6 faktorjev, ki določa ali bo vaša vsebina pristala v košu ali na mizi

Kaj povezuje vas in vaše kupce? Vsebina v vseh oblikah. Naj bo to televizijska reklama, blog post, video, webinar, akcijski vodič. Oblika ni pomembna. Kar je pomembno je povezava, ki jo ustvari z bralci. Ta določa ali bo vaša vsebina prodala, prepričala bralce o tem, da imate vi rešitev za njih, da ste zaupanja vredni […]

Svet je ponorel nad to funkcionalnostjo, ki jo Facebook ponuja …

Če ste prebrali že več mojih blog postov, potem boste na tej točki rekli, da se ponavljam, ampak to bom povedala vsakič, saj smatram, da je to prvi cilj, k kateremu morate stremeti, če se aktivno ukvarjate s spletno prodajo oz. nastopom na spletu. Email lista = vaše bogastvo Cilj ‘lead generation-a’ je pridobiti čimveč […]

TOP 10 digitalnih marketinških orodij za povečanje prodaje in privarčevanje časa

Vsi, ki smo svoj posel preselili ‘online’ se soočamo s problemi, kako izboljšati uporabniško izkušnjo, kako bolj učinkovito spremljati in meriti rezultate, kako avtomatizirati in poenostaviti nekatere procese in konec koncev izboljšati prodajo. Morda kakšna orodja že poznate, ampak večji del njih zagotovo ne. Predpostavljam, da poznate in morda tudi delate z orodji kot so […]

#3 ZLATA PRAVILA za uspešen ‘remarketing’

Dobite veliko obiska na vašo spletno stran, a večina uporabnikov zapre stran brez, da opravi nakup? Nekje od 90 – 99% uporabnikov bo vašo spletno stran zaprlo, brez da bi opravili nakup, se prijavili na email listo ali naredili naslednji korak. Imate optimizirano nakupovalno košarico in veste, da 30% strank zapre stran med prodajnim procesom? […]

Facebook oglasi – avtopilot vaše prodaje ali le bilančni strošek?

Ali tudi vi zapravljate vaš dragoceni, težko prigarani denar za oglaševanje na Facebooku ter razmišljate v okvirjih: “Facebook oglasi ne delujejo.”, “Metanje denarja skozi okno.”, “Za moj posel to ne funkcionira.” “Nemogoče je meriti učinek FB oglaševanja.” “Facebook je nasičen z ponudbami in ljudje so naveličani oglaševanja.” In ja, se strinjam – Facebook oglasi so […]

Ta marketinška strategija vas bo pripeljala do bankrota

Ali se trudite dvigniti zavedanje in prepoznavnost vaše blagovne znamke? Oglašujete produkt ali storitev preko Facebook oglasov, bannerjev na spletnih straneh, v revijah, na jubmo plakatih in celo na radiu ali televiziji? Se poslužujete  pristopov velikih gigantov, kot so Coca Cola, Apple, Simobil ipd. Naj vas vprašam nekaj. S koliko sredstvi razpolagate mesečno? Kakšen je […]

6 najpogostejših napak pri vaši prodajni vsebini

Ste se znašli v vlogi pisanja prodajnih vsebin in ne veste kako se lotiti procesa? Ali pa je to vaša stalna zadolžitev, vendar rezultati, ki jih dosegate niso takšni, kot ste si zastavili? Bi radi ustvarili vsebino, ki uporabnika premakne emocionalno in prepriča intelektualno, zraven pa sproži takojšen odziv? Če je vaš odgovor da, potem […]

Kako zgraditi lojalno Facebook občinstvo – IZ NULE?

Ali planirate narediti Facebook profil, pa nimate pojma kako začeti graditi bazo oboževalcev? Kako organsko (neplačano) pridobiti prvih 1.000 oboževalcev in več? Kako povečati doseg vaših objav in kako spodbuditi vključenost uporabnikov (komentiranje, deljenje, všečkanje)? Potem je ta blog post za vas … Zakaj je prisotnost na Facebooku za vaš posel pomembna, mi verjetno ni […]

Vitalni del vašega marketinga, ki ga zagotovo zanemarjate

Imate Facebook stran? Tudi že  več kot 1.000 všečkov, celo 10.000 ali več? Ste prisotni na Instagramu in vam sledi več tisoč ljudi? Tudi vaše videje na You tubu si ogleduje ogromno ljudi? Ko pa želite predstaviti vašo noro ponudbo pa ni odziva. Niti všečka, kaj šele nakupa. Lahko, da ste tudi čisti začetnik, ki […]

#4 Razlogi zakaj ljudje kupijo vaš produkt

Ali veste zakaj vaš kupec prvenstveno kupi vaš produkt in storitev? Zakaj se vrača in zakaj se nekateri celo hvalijo z nakupom? Saj veste, ko kupite novega Iphona, je to potrebno sporočiti na Facebooku svojim prijateljem, da od sedaj naprej niste več isti vi.

In, ko po novem začnete športati in zdravo jesti, je kar naekrat polno objav na socialnih omrežjih na to temo. Ste se vprašali zakaj?

Za vsem tem stoji nekaj osupljivih psiholoških dejstev, ki so v fazi notranjega dialoga ‘bi-ali ne bi’ odločilne za nakup. In v tem blog postu boste izvedeli kaj se skriva za tem in kako na pravi način predstaviti vaš božanski produkt ali storitev svojim kupcem.

Opozorilo: Pred prebiranjem tega članka se posvetujte z vašim direktorjem, partnerjem, dobaviteljem, ipd. ali lahko pokrivate tolikšno rast kot je po teh spoznanjih predvidena.