V preteklem tednu sem obiskala eno največjih konferenc za spletni marketing čez lužo in na 3-dnevnih intenzivnih izobraževanjih pridobila ogromno preverjenih formul za uspeh, ki jih preprosto moram deliti z vami.

Konferenco Traffic&Conversion je obiskalo cca. 4000 ljudi in zanimivo je, ko med poslušalci v publiki sediš z nakaterimi največjimi imeni v online svetu, ki jih sicer spremljamo tudi preko spleta, podcastov ipd.

Nekatera predavanja bom v naslednjih nekaj ponedeljkih zajela in izpopolnila za vas, vsekakor pa sledi najpomembnejši del – implementacija v praksi.

Zato pozivam tudi vas, ne samo sedeti na znanju kot kura na jajcu.

Vzemite teoretične taktike in jih preizkusite v vašem poslu. Znanje samo po sebi nima nobene vrednosti in vam ne bo prineslo večjega uspeha. Formule morate preizkusiti v praksi, biti dovolj fleksibilni, da jih prilagodite vašemu trgu ter navzoči pri povratnih informacijah, ki jih prejemate od strank v vaših oglaševalskih kampanjah.

Tokratni zapis je namenjen povzetku večih predavanj, saj je bilo precej poudarka na novih kanalih komunikacije, natančneje Facebook Messengerju.

Če bi lahko vaše sporočilo doseglo 3X večji ‘open rate’ v primerjavi z emailom, bi vam to prineslo večji uspeh?

Evolucija komunikacijskih kanalov je neverjetna in tudi Facebook namenja veliko pozornosti prav temu.

Dejstvo, da več kot 2,6 milijard ljudi uporablja pametni telefon, 1 milijarda uporabnikov ima Facebook account in uporabljajo Messenger za komunciranje s prijatelji, nas postavi pred vprašanje, kako lahko podjetja in blagovne znamke vzpostavijo človeški stik s temi uporabniki in načnejo pogovor, ki pelje v pravo smer?

Email je še vedno vitalnega pomena za večino podjetij in hkrati postaja bolj sofisticirana/poslovna oblika komuniciranja, naši nabiralniki so polni sporočil in postajamo vse bolj selektivni pri tem, katerim informacijam bomo pustili blizu, katero email sporočilo odprli ipd.

Po drugi strani se uspešne spletne strani in spletne trgovine zavedajo, da je asistenca v realnem času nujna in poveča njihove konverzijske stopnje za 100% in več.

Zato je uporaba ‘live chat’ pluginov na spletnih straneh tako popularna, če ne nujna oblika komunikacije.

Uporabniki potrebujejo instant podporo, odzivnost in svetovanje strokovnjakov. Ampak zakaj ne bi za ta namen uporabili raje Facebook Messengerja, če ga tako ali tako uporablja milijarda ljudi, hkrati gradili listo in bazo kvalificiranih kontaktov, kjer lahko dosežete vsaj 80% open rate vašega sporočila?

V nadaljevanju vam bom predstavila nekaj načinov uporabe Facebook Messengerja, kako graditi listo kvalificiranih kontakov ter kako efektivno speljati oziroma napeljati pogovor, da ogrejete stanko za morebitni nakup.

Prav tako boste na hitro spoznali orodje, ki vam omogoča avtomatizacijo sporočil in pošiljanje ‘broadcast’ kampanj (in prejeli ekskluzivno povabilo na live trening).

 

Najprej pa si poglejmo skozi prizmo Facebooka, kako lahko uporabljate oglase vezano na Facebook Messenger.

1.NAČIN UPORABE – Spodbudite ljudi, da vam pišejo sporočilo

Vsi bi radi takoj prešli k prodaji, vendar žal od prvega zmenka ne morete pričakovati več, kot prijetnega pogovora in morda sramežljivega poljuba za konec.

Prav tako je v kontekstu prodaje in oglaševanja. Že to, da nekdo izrazi željo, da sploh stopi v kontakt z vami in dobite njegovo pozornost, zato ne prehitevajte dogodkov.

V tem delu je cilj, da vas potencialne stranke kontaktirajo.

Kdaj tovrstne kampanje pridejo v poštev?

*v primeru, ko želite ponuditi neko brezplačno vrednost (recimo nasvet, eknjigo,) in pridobiti zaupanje ter vzpostaviti kontakt s potencialnimi kupci

*v primeru, ko želite graditi listo (tako kot generiramo bazo email kontakotov, tukaj generiramo bazo Fb messenger uporabnikov, kasneje boste izvedeli za orodje, ki vam to omogoča)

*v primeru, ko sodelujete s prodajno ekipo in želite uporabnika ogreti za razgovor (namesto ‘cold callinga’ lahko vašo email listo, bazo podatkov uspešno kvalificirate že prej)

*v primeru, da želite uporabniku asistirati pri odločitvi za nakup v remarketing kampanji (recimo mu ponuditi opcijo, da vas vpraša kaj specifičnega kar na FB-ju, ali mu želite ponuditi kupon za popust ipd.)

Zagotovo pa boste sami odkrili še kakšen način več, kako vpeljati tovrstne Facebook kampanje v vaš posel.

 

Naj vam razložim še na malo bolj praktičnem primeru.

Recimo, da oglašujete vaš produkt ali storitev na spletu in ker je le ta morda bolj specifične narave (kot na primer moj spletni tečaj), lahko predpostavite, da si morda veliko ljudi ne zna predstavljati, kako vaš produkt uporabljati in kako jim lahko služi (za to je morda kriva slabo predstavljena spletna stran, ali pa zgolj površna obdelava informacij uporabnikov spleta).

V tem primeru želite morda ne samo izpleljati klasično remarketing kampanjo, temveč vzpostaviti podporo in pomoč pri nakupu. (Če je vaš produkt ‘no brainer’, se pravi uporabnik ne potrebuje nekega sofisticiranega dojemanja, potem mu lahko na tej točki ponudite kupon za popust pri naročilu).

To lahko pride v poštev tudi pri nakupovanju vaših uporabnikov v spletnih trgovinah, kjer se mora le ta odločiti med vrsto podobnih produktov in storitev in preprosto ne ve kaj je najboljša odločitev.

V takih primerih je smiselno speljati remarketing kampanjo, kjer se ciljno usmerite na to, da vam ljudje napišejo vprašanje, vi pa jih na drugi strani ponudite pomoč. To nikakor ni generičen neosebni pogovor in včasih vam bodo ljudje tudi hvaležni, če jim enostavno poveste, da produkt/storitev ni za njih.

Primer oglasa, ki se prikazuje vsem, ki so obiskali spletno stran spletnega tečaja Facebook oglaševanje, vendar niso zaključili registracije.

 

canva-photo-editor (88)

Ko uporabnik klikne na gumb ‘SEND MESSAGE’ se mu bo avtomatsko odprlo ‘pop-up’ okno v katerem bo lahko opisal svoje dileme in vprašanja povezana z nakupom, uporabo ipd.

canva-photo-editor (89)

Te oglase lahko naredite po naslednjem postopku:

  • Na prvem koraku izberite cilj kampanje ‘click to website’ ali ‘increase conversion’ (drugi kampanjski cilji, vam ne bodo omogočali tega)
  • Na drugem koraku (ad-set) izberite prikazovanje samo na mobilnih napravah ter desktop newsfeedu
  • Na tretjem koraku oglasa izberite ‘call to action’ gumb »SEND MESSAGE«

 Ta postopek lahko tudi pohitrite in preprosto naredite post, kjer izberete obliko posta ‘GET MESSAGES’  ter potem to objavo uporabite v oglaševalskih kampanjah ter jo vključite kot ‘existing post’.

canva-photo-editor (90)

Več o tem kako to poteka, si lahko preberete TUKAJ.

 

Preden se lotite kampanj za pridobivanje FB sporočil, morate nujno implemenitati zunanje orodje Many Chat, saj vam le ta omogoča generiranje baze uporabnikov (lead generation) na FB messengerju.

To naredite s 3 preprostimi koraki, katerim sledite na tej povezavi: https://manychat.com

 

2. NAČIN UPORABE – dostavite vaš oglas v FB messenger

Predno vašega uporabnika pošljete na spletno stran, lahko prilagodite njegovo izkušnjo, vzpostavite pogovor, naredite neke vrste segmentacijo. Za dotične naprednejše zadeve bo potrebna uporaba zunanjih orodij, ki vam bodo to omogočala. Za njih boste izvedeli v nadaljevanju tega zapisa in v treningu, ki sledi v naslednjih tednih.

Kako poteka pot uporabnika z vmesno postajo v Facebook Messengerju?

Oglas je možno prikazovati na newsfeedu mobilnih naprav ter na desktopu, izgled pa je identičen, ko pri klasičnem ‘slika-link’ oglasu.

Ko uporabnik klikne na oglas mu namesto, da ga pelje na vašo spletno stran, odpre sporočilo v FB messengerju, od koder ga lahko ali peljete na vašo spletno stran ali preprosto pričnete pogovor.

Untitled design (64)

Kako speljati postopek postavitve takšne kampanje?

*na prvem koraku izberite cilj kampanje ‘click to website’ ali ‘increase conversion’

* na drugem koraku izberite prikazovanje na mobilnih napravah ter desktopu, in sicer samo na newsfeedu

* na tretjem koraku namesto ‘destination url-ja’ označite ‘Messenger text’ (sem notri vpišete sporočilo, ki se bo uporabnikom odprlo, ko bo kliknil na vaš oglas)

 

Ampak pozor!

Facebook sporočila ne moreti poslati kar vsakemu. To lahko storite samo v primeru, da vas je uporabnik v preteklosti že kontaktiral, zato je tudi prva način uporabe Facebook Messengerja in kampanje ‘Get messeges’ učinkovita metoda.

 

canva-photo-editor (91)

 

Morda se vam do sedaj ni zdelo nič kaj preveč pretresljivo in zanimivo?!

Ampak kako se vam zdi ideja, da bi vsem kontaktom, ki so vas v preteklosti kontaktirali poslali broadcast kampanjo, na enaki način kot pošljete email vaši listi?

Ali pa uporabite drugi način oglasov za napredno segmentacijo, recimo da v messengerju ustvarite vprašalnik, katerega odgovor bi definiral kategorijo vaših potencialnih strank?

Vse to vas bom v naslednjih tednih naučila na brezplačnem spletnem treningu, kjer bomo pogledali v praksi kako uporabljati orodje Many Chat in implemenirati FB messanger v vaše podjetje.

Do takrat bom prejela že kar nekaj povratnih informacij od kampanj, ki jih trenutno vpeljujem s strankami za katere delam.

Vse kar morate storiti je, da v spodnji obrazec vpišete svojo kontaktne podatke za rezervacijo mesta. Več vam povem kmalu …

 

Se vam je zdela objava zanimiva in koristna še za koga? Naredite mu uslugo in delite ta zapis z njim.

Sedaj pa ste na vrsti vi. Zanima me iz katerega kanala prejmete največ obiska in morda bolj pomembno, preko katerega kanala prejmete največ konverzije? Je to vaša email lista, Facebook oglasi, Instagram, organski doseg?

Vpišite v komentar spodaj.

Dobrodošlo je tudi vaše mnenje o tem, kako bi vi implementirali Facebook Messenger v vaš posel. Se vam zdi, da bi bila lahko vaša prodajna ekipa bolj učinkovita? Da bi vaše ponudbe dosegle več odziva in konverzije?

 

Hvala za pozornost in se beremo spet naslednji ponedeljek!

 

Pozdravček,

Maja

 

Povezane objave

Kako povprečne izjave zadovoljnih strank spremeniti v odlične Ste se kdaj vprašali kaj vas je pripeljalo do tega, da ste kupili X izdelek ali storitev? Da povlekli vašo kreditno kartico in se prijavili na nek dog...
6 najpogostejših napak pri vaši prodajni vsebini Ste se znašli v vlogi pisanja prodajnih vsebin in ne veste kako se lotiti procesa? Ali pa je to vaša stalna zadolžitev, vendar rezultati, ki jih doseg...
Maksimizirajte vrednost stranke in povečajte prodajo Veliko se govori o optimizaciji konverzije, o optimizaciji spletnih mest (SEO) za boljše rezultate pri iskanju in tako večji promet. Skratka v ospredj...
Emocionalni VZGIBI, ki naredijo vaše oglase uspešne Ali na vaše oglase ni odziva? Od ciljnih kupcev ne uspete pritegniti pozornosti in izvabiti klikov na vaše oglase? Ste pri komunikaciji s strankami eg...

Komentarji