7 smrtonosnih napak vaše spletne strani, ki ubijejo prodajo

Priložnost zamujena ne vrne se nobena.

Ta slovenski pogovor v odnosu do obiskovalcev vaše spletne strani še kako drži.

Statistični podatek kaže, da v povprečju 90-99% obiskovalcev vaše spletne strani zapre spletno stran brez, da bi naredilo več korakov na strani (prebrali več blog postov, kupili izdelek, prenesli e-knjigo, ipd.)

Lahko potegnemo črto in trdimo, da je temu vzrok prenasičenost z informacijami, vsebinami in instantno obnašanje uporabnikov spleta. Kar je res.
Ampak pri tem igra veliko vlogo vaša spletna stran. Kako hitro pride uporabnik do želenih informaciji, kakšno uporabniško izkušnjo ob tem doživi in kakšen vtis dobi o vas, o vašem podjetju ter o blagovni znamki, določa koliko časa bo uporabnik namenil brskanju po vaši spletni strani in koliko od njih se bo pretvorilo v email kontakte ali kupce.


Ali boste s spletno stranjo kreirali scenarij, ki čas uporabnika na vaši spletni strani podaljšal ali scenarij, ko boste vi povzročili, da uporabnik spletno stran zapusti?

V tem zapisu boste izvedeli 7 smrtonosnih napak vaše spletne strani, ki jih lahko že ta trenutek izboljšate oziroma odstranite iz scenarija. Vključena je perspektiva uporabniške izkušnje, kot tudi marketinga.

Facebook oglasi - AVTOPILOT VAŠE PRODAJE (8)

To kar boste izvedeli v današnjem zapisu, vam bo pomagalo izkoristiti vašo spletno stran, kot učinkovito orodje za povezovanje z vašimi kupci, za vse prodajne strategije in predstavitev vas v profesionalni luči.

 

#1 NAPAKA: NIMATE VSTAVLJENE KODE ZA PONOVNO CILJANJE UPORABNIKOV

O, kaj pa je sedaj to?

Nič strašnega, čisto preprosta ampak nujno potrebna stvar, če želite v bodoče še kdaj srečati vaše izgubljene kontakte na spletu. Lahko čisto po drugih naključjih, na drugih spletnih straneh in recimo na Facebooku ali Instagramu.

Obiskovalci vaše spletne strani so že malce bolj ogreti kot tisti, ki še niso bili na spletni strani in za namen oglaševanja, ki se ga kot resno podjetje preprosto morate lotiiti, je to prvi korak, ki ga morate opraviti. Koda za ponovno ciljanje zbira informacije obiskovalcev spletne strani in vam omogoča bolj precizno oglaševanje.

Dejansko potrebujete dve retargeting kodi in pokritih imate 99,9% spleta.

Koda za Google Analytics, ki vam poleg spremljanja analitike, omogoča tudi ponovno ciljanje, z oglasi na Google Adwords platformi.

In Facebook Pixel, ki ga kreirate na vašem oglaševalskem računu na Facebooku.

 

#2 NAPAKA: POČASNO NALAGANJE SPLETNE STRANI

Postavite se v kožo uporabnika oz. se spomnite vaše uporabniške izkušnje pri brskanju na določenih spletnih straneh. Ko ste na internetu, ki šiba s svetlobno hitrostjo, pa vendar se spletna stran nalaga več sekund. In v tem primeru odločilo vlogo igrajo sekunde.
Kaj vse vpliva na to, kako hitro se nalaga spletna stran?

  • prevelike oz. pretežke slike
  • prepočasen odziv strežnika
  • napačna struktura kode

Preverite kako hitro se naloži vaša spletna stran in kaj lahko izboljšate tukaj:
https://tools.pingdom.com/

 

#3 NAPAKA: NEPRILAGOJENOST SPLETNE STRANI ZA MOBILNE NAPRAVE

A res? Še vedno nimate spletne strani, ki je prijazna za mobilne naprave?

Kaj pravite na dejstvo, da se prb. 40-50% vsega prometa na internetu ustvari iz mobilnih naprav? Kako se počutijo uporabniki na mobilnih napravah, ko pridejo na vašo zastarelo spletno stran?

Pri vseh WordPress temah, ki so danes na voljo in pri ostali ponudi predlog spletnih strani, si res ne morete privoščiti, da vaša spletna stran izgleda, kot slaba Power Point prezentacija.

Poleg tega morate preveriti tudi delovanje oz. prikazovanje določenih elementov oz. modulov spletne strani ter oceniti, kako se ti obnašajo na mobilnih napravah.

Primer tega je recimo to, da tekst, ki se prikazuje samo v primerih, ko uporabnik zapelje z miško čez sliko (‘mouse hover’) – to na mobilnih napravah ne deluje.

Kakšna stvar, ki se bo vam zdela seksi, pa v resnici ne bo imela nobene prave vrednosti za uporabnika, jo prebolite. Za voljo dobrega odnosa z vašim uporabnikom spletne strani.

 

#4 NAPAKA: NEIZKORIŠČENA PRILOŽNOST ZA GENERIRANJE EMAIL BAZE

Ko bo vaš uporabnik prišel na stran, prvič po vsej verjetnosti ne bo nič kupil. V resnici 99% uporabnikov ne bo nič kupilo.

Vseeno pa izkoristite to priložnost in vpeljite rezervno strategijo – strategijo grajenja email baze.

Uporabniku ponudite neko brezplačno vrednost (prijava na brezplačne e-novice ne bo dovolj) in ga spodbudite, da z vami deli njegov kontakt, v zameno za to odlično stvar, ki ste jo pripravili zanj.

Lahko uporabite pop-up okna (na mobilnih napravah so ti lahko sicer zelo moteči, sploh, če je zapiranje tega pop-up okna oteženo), umestite sekcijo pod naslovno sliko, na desno stran vaše domače strani, ali začinite vaš blog post s formo za vpis podatkov v nogi. Lahko uporabite več teh načinov, na vsakem koraku kaj.

Če nimate idej kako bi gradili email listo, si preberite moj prejšnji zapis tukaj.

 

#5 NAPAKA: GENERIČNA VSEBINA, KI NE VZBUJA ZAUPANJA IN NE SPODBUJA INTERAKCIJE

Ali vaša spletna stran nastopi hladno? Generično?

Zakaj skrivate obraz in osebnost vaše blagovne znamke in vašega podjetja?

Zapomnite si, da ljudje zaupamo ljudem in bolj blizu sebi boste spustili uporabnika, bolj blizu vam bo pustil on.

Pozabite na opise, poslanstvo, vizijo o podjetju. Raje se skoncentrirajte na uporabnika in njegove benefite, kot na vas in na vaše produkte ter filozofijo.

Ko boste pisali opise vaših storitev in produktov vedno razmišljate iz stališča obiskovalca, ki se sprašuje:”Kaj je tukaj zame.?”, “Kaj imam od tega?”.
Poleg tega vedno spodbujajte interakcijo. V zapisih na vašem blog postu spodbudite bralca, da deli njegovo razmišljanje, nekaj kar se je naučil skozi branje vsebine.

Spodbudite ga, da vsebino deli na socialnih omrežjih in s svojimi prijatelji preko emaila.

Na določenih podstraneh povabite uporabnika, da vam sledi na socialnih omrežjih, da recimo izpolni vprašalnik, ipd.

 

#6 NAPAKA: NEDELUJOČE POVEZAVE

Ta povezava ne obstaja. Error. Ooops!

error-404
Vse to so ‘polomljeni’ linki na vaši spletni strani. Povezave, ki ne vodijo nikamor. In to vašim uporabnikom ne želite povzročiti. Tukaj se dogaja največ odhodov iz vaše spletne strani.

To se zgodi, ko recimo spreminjate url-je ali, ko stran na katero usmerjate promet, ne obstaja več. Te povezave, ki so vodile do te strani oziroma podstrani bodo postale vabe v neznano. V temo iz katere uporabnik želi čimpreje pobegniti.
Z brezplačnim orodjem preverite ali vaša spletna stran vsebuje takšne povezave in jih potem seveda tudi popravite.
http://www.brokenlinkcheck.com/

 

#7 NAPAKA: SKRIVANJE KONTAKTNIH PODATKOV IN NEOSEBNE KONTAKTNE FORME

Ne boste verjeli, nekateri želijo samo prodajati, ne želijo pa strankam svetovati.

Kaj takega?!

Vi niste takšni, kajne?

Lahko pa, da kljub temu uporabniku otežujete, da stopi v stik z vami in dajete tak vtis.

Kar uporabnik ne mara, so kontaktne forme, preko katerih pošilja sporočila in vas prosi za pomoč. Sploh pa ne bo tega storil med nakupnim procesom.

Čudili bi se podatkom, koliko ljudi še vedno ne zaupa spletnim trgovcem in se ob nakupovanju na spletu, ne počuti varno. Ali bi takšnim lahko zadevo olajšali in na vsakem koraku ponudili dostop do vaših kontaktov (telefona in emaila)?

Naj vas pokličejo, če želijo nekaj naročiti ali pa, če imajo pred tem še dodatno vprašanje.

Super za vas. Za moment boste v njegovi glavi, slišali besede iz njihovih ust, frustracije iz njihovih življenj in spoznali, kaj jim je v tem koraku še preprečevalo, da opravijo oz. zaključijo nakup.

To lahko potem tudi izboljšate, kajne?
V naslednjem zapisu vam bom pripravila še več o prijazni uporabniški izkušnji spleta.

K soustvarjanju vsebine, bom povabila mojo dobro prijateljico, izjemno dizajnerko in načrtovalko uporabniške izkušnje, Romino Kavčič. To bo zares ekskluzivna vsebina, ki je ne smete zamuditi. Pomagala vam razumeti obnašanje uporabnika, pametno načrtovati gradnjo ali preoblikovanje vaše spletne strani in razkrila skrivnosti velikih igralcev na spletu.

Vidik marketinga in uporabnosti gresta lahko z roko v roki in temu bomo namenili pozornost v naslednjem zapisu.

Verjamem, da bo to eden najboljših zapisov na tej spletni strani.

 

Se vam je zdela objava koristna in nujna še koga? Naredite mu uslugo in delite to objavo z njim.

V komentar pa tokrat zapišite, kaj bi radi izvedeli v naslednji vsebini? O čem bi radi brali, kaj bi se radi naučili? Kaj vam dela težave na spletu?

 

Hvala za pozornost in ‘se bereva’ spet naslednji ponedeljek.

Pozdravček,

Maja

Všeč ti bo tudi

#3 ZLATA PRAVILA za uspešen ‘remarketingR... Dobite veliko obiska na vašo spletno stran, a večina uporabnikov zapre stran brez, da opravi nakup? Nekje od 90 - 99% uporabnikov bo vašo spletno s...
Vroče novosti Facebook oglaševanja Kaj je novega na planetu Facebook? Na mizi je obilo novosti in če res želimo ostati v kliku s časom, potem je potrebno vsaj te najbolj vroče novost...
Svet je ponorel nad to funkcionalnostjo, ki jo Fac... Če ste prebrali že več mojih blog postov, potem boste na tej točki rekli, da se ponavljam, ampak to bom povedala vsakič, saj smatram, da je to prvi ci...


3 TAKTIKE, KI LAHKO SPREMENIJO VAŠ
SPLETNI POSEL ZA VEDNO!
Facebook, Messenger, Email

 Brezplačno vam podarjam 3 zapiske največje konference o spletnem marketingu.

Če želite preskočiti to ponudbo, le podrsajte dol in nadaljujte z uporabo spletne strani.