Kaj je novega na planetu Facebook?

Na mizi je obilo novosti in če res želimo ostati v kliku s časom, potem je potrebno vsaj te najbolj vroče novosti, ki jih delim z vami, stestirati v praksi.

Danes se bo vse vrtelo okoli Facebook Messenger-ja in oglasov povezanih s tem.

Evolucija FB messengerja je hitra in drzna, nekateri najbolj prodorni oglaševalci pa zaradi tega žanejo velike uspehe.

Dejstvo, da več kot 2,6 milijard ljudi uporablja pametni telefon, 1,5 milijardi uporabnikov ima Facebook račun ter uporabljajo Messenger za komunciranje s prijatelji, nas postavi pred vprašanje, kako lahko podjetja in blagovne znamke vzpostavijo človeški stik s temi uporabniki, izkoristijo teren na katerem se uporabniki nahajajo in prikažejo relevantne oglase posameznim ciljnim skupinam?

Do sedaj ste lahko Messenger pri oglasih uporabljali v dveh oblikah.

1.NAČIN UPORABE – Spodbuditev uporabnikov, da vam pišejo sporočilo

Oglas se bo v newsfeedu uporabnika prikazoval tako kot vidite na spodnji sliki.

canva-photo-editor (88)

 

Ko uporabnik klikne na gumb ‘SEND MESSAGE’ se mu bo avtomatsko odprlo ‘pop-up’ okno v katerem bo lahko opisal svoje dileme in vprašanja povezana z nakupom, uporabo ipd.

 

canva-photo-editor (89)

*tovrstne oglase je super uporabiti v namen spodbuditve komunikacije z vašimi potencialnimi strankami ali v primeru ‘lead generationa’ na Facebooku.

 

2.NAČIN UPORABE – Dostava vašega oglasa v FB messenger

Oglas se bo pravtako prikazoval na FB newsfeedu, po kliku nanj pa bo uporabnik prejel tudi sporočilo od vas.

Untitled design (64)

Facebook sporočila ne moreti poslati kar vsakemu. To lahko storite samo v primeru, da vas je uporabnik v preteklosti že kontaktiral, zato je tudi prva način uporabe Facebook Messengerja in kampanje ‘Get messeges’ učinkovita metoda.

Sedaj pa se posvetimo novostim na tem področju.

Če ste v zadnjem času delali oglase, potem ste na nivoju ‘ad-seta’ opazili tole sporočilo.

placement

Kot novost pri destinacijah vaših oglasov se je pojavil Facebook Messenger, le ta pa vam omogoča 2 tipa prikazovanja.

 

# Facebook sponzorirana sporočila

Vaše oglase lahko v obliki sponzoriranih sporočil prikažete uporabnikom, ki so vas v preteklosti že kontaktirali in vam preko Facebooka na javni FB profil poslali sporočilo.

Oglas bo izgledal tako.

19678832_450411401982036_2675371726094729216_n

Kako naredite takšen oglas si poglejmo v praktičnem postopku.

Najprej kreirajte ciljno skupino tistih, ki so vam v preteklem letu že poslali sporočilo na vaš javni FB profil. Če prejmete tone sporočilo dnevno, lahko to obdobje zmanjšate, sicer pa pustite to obdobje, saj bo v nasprotnem primeru ciljna skupina zelo majhna.

facebook-sponsored-message-placement-6facebook-sponsored-message-placement-7

fb sporocila

 

Nato kreirajte kampanjo kot običajno (določite cilj ‘reach’) in na nivoju nabora oglasov (ad-seta) pod ‘custom audience’ izberite ciljno skupino, ki ste jo prej kreirali.

Pri teh oglasih morate nujno izbrati tudi FB javno stran ( to prav tako določite na nivoju ‘ad-seta’).

fbpage

 

Na delu ‘placement’ izberite FB messenger ‘sponsored messeges. Tega ‘placementa’ ne boste mogli kombinirati z ostalimi.

sponsored_messeges

 

Posebnost tovrstnih oglasov je tudi ta, da lahko kampanjo optimizirate le za ‘impressions’ in, da morate sami določiti ‘bid’. To pomeni, koliko ste pripravljeni plačati za 1000 ‘impressions-ov’. Jaz vam priporočam, da pri oglaševanju v Sloveniji ne več kot 10€, v tujini pa nekje do 40€.

 

manual_bidPoglejte tudi koliko ponavadi znaša CPM in ceno lahko določite glede na to.

Lahko tudi testirate različne ‘bid-e’ in vidite kaj se najbolje obnese.

Na nivoju oglasa boste videli, da lahko kot format izberete le sliko. Dimenzija slike je enaka kot za ‘link-ad’ oglas, torej 1200×628.

slikaDoločite tekst in pripravljeni ste na izstrelitev vašega prvega Messenger oglasa!

 

# Facebook oglasi znotraj Messengerja

Kot sem že v začetku tega zapisa omenila, je platforma Messenger-ja namenjena uporabnikom za instant komunciranje in večina ljudi ga danes uporablja kot glavni tekstovni komunikacijski kanal.

In ker se marketerji ves čas sprašujemo:”Kje se nahajajo moji kupci?”, je ta novost še kako pripročna za vse nas.

Odgovor se namreč glasi: “Na Facebook Messengerju!”.

Torej gremo tja.

Kako izgleda oglas, ki ga prikazujemo znotraj FB Messengerja?

messenger-ads

Kako ga naredimo?

V nasprotju s sponzoriranimi FB oglasi znotraj Messengerja, lahko te oglase optimizirate tudi za klike, konverzije ipd.

Edina posebnost je ta, da morate skupaj s tem ‘placementom’ imeti vključen ‘newsfeed placement’ in ga ne morete uporabljati samostojno.

 

Torej, ko določite cilj kampanje in na levelu ad-seta izberete ciljne skupine se ustavite pri področju ‘placement’.

placement_messenger

Tam izberite napravo (svetujem vam, da desktop in mobilne aparate med seboj ločite) in potem obkljukajte prikaze – ‘FB Messenger’ in ‘Newsfeed’.

Oglas je kreativno enak oglasu, ki ga prikazujete na ‘newsfeedu’, tako da vam v tem delu ni potrebno prilagajati slik in tekstov.

 

Kako se vam zdijo novosti? Boste uporabili katero izmed njih?

Če se z benefiti uporabe Facebook Messengerja še niste seznanili, vam priporočam branje tega zapisa.

 

Sicer pa vam zaupam, da je znotraj digitalnih zapiskov konference o spletnem marketingu celotno poglavje namenjeno prav temu. Praktični prikazi kampanj pa vam bodo dali ogromno idej za uporabo FB Messengerja v vašem poslu.

Če še nimate svojega izvoda zapiskov si ga le naročite.

5Za identično znanje sem sama plačala 2000€, vi pa boste vsebino predavanj do pikice natančno prejeli skoraj zastonj.

Naročite svoj izvod TUKAJ.

 

Se vam je zdela objava koristna in nujna še za koga? Naredite mu uslugo in delite ta zapis z njimi.

Zapišite v komentar o čem bi radi brali v prihodnje.

 

Hvala za pozornost in se bereva spet naslednji ponedeljek.

 

Pozdravček,

Maja

Povezane objave

7 smrtonosnih napak vaše spletne strani, ki ubijejo prodajo Priložnost zamujena ne vrne se nobena. Ta slovenski pogovor v odnosu do obiskovalcev vaše spletne strani še kako drži. Statistični podatek kaže,...
Razlog, zaradi katerega vas stranke zapuščajo Kaj je tisto, kar loči vaš produkt ali storitev od konkurence? V resnici je dandanes zelo tanka meja in razlike v samem produktu ali storitvi so minim...
3 razlogi zakaj pisati blog Ali si razbijate glavo z vprašanji kot so: “Kako pripeljati nove stranke?” “Kako začeti s poslom in se pozicionirati na trg?” “Kako si pridobiti zaupa...
Strategija, ki bo izboljšala vaše Facebook oglase Dobrodošli v leto 2017 in s tem v novo serijo zapisov na strani Maja’s MARKETING LAB. Resnično sem pogrešala najine učne ponedeljke in pisanje zapi...

Komentarji