Če ste prebrali že več mojih blog postov, potem boste na tej točki rekli, da se ponavljam, ampak to bom povedala vsakič, saj smatram, da je to prvi cilj, h kateremu morate stremeti, če se aktivno ukvarjate s spletno prodajo oz. nastopom na spletu.

Email lista = vaše bogastvo

Cilj ‘lead generation-a’ je pridobiti čimveč visoko kvalificiranih kontaktov, po čimnižji ceni in jih čimpreje pretvoriti v zadovoljne stranke / kupce.

Pridobivanje emailov, grajenje email baze ali ‘lead generation’ je strategija, ki vam omogoča stik z vašimi kupci, grajenje zaupanja in navsezadnje omogoča prodajo.

Če nimate svoje email baze, ste kot tisti nadležni telemarketer, ki vsakič znova prebija led s hladnimi skeptiki.

Če še niste prepričani o pomembnosti email liste in nimate idej, kako bi generirali kvalificirane email kontakte, si preberite moj pretekli  blog post tukaj.

Na začetni točki odnosa nam je cilj vzpostaviti stik s potencialnimi kupci in zgraditi zaupanje.

V ta namen ustvarjamo in delimo brezplačne e-knjige, webinarje, brezplačna skype svetovanja, kupone za popust ipd.

Nekaj kar v tistem trenutku pritegne pozornost, si za par sekund pribori prostor v prenasičeni glavi uporabnika in če imate srečo, doseže svoj cilj – uporabnik vam razglali osebne podatke, v zameno za korist, ki jo obljubljate v brezplačni ponudbi.

Klasična pot ‘lead generation’ kampanje je:

Facebook oglas > pristajalna spletna stran s formo za vpis podatkov> sekvence emailov > ponudba

 

In na tej poti kar nekaj nevarnosti ogroža vaš uspeh.

Kaj točno?

 

Uporabniška izkušnja Faebooka je zasvojljiva in nikar ne zanikajte, da se še niste ujeli v Facebook past, zaradi katere ste na Facebooku preživeli vsaj 10x več časa kot ste nameravali.

Facebook stremi k temu, da uporabnika čimdlje zadrži v svojem območju nedotakljivosti in mu ponudi vse kar si lahko zamislite.

In uporabnik je v tem psihičnem stanju.

Vsakršni preveliki napor zmanjša možnosti za vaš uspeh.

Kaj mislim s tem?

Vaša pristajalna stran, kamor peljete uporabnika s Facebook oglasom, je za uporabnika pot v neznano.

Zapušča njemu znano območje Facebooka ter pričakuje, da bo z minimalnim vloženim trudom prejel obljubljeno korist, s katero ste ga izzvali v oglasu.

Nevarnosti, ki zmanjšajo vaše možnosti za uspeh prežijo predvsem na uporabnike, ki svojo izkušnjo doživljajo na mobilcih.

Katere so te nevarnosti?

–          Pristajalna stran se nalaga prepočasi

–          Preveč kompleksna forma in prepočasen proces pridobitve obljubljene vrednosti

–          Pristajalna stran ni optimizirana za mobilne naprave

–          Nekonsistentnost oglasa s pristajalno stranjo

 

Tudi Facebook se zaveda tega in vam kot oglaševalcu želi ponuditi več možnosti za uspeh, hkrati pa zadržati uporabnika čimdlje na svoji strani. Dve muhi na en mah.

Predstavljam vam rešitev, ki jo lahko implementirate kar znotraj Facebooka in tako zmanjšate obremenitev, ki jo Facebook uporabnik doživlja ob vsem tem.

Svet je ponorel nad to funkcionalnostjo, ki jo je Facebook ponudil oglaševalcem.

Imenuje se – LEAD AD.

Lead ads-i so oglasi, katerih cilj je generirati email bazo potencialnih kupcev na Facebooku.

Omogočajo enotno uporabniško izkušnjo, saj uporabnik svoje podatke deli kar preko FB kontaktne forme.

Nikamor ga ni potrebno pošiljati, oblikovati fensi pristajalnih strani in se posluževati izgovorov, zakaj ne morete z grajenjem email baze pričeti že danes. In še nekaj, Facebook že kar sam prenese podatke uporabnika v kontakto formo (ime in email). Vse kar uporabnik stori je potrdi podatke in njegovi osebni kontaki so že na poti k vam.

 

Ok Maja, ampak ali je to je tako enostavno kot se sliši?

V nekaj sekundah vam razkrijem, kaj potrebujete za implementacijo LEAD AD-sov, kje so prednosti in kje nevarnosti.

 

Najprej pa si poglejte praktični primer, kako izgleda pot uporabnika, od klika do prejema lead magneta:

> OGLAS

LA7

> MICRO LANDING PAGE (poljubni vmesni korak)

LA8

> FORMA ZA VPIS PODATKOV (v obliki ‘pop up okna se prikaže ob kliku na gumb’PRENESI’.

LA9

> ZAHVALNA STRAN IN POVEZAVA DO SPLETNE STRANI (zadnji korak)

LA10

 

Kaj morate vedeti pri implementaciji ‘LEAD AD-sov’?

 

#1 OGLAS IGRA VLOGO PRISTAJALNE STRANI

Uporabnika ne pošiljate več na svojo spletno stran, kjer imate priložnost prepričati in osvojiti njegovo srce. Vse se zgodi s svetlobno hitrostjo na Facebooku, zato morate uporabiti vse naboje že v samem oglasu in v micro landing pagu.

Oglas je tisti, ki mora uporabniku povedati, točno kaj bo prejel po tem, ko vam bo zaupal svoje podatke. In ne samo to. Včasih ga boste morali celo prepričati, zakaj to potrebuje.

Ne skoparite z informacijami in skušajte čimbolj nazorno opisati, za koga točno ta lead magnet je in kaj z njim pridobijo. S tem boste tudi naredili selekcijo, da ne boste pridobivali nekvalificiranih leadov.

 

#2 POVEZATI MORATE FACEBOOK IN VAŠ EMAIL SISTEM oz. CRM

Vsi kontakti, ki jih prejmete v ‘lead ads’ kampanji, se avtomatsko shranjujejo v Facebooku. Datoteko lahko prenesete v obliki csv in ročno uvažate v vaš email sistem ter pošiljate vašim subscriberjem obljubljen lead magnet.

Ampak, da bi celoten proces karseda avtomatizirali in leadi lahko takoj prejmejo obljubljeno, vam svetujem, da naredite integracijo med vašim CRM sistemom (oz. email sistemom) in Zapier aplikacijo.

Na voljo imate 14 dnevni “free trial”, v katerem lahko stestirate to funkcionalnost in se odločite za naprej, če želite to tudi sicer uporabljati proti plačilu. Paket, ki vam bo to omogočal, vas bo stal 50$ / mesečno.

Vse to zelo enostavno naredite kar znotraj Facebooka.

 

Gremo kar čez korake …

> preko vašega javnega FB profila pojdite med nastavitve (settings) in med “publishing tools” izberite “lead ad forms” in tam poiščite sistem, ki ga uporabljate za pošiljanje emailov (za primer sem vzela sistem Mailchimp, ampak vse poteka identično tudi z drugimi sistemi)

LA5

> ko najdete sistem, kliknite “connect” in “create ZAP”

LA11izberite za katero FB javno stran to delate in katero formo želite povezati

LA12izberite ID listo, ki sproži avtomatski email responder v vašem email sistemu in v drugem polju izberite polja, ki jih želite prenesti tja.

LA13

#3  POTREBUJETE SPLETNO STRAN

Še vedno pa potrebujete spletno stran.

Ob kreiranju obrazca boste morali deliti url povezave do splošnih pogojev vaše spletne strani. Vse to zaradi zakona o varovanju osebnih podatkov.

Brez tega vaši oglasi ne bodo odobreni.

 

Nekateri oglaševalci prisegajo na njih in so z rezultati nadpovprečno zadovoljni, medtem, ko drugi ne vidijo benefitov tovrstnega oglaševanja in se poslužujejo klasike.

Največja nevarnost, ki jo je smiselno odpraviti, je da je pot uporabnika preveč enostavna in ker v samem procesu ne zahteva neke angažiranosti, so lahko ti leadi tudi nekvalitetni.

Da bi se temu izognili, vam svetujem, da uporabiti drugi korak (micro landing page), kar terja od uporabnika vsaj še en dodaten klik in micro engagement ter da na kontaktni formi vprašate za še en dodaten podatek (morda telefonska številka, rojstni dan itd.) …

 

Sedaj pa vam še demonstiram, kje in kako “LEAD ADS” oglase aktivirati.

Za boljšo uporabo vam priporočam uporabo zmogljivega urejevalnika (power editorja).

> Ob kreiranju kampanje morate izbrati CILJ TRŽENJA > zbiranje potencialnih strank podjetja oz. LEAD GENERATION 

rsz_lap1

rsz_lap2

> Pri naboru oglasov (AD SET-u) poleg ciljaja, budgeta in ostalih parametrov izberite OPTIMIZIRANJE CENE na > potencialne stranke.

rsz_lap3

> Na nivoju oglasa oblikujete kreativni del, vstavite sliko, tekst in vključite klic k akciji.

rsz_lap4

Zadnji del pa je oblikovanje forme za vpis podatkov, ki jo pravtako kreirate na nivoju oglasa ali pa jo že prej kreirate v lead ad knjižnjici, do katere dostopate preko nastavitev vašega javnega profila, znotraj “publishing tools” in “lead ad forms”.

> kreirajte in poimenujte formo

rsz_lap5

 

rsz_1lap6

> najprej nastavite “welcome screen” oziroma to micro FB pristajalno stran (določite tekst, sliko, gumb za potrditev na naslednji korak, …)

LA2

> nato nastavite kontaktno formo, preko katere se uporabniki “prijavijo” na vaš lead magent

LA14vstavite povezavo do splošnih pogojev, ki jih imate objavljene na vaši spletni strani

LA 3In že ste v akciji!

Enostavno, kajne?

Torej, kako boste vpeljali to čudovito funkcionalnost v vaše Facebook oglaševanje?

Ste dobili že kakšno idejo tekom branja vsebine?

Se vam je zdel prispevek, zanimiv in koristen še za koga, ki ga poznate? Ne prikrajšajte ga in delite to pomembno znanje tudi z vašimi prijatelji, sodelavci in sledilci na socialnih omrežjih.

 

‘Se beremo’ spet naslednji ponedeljek.

Pozdravček,

Maja

Povezane objave

Kako povezati FB oglase z nakupi v fizični trgovini Se ne poslužujete Facebook in Instagram oglasov, saj večino nakupov stranke opravijo pri vas v fizični trgovini oziroma zaključijo nakup / registracij...
Instagram občinstvo za remarketing kampanje Instagram uporabniki ekspandirajo s svetlobno hitrostjo in hkrati ekspandira tudi funkcionalnost in raznolikost uporabe tega kanala iz vidika oglaševa...
Strategija, ki bo izboljšala vaše Facebook oglase Dobrodošli v leto 2017 in s tem v novo serijo zapisov na strani Maja’s MARKETING LAB. Resnično sem pogrešala najine učne ponedeljke in pisanje zapi...
Anatomija Facebook oglasa, ki prinese odlične rezultate Ste zafrustrirani, ker vaši oglasi dosegajo vrtoglave stroške na klik, ne resonirajo z vašo ciljno skupino in potencialnimi kupci? Se vam zdi, da kark...

Komentarji