Tekmovanje z nizko ceno ogro┼ża va┼í obstoj na trgu

Po ─Źem se razlikujete od va┼íe konkurence? Kaj je va┼ía absolutna prednost in dodana vrednost? Mi lahko odgovorite zakaj naj kupim pri vas, ─Źe pa je na trgu ┼íe vsaj 10 takih, ki obljubljajo enako kot vi, so ┼íe cenej┼íi kot vi in so bili na trgu pred vami? Ve─Źina ljudi, ki jim zastavim to […]

Intervju: “Pasti ‘samo’ lepih spletnih strani.”

Veliko se govori o uporabni┼íki izku┼ínji na spletu in o funkcionalnem dizajnu, ki v sodobnem svetu interneta, mobilne tehnologije igra pomembno vlogo. Za dizajn ne zado┼í─Źa samo to, da je lep, dizajn mora biti uporaben, pravi Romina Kav─Źi─Ź, dana┼ínja gostja na MajaÔÇÖs MARKETING LAB strani. Romino sem povabila, ker verjamem, da se lahko od nje […]

7 smrtonosnih napak vaše spletne strani, ki ubijejo prodajo

Prilo┼żnost zamujena ne vrne se nobena. Ta slovenski pogovor v odnosu do obiskovalcev va┼íe spletne strani ┼íe kako dr┼żi. Statisti─Źni podatek ka┼że, da v povpre─Źju 90-99% obiskovalcev va┼íe spletne strani zapre spletno stran brez, da bi naredilo ve─Ź korakov na strani (prebrali ve─Ź blog postov, kupili izdelek, prenesli e-knjigo, ipd.) Lahko potegnemo ─Źrto in trdimo, […]

Ali sploh kdo ┼żeli pla─Źati za va┼íe storitve?

Danes je zapis malce druga─Źen, kot ponavadi. Vsebina je poletno lahkotna, ampak nosi tak te┼żak naslov. V tem zapisu boste dobili ‘brco v rit’, da svoje znanje, sposobnosti in nadarjenost delite z nami. Pred tem pa spoznajte 2 trika, s katerima lahko testirate, ali si kdo sploh ┼żeli kupiti va┼íe stvari in ali je ideja, […]

Pravila ogla┼íevanja, ki jih ┼íe ne poznate …

Ste v dilemi, koliko sredstev nameniti za ogla┼íevanje va┼íega super produkta ali storitve? Vas ob ideji, da bi namenili 1000ÔéČ in ve─Ź spreleti strah in nesigurnost? Danes vam bom predstavila vidike uspe┼ínega ogla┼íevanja in vas sku┼íala opogumiti in oboro┼żiti z znanjem, da tudi vi pri─Źnete izkori┼í─Źati lepoto interneta in digitalnega ogla┼íevanja ter izkoristite potencial, katerega […]

3 strategije – od za─Źetnika do spletnega mogotca

Ali ste vi eden izmed teh, ki ┼żelijo zapakirati svoje znanje in izku┼ínje v uspe┼íen spletni posel, stopiti iz cone udobja in osre─Źevati ve─Ź strank hkrati? ┬áPri tem si ┼żelite generirati odli─Źen zaslu┼żek in hkrati ohraniti standarde kvalitete in integritete. Internet, socialni mediji in ogla┼íevalske platforme nam to omogo─Źajo. Vse kar potrebujete so 3 strategije, […]

Ho─Źete taktiko? V resnici potrebujete strategijo.

Na trgu vlada zmeda, v ekipah vlada kaos, na ra─Źunih su┼ía in v na┼íih glavah stres. In kot, da to ┼íe ni dovolj, nam ┼íe konkurent porine pred nos produkt, ki smo ga mi naredili prvi. Kooopijaa! Ponavljanka sestavljanka! Amaterji, goljufivi. In, kaj ┼íe velikokrat sli┼íim: ÔÇťVe┼í, Maja z ljudmi je te┼żko delati. Res so […]

14 formul za ‘ubijalski’ email naslov

Email marketing je najbolj donosno digitalno komuniciranje z va┼íimi potencialnimi kupci. V emailu sta samo vi in bralec. Ko bralec odpre sporo─Źilo, vam da glas in vam nameni nekaj sekund, da ga prepri─Źate z va┼íim sporo─Źilom. Vsebina, ki jo po┼íljete va┼íi email bazi je verjetno najpomembnej┼ía vsebina, ki jo napi┼íete, zato si vzemite ─Źas in […]

6 faktorjev, ki dolo─Źa ali bo va┼ía vsebina pristala v ko┼íu ali na mizi

Kaj povezuje vas in va┼íe kupce? Vsebina v vseh oblikah. Naj bo to televizijska reklama, blog post, video, webinar, akcijski vodi─Ź. Oblika ni pomembna. Kar je pomembno je povezava, ki jo ustvari z bralci. Ta dolo─Źa ali bo va┼ía vsebina prodala, prepri─Źala bralce o tem, da imate vi re┼íitev za njih, da ste zaupanja vredni […]

Svet je ponorel nad to funkcionalnostjo, ki jo Facebook ponuja …

─îe ste prebrali ┼że ve─Ź mojih blog postov, potem boste na tej to─Źki rekli, da se ponavljam, ampak to bom povedala vsaki─Ź, saj smatram, da je to prvi cilj, k kateremu morate stremeti, ─Źe se aktivno ukvarjate s spletno prodajo oz. nastopom na spletu. Email lista = va┼íe bogastvo Cilj ‘lead generation-a’ je pridobiti ─Źimve─Ź […]