Facebook in Instagram postajata vse večji in vse bolj uporabljeni platformi za oglaševalce. Vse več podjetij se bori za svoj oglaševalski košček na socialnih omrežij, ki skupno štejeta 2,5 milijardi uporabnikov. To je več kot ⅓ svetovne populacije!

Instagram občinstvo raste eksponentno in 26.4.2017 so v zapisu na svojem blogu oznanili, da platformo uporablja že kar 700 milijonov uporabnikov in da so zadnjih 100 milijonov uporabnikov dobili le v zadnjih štirih mesecih.

Od kar je Facebook kupil in pod svoje okrilje vzel Instagram, pa platforma postaja vse bolj privlačna in dostopna tudi za oglaševalce.

Najbrž ste tudi sami sem in tja naleteli na kakšen oglas, ki je prestregel bogastvo organskih objav na tej slikoviti platformi.

V današnjem zapisu vam bom predstavila Instagram skozi oči oglaševalca in osvetlila priložnosti, ki jih zamujate, če še niste preizkusili tega kanala za doseganje vaših poslovnih in oglaševalskih ciljev.

Najprej pa bomo razjasnili nekaj osnov, če Instagrama še ne poznate tako dobro.

Uporabniki Instagrama ljubijo vse kar je lepo, barvno (ali belo), minimalistično, rustikalno, …

Tam boste našli čudovite fotografije:

_ ljubiteljev narave

_ kulinaričnih mojstrov

_ ambasadorjev zdravega načina življenja

_ zaljubljencev v notranji interier in toploto doma

_ modnih oboževalcev in lifestyle vplivnežev

_ športnih navdušencev in fitness gurujev

_ ‘mama blogerk’

 

Identiteta Instagram uporabnika je – veliko športa (poslika vsak svoj korak in trebušnjak), rad je lepo in barvno hrano, ljubi prijatelje in družino, po svetu hodi z idejo “Selfie first”, zaljubljen je v naravo, svojega psa, otroke, moža, rad modruje z uporabo življenjskih citatov, ki se ponavadi nahajajo poleg slike modne fotografije posnete pred veliki mestnimi vrati najnovejšega ‘out-fita’.

 

“Vauuu, kako lepo!” – To je klasičen odziv Instagram uporabnika, ko se s svojimi prstki sprehaja po življenjskih zapisih svojih prijateljev.

Imejte to v mislih, ko boste lansirali svojo prvo kampanjo tam. Prvi pogoj je, da je slika LEPA!

 

Bogastvo podatkov, ki si ga delita Facebook in Instagram olajša delo oglaševalcem.

Kar je najlepše je to, da sta Facebook in Instagram praktično eno – delita si ogromno bazo podatkov in vse informacije, ki jih zaupate Facebooku so razkrite tudi Instagramu. To nam olajša ciljanje naših ključnih potencialnih strank, saj s preciznim poznavanjem uporabnika Facebookov in Instagramov algoritem dosežeta najbolj prave in najbolj vroče kupce za vaš produkt/storitev.

Tudi če nimate Instagrama lahko oglašujete na njem.

Oglase za Instagram pravtako nastavljate znotraj oglaševalskega računa na Facebooku.

Oglašujete lahko kot Instagram profil (v kolikor imate poslovni profil vam priporočam to), ali pa kot Facebook profil. Praktično ne potrebujete niti ustvariti Instagram profila, če ga nimate zadošča le Facebook.

Če pa želite oglase povezati z Instagram profilom, sledite spodnjim navodilom.

? Na vašem Facebook profilu desno zgoraj kliknite na ‘settings’ oz. nastavitve

settings

 

? Na levem meniju poiščite zavihek ‘Instagram ads’

instaads

 

? Vpišite uporabniško ime in geslo Instagram profila
instaad1

 

Sedaj pa si poglejmo kakšne možnosti oglaševanja imate …

 

KLASIČNI INSTAGRAM OGLASI

 

Formati Facebook oglasa so video oglas, diaprojekcija (slideshow), caroseul in slika oglas.

Tekstovni del se določa le v polju tekst, oba ostala polja za vpis teksta sta tukaj nerelevantna.

 

  • Slika oglas

ag-instagram-ad-headspace

Klasika, ki je velikokrat super izbira.

Imejte v mislih, da so slike na Instagramu kvadratne dimenzije, zato jih je priporočljivo prilagoditi na ta format.

Uporabite slike 1200 x 1200 pixlov – enako velja za tip caroseul in slideshow oglas.

 

  • Video oglas

instagram-video-ad-objective

Video oglas za Instagram je lahko dolg največ 60 sekund, medtem ko na Facebooku lahko razlaglabljate celo uro, morate tukaj hitro preiti k bistvu.

Video naj ponazarja uporabo vašega produkta, pri tem pa ne pozabite na identiteto in odzive Instagram uporabnika.

  • Diaprojekcija oglas

To je praktično video, brez videa. 🙂

Na Facebook lahko naložite največ 10 slik s katerimi lahko ustvarite zabaven in nazoren oglas.

Prikažete lahko sestavine in končno kreacijo recepta, ki se nahaja v vaši kuharski knjigi, ki jo oglašujete.

Nazorno lahko pokažete preobrazbo oz. ‘make up tutorial’. Razkrijete lahko kaj vse se nahaja v paketku (‘bundlu’), ki ga promovirate.

 

  • Caroseul oglas

Caroseul oglas vam lahko služi za predstavitev poletne kolekcije oblačil, za vidike uporabe vašega produkta / storitve, …

S tem tipom oglasa lahko prikažete do 10 različnih slik, s kratkim opisom pod vsako sliko in s CTA gumbom.

instagram-ad-carousel-214_1-4-1024x350

 

INSTAGRAM STORY OGLAS

Vaš oglas se po novem lahko prikazuje tudi med Instagram zgodbami.

Za uporabo slike kot format oglasa nam Facebook priporoča uporabo dimenzije 1080 x 1920 pixlov.

Če boste uporabili video, ta ne sme biti daljši od 10 sekund in presegati 2.3 GB.

Slabost tovrstnega oglasa je, da lahko kampanjo optimizirate le za cilj dosega in ne uporabnika preko oglasa, ne morete usmeriti na svojo spletno stran oziroma na drugi korak.

Verjamem pa, da se bo tudi ta tip oglasa kmalu izpopolnil in bomo oglaševalci imeli več možnosti za dosego ciljev konverzije.

 

Za sedaj vam priporočam uporabo Instagram story oglasov le v kampanjah, kjer želite dvigniti raven prepoznavnosti vaše blagovne znamke, opozoriti nase, mogoče naznaniti prihajajoči produkt, demonstrirati uporabo obstoječega ipd.

 

Kako naredimo Instagram story oglas?

? Na prvem koraku lansiramo kampanjo s ciljem ‘Reach’

rsz_instastory

 

?  Na drugem koraku – na nivoju ‘ad-seta’ izberemo placement

Instastroy1

instastoryplacement

Instagram je mobilno socialno omrežje, torej izberemo le mobilne naprave in obkljukamo prikaz v ‘Instagram story’, kot prikazuje zgornja slika.

 

?  Na tretjem koraku izberemo optimizacijski tip ‘reach’ ali pa ‘impressions’

Opti_insta

Razlika med prvo in drugo opcijo je, da vam optimizacija za ‘reach’ zagotavlja, da bo oglas dosegel čimvečje število ljudi, ‘impressions’ pa vam zagotavlja, da bo oglas prikazan čimvečkrat (tudi istim uporabnikom). Nevarnost druge izbire je, da postanete nadležni s svojim oglasom in, da uporabniki vaš oglas enostavno ignorirajo.

 

?  Na četrtem koraku izberemo format oglasa

rsz_1format

 

instaslika

Tukaj lahko izbiramo lahko samo med sliko in videjem.

Dodati ne moremo prav nič teksta, tako da vaše glavno sporočilo napišite že na sliko, oziroma ga umestite v video.

 

INSTAGRAM LEAD AD OGLASI

Če še ne veste, kaj so Lead Ad oglasi, si lahko preberete zapis na to temu TUKAJ.

Do pred kratkim so bili tovrstni oglasi dostopni le na Facebooku, nedavno pa so odprli meje tudi na planet Instagram.

Lead AD oglasi so super pristop k grajenju email baze, brez da bi uporabnika preusmerili na vašo spletno stran.

Hitro osvežimo postopek kreiranja ‘Lead AD’ oglasov.

? Na prvem koraku izberemo cilj ‘Lead generation’

LGinstagram

 

? Sprejmite splošne pogoje za uporabo ‘Lead AD’ oglasov

Če še niste potrdili splošnih pogojev za uporabo Lead AD oglasov, se vam bo namesto spodnje slike na prvem koraku ‘ad-seta’ prikazovalo opozorilo, da morate prvo sprejeti pogoje.

pogoji

 

? Izberite ‘placement’ Instagram feed

Insta feed

 

 ?Na nivoju oglasa izberite format

instagram-ads

 

 ?Izberite formo iz knjižnice

lead ad forma

 

Voilà! Vaši Instagram oglasi so pripravljeni, da ugledajo svet.

 

Tako, sedaj pa ste na vrsti vi. V komentar spodaj zapišite, kako se vam je zdel današnji zapis in ali že uporabljate Instagram platformo za oglaševanje vašega produkta in storitve. Če še ne, kako boste pričeli in kakšna je vaša ideja za kampanjo?

Se vam je zdela objava koristna in nujna še za koga. Naredite mu uslugo in delite ta zapis z njim.

 

Hvala za pozornost in ‘se bereva’ spet naslednji ponedeljek.

 

Pozdravček,

Maja

Povezane objave

Kako narediti vašo konkurenco nepomembno? Vas zanima kako prehiteti in premagati konkurenco? Prvo pravilo je, da z njimi ne tekmujete. V prejšnjem zapisu na Maja’s MARKETING LAB strani sem ...
Instagram občinstvo za remarketing kampanje Instagram uporabniki ekspandirajo s svetlobno hitrostjo in hkrati ekspandira tudi funkcionalnost in raznolikost uporabe tega kanala iz vidika oglaševa...
Promocijski koledar, ki bo uresničil vašo vizijo (brezplačni akcijski plan) Vsako podjetje ima vizijo. Vi imate vizijo. Ali je to postati številka 1 v segmentu X, širiti podjetje na ameriški trg, rešiti X problem? Dejansko ...
Glavni krivec zakaj vaše Facebook objave nimajo dosega Ste obupani, ker vaši Facebook posti ne dosegajo večjega števila vaših sledilcev? Všečke pridobivate s polžjo hitrostjo in ste že večkrat skoraj obupa...

Komentarji