Vsako podjetje ima vizijo. Vi imate vizijo.

Ali je to postati številka 1 v segmentu X, širiti podjetje na ameriški trg, rešiti X problem? Dejansko ni pomembno.

Vizija vam daje zagon in motivacijo, da vztrajate v poslu, ki ga opravljate, vendar vas istočasno zaduši, ko nimate postavljenega sistema.

Kako lahko uresničite in ne uničite svojo vizijo?

S pametnim načrtom.

Ampak ne takim, kot si vi morda predstavljate.

Verjamete, da potrebujete spletno stran, morda novega zaposlenega, da potrebujete nov računalnik ali specifična znanja.

Ne da ta del ni pomemben, ampak štejejo detajli in tukaj se osredotočamo na marketinško-prodajne cilje. Torej na vse, zaradi česar nam vibrira bančni račun – v pozitivno smer.

Najbolj pomemben del se skriva v načrtovanju aktivnosti na dnevni, tedenski in mesečni ravni.

Samo tako vas dogodki ne bodo prehitevali, misli bodo mirne ob vprašanju kaj danes objaviti na Facebooku in kaj poslati v emailu naslednji teden.

 

Skratka, sistem in načrt vam nudita popolno varnost.

Ko boste imeli zastavljen plan za prihajajoči mesec, se boste lahko oddahnili in posvetili pravim stvarem, zaradi katerih bo vaš posel rasel.

Ugotovili boste kaj potrebujete, da dosežete stabilno in redno prodajo, kaj lahko storite sami ter kaj potrebujete od drugih zunanjih ali notranjih sodelavcev.

Po delu in pogovoru z podjetji in posamezniki opažam, da vlada kaos pri načrtovanju, da velika večina nima organiziranega tedna, meseca na področju promocij, oglaševalskih akcij, vsebinskega dela na blogu in ostalih aktivnostih, ki podpirajo vaše cilje.

 

Zato sem zadnji teden namenila temu, da vam pomagam.

Za vas sem naredila brezplačni akcijski plan, ki vam bo pomagal narediti vaš promocijski in uredniški koledar.

Facebook oglasi - AVTOPILOT VAŠE PRODAJE (16)

Ali je promocijski in uredniški plan pravi za vas?

> vam na dnevni bazi primankuje časa za objavljanje na socialnih omrežjih

> veste, da bi morali imeti načrt za prodajo, ampak ne veste, kako se ga lotiti

> imate polno glavo informacij, idej in znanja, ampak ne znate postaviti sistema, ki bo podprl uresničitev in realizacijo

> ne veste kako pristopiti k načrtovanju meseca 

> ne veste kako upravičiti vaš popust na izdelke

> ne veste kako usmerjati aktualni projekt in osebe, ki delajo na projektu

> ne veste kako na pameten način povečati prodajo

> ne veste kaj in zakaj določen pristop prodaje deluje, drugi ne

 

Najprej si poglejmo kako PROMOCIJSKI IN UREDNIŠKI KOLEDAR izgleda v praksi, kaj vsebuje in zakaj je posamezen del pomemben.

Promocijski uredniški koledar je razdeljen na 3 glavne dele, znotraj tega pa najdete posamezne rubrike.

Osnovne rubrike (nujne za vsak posel)

 

Mesečni cilji

Kaj je tisto, kar štejete za uspešen poslovni mesec?

Je to število novih strank? Sklenjenih pogodb? Prodanih izdelkov? Baza všečkov? Obsežnejša email lista?

Karkoli že to je, če temu delu ne boste namenili pozornosti, boste prepuščeni slučaju in zunanjim okoliščinam. Vzemite krmilo v svoje roke in obrnite v pravo smer.

 

Potrebne aktivnosti

Kaj potrebujete, da dosežete določen cilj in kaj spodbuja uporabnike k akciji?

Če boste organizirali dogodek, je spletna stran samo začetek oziroma bolje rečeno nuja. Kako boste ustvarjali zavedanje, prepričali ljudi k udeležbi, ogrevali ljudi za prijavo?

Če boste dali popust ‘brez opravičila’, bo v očeh kupcev to izgledalo kot razprodaja. Nasprotno izpade kot lepa gesta, če se na vaš ženski del populacije spomnite na dan žena, če ob rojstnem dnevu direktorja ponudite popust, če ob svetovnem dnevu voda namenite 10% prodaje v dobrodelne namene in istočasno ponudite popust. 

Razumete koncept, kajne?

Da generirate bazo email kontakov, boste potrebovali vabo (v obliki eknjige, webinarja, ekskluzivnega dostopa do vsebin, ..), s katero boste privabili prave ljudi.

Če bo vaš cilj povečati prodajo X izdelka, boste potrebovali neko posebno ponudbo, morda darilo ob nakupu, posebne vsebine na blogu, ki bodo povečale interes za ta produkt…

Če bo vaš cilj organiziranje nekega dogodka, boste morda imeli ogrevalno kampanjo v obliki webinarja, FB live videja, pa garancijo na zadovoljstvo, bonus za prvih 10 prijavljenih …

Tako boste videli kaj potrebujete, da pridete do želenih rezultatov.

 

Komunikacijska strategija

Kaj, kje in komu boste objavljali?

Kako boste zagotovili, da bodo aktivnosti, ki ste jih spletli okoli posameznih ciljev, prišle pred oči čimveč potencialnih kupcev?

Potebujemo prijeme v obliki vsebin, oglasov, objav na socialnih omrežjih, promocije preko drugih kanalov, …

Kakšno vsebino boste pisali na blogu, kakšne objave, oglase, emaile boste delili z vašimi potencialnimi strankami?

Tukaj je pomembno, da se vprašate – “S kakšno vsebino lahko prepričam svoje potencialne stranke, da naredijo X potezo?”

Ali so to izjave zadovoljnih kupcev, video navodila za uporabo določenega izdelka, citat osebe X?

Boste oglaševali na Facebooku, naredili nagradno igro na Instagramu, delili blog post preko baze X podjetja, naredili intervju z osebo, ki jo vaše občinstvo smatra za strokovnjaka?

Vse to vas čaka v rubriki komunikacijska strategija.

 

Promocijski in vsebinski koledar

Nato se prava zabava prične.

Vstavite posamezne dele komunikacijske strategije v koledar.

Kdaj v tednu boste objavili določen blog post, kaj boste pisali v emailih, o čem se bo razglabljalo na socialnih omrežjih?

 

Ko boste ta del izpolnili, greste lahko v podrobnosti. Vi ali tisti, ki je za posamezne dele v vašem podjetju zadolžen.

Lahko načrtujete objave na socialnih omrežjih, emailih in ustvarite vsebine za vaš blog. Lahko si naredite oglaševalski plan in za posamezno kampanjo kreativo načrtujete že vnaprej (slike, vsebine).

Ko boste tako organizirani bodo ljudje radi z vami delali, saj je manj verjetnosti, da boste svoji lektorici ob polnoči kot ‘NUJNO’ pošiljali tekst, ki ga nameravate zjutraj objaviti na vaši spletni strani. Niti ne boste morili dizajnerko na dopustu, da vam naredi sliko za Facebook oglas. 

Dodatne rubrike so …

Uredniški plan za vsebine na blogu

Najprej se lotimo mesečnega načrta za objave vsebin na blogu. Če bloga ne uporabljate, lahko to preskočite in greste naprej na objave na socialnih omrežjih, vendar srčno upam, da svoje znanje delite tudi v obliki vsebine na vaši spletni strani.

Kakšne vsebine boste pisali ta mesec? Kako lahko svojih bralcev pomagate z vsebino in jih istočasno navdušite za nakup vaših produktov in storitev? Kakšno vsebino želijo vaše potencialne brati, katere probleme imajo in kako jim vsebina, ki jo kreirate dejansko pomaga?

Vsebina je lahko v obliki teksta, slik, infografik, videjev – karkoli je bolj blizu vam in vaši stroki.

Če ste notranji dizajner, potem boste mogoče ponudili bolj slikovno vsebino, včasih morda tudi v obliki teksta, ampak baza bo na slikah.

 

Uredniški plan za Facebook

Uredniški plan za Facebook je na ravni enega tedna. To pa zato, ker je fino pustiti malce prostora kreativi in ustvarjati objave v sodelovanju z vašim občinstvom.

Tukaj boste mogli razmisliti katero sliko in kakšno vsebino uporabiti za posamezno objavo. Določili boste cilje na ravni objave in beležili, kaj je bilo uspešno, kaj manj uspešno in kaj neuspešno.

Ta plan uporabite tudi za ostala socialna omrežja, Facebook sem izbrala le zato, ker je najpogostejše uporabljeno socialno omrežje v Sloveniji.

 

Uredniški plan za email

Tudi ta del je ključnega pomena. Za emaile je še bolj pomembno, da so vnaprej napisani in načrtovani, saj to vsebino smatram kot eno najpomembnejših.

Emaili podpirajo vašo prodajo, branost blog postov, ustvarjajo zaupanje in vas zbližajo z vašimi potencialnimi strankami.

Tudi email uredniški plan pripravite na ravni enega tedna.

 

Oglaševalski koledar

Ali boste aktivnosti podkrepili tudi z oglaševanjem in tako še dodatno povečali možnosti za dosego ciljev?

Katere kampanje boste kreirali? Kaj bo cilj posamezne kampanje?

Kakšne oglase (v smislu kreative) boste znotraj ene kampanje testirali? Kako boste merili uspešnost oglaševanja? Se vam bo ta pokazala v obliki € na vašem poslovnem računu, večjem številu email kontakotov, večjemu obisku spletne strani?

 

Inventura

Za konec pa vas čaka še inventura preteklega meseca. Ta del vpisujete po zaključku meseca.

Namen inventure je ugotoviti katera promocija/objava/kampanja/prodajni email, je generiral največ prodaje in kateri pristop, ni deloval.

Vem, da imate vse v glavi in se vam zdi, da lahko sledite vsemu.

Ampak ni vedno tako. Šele ko se poglobite v rezultate in razkrinkate vitalne in gnile dele vašega marketinškega nastopa, boste zares razumeli, zakaj se vam je tisti mesec povečala prodaja oz. ste bili deležni večje naklonjenosti vaših oboževalcev/sledilcev/bralcev, …

 

“Ampak Maja, to mi bo vzelo celo večnost!” Sedaj kričite.

Vaš čas je dragocen. Vem in spoštujem to, zato sem ravno s tem namenom naredila ta akcijski plan. Ker vem, da vam bo to generalno gledano prihranilo čas, razjasnilo in umirilo vaš kreativni kaos in povečalo prodajo na dolgi rok.

In še to. Promocijski uredniški koledar vzemite kot smerokaz in ne kot nujno zlo.

Za začetek lahko naredite mesečne cilje, seznam aktivnosti, komunikacijsko strategijo in promocijski koledar. Nato stvari poglobite in se vržete v detajle in podrobne uredniške plane socialnih omrežih in oglaševalskih akcij. Oziroma vezano na cilje in aktivnosti prenesite naloge na vaše zunanje in notranje sodelavce.

 

Sedaj ste na vrsti vi.

Do akcijskega plana pridete čisto preprosto. Spodaj izpolnite kontaktno formo in takoj vam ga pošljem na vpisan email.

 

Poročajte mi kako se vam zdi, ali se znajdete in kje pri načrtovanju imate težave.

Se vam zdi, da bi PROMOCIJSKI UREDNIŠKI KOLEDAR potreboval še kdo? Naredite mu uslugo in delite to povezavo z njim.

V komentar spodaj zapišite kako vi načrtujete vaš mesec. Kako se odločite na kaj se osredotočili posamezni mesec in kako boste merili uspešnost?

 

Hvala za vašo pozornost in ‘se beremo’ spet naslednji ponedeljek.

 

Pozdravček,

Maja

Povezane objave

Pravila oglaševanja, ki jih še ne poznate … Ste v dilemi, koliko sredstev nameniti za oglaševanje vašega super produkta ali storitve? Vas ob ideji, da bi namenili 1000€ in več spreleti strah in ...
5 Facebook novosti, ki povečajo uspeh vaših objav in oglasov Ste tudi vi v dinamičnem, evforičnem razmerju s Facebookom in vam ‘živce kravžljajo’ vse spremembe, posodobitve in izboljšave, ki jih Facebook s ponos...
10 vprašanj na katera morate odgovoriti, preden se lotite spletnega posla Ali se zavedate lepote internetne prodaje in ste hvaležni, da se lahko poslužujete tega enkratnega medija? Ko danes slišim ‘jamrati’ podjetnike, ka...
#3 ZLATA PRAVILA za uspešen ‘remarketing’ Dobite veliko obiska na vašo spletno stran, a večina uporabnikov zapre stran brez, da opravi nakup? Nekje od 90 - 99% uporabnikov bo vašo spletno s...

Komentarji