Vsako resno podjetje enostavno MORA vlagati v ogla┼íevanje, saj si le tako lahko zagotovi konstanten obisk spletne strani, kontrolirano prodajo in rast. Vendar pa mora biti ogla┼íevanje pametno na─Źrtovano, kampanje pa naj vodijo uporabnika od popolnega neznanca do zvestega kupca.

3 KAMPANJE & KAZALNIKI USPEHA

3 FACEBOOK KAMPANJE

Spoznajte 3 Facebook kampanje, ki so nujne za uspe┼íno in profitabilno ogla┼íevanje. Vsako podjetje na spletu mora vlagati v prepoznavnost, odnose in prodajo in vse te cilje vam pomagajo dose─Źi 3 kampanje, ki so vitalnega pomena za va┼í uspeh na spletu.

konkretni primeri oglasov

─îetudi veste, kaj morate storiti, je v─Źasih te┼żko najti pravo idejo in na novo nau─Źen koncept vpeljati v svoj vsakodneven posel in aktivnosti na spletu. Zato vam predstavljam konkretne primere oglasov (mojih in tistih, ki sem jih ustvarila za svoje stranke), ki so bili izjemno donosni.

KAJ JE KLJU─îNO ZA VSAKO IZMED TREH KAMPANJ?

Za vsako izmed kampanj vam prilagam ideje, kaj ┼íe lahko storite in klju─Źne kazalnike, ki jih morate spremljati. Katere skupine ciljati z oglasi; katero metriko spremljati; kaj je pomembno v kateri izmed kampanj? Vse to izveste v brezpla─Źni eknjigi.

V tej e-knjigi vam bom predala natan─Źne smernice in formule, kako se pravilno lotiti treh esencialnih in nujno potrebnih kampanj na Facebooku.

POŠLJI MI E-KNJIGO!