Messenger “boti” so vroča tema v marketinškem svetu ta trenutek. So bleščeča nova zvezda v svetu komunikacije na spletu, generiranju “leadov”, vzpostavljanju pogovorov in navezovanju stikov. Prav tako pa so nam v veliko pomoč pri prodaji in podpori strankam.
Na konferenci Traffic&Conversion (svetovno največja in najbolj praktična konferenca o spletnem marketingu) je bilo ogromno tem, predavanj in taktik usmerjenih prav v Facebook Messenger komunikacijo, novo dimenzijo marketinga in vidike uporabe pri spletnih poslih vseh vrst.
V tem zapisu bom z vami delila vpogled v zakulisje enega meni ljubših predavanj.
Molly Pitmannam je na odru, ki ga je spremljalo več 1000 ljudi iz sveta online marketinga, zaupala vidike uporabe in dobre prakse, ki jim je kot “educational maneger” priča v ekipi ManyChat-a (eni izmed največjih ponudnikov “chat-botov”).
Kompletne zapiske, ki vsebujejo še več takih praktičnih predavanj oz. zapiskov si lahko v prednaročilu priskrbite tudi vi. Preverite več tukaj.
Sedaj pa se osredotočimo na predavanje z naslovom: “5 načinov uporabe Facebook Messenger “botov” za rast in prodajo”
Ves čas marketingarji usmerjamo frekvence tja, kjer se nahajajo naši kupci. Najprej internet, email, nato socialna omrežja, Facebook, Instagram, sedaj gremo še korak naprej – Facebook Messenger, What’s App ipd. Usmerjamo fokus in energijo tja, kjer uporabniki preživljajo največ časa in kjer ima lahko naše sporočilo največji doseg in posledično efekt.
Z 1,3 milijardami uporabnikov Facebook Messenger dominira trgu in zavzema prestol v kategoriji komunikacijskih online platform.
Čeprav je FB Messenger komunikacijska platforma relativno nova, instantno spletno komuniciranje obstaja že več kot 20 let. AOL Instant Messenger je bil lansiran leta 1977. Pri tem predavanju bomo fokusirani zgolj na Facebook Messenger in kako le tega izkoristiti s pomočjo orodja ManyChat.
(Moj komentar: vse to lahko naredite tudi z ostalimi orodji Fb botov, recimo ChatFuel, ..)
Zakaj bi morali nameniti pozornost Messenger marketingu?
- Email je nasičen. Messenger ni (še.:))
- Ljudje se naveličani izpolnjevanja prijavnih in opt-in form na naših spletnih straneh (s tem mi krepimo listo kvalificiranih kontaktov)
- Prijava s pomočjo Facebook Messengerja (kot lead generation pristop) je veliko lažja kot prijava preko pristajalnih spletnih strani
- Oglasi so cenejši, saj uporabnika ne preusmerite iz Facebooka na vašo spletno stran, vendar ga usmerite v kanal, ki je del Facebooka
- Facebook Messenger je kompletno in celostno optimiziran za mobilne naprave (manj dela za vas.:)
- Pridobite PRAVE podatke vaših uporabnikov in kontaktov
- Messenger je instanten tako, da lahko pohitrite celoten “customer journey”
- Vzpostaviti “FB bota” je veliko lažje (in ceneje!) kot zgraditi tradicionalen spletni prodajni lijak
Ključne razlike med email marketingom in “messenger” marketingom
Generalizirana / personalizirana komunikacija
Čeprav email marketing radi primerjamo z messenger marketingom, še zdaleč nista ista. Email je tipično “eden proti mnogim” tip komunikacije. Velikokrat je neoseben in generaliziran, saj mora delovati v veliko kontekstih.
V nasprotju z messenger marketingom, ki je veliko bolj pogovorni. Uporabnik ima občutek, da je tretiran bolj osebno in je v interakciji 1-1.
Dolg / kratek tekst
Email je lahko dolg. Ljudje smo navajeni dolgih emailov, celo preberemo jih. Včasih več 100 besed, celo 1000. Na drugi strani je komunikacija na messenger platformah usmerjena v interaktivno komuniciranje, pogovor. Zato je tekst kratek in usmerjen v bistvu. Odgovor, vprašanje, trditev, dejstvo.
Počasen / hiter odziv
Emaili lahko ure, celo dneve ležijo v našem e-nabiralniku, pa na njih ne odgovorimo. To družba sprejema (razen v primerih, ko gre za urgenten scenarij). Komuniciranje znotraj Facebook Messengerja pa je instantno, hitro, odzivno. Če ne odgovorite takoj, zamudite val.
Rast in avtomatizacija komunikacije
O messenger marketingu razmišljajte na dva načina. Prvi način je usmerjen v rast. In drugi način je usmerjen v avtomatiziranje.
Pri prvem načinu (RASTI) uporabljate komponente kot so “Hello Bar” (pozdravno okno na vaši spletni strani), “JSON” (ustvarjanje pogovorov iz komentarjev na vaše objave, oglase na Facebooku), “comment-to-messenger” (pisanje sporočil na vaš public profil) ipd..
Drugi način, ki je usmerjen v avtomatiziranje prevzema komunikacijo od tu naprej. Deluje potem, ko uporabnik z vami že vzpostavi stik, pošlje sporočilo, komentira…
5 messenger marketing načinov, ki jih bomo spoznali v tem predavanju vam bodo pomagali razumeti, kako to umestiti v vaš komunikacijski splet in nastop vašega podjetja na spletu.
Resnični in praktični primeri bodo razsvetlili pot do ideje, ki se vam bo porodila za kontekst vašega posla, blagovne znamke.
- Klik v Messenger za prenos eknjige
- Messenger url naslov za prenos eknjige
- Komentar na oglas za brezplačen spletni trening
- Klik na Messenger oglas za prijavo na webinar
- Klik na Messenger oglas za prejem popustov in kod za popuste
Čeprav ima messenger precej zanimivih vidikov uporabe, se osredotočamo na prvo stopnjo prodajnega lijaka – gradimo zavedanje in vzpostavljamo stik. Torej uporabljamo tovrstne pristope, da uporabnikom ponudimo različne “lead generation” ponudbe, prejemamo registracije na webinarje ipd.
Pa pričnimo s prvim izmed 5 načinov za uporabo Facebook Messengerja.
#1 STRATEGIJA: Klik v Messenger za prenos eknjige
Tega pristopa se poslužujete na isti način, kot bi kreirali oglas za promocijo vaše “lead generation” ponudbe na spletu. Vključite lahko sliko, video, katerikoli drugi format, glavna razlika pri tem je, da uporabnika usmerite v messenger pogovor in ne na spletno stran.
Oglas izgleda identično kot vsak drug oglas, ki je usmerjen na vašo spletno stran…
Oglas se bo tako prikazoval na FB newsfeedu, vendar se bo odprl pogovor v Messengerju.
Glavni benefit tega pristopa je, da lahko vaše obstoječe “lead generation” ponudbe aplicirate v vašo messenger marketing strategijo in tako generirate bazo potencialnih kupcev tudi na Facebook Messengerju.
Tovrstna strategija je primerna za;
- Spodbujanje komunikacije in pridobivanje “messenger subscriberjev”
- Nove kontakte za generiranje email baze ali telefonskih številk (znotraj aplikacije Many Chat lahko uporabnika prosite tudi za dodaten kontakt, katere lahko z uporabo dodatnih integracijskih orodij, kot je na primer Zapier, prenesete v vaš email sistem, CRM ipd.)
- Nove kupce
OSNOVNI KORAKI KREIRANJA TOVRSTNE KAMPANJE
1.Korak: Izberite cilj “Click-to-Messenger” ali “Traffic”
- Korak: Usmerite uporabnika v Facebook Messenger
Na nivoju “ad-seta” torej izberete namesto “destination” Website url” – “Messenger”.
- Korak: Na oglasu določite odziv, oziroma povežite z ManyChatom
Ko bo uporabnik kliknil na vaš oglas, se mu bo posledično odprl pogovor, ki ga lahko prednastavite s pomočjo “growth tool-ov” znotranj Many Chata. Dotični vmesnik, ki vam pri tem služi se imenuje JSON.
Ko uporabnik klikne na gumb v sporočilu (recimo “PRENESI EKNJIGO”) ali vam po vaših navodilih napiše določeno ključno besedo, to sproži avtoresponder, ki ste ga prej nastavili v ManyChatu.
Za praktični prikaz nastavitve predlagam ogled tega videa.
Primeri iz prakse:
Vodena joga meditacija
Predpostavimo, da je naš “lead magnet” brezplačna video zbirka vodenih joga meditacij. V normalnem scenariju, bi uporabnika poslali na našo spletno stran, kjer bi se nahajal opis brezplačnega programa in pa opt-in forma za vpis kontaktnih podatkov.
Pri oglasu, ki je usmerjen v Facebook Messenger pa se namesto spletne strani uporabniku odpre okno pogovora, ki izgleda nekako tako.
V oglasu morate zajeti kontekst in pričakovanja uporabnika, torej jasno izrazite, kaj oglašujete in kaj lahko uporabnik pričakuje na drugem koraku. Znotraj sporočila dovolj poudarite, kaj je njegov naslednji korak. V tem primeru “Click below to download”.
Ko kliknejo gumb v “Get free meditation” se lahko zgodi več stvari:
- Postanejo vaši Messenger subscriberji in prejmejo video sekvence vaše joga meditacije
- Poleg tega, da postanejo subscriberji jih lahko dodate tudi kot prejemnike določenih sekvenc (če gre recimo za tedenski izziv, bo uporabnik vsak dan prejel mini video z vodeno joga meditacijo)
Po prvem kliku in prvi interkaciji med uporabnikom in botom, lahko pogovor nadaljujete. Lahko jih recimo prosite za njihov email naslov.
To lahko nastavite kot “user input” v ManyChatu tako da morajo uporabniki vpisati svoj aktualni email naslov, ne le nekega scam emaila. V tej fazi ste prejeli “subscriberja” za Facebook Messenger, dostavili obljubljeni “lead magnet” in pa prejeli email naslov.
Trenutek lahko izkoristite tudi za kratek in umesen “sales pitch”.
Odvisno od tega, kakšen je njihov odziv oziroma odgovor, lahko avtomatizirate pogovor in zgradite sekvence za naslednje dni, teden, celo mesec. Spodaj vidite statistiko odpiranja in klikanja v kampanji, ki jo je Molly Pitman kreirala za svojo stranko.
Noro dober odziv!
Ljudje dejansko berejo, odpirajo in klikajo na ta sporočila. Ni tako kot pri emailu, kjer že veliko število ljudi ne prejme niti povratnega sporočila z “lead magnetom”, saj je ocena pošiljatelja (“sender score”) zelo nizka.
#2 STRATEGIJA: Messenger Ref URL za dostavo “Lead Magneta”
Ta pristop je skoraj da identičen prvemu, le da je je pot, kako uporabnika usmerimo v pogovor znotraj Facebook Messengerja drugačna.
V ManyChatu nastavimo pogovor (tako kot smo to storili v prvem primeru) in nato generiramo referenčni URL, ki ga lahko vstavimo v naš email newsletter, na našo spletno stran, na naše zahvalne strani “lead generation” kampanj ipd.
Za dotični pristop uporabljamo “Growth tool” znotraj ManyChata, ki se imenuje “Ref URL”.
Primeri iz prakse:
Easy Pay Direct je podjetje, ki svojim uporabnikom nudi storitve prejemanja plačil na spletu (procesiranje kreditnih kartic itd.). Primer nakazuje uporabo Facebook Messengerja v kontekstu njihovega poslovnega modela in uporabe pristopa KVIZA v Facebook Messengerju.
1.Korak: Poslan email
Še napisani primer emaila, v primeru, da se na sliki zgoraj ne vidi dobro.
Hey [First Name],
Hey how healthy is your businesses commerce operation, how do you compare to the industry standard?
Until now there’s never been a way to “judge” the commerce health of a business with just one number. (FYI in case you didn’t know revenue isn’t always the best indicator).
As consumers we have credit scores to judge our financial health, and how we stack up against others. Businesses have long needed ONE go to metric to judge commerce health.
That’s why we created the Merchant Commerce Score… It’s like a credit score for your bank account. The score is based off of a few data points from your business, and is a number out of 100 (100 being the best).
>>>Take this quiz now! (We’ll ask you a few questions inside of FB Messenger)<<<
Our hope is that this score will help companies identify where they may be overpaying or overexposed to risk.
Take this short quiz (this will only take 5 minutes inside of Facebook Messenger!) to get your Merchant Commerce Score and see how you stack up against other companies in your industry.
Click here to find out your score.
Talk Soon,
- Korak: Uporabnik klikne na povezavo in se odpre Facebook Messenger pogovor
- Kako se imenuje vaše podjetje?
- V kateri industriji se nahajate?
- Kako trenutno prejemate plačila po spletu?
- Koliko je vaš predviden letni promet?
- Kolikšen je odstotek povračil in reklamacij?
- Kateri sistem za prejemanje in obdelavo plačil trenutno uporabljate?
Seveda bodo vaša vprašanja drugačna, prilagojena vaši publiki in pa tipu posla/industriji.
Po tem, ko uporabnik reši kviz, lahko dobi takojšnjo oceno (vi morate pred tem ovrednotiti oziroma rangirati vprašanja) in zahvalo za sodelovanje, v primeru Easy Pay Direct pa dobijo le zahvalo in sporočilo, da jih bo nekdo kontaktiral in podal oceno v roku 48 ur. V sporočilu je prav tako povabilo k pogovoru s svetovalcem 1-1.
Ena izmed velikih prednosti takšnega pristopa je, da lahko do faze, ko pride do dejanskega pogovora po telefonu ali morda tudi v živo pridobite nekaj informacij in personalizirate ponudbo. V tem specifičnem primeru gre za storitev, ki je tudi vrednotena višje, zato je smiselno v prvi fazi pričeti pogovor, pridobiti nekaj informacij, potem pa se s stranko slišati osebno 1-1.
Vsi odgovori, ki jih uporabniki podajo postanejo “custom fieldi” oziroma kategorije podatkov, na podlagi katerih lahko personalizirate nadaljno komunikacijo in analizirate tipe uporabnikov.
Moj komentar:
Z vami lahko delim še moj primer iz prakse, ki sem se ga lotila dokaj podobno kot pa omenjeni primer zgoraj.
Najprej sem z uporabo Chatfuela (podobno orodje kot ManyChat) kreirala KVIZ (le ta je že prednastavljen kot predloga, vse kar sem storila je to, da sem vpisala svoja vprašanja, ki se navezujejo na temo Facebook oglaševanja).
Znotraj prvega sporočila (blocka) sem kopirala “ref-url”, na podlagi katerega sem v Facebook Messenger uporabnike usmerjala iz moje spletne strani, Facebook javne strani, email newslettra, ipd.
Primer na moji spletni strani:
Naslovna slika “home paga” vsebuje CTA za preverjanje znanja o Facebook oglaševanju.
Ko uporabnik klikne na gumb “PREVERI SVOJE ZNANJE” se mu odpre pogovor oziroma kviz v Facebook Messengerju.
Primer na email listi:
Prav tako sem celotni email bazi poslala email sporočilo in povabilo k sodelovanju v KVIZU.
Dobro jutro ,
no za mene je v resnici dober večer, saj sem praktično na drugi strani sveta, bolj natančno v sončni Kaliforniji. 🙂
Kaj počnem v San Diegu izveste v video lekcijah na moji Facebook strani .
Preden pa se odpravim spat, bi vas rada izzvala, da se pomerite v znanju Facebook oglaševanja ter na koncu prejmete še SUPER NAGRADO.
Na Facebook Messengerju sem pripravila kratek kviz, ki vsebuje 5 vprašanj, ki bodo hitro pokazala, kako izkušeni ste pri Facebook oglasih in kje so vaše šibke točke.
Klinite SEM IN REŠITE TEST!
Svojo oceno delite v komentarju na tej objavi.
Nagrada, ki čaka enega izmed sodelujočih:
✓ Premium paket, ki zajema Facebook&Instagram oglaševanje, Traffic&Conversion digitalne zapiske in 2 INDIVIDUALNI URI Z MANO!
Držim pesti za vas.
Želim vam ekstra uspešen teden!
Pozdravček,
Maja
Po kliku na link za sodelovanju v KVIZU se je uporabniku, tako kot v prvem primeru odprlo pogovorno okno v Facebook Messengerju in interaktivno reševanje kviza se je pričelo.
Primer na Facebook javni strani:
Na Facebooku sem k reševanju kviza povabila tudi svoje sledilce in celo organizirala nagradno igro.
Prav tako moja naslovna slika na Facebooku vabi k sodelovanju pri KVIZU.
V obeh primerih se odpre isto pogovorno okno in interaktivni kviz.
#3 STRATEGIJA: Komentiranje na objavo/oglas za prijavo na brezplačen spletni trening
To je še en dodatni način, ki je zelo podoben prejšnjima dvema in vam pomaga generirati kontakte (leade) na Messenger platformi, kot tudi kontakte v vaši email bazi.
Spet izhajamo iz istih prvih nekaj korakov, ko uporabnika usmerjamo v Facebook Messenger pogovor, le da je tokrat sprožilec komentar in ne klik na oglas.
Kar Facebook Messengerju daje svoj čar je volumen ogledov, branj, klikov ipd. Ko se uporabnik prijavi na spletni trening na vaši spletni strani, velikokrat potem niti ne pogleda videa, ne odpre emaila ipd. Temu se v visokem odstotku izognete, ko za glavni dostavni kanal vašega sporočila uporabite Facebook Messenger.
Primeri iz prakse:
SamCart je praktično spletno orodje, ki vam pomaga graditi učinkovite prodajne lijake za vašo ponudbo na spletu.
Njihova glavna naloga v fazi awernessa je izobraziti ljudi, pridobiti zaupanje, zato so sestavili sekvenco 3 brezplačnih videjev, ki jih bodo uporabnikov dostavili kar v Facebook Messenger. Odločili so se, da bodo uporabili pristop “Comment to Messenger”, ki ga prav tako znotraj ManyChata najdemo pod “growth tools”.
Ko nekdo komentira na vaš oglas/objavo le to sproži prednastavljen pogovor v Facebook Messengerju.
Na koncu te objave je vključen klic k akciji oziroma h komentiranju: “If you want to download, comment below, tell me what you think about the video and we’ll send you this PDF.”.
Po tem, ko je uporabnik komentiral na to objavo, se mu je odprlo pogovorno okno v FB Messengerju s povabilom za prenos.
Namig za vprašanje:
Facebook ne mara generičnih odgovorov vaših sledilcev oziroma FB uporabnikov na vaše objave in oglase. Zato je bolje zastavljati odprta vprašanja, kot recimo zahtevati, da vpišejo točno določeno ključno besedo.
Primer SamCarta je bil zelo uspešen pri tem, saj so preko tega oglasa zbrali kar 667 komentarjev, pri tem pa so bili s strani algoritma zagotovo nagrajeni z visoko oceno relevantnosti in nižjimi stroški na klik.
Pogovor vsebuje tudi “follow up” z vprašanjem, če želijo biti prioritetno obveščeni, ko bo nov “page funnel” program (to je njihov plačljiv program) lasiran. S tem tudi segmentirajo listo na ta način, da vedo, koliko vseh teh “subscriberjev” je resno zainteresiranih za ponudbo, saj jih kasneje v broadcast kampanjah nagovarjamo čisto drugače.
V obeh primerih (ali uporabnik potrdi, da želi biti na listi interesentov za ponudbo ali ne), pa prejme video sekvence.
1.Sekvenca
Nekaj dni po tem, ko se uporabnik prijavi na brezplačen spletni trening prejme v svoj inbox prvo sporočilo. Prvega od treh video sekvenc.
Uporabnik je usmerjen na javno FB stran, kjer se video vsebina nahaja.
Prav tako kot je v prvi fazi generiranja Messenger subscriberjev pozval h komentiranju, je tudi tokrat ubral enko pot, kar je zares pametna poteza.
V opisu videa je spodbudil uporabnike k temu, da komentirajo spodaj in si tako pridobijo svoj brezplačen izvod nekega “frameworka” PDF-ja, ki se navezuje na to vsebino. Ta video je imel več kot 700 komentarjev.
- Sekvenca
To sporočilo je bilo kratko, jedrnato, polno nove brezplačne vrednosti. Kampanja je trajala 9 dni, torej na vsake 3 dni so poslali novo sporočilo o novem videu.
Ko uporabnik klikne na gumb “Watch the video” je preusmerjen direktno na video, ki se nahaja na njihovi javni FB strani. Tudi na tem novem videu je 333 novih komentarjev, kar SamCartu pomaga, da njihove informacije in tok vsebine kroži.
- Sekvenca
Potem imamo še tretjega oz. zadnjega izmed videjev in potem še ponudbo za njihovo storitev, ki jo prodajajo v sklopu te kampanje.
Poglejte te številke in CTR (koliko uporabnikov je kliknilo!) Vsi trije videji skupno so imeli več kot 100.000 ogledov. Ko so se pred meseci na email listi podobno lotili lansiranja programa, so imeli le 20.000 ogledov.
Torej iz Facebook Messengerja se je število ogledov videa pomnožilo za 5X! Vsi pa vemo, da več ogledov, več zainteresiranih, ogretih uporabnikov, pomeni posledično tudi več prodaje!
Za vsakega izmed treh video sekvenc je prakticiran enak način:
- Kampanja, ki jo dobijo vsi Facebook Messenger subscriberji o tem, da je nov video na voljo
- Video na javni FB strani, ki vsebuje CTA za komentiranje in prenos dodatnega PDF “frameworka”.
Vaše besede, jezik, pristop naj bodo drugačni. Seveda vsak brand izžareva svoj stil, svojo kreativno noto. Vseeno pa lahko modelirate primer, ki je oseben, pogovoren, dostopen v izražanju ter uporablja pristop “comment-to-messenger” funkcionalnost znotraj ManyChata.
Namig:
Tovrstno kampanjo lahko lansirate tudi znotraj vaše obstoječe email baze in jih tako preusmerite tudi na FB Messenger. To bi bilo mogoče z uporabo referenčnega url-ja, ki smo ga spoznali v drugem načinu.
#4 STRATEGIJA: Klik-na-Messenger oglas za registracije na webinar
Facebook Messenger je tudi odličen kanal za pridobivanje prijav za vaše spletne webinarje, delavnice v živo ipd.
Zakaj bi uporabljali ta način oz. pristop?
- Vaš obstoječ pristop za zbiranje prijav na webinar lahko le preslikate oz. preusmerite na Messenger kanal
- Uporabljajte zato, da generirate nove “Messenger subscriberje”
- Istočasno lahko pridobite tudi nove email kontakte ali telefonske številke
- Odličen način, da uporabnike spomnite oziroma jih spodbudite k ogledu tik pred pričetkom webinarja
- Uporabite za “follow up” po izvedbi webinarja
Tudi ta pristop se pričenja z identičnim korakom:
- Prvi stik je Facebook oglas.
- Ko uporabnik klikne na oglas za prijavo na webinar, pa se mu odpre pogovorno okno v Facebook Messengerju.
- Pogovor vsebuje dodaten gumb za prijavo, lahko zastavite dodatna vprašanja, ki vam pomagajo k boljšemu razumevanju vaših potencialnih strank, prav tako se lahko odločite za to, da boste istočasno prosili za email naslov.
- To lahko sicer naredite tudi na koncu (recimo pošljete vsem sporočilo, da je posnetek webinarja in povzetek v PDF-ju na voljo in da ga lahko prejmejo na email, če vam ga zaupajo).
- Ko se webinar prične lahko uporabnika tudi obvestite o tem po FB messengerju, kamor vstavite url povezavo in jih preusmerite na stran, kjer se webinar odvija.
- Po zaključku webinarja lahko ustvarite “follow up” za ponudbo, za posnetek webinarja ipd.
Primeri iz prakse:
HubSpot je organiziral spletni 4-dnevni dogodek z Gary Vaynerchuk-om. To sicer ni webinar, ampak zelo podobno – virtualni dogodek. Tako je izgledal eden izmed oglasov za ta dogodek.
Zagotovo bi lahko našli boljši pristop v smislu kreative za oglaševanje takšnega dogodka, ampak osredotočimo se le na način, kako so se lotili tega z uporabo Facebook Messengerja.
Obvezno pa v oglasu omenite to, kako registracija poteka, oziroma kam bo uporabnik po kliku na oglas preusmerjen. Na Facebook Messenger se v tem kontekstu še nismo čisto adaptirali in navadili, tako da lahko laični uporabnik hitro misli, da gre za napako. Torej izpostavite ta del, da bo uporabnik opravil registracijo na webinar znotraj Facebook Messengerja.
Ko kliknejo na gumb “SIGN UP”, se jim odpre pogovorno okno, v katerem morajo ponovno klikniti gumb “REGISTER NOW”. Ko to storijo, so na listi vaših aktivnih subscriberjev in pa tudi prijavljenih na webinar.
Vsa ta vprašanja, ki jih HubSpot sprašuje znotraj pogovora in po prijavi na webinar, so identična tistim na njihovi spletni strani (če bi se recimo prijavili na webinar preko njihove spletne strani). Prav tako so vključene vse povezave, da si webinar oz. spletni dogodek dodajo v Google, Apple in Outlook koledar in si nastavijo opozorilno sporočilo, v primeru, da na webinar pozabijo.
Razumeti morate to, da gre za močne govorce, za ogromno vrednosti, ki jo bodo brezplačno delili s svojim občinstvom. Vsak bo v zameno za to delil par svojih odgovorov na sicer precej osebna vprašanja.
Toliko vprašanj ni dobro zastavljati, če prebijate led s hladnimi skeptiki in vas še nihče ne pozna, saj boste s tem le odvrnili uporabnike.
#5 STRATEGIJA: Klik-na-Messenger oglas za prejem kode za popust in kuponov
Ta pristop se malce razlikuje od ostalih, predvsem ker je zelo monetizacijsko naravnan. Torej je bolj primeren za že ogreta občinstva, morda za obiskovalce vaše spletne strani, FB sledilce, gledalce določenih video vsebin, ki ste jih objavljali na Facebooku, vaši email naročniki – in izključeni vsi kupci.
Pri tem pristopu bi uporabili “click-to-messager” oglas, da vaše ogrete oboževalce pretvorite v kupce.
Ta strategija vam pomaga premagati ovire pri pretvarjanju gledalcev, obiskovalcev – v kupce.
Čeprav je prvotna uporaba tega mišljena kot “retargeting” pristop, lahko tudi nepoznanim ponudite kodo za popust za specifičen produkt. Četudi ne izkoristijo kode, lahko še vedno dobite akitvnega “subcriberja” na svojo FB Messenger listo in ga naslovite kasneje v kakšni bolj mikavni kampanji.
Tako, prišli ste do konca. BRAVO!
Kako se vam je zdela vsebina današnja malce posebne objave?
Kar 17 takih poglobljenih zapisov vas čaka v letošnji ediciji digitalnih zapiskov Traffic&Conversion. Prednaročilo lahko oddate TUKAJ >>
Preko prednaročil lahko po zelo bizarno nizki ceni naročite svoj izvod in 15.7.2018 boste v svoj email nabiralnik prejeli 200 strani delujočih taktik, strategij, trendov, ki trenutno delujejo v svetu digitalnega marketinga. Prednaročilo lahko oddate TUKAJ >>
Se vam je zdela objava koristna in nujna še za koga?
Naredite mu uslugo in delite ta zapis z njim.
Hvala za vašo pozornost in se bereva naslednji teden!
Pozdravček,
Maja