Se tudi vi spopadate s prevelikim odstotkom zapuščenih košaric in nedokončanih nakupov? Če k tej zgodbi dodate še dejstvo, da ste morali plačati za to, da ste jih pripeljali do sem, potem enostavno morate narediti vse kar je v vaši moči, da tovrstne uporabnike polovite in jih posedete nazaj za računalnik / telefon ter spodbudite k zaključitvi nakupa.

Pred kratkim sem pisala o tem, kako smo pri enem izmed naročnikov z implementacijo email sekvenc v “cart abandonment” pristopu generirali več kot 12.000€ (ta številka se je sedaj že potrojila) brez dodatnih stroškov.

Danes pa vam zaupam še drugi pristop, ki nam je omogočil da smo oživeli kupce, ki so tekom nakupnega procesa zapustili košarico – in tako uspeli samo iz tega naslova [brez dodatnih stroškov] ustvariti 8.762$ prodaje.

Vse to pa smo dosegli z uporabo enostavnih klikabilnih sporočil, ki se imenujejo Push Notifications.

Ta komunikacijski kanal enostavno morate dodati k svojemu prodajnemu spletnemu labirintu, ki vodi do večje prodaje vaših produktov in storitev.

V nadaljevanju vam razkrijem vidik uporabe tega komunikacijskega kanal za povrnitev izgubljenih nakupov (cart abandonment), prav tako tudi vse ostale prijeme, ki so se v praksi izkazali za odlično delujoče.

Najprej pa se posvetimo temu, zakaj je “multi-channel” komunikacija sploh pomembna in ali res potrebujete še en dodaten komunikacijski kanal?

 

Prvo kot prvo – več komunikacijskih kanalov imate in preko njih dosegate vaše potencialne stranke, obiskovalce spletne strani, obstoječe kupce – večjo vsoto odziva boste dosegli in logično je, da to pripomore k večji prodaji, obisku, branosti, …

 

Osnovni spletni komunikacijski kanali, ki neizpodbitno ostajajo nujen del vaše komunikacijske verige so:

> spletna stran (blog, spletna trgovina, …)

> email

> socialna omrežja (Facebook, Instagram, Linkedin)

> oglasi (FB, Adwords, …)

 

Kaj je vroče ta hip in kako okrepiti  stik z vašimi strankami:

> Facebook Messenger

> Push Notifications

 

Danes se bomo posvetili zadnjemu tipu komunikacijskega kanala in spoznali, kako lahko brez investicije generirate bazo uporabnikov, ustvarjate segmente in servirate personalizirana sporočila, pošiljate kampanje in še več.

Push Notifications so klikabilna sporočila, ki se najpogosteje pojavijo na desni spodnji strani ekrana, medtem ko brskate po spletu.

Primer: 

pushnotifications_example

Sestavljena so iz naslednjih elementov:

  • Slika (opcijsko)
  • Glavni naslov (48 znakov)
  • Podnaslov (100 znakov)
  • Url povezava spletnega mesta

 

Lahko jih uporabljate na več načinov, marketerji se strinjajo, da so odličen pristop za remarketing kampanje, zanesljiv vir, ki pripelje uporabnika do ponovnega obiska spletne strani, zakrpa prodajni prepustni lijak ter povrne izgubljene kupce.

 

Kako Push Notifications delujejo in kako jih umestiti v vaš spletni ustroj?

 

#1 Uporabniki potrdijo pop-up okno, ki se pojavi pri obisku vaše spletne strani

Vsak nov uporabnik, ki pride na vašo spletno stran, se mu na vrhu strani pojavi okno, ki kliče po pozornosti in po potrditvi.

rsz_pushnotifications_subscribe

Da boste lahko obiskovalcem spletne strani pošiljali sporočila, se morajo le ti najprej s tem strinjati oziroma potrditi aplikacijo.

Da boste to dosegli, komunicirajte neko vrednost za uporabnika. Ne vprašajte le, če dovolijo, da jim pošiljate push notificationse, saj ljudje niti ne vedo kaj to je in nimajo prav nobene koristi od tega, če jim vi ne poveste drugače.

V kolikor imate spletno stran, ki uporablja varni https. protokol, potem bo potreben samo en sam klik in uporabnik bo že na vaši listi.

V kolikor imate spletno stran na http. protokolu potem bosta za to potrebna dva koraka.

 

#2 Uporabniki prejmejo klikabilna sporočila na mobilne naprave in računalnik

Edini kriterij, ki ga morajo uporabniki izpolnjevati je, da imajo odprt brskalnik preko katerega so potrdili aplikacijo.

To je še ena prednost tega komunikacijskega kanala – uporabnikom ni potrebno biti na specifičnem socialnem omrežju, odpreti emaila ipd.

 

Razmerje med prikazi in kliki (CTR), v primerjavi z email sporočili pa je ponavadi še enkrat višje.

 

Za katere namene uporabiti “push notifications” komunikacijski kanal?

 

REMARKETING KAMPANJE

Povečajte konverzijo na spletni straneh.

Oblikujte listo uporabnikov, ki so obiskali določeno prodajno spletno stran in niso dosegli konverzijskega cilja.

Lahko jim ponudite 10% popust, brezplačno poštnino, izjemen bonus – ki velja samo 1 uro in tako z uporabo urgentnosti spodbudite delovanje uporabnikov takoj.

Prednost push notifications je tudi ta, da se prikazujejo v realnem času.

Pri oglasih recimo tega protokola ne morete nastaviti.

 

Na podlagi branih blog postov, lahko ustvarite personalizirane ponudbe.

Če recimo prodajate moško in žensko kolekcijo oblačil in dodatkov in ste na vašem blogu objavili 10 torbic, ki so jih izbrale slovenske estradnice, potem lahko v nadaljevanju temu segmentu uporabnikov nastavite sporočilo (push notification) s ponudbo za določeno torbico.

 

Cart abandonment pristop

V primeru zapuščenih košaric spodbudite uporabnika k zaključitvi naročila. Lahko jih v prvi fazi le opomnite, da so “pozabili” stvari v košarici in da naj zaključijo nakup, kasneje pa jim lahko ponudite ekskluziven popust, ki velja samo X ur.

Na sliki spodaj je viden konverzijski rezultat iz Google analitike, kjer uporabnika le spomnemo na zapuščeno košarico in pozovemo k akciji.

rsz_pushnotifications_results (1)

VSEBINSKI MARKETING

Nastavite avtomatizirano obveščanje o novih zapisih na blogu.

Znotraj aplikacij za ‘push notifications’ lahko prednastavite sporočilo, ki bazo obvešča o novih zapisih, ki jih objavite na vaši spletni strani.

To pride prav predvsem za bloggerje in tiste, ki ustvarjajo veliko vsebine.

Sama namreč vsak ponedeljek, ko ustvarim nov zapis, pošljem sporočilo preko PushCrew-a, saj želim, da sporoča neko vrednost posameznega bloga in ne nosi le vloge obveščevalca (v stilu.”Nov zapis na blogu, preberite tukaj.”.

 

SPODBUJEVALEC PRODAJE

Pošljite edinstvene ponudbe in akcije.

Preko tovrstnih aplikacij lahko pošiljate tudi kampanje, ki jih ponavadi pošljete tudi vaši email bazi in objavite na socialnih omrežjih.

Vse kar morate vedeti je dejstvo, da ste omejeni v številu znakov, saj lahko za glavni naslov vpišete 48 znakov, za ostali del besedila pa dodatnih 100 znakov.

Torej morate eksplicitno poudariti vrednost in edinstvenost ponudbe, lahko tudi spodbudite klik z radovednostjo (ampak potem je za to potrebna tudi prilagojena vsebina na pristajalni spletni strani) in navsezadnje sprožiti odziv in spodbuditi akcijo – klik.

 

Uporabite za crossell in up-sell metode.

Ko uporabnik zaključi nakup na vaši strani imate idealno priložnost, da izkoristite moment in mu prodate še kaj. Tovrstno komunikacijo je priporočljivo izvesti kar na spletni strani, vendar če vam uporabnik uide, potem je poleg oglasov za katere morate plačati, vredno poizkusiti push notifications metodo.

Ponudite komplementarne izdelke/storitve, ponudite neko začasno edinstveno ponudbo in maksimizirajte vrednost stranke.

 

Katere aplikacije vam omogočajo pošiljanje push notifications?

Na trgu imate kar nekaj različnih opcij za pošiljanje tovrstnih sporočil.

Nekatera so: PushCrew, OneSignal, SendPulse, …

 

 

Sedaj pa ste na vrsti vi.

V komentar spodaj zapišite, ali že uporabljate ta pristop in kako se vam je obrestoval. Če pa tega pristopa še niste implementirali, pa mi zaupajte kako se vam zdi in kaj so vaši naslednji koraki? Boste uporabili push notifications-e v vašem komunikacijskem spletu?

 

Se vam je zdela objava koristna in nujna še za koga?

Naredite mu uslugo ter delite ta zapis z njim.

 

Hvala za pozornost in ‘se bereva’ spet naslednji ponedeljek.

 

Pozdravček,

Maja

Povezane objave

Pravila oglaševanja, ki jih še ne poznate … Ste v dilemi, koliko sredstev nameniti za oglaševanje vašega super produkta ali storitve? Vas ob ideji, da bi namenili 1000€ in več spreleti strah in ...
Taktika za optimizacijo konverzije v košarici Kaj vse smo marketingarji in oglaševalci pripravljeni storiti in koliko investirati v promet spletne strani je nepredstavljivo. Veliko se govori o SEO...
Prodajni članki, ki na prvi pogled ne prodajajo (in kako jih napisati) Ali ste že kdaj naleteli na članek (oglas), za katerega ni bilo moč oceniti, da gre dejansko za oglas? Ali ste kdaj že pisali takšen oglas, ali se boj...
3 najpogostejše napake ‘LEAD GEN’ kampanj Danes se bomo posvetili najbolj pomembni temi spletnega marketinga - ‘lead generation’ kampanjam, oziroma kampanjam grajenja email baze. Email baza...

Komentarji