Ste že zasledili objave prijateljev na Facebooku, ki govorijo o tem kateri zvezdnik so, katera žival jih najbolj opisuje, katera je njihova top lastnost itd?

Ste vi eden izmed njih ali nimate pojma o čem govorim?

Ljudje imamo naravno tendenco kategoriziranja in profiliranja. Radovednost pa je eden tistih vzgibov, ki ga marketingarji, novinarji in medijci še kako radi uporabljajo.

In vse to združujejo raznorazni vprašalniki, ki jih uporabniki spleta vsakodnevno rešujejo, delijo po svojih socialnih omrežjih in pridobivajo relevantne in manj relevantne izsledke o svoji osebnosti, zdravstvenem stanju, finančni kondiciji, nivoju izurjenosti v določenih segmentih itd.

Govorim o kvizih, vprašalnikih – vseh oblikah form, ki uporabnika pripeljejo do nekega rezultata in, ki povezujejo most z vami in vašim produktom /storitvijo.

Sama se spomnim, da sem v najstniških letih vsak mesec kupila Cosmopolitan in to v veliki meri zaradi kvizov. Obkroževanje odgovorov in seštevanje na koncu mi je pognalo kri po žilah – končna ugotovitev pa včasih narisala nasmešek na obrazu, drugič povzročila razočaranje. Ampak važno, da sem vedela kam spadam. 🙂

Vse to pa se je preselilo na splet in te vprašalniki je zelo enostavno digitalizirati in integrirati v vaš prodajni sistem.

 

V tokratnem zapisu vam bom predstavila to močno orodje, ki ga lahko vi uporabite ne samo kot odlično metodo za generiranje email baze, temveč tudi za segmentiranje uporabnikov in za prilagojeno avtomatizirano komunikacijo na vaših prodajnih straneh, email skevencah, za spodbodo ob delitvi na socialnih omrežjih itd.

 

Zakaj so kvizi odlična metoda generiranja email baze in “social sharinga”?

1) Ljudje želimo pripadati nekomu, želimo si pomeriti moči, želimo biti všečni in sprejeti, želimo potrditi svojo inteligenco, sočutje, …

Vse to so psihološka dejstva, ki so na spletu še kako očitna. Nekateri bolj, drugi manj – vendar v večini stremimo k izpolnjevanju različnih oblik vprašalnikov in potem te razultate delimo naprej (ali pa tudi ne). Delimo tudi objave socialnih omrežjih, ki izražajo naše vrednote, ki nas prikazujejo sočutne, pametne, zavzete, ozaveščene in še in še …

Če smatramo, da smo v nečem dobri, potem bomo želeli to tudi izmeriti in dokazati?

Odvisno od intenzitete delovanja ega, vendar spet to ni nič neobičajnega in psihološko nedokazanega.

 

2) So odličen način za vzpostavljanje prvega stika in pridobitve novih potencialnih strank

Kot smo že odkrili nas kvizi vlečejo kot magnet nase in naša želja po ugotovitvi in potešitvi radovednosti je neustavljiva. Na drugi strani pa se mi kot marketingarji in lastniki podjetij zavedamo, da so pravo bogastvo naši email kontakti in pa seveda kvaliteta odnosa, ki jo s temi kontakti imamo (zato nikoli in nikdar ne kupujemo kontaktov na spletni tržnici!).

S temi dvemi dejstvi lahko ustvarite neustavljivo vabo in hkrati pričnete pogovor, ki je tudi bolj prodajne narave. Odvisno od vašega produkta / storitve pa je to, kakšen pristop boste ubrali.

V kolikor prodajate neko dražjo storitev / produkt potem boste morda uporabili kviz kot prvi “touchpoint” za vabilo na brezplačni webinar in šele na webinarju prodajali svoj premium tečaj / produkt / storitev.

 

3) Zanesljiv vir segmentacije in interakcije z bralci in obiskovalci vaše spletne strani

Ste kdaj pomislili, koliko različnih profilov in ljudi obišče vašo spletno stran in kdo je v resnici vaš kupcev v večini?

Vendar ni nujno, da se koncentirate samo na eno samo idealno stranko, lahko jih imate več!

In tukaj vam kvizi pomagajo, da lahko stranke kategorizirate in ji na podlagi tega prilagodite komunikacijo v ozadju in na naslednjih korakih.

 

4) Viralna metoda za ustvarjanje zavedanja o blagovni znamki

Omogočite delitev rezultatov in profila na socialnih omrežjih ter tako povečajte zavedanje o vaši blagovni znamki ter ustvarite viralni efekt.

 

Kakšne vrste kvizov poznamo in katera boste vključili v vaš prodajni lijak?

 

# OSEBNOSTNI KVIZI IN PROFILI ZVEZDNIKOV

Kateremu zvezdniku si podobna? Kateri politični voditelj ti je najbolj blizu, kakšen tip ženske si? Katera od grških boginj živi v tebi, kakšnen profil mamice si itd.

Tovrstni kvizi niso nujno najboljša izbira za nekoga, ki prodaja neke resne storitve in produkte, če me razumete.

So bolj zabavne narave, vendar ne pomeni, da zato nimajo vrednosti in jih v vaš posel ne moreti integrirati na primeren način.

 

Primer Lewis Howes-a, ki je uporabil tovrstni stil za kviz “Kateremu podjetniku si najbolj podoben?”

Na prvem koraku so nanizani možni rezultati in CTA za pričetek s kvizom

rsz_quizz

 

Na drugem koraku je 10 vprašanj, na katerih označite odgovor, ki najbolj opiše vas

rsz_q_kviz

 

Na tretjem koraku vnesete vaš email in ime, da se končno dokopljete do rezulatov

rsz_lead_quiz

 

Na četrtem koraku prejmete rezultat ter spodbudo, da to delite na socialnih omrežjih

rsz_results_quiz

 

# IQ testi in ocene sposobnosti

Takšni testi, vprašalniki in kvizi so super, v kolikor vaše storitve/ produkti bazirajo na izobraževanju, športu, in če so vaše stranke tekmovalne narave ter si rade merijo moči (bodisi v boljšem CPO-ju ali v več zadetih luknjah na golfu) ter potrjujejo svojo izobraževnost, razgledanost, informiranost ter fizično moč in zmogljivost. 

Primer vprašalnika, ki rezultira to, kako zdravi ste.

screencapture-integrativenutrition-health-personality-quiz-old-1497952182580

Ta pristop je super, saj lahko ponudite različne stopnje vaših storitev / produktov.

Recimo, da imate nek osnovni tečaj, napredni tečaj in pa “master-mind” za profije – segmentacija in relevantna ponudba je nekaj kar nujno potrebujete, da boste v vaši komunikaciji precizni in razumljeni.

 

# Kateri produkt je pravi

Ne boste verjeli, koliko strank se izgublja v ponudbi vaših kompleksnih katalogov spletne trgovine in se sprašuje, kateri izdelek bi ji najbolj ustrezal.

Raznorazni filtri in nastavitve na spletni strani so nujni, vendar s kvizom lahko ponudite vse zapeljete še bolj profesionalno.

Ta pristop lahko uporabiti pri prodaji oblačil, kozmetike, prehranskih dopolnil, tehničnih pripomočkov itd.

Spletna kozmetična trgovina Annmariegianni , obiskovalkam spletne strani najprej ponudi možnost, da odkrijejo svoj tip kože in s tem tudi najdejo najbolj ustrezne produkte zase.

 

# Diagnostika

Diagnosticiranje obstoječega stanje – bodisi zdravje, finančna kondicija, kondicijska pripravljenost ali pa pa ugotovitev problematike, ki kot glavni krivec blokira sanje vaših strank.

Če vaš produkt rešuje nek problem – hujšanje, bolezenska stanja, partnerske težave, vzgojo, finance – potem uberite to pot.

Na ta način lahko poiščete krivca za nabiranje odvečnih maščob, nespečnost, utrujenost,

Seveda je to le prvi korak, saj nihče ne pričakuje, da bo zaradi 10-ih odgovorov na vprašanja, dobil rentgensko sliko in mnenje psihologa, vendar vseeno pa lahko hitro odkrijete kakšen vzorec, ki je zelo izrazit in na podlagi tega ponudite vaše storitve in produkte kot rešitev. Bolj kompleksen kot je vprašalnik, bolj točni so lahko odgovori.

 

Kaj storiti po tem, ko stranka izpolni vprašalnik/ kviz?

1) Avtomatizirajte sekvence emailov v ozadju

Na podlagi izpolnjenih vprašanj lahko prilagodite komunikacijo in v vašem email sistemu prednastavite sporočila, za katera želite, da jih stranka prejme.

Scenarije morate vnaprej dobro premisliti in vezano na to pričeti pogovor.

 

2) Peljite jo na prodajno spletno stran

Vezano na rezultat, lahko stranke peljete na različne (ali pa isto) ciljne strani, ki prodajajo vaš produkt / storitev.

 

3) Personalizirajte oglase

Sedaj, ko imate izdelan profil za vašo posamezno stranko, ji lahko prikazujete oglase, ki bolj resonirajo z njo in glede na njen nivo znanja, zdravstveno stanje, profil – ponudite najbolj relevantno ponudbo.

 

Naj vam povem, da za generiranje kviza in vprašalnika ne potrebujete dragega programerja, niti ne potrebujete kupiti sistema za 1000€.

Za dobrih 100€ lahko ustvarite sami čisto vse – od začetne forme (vprašalnika), do nastavitve rezultatov in nadaljnjih akcij (povežete z vašim email sistemom in nastavite različne pristajalne strani).

 

Sama pripročam orodje Thrive Lead Quiz Builder, saj z njim lahko delate super prodajne strani, lead gen strani, ustvarjate kvize, pop-up forme itd. Vse pa je enostavno z urejvalnikom, ki vam dopušča, da urejate vizualno podobo, spreminjate vsebino itn.

Za več informacij in naročilo tega izjemnega orodja kliknite sem>>>

 

 

Sedaj pa ste na vrsti vi.

Delite idejo za kviz oz. vprašalnik, ki ga lahko integrirate v vaš prodajni sistem in uporabite za mamljivo vabo za vaše potencialne stranke.

Imate kakšna vprašanja? Zapišite v komentar spodaj.

Se vam je zdela objava koristna in nujna še za koga?

Naredite mu uslugo in delite ta zapis z njim.

 

Hvala za pozornost in se beremo spet naslednji ponedeljek.

 

Pozdravček,

Maja

Povezane objave

Promocijski koledar, ki bo uresničil vašo vizijo (brezplačni akcijski plan) Vsako podjetje ima vizijo. Vi imate vizijo. Ali je to postati številka 1 v segmentu X, širiti podjetje na ameriški trg, rešiti X problem? Dejansko ...
Kako narediti vašo konkurenco nepomembno? Vas zanima kako prehiteti in premagati konkurenco? Prvo pravilo je, da z njimi ne tekmujete. V prejšnjem zapisu na Maja’s MARKETING LAB strani sem ...
Tekmovanje z nizko ceno ogroža vaš obstoj na trgu Po čem se razlikujete od vaše konkurence? Kaj je vaša absolutna prednost in dodana vrednost? Mi lahko odgovorite zakaj naj kupim pri vas, če pa je ...
10 vprašanj na katera morate odgovoriti, preden se lotite spletnega posla Ali se zavedate lepote internetne prodaje in ste hvaležni, da se lahko poslužujete tega enkratnega medija? Ko danes slišim ‘jamrati’ podjetnike, ka...

Komentarji