4 mesta, kjer izgubljate uporabnike in denar (v oglaševalskih kampanjah)

Ste se kdaj vpra┼íali, kje izgubljate uporabnike v va┼íih ogla┼íevalskih kampanjah in zakaj rezultati ne sovpadajo z va┼íimi drznimi prodajnimi cilji?Verjetno ste se. In ─Źe ste podobni ve─Źini podjetnikov in marketerjev, ste pri┼íli do zaklju─Źka, da Facebook oglasi za va┼íe podjetje ne delujejo. Prepri─Źanje, ki med podjetniki prevladuje in nam prepre─Źuje, da bi bili pri […]

Lekcije Webinarjev – Po zalet za bolj┼íe ─Źase

Deljenje znanja v obliki webinarjev je bila zagotovo ena izmed najpestrej┼íih izku┼íenj karantene, v kateri sem neizmerno u┼żivala. Ne samo zaradi izjemnih pogovorov z gosti, temve─Ź zaradi vseh pozitivnih povratnih informacij.┬áPredajanje znanja slovenski skupnosti podjetnikov in marketarjev ter dvigovanje nivoja miselnosti, kreativnosti in iznajdljivosti sta moja velika strast in veselje. Posnetke vseh 13 pogovorov najdete […]

INTERVJU – Kako zaklju─Źiti 80% ve─Ź prodajnih pogajanj (z Metko Pal)

Prodaja je praksa, s katero se vsak dan sre─Źujemo vsi, ali se zavedamo ali ne. Ne glede na to, kak┼íen posel imamo, lahko digitalni ali pa na┼íe storitve in produkte prodajamo v fizi─Źnih trgovinah in poslovalnicah, je pomembno, kako izpeljemo prodajni razgovor in stranko zaklju─Źimo. Pomembno je, da ves ─Źas stremimo k temu, da pridobivamo […]

Video oglaševanje na Facebooku (ULTIMATIVNI VODIČ)

Vse se vrsti okoli videjev. Celotna platforma Facebooka stremi k izbolj┼íevanju infrastrukture pri kreiranju in optimizaciji video formatov ter na drugi strani izbolj┼íevanju uporabni┼íke izku┼ínje pri gledanju video vsebin. Samo nekaj izbolj┼íav v zadnjih dveh letih je popolnoma obrnilo svet na glavo vsem poslovnim uporabnikom.  Dobra novica pri tem je ta, da razvijalci Facebook in Instagram […]

Kam usmeriti svoj fokus v letu 2020? (TRENDI IN PRILO┼ŻNOSTI NA SPLETU)

Zakorakali smo v leto 2020, v novo desetletje in se podali na pot doseganja novih, bolj┼íih, vi┼íjih, profitabilnej┼íih ciljev. Tudi v kontekstu spletnega posla, spletnega marketinga ┼żelimo biti u─Źinkoviti, trendovski in pa uporabljati vse nove in obstoje─Źe tehnologije, platforme za maksimizacijo uspeha. Ker imamo ljudje neustavljivo ┼żeljo po novostih, trendih in taktikah, hkrati pa je […]

3-je GENERATORJI idej za Facebook oglase

Kaj je v resnici najbolj pomembno, da Facebook & Instagram oglasi zadovoljijo va┼íe prodajne apetite in da v vsej poplavi ogla┼íevalskih kampanj izstopite iz povpre─Źja ter po┼íljete pravi signal med uporabnike, ki se bodo nanj odzvali?┬á Katera lastnost marketerjev in podjetnikov igra zvezdni┼íko vlogo na podro─Źju email marketinga in pisanja prodajnih vsebin? Kaj je najpomembnej┼íi […]

Novost FB oglaševanja, ki spreminja PRAVILA IGRE

Pozabite vse, kar veste o Facebook ogla┼íevanju. Vse nastavitve, kreiranje kampanj, pove─Źevanje rasti, testiranje, je postalo stvar preteklosti in na platformi vladajo nova pravila igre.  Zajemite sapo, saj ni tako hudo. Nasprotno, celo bolj enostavno bo.  Zato lahko marsikateri ogla┼íevalec, ki je do tega trenutka obvladal ÔÇťleÔÇŁ tehni─Źni del, skoraj da ostane brez dela (malce […]

Organski promet ÔÇô ga tudi vi zanemarjate? Pogovor s SEO strokovnjakom, Petrom Mesarcem

SEO strategijo zanemarja marsikatero podjetje. Ne spada namre─Ź v ble┼í─Źe─Źe objekte novodobnih trendov in nam ne obljublja hitrih re┼íitev. Vendar pa je na dolgi rok ob pravilni implementaciji in v kombinaciji z ostalimi aktivnostmi zanesljiv na─Źin generiranja spletnega prometa. Posledi─Źno pomaga dosegati tudi druge merljive prodajne cilje.