Ste tudi vi v dinamičnem, evforičnem razmerju s Facebookom in vam ‘živce kravžljajo’ vse spremembe, posodobitve in izboljšave, ki jih Facebook s ponosom predstavlja?
Bolje, da se s tem sprijaznite, ker nekatere spremembe in posodobitve so celo blagoslov za vas in vaše podjetje, ki nastopa na Facebooku.
Tokrat nam je Mark zakuhal kar nekaj novosti in nekatere od njih, ne boste verjeli, so super, sploh če Facebook uporabljate za namene oglaševanja in avtomatiziranja prodaje.
V današnji objavi bom z vami delila 5 novosti, ene izmed njih v Sloveniji niti še ni na voljo , vendar, ko bo boste oboroženi s pravimi informacijami, boste lahko prvi skočili na krov ter pričeli koristiti te super funkcionalnosti.
PRAVILO Z 20% TEKSTA NI VEČ AKTUALNO
Kako navdušeni ste nad to novostjo?
Ne prenaglite se in dobro prisluhnite.
Čeprav smo bili sprva vsi navdušeni, da se bomo lahko razpisali čez slike in jih brez problema uporabili za naše oglase, ta zgodba nima srečnega konca.
Čeprav drži, da vam Facebook zaradi tega ne bo več zavrnil oglasa, drži tudi to, da ga bo predvajal manj in, da boste zanj več plačali.
Kaj to pomeni?
Facebook je do pred kratkim v primeru, ko je slika vsebovala več kot 20% teksta, zavrnil vaš oglas in povzročil nočne more v odnosih z vami in vašimi dizajnerji. Kot tekst si je razlagal logo, številke in napise, ki ste jih vključili na sliko.
Sedaj so to pravilo malo omilili, vendar še zdaleč ni tako prijazno, kot se vam zdi.
Po novem vam Facebook poda oceno glede teksta na sliki, te ocene razdeli na 4 kategorije in od tega je odvisen vaš doseg ciljnega občinstva, cena na klik in sam uspeh oglasa.
- OK (slika ne vsebuje teksta, ali pa ga ima izredno malo – recimo samo logo)
- Low (slika z ‘malo teksta)
Pri kreiranju oglasov boste prejeli opozorilo:
»Ad images with little or no text are preffered. Consider changing your image before placing your order.«
- Medium (slika s precej teksta, ali precej povečanim tesktom)
Pri kreiranju oglasov boste prejeli opozorilo:
“Your ads reach may be much lower. Consider changing your image before placing your ad.”
- High (preveč teksta)
Pri kreiranju oglasa boste prejeli obvestilo:
“Your ad may not run.”
Za boljšo predstavo si lahko pogledate tudi primere slik, ki jih navaja Facebook v svojem vodiču uporabe pravila. Kliknite na to POVEZAVO.
Zakaj sploh pravilo 20%?
Najbrž se sprašujete, v čem je sploh smisel tega pravila.
Pravilo je bilo v prvi vrsti sprejeto, zaradi statistike uspeha oglasov, ki je pokazala, da so bolj uspešni oglasi tisti z nič ali manj teksta.
Ker Facebook želi na eni strani omogočiti čim bolj prijazno uporabniško izkušnjo ter na drugi strani zadovoljiti apetite oglaševalcev, je posegel vmes in dejansko zastopal svoje uporabnike. Kaj uporabniki Facebooka želijo in na kaj bolj klikajo? Odgovor je na oglase, ki imajo na slikah nič oz. malo teksta.
Predlagam vam, da za vsebinsko razlago uporabite del, ki je namenjen za vsebino, na sliko pa vstavite recimo kratek in udaren klic k akciji (‘CTA’).
Da olajšate delo vam in vašim oblikovalcev, lahko uporabite orodje za preverjanje ustreznosti slik, ki ga najdete TUKAJ.
IZBOLJŠANI LEAD AD OGLASI
Se spomnite mojega zapisa na blogu, ko se govorila o super funkcionalnosti, ki je obnorela FB oglaševalski svet?
To so ‘LEAD AD-si’. Če ne veste o čem govorim, si preberite moj prejšnji zapis TUKAJ.
Če ste zapis prebrali, potem naj vas razveselim z novico, da LEAD AD postajajo še boljši.
Do sedaj je uporabnik šel skozi dva koraka in nato prejel obljubljeno eknjigo, opravil registracijo ipd.
Klik na oglas > potrditev kontaktne forme
Pri tem procesu se je pojavljalo nekaj dilem in vprašanj.
Ali je proces pridobitve vrednosti na drugi strani (e-knjiga,…), registracije prelahek? So kontakti prejeti iz LEAD AD kampanje, enako kvalitetni kot ti, ki gredo skozi klasično pot ‘lead generation’ kampanje (oglas>pristajalna spletna stran)?
In kako uspešno predstaviti vrednost in tematiko že na nivoju oglasa. Dejansko je že sam oglas nosil odgovornost pristajalne spletne strani in moral artikulirati vso vrednost in razloge za delitev podatkov uporabnika.
Zdaj je Facebook lansiral odlično stvar – vmesni korak, pod imenom ‘CONTEXT CARD’.
Po kliku na oglas lahko na nivoju LEAD AD-a nastavite še ‘mini pristajalno stran’ s sliko in vsebino, v kateri lahko bolj podrobno razložite, kaj uporabniki pridobijo na drugi strani – po tem, ko z nami delijo svoj email in ostale osebne podatke.
Ta opcija se vam bo pojavila na tretjem koraku z vprašanjem “ADD CONTEX CARD?” in po potrditvi boste imeli možnost urejanja tega vmesnega koraka. Lahko boste dodali sliko (dimenzije: 1200×628), vstavili tekst in CTA gumb.
REMARKETING GLEDE NA AKCIJE V LEAD AD KAMPANJI
Ta novost se odlično poda prej omenjenim ‘LEAD AD-om’, saj do pred kratkim nismo mogli ustvariti ‘custom audienca’ na podlagi akcij, ki so jih uporabniki storili v LEAD AD kampanji.
Sledi olajšanje, saj je to le še temna preteklost.
V rubriki ‘CUSTOM AUDIENCE’ boste kot četrto opcijo ‘ENGAGEMENT ON FACEBOOK’ našli izbiro kreiranja občinstva, glede na storjene akcije v kampanji ‘LEAD AD’.
Naredili boste lahko občinstvo teh, ki so samo kliknili na oglas in prišli na drugi korak, potem samo tiste, ki so prišli na kontaktno formo in je niso potrdili in kot tretjo opcijo ciljali vse, ki so izpolnili kontaktno formo.
To vam bo omogočalo popolno avtomatizacijo prodaje na Facebooku.
Če še ne poznate opcij ciljanja, ki vam jih Facebook omogoča, si preberite moj prejšnji zapis, v katerem po korakih razložim vsako izmed opcij.
CILJAJTE SAMO 5% TOP OBISKOVALCEV VAŠE SPLETNE STRANI
Kateri so sploh top obiskovalci vaše spletne strani?
Tisti, katerim lahko dejansko pomagate in, ki imajo potencial, da z vašimi produkti in storitvami dosežejo svoj cilj.
Kako točno to veste?
Od sedaj naprej lahko v svoji ‘remarketing’ kampanji ciljate samo tiste uporabnike, ki so dlje časa brskali po vaši spletni strani ali pa so recimo dejansko prebrali vaš zapis na blogu.
Veliko ljudi, ki kliknejo vaš oglas na drugi strani še hitreje zaprejo spletno stran. Ti uporabniki najverjetneje niso relevantne potencialne stranke, za katere želite nameniti svoj oglaševalski denar in jih ponovno ciljati, s svojimi objavami, ponudbo ipd.
Želite samo kvalitetne kontakte in to vam ta funkcionalnost omogoča.
Lahko boste ciljali samo top 25%, 10% ali 5% vaših obiskovalcev spletne strani oz. bralcev vaših blog postov.
In to še ni vse.
Lahko boste ciljali tudi te, ki so vašo stran obiskali večkrat, v določenem časovnem razponu.
Ampak potrpežljivo …
Zaenkrat ta funkcionalnost še ni prišla do naše male Slovenije, vendar bo na voljo vsak čas.
Jaz nestrpno spremljam rubriko ‘CUSTOM AUDIENCE’, saj se ta novost nanaša na ta del. Natančneje na del ‘WEBSITE TRAFFIC’.
Tudi vi imejte ‘oči na pecljih’, če želite med prvimi preizkusiti to novost.
KONTROLA PRIKAZA V NEWSFEEDU
Kaj si nam spet ušpičil, Mark? Resno?
Povsem resno in morda celo nekoliko neugodno za nas.
Predrzni naslovi Facebook objav, ki uporabnika ali zavajajo ali pa v svojem bistvu pretiravajo, bodo kaznovani.
Kazen, ki vas lahko doleti, je nižji organski doseg in manjše prikazovanje objave v ‘newsfeedu’ uporabnikov.
Poglejmo si natančneje, kaj to pomeni.
V naslovih blog postov in Facebook objav radi malo pretiravamo, zato, da na drugi strani spodbudimo klik uporabnika in pripeljemo želeno količino prometa, na našo spletno stran.
Že pred časom je Facebook ‘označil’ objave za take, na podlagi scenarija, ko uporabnik klikne na objavo, a se ekspresno hitro vrne na Facebook – se pravi na pristajalni strani ne preživi niti par sekund.
Sedaj so lansirali tudi sistem, ki preverja pogosto uporabljene fraze, ki delujejo kot intenzivne vabe za uporabnika.
Navedli so dva primera oz. indikatorja za tovrstne ‘natege’:
“Ne boste verjeli, kdo se je spotaknil in padel na rdeči preprogi.”
“So jabolka dejansko škodljiva za vaše zdravje?”
Prvi naslov skriva odgovor na vprašanja: “Kaj se je zgodilo?”, “Kdo je padel?” in ustvarja mamljivo vabo za bralca na drugi strani.
Drugi naslov zavaja uporabnika in ustvarja nepravilna pričakovanja na strani bralca. Jabolka niso škodljiva za vaše zdravje, razen če jih pojeste preveč.
Tukaj boste našli primere in podrobnejše obrazložitve tega pravila.
Sprememb je še veliko in še veliko jih napovedujejo. Zato negujte svoje razmerje s Facebookom, saj le tako lahko dosežete maksimalne rezultate in osvojite Facebookov algoritem.
Kaj ste tokrat odnesli od zapisa? Katera izmed novosti vas je posebej navdušila? Kaj je prvo kar boste testirali v praksi?
Poznate koga, ki svoje podjetje oglašuje na Facebooku in se trudi svoje sporočilo približati čimvečjemu številu ljudi? Naredite mu uslugo in delite ta zapis z njim.
Hvala za pozornost in ‘se beremo’ spet naslednji ponedeljek.
Pozdravček,
Maja