ampak email marketing ni samo po┼íiljanje e-novic, nasprotno to predstavlja le 10% uspeha. Kako se email marketinga poslu┼żevati v va┼íem podjetju, boste izvedeli v nadaljevanju…. Digitalni trendi pridejo in nekateri gredo. Najbolj trdni ostajajo. Najbolj donosni se raz┼íirijo. Nekatere zanemarimo, vzamemo za staromodne. Pustimo […]

Veliki “AHA momenti” in elitne informacije konference Traffic&Conversion

─îe ste me v zadnjih 14 dneh brali in spremljali, potem veste, da sem ┼íla zopet ─Źez lu┼żo po novo znanje in na konferenci Traffic & Conversion dobila ÔÇťhangoverÔÇŁ od vsega novega znanja. Kje sploh za─Źeti, katero taktiko implementirati? Se usmeriti v You Tube, pri─Źeti s podcastom, narediti subscribtion? Kaj pa Linkedin, OMG baje je […]

Formula za zmagovalno video kampanjo na Facebooku

Vse se vrsti okoli videjev. Celotna platforma Facebooka in Instagrama stremi k izbolj┼íevanju infrastrukture in uporabni┼íke izku┼ínje pri gledanju video vsebin. Samo nekaj izbolj┼íav v zadnjem letu je totalno zavrtelo svet na glavo vsem poslovnim uporabnikom. Facebook Live je na─Źin, kako se lahko na organski (nepla─Źani na─Źin) pribli┼żate svojim uporabnikom in gostite oddajo. Instagram Live […]

5 novosti na Facebooku, za katere mora vedeti vsak oglaševalec

Kaj se dogaja na planetu Facebook? Kako restriktivna je postala politika ogla┼íevanja po aferi Cambridge in za kolikokrat se je izbolj┼íal inteligen─Źni kvocient algoritma, ki ogla┼íevalcem izbolj┼íuje donosnost ogla┼íevanja, porabo vlo┼żenega denarja in multiplicira mo┼żnosti kreativnih domislic. ─îeprav ┼że nekaj ─Źasa na mojem blogu ni bilo zaslediti kaj novega o Facebook in Instagram ogla┼íevanju, se […]

5 marketin┼íkih potez, ki so mi v 6 mesecih pomagale kreirati 100.000ÔéČ +

Leto se zaklju─Źuje in ┼że hitimo h kreiranju novih, ┼íe bolj pogumnih, drznih ciljev, ki bodo nas in na┼íe podjetje izstrelili med zvezde v letu 2019. Prodajni prese┼żki tega leta pa niso stalnica in pogosta praksa med podjetji. Naj vam zastavim vpra┼íanje: ÔÇťAli ste zadovoljni z rezultati tega leta? Ste uspeli realizirati cilje, ki ste […]

Pravila Facebook & Instagram ogla┼íevanja (kdaj vam FB blokira oglase in celo va┼í ra─Źun)

V zadnjem ─Źasu prejemam ogromno vpra┼íanj s strani skupnosti Maja Marketing Lab – vezanih na pravila Facebook ogla┼íevanja. Navezujejo se ve─Źinoma na to, kaj storiti, ko je oglas s strani Facebooka zavrnjen, kako postopati v primerih, ko celo blokirajo ogla┼íevalski ra─Źun? Da bi bilo va┼íe ÔÇśrazmerjeÔÇÖ s Facebookom ─Źimbolj prijazno in transparentno sem vam pripravila […]

3 Facebook kampanje, nujne za vsako podjetje na spletu

Ali se tudi vi in va┼íe podjetje izgubljata v dnevnih opravilih in namesto iz ÔÇťprogramaÔÇŁ ustvarjanja delujete iz ÔÇťprogramaÔÇŁ pre┼żivetja? Se razveselite vsakega naro─Źila, ki ga prejmete iz vseh naporov, vlo┼żenih nekaj v Facebook objave, Instagram objave, email sporo─Źila, pisanje bloga, snemanje videjev ipd. Od povsod nekaj malega kaplja, ampak ┼íe hitreje izhlapi, vi pa […]

INSTAGRAM mega vodi─Ź: Nastop & Ogla┼íevanje

Danes sem vam pripravila celovit vodi─Ź po Instagramu. Vodi─Ź je razdeljen na dva dela: 1. NASTOP NA INSTAGRAMU, ki zajema na─Źine, kako svoje podjetje predstaviti na IG-ju, kako pove─Źati organski doseg, kako komunicirati s svojo publiko in zgraditi zvesto ob─Źinstvo 2. OGLA┼áEVANJE NA INSTAGRAMU: kako se lotiti ogla┼íevanja na IG-ju, kako izdelati atraktivne IG Story […]