Email marketing je najbolj donosno digitalno komuniciranje z vašimi potencialnimi kupci. V emailu sta samo vi in bralec. Ko bralec odpre sporočilo, vam da glas in vam nameni nekaj sekund, da ga prepričate z vašim sporočilom.
Vsebina, ki jo pošljete vaši email bazi je verjetno najpomembnejša vsebina, ki jo napišete, zato si vzemite čas in premislite o tem kaj želite z vsebino doseči, kdo je bralec na tisti strani ekrana, kakšno ima zavedanje o vašem produktu, o svojem problemu in kako doživlja trenutno situacijo.
Če te naloge še niste opravili in nimate definirane idealne stranke, potem imam za vas dobro in slabo novico.
Ste najprej za slabo?
V vaših vsebinah boste generični in z vašim sporočilom boste ciljali v prazno. Imeli boste težave s kreiranjem atraktivnih naslovov in vsebine.
Kaj pa dobra?
Ker smatram to kot najpomembnejši prvi korak pri strategiji nastopa na spletu in ker je moje poslanstvo pomagati vam prav na tem področju, sem sestavila brezplačen akcijski vodič ‘Moja idelalna stranka’ ,v katerem vas čakajo težka ampak nujno potrebna vprašanja, na katera morate odgovoriti preden pričnete s pisanjem vsebine, kreiranjem FB oglasa ali karkoli drugega.
Kaj sledi potem? Kako povečati odstotek odpiranja, klikanja in na koncu koncev tudi prodaje, skozi vašo email komunikacijo?
Poglejva si primer, da boste dobili občutek zakaj je to pomembno.
Hipotetično gledano;
Imate bazo 10.000 email prejemnikov, s katerimi dosežete 10% ‘open rate’, 15% teh klikne na povezavo, ki ste jo vstavili v email in 5% teh na koncu recimo kupi produkt ali storitev.
V tej email kampanji ste zaključili 7 prodaj.
Kaj pa, če povečate odpiranje email pošte iz 10% na 20% in za 100% povečate prodajo?
V nadaljevanju vam zaupam formule, ki bodo povečale vaš uspeh, ko pride do odpiranja, klikanja in vključevanja v vaše email sporočilo.
Kateri je najpomembnejši element vašega email sporočila, ki poveča možnost prodaje?
NASLOV EMAILA oz. ‘SUBJECT LINE’!
14 predlog, ki vam jih razkrijem v nadaljevanju, vam bo pomagalo kreirati bolj učinkovite naslove vaših blog postov in emailov ter tako povečati konverzijo na vseh korakih.
1. RAZLOG ZAKAJ
Zakaj večina Facebook oglasov ne deluje?
5 razlogov zakaj se naučiti kitajskega jezika.
2. BENEFITI
S tem izdelkom domače kuhinje, bodo vaši lasje rasli 80% hitreje.
Kako očarati najbolj kulskega fanta na zabavi?
5 poslovnih idej, ki jih lahko realizirate iz domačega kavča v popoldanskem času!
3. VPRAŠANJA
Kako vam je všeč moj naravni ‘make-up’?
Ali bi se tetovirali na tem predelu?
Ali delate te napake v angleščini?
4. IZJAVE
Kako sem zaslužil 200.000€ v enem letu iz fotelja?
(IZPOVED) Mamica Nina izgleda kot Marilyn Monroe… (90-60-90)
5. POZOR FOKUSNA SKUPINA
Samo za ženske, ki želijo spoznati moškega svojih sanj!
Samo za moške, ki se želijo upokojiti pred 40!
6. OSEBNI NAGOVOR
Maja, spoznajva se!
Maja, ali me sovražite?
Maja, to vam povem, ker mi je mar za vaše zdravje.
7. SEZNAM
10 destinacij za pustolovski izlet po Sloveniji (št. 2 je moj najbljubši).
7 modnih kosov, ki jih to poletje moraš imeti!
4 “zdrava” živila, ki jih ne smeš nikoli jesti, če želiš raven trebuh.
8. JEZA
Lagali so nam in namerno uničevali naše zdravje.
Minister bi moral odstopiti!
9. URGENTNOST
Samo še 3 prosta mesta!
Jutri za isto ponudbo plačate še 1x več!
10. ŠOKANTNOST
Slika nad katero je osupnil svet …
Zaradi sladkorja so vaši otroci ‘neumnejši’!
Šokantna resnica o riževih vafljih!
11. ISKRENOST
To vam moram priznati, ne glede na izid.
Priznam… Grešil sem…
12. AVTORITETA
Kaj takega se ne sme NIKOLI VEČ ponoviti…
Ali se slepiš z izgovori, zakaj ti ne more uspeti. NE, to nisi ti!
13. SKRIVNOST
Spoznajte skrivnost Nikole Tesle in izkoristite potencial vašega uma …
#1 skrivnost uspeha Steve Jobsa razkrita!
14. MITI, LAŽI IN ZMOTE
Razbijam mite o arašidovem maslu!
Ta 1 trik je spremenil vse…(največji mit razbit)!
3 največje laži, ki vam jih prodajalec avta proda za šalo!
Tekst, ki sledi v osrčju vašega emaila ali blog posta je podaljšek vašega naslova. Če se odločite za drzni naslov, potem morate to upravičiti z dokazi.
Če recimo v naslovu trdite, da so otroci, zaradi sladkorja bolj ‘neumni’, potem ima prvi odstavek funkcijo razkritja raziskav znanstvenikov, ki so to res dokazali.
Če v naslovu razgalite čustva, potem jih morate v nadaljevanju besedila le še poglobiti.
Kar bi vam še svetovala na tej točki je, da upoštevate nekaj pravil pisanja emailov.
#1 Vedno pišite v prvi osebi ednine in nagovarjajte posameznika, ne skupine.
#2 Če se odločate med ‘fensi’ predlogo in med golim tekstom, naj vam povem, da goli tekst deluje veliko bolj prijateljsko in ne vzbuja ‘corpo’ občutka.
#3 Uporabljajte male črke, z velikimi črkami recimo napišite eno besedo, nikoli celega stavka. To izgleda kot, da kričite.
#4 Prav tako uporabljajte samodejno pisavo (črno ali temno sivo). Ne uporabljajte rdeče in drugih kričečih barv.
#5 V email vključite več povezav na vašo spletno stran oz. na mesto, kamor želite poslati bralca ter za oznako izberite modro barvo (uporabnik je navajen te barve in ve kaj pomeni), ne ekspirementirajte s svojimi odtenki.
#6 Številka v naslovu je boljša kot beseda (7 namesto sedem)
#7 Vključite 3 različne klice k akciji (vendar naj imajo isti cilj)
#8 50 črk in številk je maksimum za naslov emaila
#9 Uporabljajte isti font in velikost pisave in ohranite konsistentnost
#10 Ne vključujte preveč slik, saj lahko emaili s preveliko težo pristanejo v ‘spamu’
Vedno testirajte kaj novega, saj boste tako odkrili kaj deluje pri vašem občinstvu in kako povečati svoj uspeh.
Ste dobili kakšno novo idejo za naslednji email, ki ga nameravate poslati?
Se vam je zdel blog post koristen in uporaben še za koga? Naredite mu uslugo in ga delite z njim.
V komentar spodaj zapišite kateri je bil vaš najbolj uspešen naslov do sedaj. Sem radovedna.:)
Hvala za pozornost in se ‘bereva’ spet naslednji ponedeljek.
Pozdravček,
Maja
Comments are closed.