Ta marketinška strategija vas bo pripeljala do bankrota

Ali se trudite dvigniti zavedanje in prepoznavnost vaše blagovne znamke? Oglašujete produkt ali storitev preko Facebook oglasov, bannerjev na spletnih straneh, v revijah, na jubmo plakatih in celo na radiu ali televiziji? Se poslužujete  pristopov velikih gigantov, kot so Coca Cola, Apple, Simobil ipd. Naj vas vprašam nekaj. S koliko sredstvi razpolagate mesečno? Kakšen je […]

6 najpogostejših napak pri vaši prodajni vsebini

Ste se znašli v vlogi pisanja prodajnih vsebin in ne veste kako se lotiti procesa? Ali pa je to vaša stalna zadolžitev, vendar rezultati, ki jih dosegate niso takšni, kot ste si zastavili? Bi radi ustvarili vsebino, ki uporabnika premakne emocionalno in prepriča intelektualno, zraven pa sproži takojšen odziv? Če je vaš odgovor da, potem […]

Kako zgraditi lojalno Facebook občinstvo – IZ NULE?

Ali planirate narediti Facebook profil, pa nimate pojma kako začeti graditi bazo oboževalcev? Kako organsko (neplačano) pridobiti prvih 1.000 oboževalcev in več? Kako povečati doseg vaših objav in kako spodbuditi vključenost uporabnikov (komentiranje, deljenje, všečkanje)? Potem je ta blog post za vas … Zakaj je prisotnost na Facebooku za vaš posel pomembna, mi verjetno ni […]

Vitalni del vašega marketinga, ki ga zagotovo zanemarjate

Imate Facebook stran? Tudi že  več kot 1.000 všečkov, celo 10.000 ali več? Ste prisotni na Instagramu in vam sledi več tisoč ljudi? Tudi vaše videje na You tubu si ogleduje ogromno ljudi? Ko pa želite predstaviti vašo noro ponudbo pa ni odziva. Niti všečka, kaj šele nakupa. Lahko, da ste tudi čisti začetnik, ki […]

#4 Razlogi zakaj ljudje kupijo vaš produkt

Ali veste zakaj vaš kupec prvenstveno kupi vaš produkt in storitev? Zakaj se vrača in zakaj se nekateri celo hvalijo z nakupom? Saj veste, ko kupite novega Iphona, je to potrebno sporočiti na Facebooku svojim prijateljem, da od sedaj naprej niste več isti vi.

In, ko po novem začnete športati in zdravo jesti, je kar naekrat polno objav na socialnih omrežjih na to temo. Ste se vprašali zakaj?

Za vsem tem stoji nekaj osupljivih psiholoških dejstev, ki so v fazi notranjega dialoga ‘bi-ali ne bi’ odločilne za nakup. In v tem blog postu boste izvedeli kaj se skriva za tem in kako na pravi način predstaviti vaš božanski produkt ali storitev svojim kupcem.

Opozorilo: Pred prebiranjem tega članka se posvetujte z vašim direktorjem, partnerjem, dobaviteljem, ipd. ali lahko pokrivate tolikšno rast kot je po teh spoznanjih predvidena.