Facebook se zaveda, da nakupi na mobilnih napravah rastejo s svetlobno hitrostjo. Kaj pa vi? Se zavedate, da vas vaše stranke spremljajo preko mobilnih naprav in da število nakupov drastično narašča. Je vaša spletna trgovina prijazna mobilnim napravam, ali še vedno zanemarjate želje in potrebe vaših strank?

Po statističnih podatkih število mobilnih uporabnikov še vedno eksponentno narašča in je preseglo število uporabnikov na računalnikih.

Tako je Facebook na zadnji predstavitvi novosti oznanil nov format Facebook oglasa, ki je omogoča celovito nakupno izkušnjo na mobilnih napravah in to kar znotraj Facebooka.

Ta nov format oglasa, katerega se najbolj veselijo spletne trgovine s široko paleto produktov, se imenuje – “Collections ad”.

Oglas se na newsfeedu uporabnika prikazuje klasično kot slika / video ali slideshow.

Po kliku nanj pa se prične magija. Znotraj Facebooka se uporabniku nalista do 50 produktov iz kolekcije, ki jo oglašujete.

Če boste na primer oglaševali poletne majice za moške, boste lahko znotraj te izkušnje ponudili uporabniku pregled nad ponudbo v vaši spletni trgovini, s tem pa prihranili čas in napor, ki je velikokrat razlog, da uporabnik zapusti spletno stran.

Najlepša stran tega je, da se produkt, na katerega uporabnik klikne po pregledu kolekcije, odpre na produktni spletni strani, vse kar mora uporabnik narediti je zaključiti nakup. Nič brskanja, sortiranja in iskanja na vaši spletni strani. Vse to se zgodi že znotraj Facebook aplikacije.

Primeri ‘Collection Ad’ oglasov:

collection-adidas

 

image002-1

 

facebooks-shoppable-collection-ad-is-its-latest-iad-like-format

 

Ti oglasi pridejo v poštev za spletne trgovine, ki morda že uporabljamo dinamični remarketing in imajo širok nabor izdelkov v spletni trgovini.

Dodana vrednost tovrstnega oglasnega formata je tudi ta, da predlagane produkte izbere Facebook sam, tako da vam ni potrebno posameznih produktov znotraj kolekcije vsakič znova dodajati. Morate pa v samem produktnem katalogu zadevo pametno zastaviti.

V nadaljevanju si bomo pogledali kako …

 

Kako lansirati kampanjo z uporabo “Collection format oglasa”?

 

  • Ustvarite produktni katalog

Znotraj Business Manegerja pod zavihom ‘products catalogs’ dodajte nov oziroma vaš prvi produktni katalog.

rsz_bm1

 

  • S klikom na desno zgornji gumb ‘Add new product catalog” boste izbrali drugo opcijo, in sicer ‘create a new product catalog’.

facebook-product-catalog-2

  • Nato izberite tip ‘products’ (v primeru, da imate spletno trgovino).

facebook-product-catalog-3

 

  • Povežite produkti katalog s pixel kodo, ki je nameščena na spletni trgovini, na katero boste peljali vaše uporabnike.

rsz_bm2

  • Na desni zgornji strani boste izbrali ‘Add product feed’.

rsz_bm3

 

  • Na naslednjem koraku boste  izbrali valuto, poimenovali ta produktni katalog in izbrali tip prenosa. Z vidika enostavnosti, bomo tukaj izbrali ‘single upload’.

rsz_bm4

Produktni katalog lahko prenesete v CSV, TSV, RSS XML ali ATOM XML formatu. Predlagam, da programerju, ki vam ureja spletno trgovino naročite ta zapis in prepustite ta tehnični del njim.

Podatki, ki jih lahko uvozite so:

  • Id produkta
  • Availability (zaloga)
  • Condition
  • Description (opis produkta)
  • Image_link (povezava do slike, v dimenziji 1200×1200)
  • Link (povezava do produktne strani)
  • Title (naslov)
  • Price (cena)
  • Gtin, mpn, or brand (ean koda, blagovna znamka, …)
  • Category (kategorija)
  • Product Type (tip produkta)
  • Gender (spol)
  • Size (velikost)
  • Age Group (starostna skupina)
  • Color (barva)
  • Material

 

Nekatera polja so nujna (slika, povezava, id produkta, opis, naslov, cena, zaloga,….), ostale specifike, ki jih boste določili znotraj ‘product feeda’, pa bodo determinirale preciznost vaših ‘collection’ oglasov.

Če boste recimo določili spol potem bo to kategorija, za katero boste lahko lansirali kampanjo z uporabo novega oglasnega formata.

Da boste lahko uporabili ta format, boste znotraj kolekcije potrebovali vsaj 8 produktov.

Sedaj, ko ste ustvarili vaš produktni katalog, se lahko lotimo priprave oglasa.

 

Kako ustvariti oglas?

  • Ustvarite kampanjo in izberite cilj ‘conversion’

facebook-ad-collection

 

  • Na nivoju ‘ad set-a’ pod ‘placements’ izberite le mobilne naprave in samo newsfeed.

 

facebook-ad-collection-2

 

 

  • Na nivoju oglasa izberite format ‘Collection Ad’.

 

facebook-ad-collection-3

  • Nato izberite sliko, video ali ustvarite slideshow, kateri se bo prikazoval v uporabnikovem newsfeedu. Ne pozabite, da oglas dokler uporabnik nanj ne klikne, izgleda isto kot do sedaj. Torej prvi korak je pritegniti pozornost, zato bodite ustvarjalni pri vsebini in izbiri slike.

 

facebook-ad-collection-4

  • Izberite iz katerega produktnega kataloga želite črpati podatke in izberite tip kategorije na nivoju ‘product set-a’.

rsz_collection_ad

 

Vaš prvi ‘collection ad’ oglas je pripravljen da ugleda svet. 

Sedaj pa ste na vrsti vi. V komentar spodaj zapišite, kako boste uporabili ta format in ali se vam zdi nov format FB oglasa uporaben?

Poznate koga, ki ima spletno trgovini in bi mu objava prišla prav? Naredite mu uslugo in delite ta zapis z njim.

 

Hvala za pozornost in se beremo spet naslednji ponedeljek.

Pozdravček,

Maja

Povezane objave

Formula za uspešno Facebook prodajno kampanjo (5 korakov) Tudi vi odlašate z lansiranjem prve Facebook kampanje? Ste raje v coni odobja in sponzorirate objave, namesto da bi se lotili resnega oglaševanja? Ste...
Je vaše podjetje “zrelo” za oglaševanje na spletu? Današnji zapis bo malce drugačen od preteklih. Namen je, da vam odpre oči in vas in vaše podjetje usmeri v pravo smer rasti na spletu (in tudi sicer v...
Svet je ponorel nad to funkcionalnostjo, ki jo Facebook ponuja … Če ste prebrali že več mojih blog postov, potem boste na tej točki rekli, da se ponavljam, ampak to bom povedala vsakič, saj smatram, da je to prvi ci...
Nova dimenzija ‘lead generationa’ na Facebooku V preteklem tednu sem obiskala eno največjih konferenc za spletni marketing čez lužo in na 3-dnevnih intenzivnih izobraževanjih pridobila ogromno prev...

Komentarji