TOP 10 digitalnih marketin┼íkih orodij za pove─Źanje prodaje in privar─Źevanje ─Źasa

Vsi, ki smo svoj posel preselili ÔÇśonlineÔÇÖ se soo─Źamo s problemi, kako izbolj┼íati uporabni┼íko izku┼ínjo, kako bolj u─Źinkovito spremljati in meriti rezultate, kako avtomatizirati in poenostaviti nekatere procese in konec koncev izbolj┼íati prodajo. Morda kak┼ína orodja ┼że poznate, ampak ve─Źji del njih zagotovo ne. Predpostavljam, da poznate in morda tudi delate z orodji kot so […]

#3 ZLATA PRAVILA za uspe┼íen ‘remarketing’

Dobite veliko obiska na va┼ío spletno stran, a ve─Źina uporabnikov zapre stran brez, da opravi nakup? Nekje od 90 – 99% uporabnikov bo va┼ío spletno stran zaprlo, brez da bi opravili nakup, se prijavili na email listo ali naredili naslednji korak. Imate optimizirano nakupovalno ko┼íarico in veste, da 30% strank zapre stran med prodajnim procesom? […]

Facebook oglasi – avtopilot va┼íe prodaje ali le bilan─Źni stro┼íek?

Ali tudi vi zapravljate va┼í dragoceni, te┼żko prigarani denar za ogla┼íevanje na Facebooku ter razmi┼íljate v okvirjih: ÔÇťFacebook oglasi ne delujejo.”, “Metanje denarja skozi okno.”, “Za moj posel to ne funkcionira.” “Nemogo─Źe je meriti u─Źinek FB ogla┼íevanja.” “Facebook je nasi─Źen z ponudbami in ljudje so naveli─Źani ogla┼íevanja.” In ja, se strinjam – Facebook oglasi so […]

Ta marketinška strategija vas bo pripeljala do bankrota

Ali se trudite dvigniti zavedanje in prepoznavnost va┼íe blagovne znamke? Ogla┼íujete produkt ali storitev preko Facebook oglasov, bannerjev na spletnih straneh, v revijah, na jubmo plakatih in celo na radiu ali televiziji? Se poslu┼żujete ┬ápristopov velikih gigantov, kot so Coca Cola, Apple, Simobil ipd. Naj vas vpra┼íam nekaj. S koliko sredstvi razpolagate mese─Źno? Kak┼íen je […]

6 najpogostejših napak pri vaši prodajni vsebini

Ste se zna┼íli v vlogi pisanja prodajnih vsebin in ne veste kako se lotiti procesa? Ali pa je to va┼ía stalna zadol┼żitev, vendar rezultati, ki jih dosegate niso tak┼íni, kot ste si zastavili? Bi radi ustvarili vsebino, ki uporabnika premakne emocionalno in prepri─Źa intelektualno, zraven pa spro┼żi takoj┼íen odziv? ─îe je va┼í odgovor da, potem […]

Kako zgraditi lojalno Facebook ob─Źinstvo – IZ NULE?

Ali planirate narediti Facebook profil, pa nimate pojma kako za─Źeti graditi bazo obo┼żevalcev? Kako organsko (nepla─Źano) pridobiti prvih 1.000 obo┼żevalcev in ve─Ź? Kako pove─Źati doseg va┼íih objav in kako spodbuditi vklju─Źenost uporabnikov (komentiranje, deljenje, v┼íe─Źkanje)? Potem je ta blog post za vas ÔÇŽ Zakaj je prisotnost na Facebooku za va┼í posel pomembna, mi verjetno ni […]

Vitalni del vašega marketinga, ki ga zagotovo zanemarjate

Imate Facebook stran? Tudi ┼że ┬áve─Ź kot 1.000 v┼íe─Źkov, celo 10.000 ali ve─Ź? Ste prisotni na Instagramu in vam sledi ve─Ź tiso─Ź ljudi? Tudi va┼íe videje na You tubu si ogleduje ogromno ljudi? Ko pa ┼żelite predstaviti va┼ío noro ponudbo pa ni odziva. Niti v┼íe─Źka, kaj ┼íele nakupa. Lahko, da ste tudi ─Źisti za─Źetnik, ki […]

#4 Razlogi zakaj ljudje kupijo vaš produkt

Ali veste zakaj va┼í kupec prvenstveno kupi va┼í produkt in storitev? Zakaj se vra─Źa in zakaj se nekateri celo hvalijo z nakupom? Saj veste, ko kupite novega Iphona, je to potrebno sporo─Źiti na Facebooku svojim prijateljem, da od sedaj naprej niste ve─Ź isti vi.

In, ko po novem za─Źnete ┼íportati in zdravo jesti, je kar naekrat polno objav na socialnih omre┼żjih na to temo. Ste se vpra┼íali zakaj?

Za vsem tem stoji nekaj osupljivih psiholo┼íkih dejstev, ki so v fazi notranjega dialoga ÔÇśbi-ali ne biÔÇÖ odlo─Źilne za nakup. In v tem blog postu boste izvedeli kaj se skriva za tem in kako na pravi na─Źin predstaviti va┼í bo┼żanski produkt ali storitev svojim kupcem.

Opozorilo: Pred prebiranjem tega ─Źlanka se posvetujte z va┼íim direktorjem, partnerjem, dobaviteljem, ipd. ali lahko pokrivate tolik┼íno rast kot je po teh spoznanjih predvidena.