Vau, sva že na tej točki, da se spogledujeva za sodelovanje. Super! 🙂

 

735068_1669835149936552_4003030677550197124_n

Najprej naj vam povem s kom sodelujem in s kom ne. Toliko, da ne tratimo časa en drugemu.

 

Sva popolna izbira drug za drugega, če:

  • imate jasno vizijo kaj hočete in ste pripravljeni vložiti čas, energijo in denar v vašo rast
  • imate najboljše namene za vaše stranke in verjamete, da vaš produkt in storitev resnično izpolnjuje obljube, ki jih navajate
  • ste pripravljeni sprejeti znanje in nasvete v pozitivnem duhu ter prepustiti stvari strokovnjakom
  • veste, da je za odlične rezultate potrebna celostna strategija in ne le določen element (primer: Če nimate optimizirane pristajalne strani kamor pošiljate uporabnika na FB oglasu ter odlično napisane prodajne vsebine, ki prepriča uporabnika k akciji > potem vam Facebook oglasi ne bodo delovali)

 

Nisva za skupaj, v kolikor:

  • želite na hitro obogateti in se ne zavedate, da je za to potrebno trdo delo
  • ne veste kaj hočete in v vašem poslu nimate jasnega fokusa
  • mislite, da boste za 100€, ki jih namenite za Facebook oglaševanje dosegli čudež
  • ne sprejmete kritike na trenutno delo in predlogov za izboljšanje
  • so vaši izdelki in storitve milo rečeno ‘nateg’
  • ne spoštujete dogovorov in za neuspeh vedno krivite druge

 

Pri čem vam lahko pomagam in kakšne storitve dejansko nudim?

5

Ste v fazi, ko začenjate s svojim spletnim nastopom? Ali pa želite na novo definirati vse korake, ker z obstoječimi rezultati niste zadovoljni? Želite vašo spletno stran pretvoriti v efektivno marketinško orodje, ki vam bo prinašalo nove kontakte in prodajo?

Ne veste kako bi se pozicionirali, gradili bazo kontaktov, pridobivali nove kupce, spodbujali obstoječe k bolj frekventnim nakupom in ustvarili zaupanja vredno blagovno znamko?

Skupaj postavimo temelje:

  • kdo je vaša ‘idealna stranka’ oz. ciljna skupina (ni to kar vi mislite)
  • kako, komu in kje bomo predstavljali naše produkte/storitve
  • pripravimo komunikacijsko strategijo in avtomatiziramo prodajni kanal
  • definiramo strategije grajenja email baze
  • definiramo strategije spodbujanja nakupovanja
  • pripravimo izhodišča za oglaševalske kampanje in določimo cilje
  • postavimo in spremljamo merilce uspeha (Google analitika)

Strategija je lahko kampanjska (za določen produkt/storitev) ali celostna (kako vaše podjetje in vaša blagovna znamka deluje na spletu in kakšno vlogo ima na trgu).

Kaj ne delam: ne prispevam grafičnega dizajna in tehničnih programerskih znanj.
4

Potrebujete ‘ubijalsko’ prodajno vsebino za vašo prodajno spletno stran (‘sales page’), opise produktov, storitev, ekipe in objavo v reviji, reklamo na radiu ali vaše email vsebine?

Želite pretvoriti suhoparne informacije v vsebino, ki ustvarja povezavo, vrednost za bralca in sproži odziv stranke?

Komunikacijski del izgleda tako:

  • skupaj določimo ciljno skupino, katero želimo doseči s svojo vsebino
  • določimo cilje vsebine
  • postavimo kreativni okvir
  • potem jaz napišem, testiram in optimiziram vsebine (primer: lahko se naredi ‘split test’ kampanja za prodajno stran določenega produkta)
  • vsebinsko pripravim sekvence emailov (pred-med-po prodajnih emailov na podlagi različnih scenarijev vašega marketinškega kanala)
  • lahko le komentiram in predelam že spisane vsebine

Kaj ne delam: ne pišem znanstvenih in strokovnih člankov (lahko pa znanstvene članke in strokovne objave naredim bolj dostopne ‘in marketinško naravnane za vašo ciljno skupino)

VODENJE PROJEKTA

Naj vam nekaj povem.

Če niste izkušeni na področju spleta, če ne govorite jezika programerjev, oblikovalcev in načrtovalcem uporabniške izkušnje – potem potrebujete nekoga, ki bo stvari nadziral in peljal skozi plan. V nasprotnem primeru lahko zapravite veliko več denarja, kot je normalno in se odločite narediti spletno stran na platformi izdelani po logiki vaškega programerja ter tako celoten projekt izpade kot slaba naložba.

Vaša spletna stran je vaše ogledalo in je hkrati vaše najboljše marketinško orodje, preko katerega gradite odnose z vašimi potencialnimi strankami in prodajate vaše izdelke in storitve.

Kaj lahko pričakujete od mene:

  • svetovala vam bom pri izbiri platforme, ki je najbolj primerna za vas
  • povezala vas bom s strokovnjaki (lahko jih predlagate tudi vi)
  • skupaj z načrtovalcem uporabniške izkušnje (UX strokovnjakom) bomo zrisali ‘wireframe’ in optimizirali pred-med-po prodajni proces
  • skupaj bomo določili časovni okvir in zadolžitve, potem pa bom jaz izpeljala projekt od začetka do konca

Kaj ne delam: ne programiram in ne oblikujem spletnih strani.

1

Imate postavljen poligon (optimizirano spletno stran) in vse kar rabite so odlični Facebook oglasi, ki bodo generirali več prodaje in na vašo spletno stran pripeljali več prometa?

Tudi tukaj vam lahko pomagam.

Kako se lotimo tega dela:

  • določimo ‘budget’, trajanje in cilje kampanje
  • vi mi posredujete materiale za kampanje (slike, vsebino – v obliki zgodb, raziskav, izjav zadovoljnih strank, opisov produktov in storitev, …)
  • jaz naredim, testiram, optimiziram oglase in spremljam rezultate (glede na ciljne skupine, prodajni cikel itd. – vključen je tudi ‘remarketing’)

Kaj ne delam: ne pridobivam vsebin potrebne za kampanjo (recimo, ne kličem strank, da bi pridobila izjave in zgodbe, …)

3

Vi se greste pa zares. Namenjate denar za oglaševanje, imate spletno stran, tudi komunikacijski plan je dokaj dovršen; ne veste pa od kje prodaja prihaja, katere dele pred-med-po prodajne strategije bi bilo potrebno še dodatno optimizirati in še bolj izboljšati posamezne dele prodaje.

Tukaj je čas za podrobno diagnostiko z Google analitiko, Facebook poročili, CRM poročili (v kolikor imate CRM) itd.

Lahko vam nastavim Google analitiko in prevedem številke v vam znani jezik, predlagam izboljšave za vaš prodajni proces.

1

Bi želeli, da vam pri vseh prej omenjenih korakih svetujem, vi pa boste sami izpeljali korake?

Potrebujete sveže ideje za vaše oglaševalske kampanje ali pa strokovno podporo pri prodajni strategiji?

Ne veste kako se lotiti stvari? Kako in kje komunicirati s strankami? Kako graditi email bazo in kako pridobivati nove kupce.

 

 

Najbolje se znajdem v svetu, kjer je poudarek na zdravju, osebnostni rasti, izobraževanju, financah in medsebojnih razmerjih > to kar ljudje smatramo za pomembno.

Če vidim, da lahko z mojim znanjem in izkušnjami dejansko povečate prepoznavnost, prodajo in poslovni uspeh skočim z vami na raketo, ki bo izstrelila vaš posel med zvezde.

Če ne, sodelovanje zavrnem. Saj veste, če nismo za skupaj in če jaz ne vidim vaše vizije, potem ne bomo uspešni.

Če ste še vedno z mano, potem ste najbrž odločni, da greste z mano med zvezde.

Niste prepričani ali smo za skupaj?

Tudi jaz nisem. To lahko ugotovimo le na en način – da greste korak naprej.

 

Pišite mi na [email protected] , napišite s čim se ukvarjate, kakšna je vizija vaše blagovne znamke, dodajte povezavo do vaše spletne strani, Facebooka in gremo od tukaj naprej.