5 strategij Facebook Messenger “botov” za rast in prodajo

Messenger “boti” so vroča tema v marketinškem svetu ta trenutek. So bleščeča nova zvezda v svetu komunikacije na spletu, generiranju “leadov”, vzpostavljanju pogovorov in navezovanju stikov. Prav tako pa so nam v veliko pomoč pri prodaji in podpori strankam. Na konferenci Traffic&Conversion (svetovno največja in najbolj praktična konferenca o spletnem marketingu) je bilo ogromno tem, […]

Kontrolirajte porabo in prodajo s Facebook avtomatiziranimi pravili

Vas Facebook oglasi in kontrola nad porabo oglaševalskega denarja ohranja priklenjene v “online” svet? Lepota digitalnega oglaševanja in spletnega posla nasploh je v fleksibilnosti in svobodi, ki jo pri dobro postavljenem sistemu lahko uživamo. Facebook avtomatizirana pravila so sestavni del tega sistema, so ključ do tega, da si privoščite vikend ali teden, brez da bi […]

Koliko denarja vložiti v Facebook oglaševanje?

Najpogostejše vprašanje, ki ga prejemam od vas – bralcev, učencev, članov moje skupnosti, je: “Koliko denarja vložiti v FB oglase?” In ker enostavno ni preprostega odgovora na to vprašanje (saj veste, da ponavadi moji odgovori znajo biti kompleksni:)), sem temu namenila celoten blog post.   Matematika, številke, ključni kazalci uspeha – to so področja, ki […]

Kako bo GDPR uredba vplivala na Facebook oglaševanje?

Ste pripravljeni na novo uredbo GDPR in, ali ste prilagodili procese pridobivanja, obdelave in hranjenja osebnih podatkov vaših email kontaktov in strank? 25.maja začne veljati uredba GDPR, na katero se pripravljajo tudi podatkov lačni velikani, kot so Facebook, Google, Amazon ipd. In velikokrat se med mojimi učenci in bralci pojavlja vprašanje, kako bo nova uredba […]

INTERVJU s Tamaro Simovič s 108K sledilci: »Kako zmagati na Instagramu?«

Instagram je trenutno ena najbolj zanimivih in obetavnih platform. Na njem lahko najdete ogromno zanimive vsebine, profilov in ljudi, ki dnevno navdihujejo z zgodbami ter s sledilci delijo svoja življenja. Ena izmed takšnih je tudi tokratna intervjuvanka, Tamara Simovič. V prejšnjem intervjuju smo se pogovarjali Nino Štajer, intervju pa najdete TUKAJ.   Tokrat sem k […]

INTERVJU z Nino Štajner z 235K IG sledilci: »Kako zmagati na Instagramu?«

Čas je za nove zgodbe o uspehu na Instagramu. V prejšnjem intervjuju, ki ga najdete TUKAJ, smo se pogovarjali z Ano Reisman iz podjetja Ličila.si. Tokrat svoje napotke za uspeh na Instagramu z nami deli Nina Štajner, ilustratorka.   Nina Štajner je ilustratorka, ki svoje čudovito delo uspešno predstavlja na socialnem omrežju Instagram. S kar […]

INTERVJU Ličila.si: “Kako zmagati na Instagramu?”

Prejšnji blog post je bil namenjen pregledu aktivnosti in zakonitosti, ki se jih moramo kot podjetja in posamezniki zavedati in upoštevati, če želimo uspeti na Instagramu. V tej zgodbi sem vam obljubila serijo intervjujev s strokovnjaki, ki nam bodo zaupali, kako to delajo oni in katere so skrivne sestavine za uspeh. Tokrat sem k intervjuju […]

Kako zmagati na Instagramu? [KOMPLET VODIČ]

Že uporabljate Instagram za svoje podjetje? Se znajdete v njihovem ekosistemu in poznate vse funkcionalnosti ter zapovedi uspešnega organskega nastopa tam? Instagram danes šteje že več kot 800 milijonov uporabnikov (več kot 500 milijonov platformo uporablja dnevno) in postaja “the place to be” tudi za podjetja. Ampak kaj se morajo podjetja zavedati in kako se […]

Kakšna bo usoda spletnih podjetij po novi uredbi GDPR? [Intervju]

Dnevno prejemam vprašanja, kakšna bo usoda nas in naših spletnih podjetij po 25.5.2018, ko prične veljati nova evropska splošna uredba o varstvu osebnih podatkov (GDPR). Nekateri so smrtno zaskrbljeni, nekateri celo panični, nekateri preveč ležerno le opazujejo dogajanje. Kakšna mera aktivnosti je prava, kako bosta uredba in zakon, ki sledi (ZVOP-2), vplivala na naše delovanje […]

14 trikov za pisanje prodajnih vsebin

Kaj povezuje vas in vaše kupce? Vsebina v vseh oblikah. Naj bo to televizijska reklama, blog post, video, webinar, prodajna spletna stran, letak,… Oblika ni pomembna. Kar je pomembno je vtis in končni rezultat – prodaja. Velikokrat naletim na prodajne spletne strani, ki vsebujejo vsebino, ki je osredotočena le na opisovanje in izpostavljanje super funkcionalnosti, […]