Ali sploh kdo želi plačati za vaše storitve?

Danes je zapis malce drugačen, kot ponavadi. Vsebina je poletno lahkotna, ampak nosi tak težak naslov. V tem zapisu boste dobili ‘brco v rit’, da svoje znanje, sposobnosti in nadarjenost delite z nami. Pred tem pa spoznajte 2 trika, s katerima lahko testirate, ali si kdo sploh želi kupiti vaše stvari in ali je ideja, […]

Pravila oglaševanja, ki jih še ne poznate …

Ste v dilemi, koliko sredstev nameniti za oglaševanje vašega super produkta ali storitve? Vas ob ideji, da bi namenili 1000€ in več spreleti strah in nesigurnost? Danes vam bom predstavila vidike uspešnega oglaševanja in vas skušala opogumiti in oborožiti z znanjem, da tudi vi pričnete izkoriščati lepoto interneta in digitalnega oglaševanja ter izkoristite potencial, katerega […]

3 strategije – od začetnika do spletnega mogotca

Ali ste vi eden izmed teh, ki želijo zapakirati svoje znanje in izkušnje v uspešen spletni posel, stopiti iz cone udobja in osrečevati več strank hkrati?  Pri tem si želite generirati odličen zaslužek in hkrati ohraniti standarde kvalitete in integritete. Internet, socialni mediji in oglaševalske platforme nam to omogočajo. Vse kar potrebujete so 3 strategije, […]

Hočete taktiko? V resnici potrebujete strategijo.

Na trgu vlada zmeda, v ekipah vlada kaos, na računih suša in v naših glavah stres. In kot, da to še ni dovolj, nam še konkurent porine pred nos produkt, ki smo ga mi naredili prvi. Kooopijaa! Ponavljanka sestavljanka! Amaterji, goljufivi. In, kaj še velikokrat slišim: “Veš, Maja z ljudmi je težko delati. Res so […]

14 formul za ‘ubijalski’ email naslov

Email marketing je najbolj donosno digitalno komuniciranje z vašimi potencialnimi kupci. V emailu sta samo vi in bralec. Ko bralec odpre sporočilo, vam da glas in vam nameni nekaj sekund, da ga prepričate z vašim sporočilom. Vsebina, ki jo pošljete vaši email bazi je verjetno najpomembnejša vsebina, ki jo napišete, zato si vzemite čas in […]

6 faktorjev, ki določa ali bo vaša vsebina pristala v košu ali na mizi

Kaj povezuje vas in vaše kupce? Vsebina v vseh oblikah. Naj bo to televizijska reklama, blog post, video, webinar, akcijski vodič. Oblika ni pomembna. Kar je pomembno je povezava, ki jo ustvari z bralci. Ta določa ali bo vaša vsebina prodala, prepričala bralce o tem, da imate vi rešitev za njih, da ste zaupanja vredni […]

Svet je ponorel nad to funkcionalnostjo, ki jo Facebook ponuja …

Če ste prebrali že več mojih blog postov, potem boste na tej točki rekli, da se ponavljam, ampak to bom povedala vsakič, saj smatram, da je to prvi cilj, k kateremu morate stremeti, če se aktivno ukvarjate s spletno prodajo oz. nastopom na spletu. Email lista = vaše bogastvo Cilj ‘lead generation-a’ je pridobiti čimveč […]

TOP 10 digitalnih marketinških orodij za povečanje prodaje in privarčevanje časa

Vsi, ki smo svoj posel preselili ‘online’ se soočamo s problemi, kako izboljšati uporabniško izkušnjo, kako bolj učinkovito spremljati in meriti rezultate, kako avtomatizirati in poenostaviti nekatere procese in konec koncev izboljšati prodajo. Morda kakšna orodja že poznate, ampak večji del njih zagotovo ne. Predpostavljam, da poznate in morda tudi delate z orodji kot so […]

#3 ZLATA PRAVILA za uspešen ‘remarketing’

Dobite veliko obiska na vašo spletno stran, a večina uporabnikov zapre stran brez, da opravi nakup? Nekje od 90 – 99% uporabnikov bo vašo spletno stran zaprlo, brez da bi opravili nakup, se prijavili na email listo ali naredili naslednji korak. Imate optimizirano nakupovalno košarico in veste, da 30% strank zapre stran med prodajnim procesom? […]

Facebook oglasi – avtopilot vaše prodaje ali le bilančni strošek?

Ali tudi vi zapravljate vaš dragoceni, težko prigarani denar za oglaševanje na Facebooku ter razmišljate v okvirjih: “Facebook oglasi ne delujejo.”, “Metanje denarja skozi okno.”, “Za moj posel to ne funkcionira.” “Nemogoče je meriti učinek FB oglaševanja.” “Facebook je nasičen z ponudbami in ljudje so naveličani oglaševanja.” In ja, se strinjam – Facebook oglasi so […]