Marketingarji se vsak dan borimo, da pripeljemo zadostno količino in relevanco prometa na naše pristajalne spletne strani, kjer lahko uporabniki kupijo naše super izdelke in storitve. Uporabniki prihajajo iz vseh mogočih kanalov, kot so email kanal, social platforme (Facebook, Instagram, Linkedin, …), spletni brskalniki, celo vlagamo v SEO in oglašujemo na raznih oglaševalskih platformah (Facebook, Adwords, …)

Koliko časa pa se posvetimo dejanski optimizaciji vsebine, ponudbe, ki jo uporabniki najdejo na naših pristajalnih spletnih straneh, pa je drugo vprašanje.

Dostikrat naletim na vprašanja: “Kako, da pri taki količini spletnega prometa nič ne prodamo?”, “Od vsega vložka v oglaševanje, nismo naredili niti ene prodaje!”.

Če se lahko poistovetite s tovrstnimi težavami in izzivi, ostanite z mano naslednjih nekaj minutk.

Predstavila vam bom 7 elementov odlične ponudbe, ki opravljajo delo izkušenega prodajalca in zagotavljajo, da uporabniki, ki pridejo do spletne strani konvertirajo v zadovoljne kupce.

Najprej pa nekaj razčistimo …

Enostavno vam ne morem dati neke ultimativne formule oziroma predloge, ki bo delovala za vse. Vsaka ponudba ima svoje posebnosti in vsebina, ki jo bo vaša spletna stran vsebovala variira na podlagi tega, kaj stranki nudite.

Če želite spodbuditi prijave na 2-dnevno delavnico o obvladovanju stresa boste to predstavili na čisto drugačen način kot, če boste prodajali nek najnovejši tehnološki gadget za merjenje kakovosti spanca.

Me razumete?

Ampak čisto vsaka ponudba pa preprosto mora vsebovati naslednjih 7 elementov.

 

#1 Headline, ki zgrabi pozornost

Od prvih nekaj besed, ki jih uporabnik “zaužije” na vaši spletni strani je odvisna usoda vajinega odnosa. Glavni naslov strani, ki se nahaja čisto na vrhu, oziroma v prvem vidnem polju naj izraža benefit, ki ga vaša ponudba prinaša, problem, s katerim se vaša stranka sooča, šokantno dejstvo ali pa radovednost, ki spodubudi zanimanje za branje naprej …

Kateri emocialnini vzgib boste uporabili za to, da bo uporabnik ostal z vami, je odvisno od strukture vsebine, ki sledi v nadaljevanju.

 

#2 Benefiti oz. koristi + lastnosti oz. karakteristike

Vsi radi govorimo o sebi, svojih super produktih in storitvah, vendar žalostno, a realno dejstvo je, da je strankam za to povsem vseeno.

Ves čas se v njihovih glavah vrti vprašanje:”Kaj imam jaz od tega?”

In s tem zavedanjem se morate lotiti pisanja vaših vsebin, snemanja videjev ipd.

Tehnični opis, funkcionalnosti, vidiki uporabe – vse to je pomembno.

Ampak na lestvici pomembnosti vaše stranke, je pred tem to, kakšne koristi bo imela pri uporabi vašega produkta / storitve.

Lahko naštejete, kaj so najverjetnejši končni rezultati, ki jih lahko pričakuje.

Opišite probleme, ki jih lahko z uporabo vaših produktov / storitev lahko reši.

Jasno in specifično opredelite stanje sedaj in stanje po uporabi vašega produkta / storitve.+

Vse to lahko ponazorite z vsebino v obliki teksta ali videjev, to sploh ni vprašanje – video je veliko bolj prepričljiva oblika vsebine.

Kot sem omenila, pa so pomembne tudi funkcionalnosti, tehnične lastnosti, vidiki uporabe produkta. Tukaj lahko uporabite primerjalno analizo z ostalimi konkurenčnimi ponudbami in to ponazorite v tabeli.

Več kot dobrodošli so tudi video “tutoriali” – v primeru, da prodajate produkt / storitev, ki je namenjena večim ciljnim skupinam in ima več benefitov in vidikov uporabe.

 

#3 Slike, ki povejo zgodbo

Slika pove 1000 besed in dokazano je, da možgani procesirajo slike 60,000x hitreje kot tekst. Uporabite velike, kakovostne slike, ponazorite vaš vidikov uporabe ( o tem sem pisala tudi na prejšnji točki) in naredite vašo stran tudi vizualno privlačno in zgovorno.

Slike naj demonstrirajo kaj je vaš produkt / storitev in kakšne benefite prinaša.

 

#4 ‘Booster’ avtoritete

Ko ljudje ne poznajo vašega produtka in storitve so skeptični in vam ne zaupajo.

Lahko uporabite nešteto superlativov in naštejete neskončne koristi, vendar vseeno je velika verjetnost, da vam ljudje ne bodo verjeli.

Vsaka reklama za šampon obljublja, da bodo lasje po tretmaju bolj sijoči in voljni – pa vseeno se vedno znova soočimo z kruto realnostjo. Naši lasje so še vedno ščetinasti in brez leska.

Ko prodajate ‘znan izdelek’, tudi če je zares učinkovit, boste najprej morali počistiti nesnago, ki jo je pred vami ustvarila konkurenca.

 

In ker ljudje zaupamo ljudem, inštitucijam, strokovnim poklicom, znanosti – je tukaj bistveno, da izpostavite vse kar skrivate v rokavu.

Kaj je lahko ‘booster’ avtoritete?

  • vključite objave in mnenja v medijih
  • vključite raziskave in študije
  • vključite mnenje in izkušnje znanih oseb, ki jih vaša idealna stranka smatra za zaupanja vredne oz. se zgleduje po njih
  • Izpostavite certifikate, posebna priznanja, nazive, reference ipd.
  • vključite priporočilo avtoritet na tem področju (recimo zdravnik, ki priporoča neko prehransko dopolnilo, frizer, ki priporoča vaš šampon, …)

 

#5 Social proof

Kar o vas pravijo drugi in kakšne izkušnje imajo z vami in vašimi produkti in storitvami je odločilno, da se bralec na tisti strani ekrana odloči za nakup.

Ljudje se zgledujemo po drugih in se odločamo za nakupe po priporočilih ljudi, ki jim zaupamo, se po njih zgledujemo in se z njimi lahko poistovetimo.

Ali boste šli h kozmetičarki zato, ker vam je najboljša prijateljica zaupala, da ji je pomagala odpraviti prav to isto težavo, s katero se vi spopadate sedaj ali zato, ker ste videli reklamo v reviji Elle?

Odvisno od oglasa, ampak mislim, da je odgovor jasen.

 

Priporočila, mnenja, ocene produkta in zgodbe vaših zadovoljnih strank širijo prepoznavnost vašega podjetja in dvigajo prodajno krivuljo v vašem prodajnem grafu.

 

Kot social proof lahko uporabite izjave zadovoljnih strank, poglobljene zgodbe, slike “prej -potem”, študije primera (case study), …

Več o tem, kako zasnovati odlične izjave zadovoljnih strank in kako jih pridobiti, si preberite v TEM ZAPISU>>>

 

#6 CTA (klic k akciji)

Ne prepuščajte stvari naključju.

Večkrat in na različne načine vključite CTA – klic k akciji in tako poskrbite, da bo strankam točno jasno kaj od njih želite. Ne boste verjeli, da to ni samoumevno.

 

Poleg CTA vključite ekskluzivnost in urgentnost.

Kot odličen pospeševalec prodaje deluje “countdown”, ki odšteva dneve, ure in minute do izteka vaše odlične ponudbe.

Odlično deluje tudi malce strahu, da je na voljo samo omejeno število produktov po tej ceni, ali pa s tem darilom / bonusom itd.

Prav tako lahko pristopite z “early-bird” cenami – ali ugodnejšo ceno do X datuma, v primeru prijav na raznorazne evente, delavnice in tečaje …

 

#7 Garancija na zadovoljstvo

Že v prejšnjem tednu sem pisala o pospeševalcu št. 1 pri prodaji in celoten zapis si lahko preberete TUKAJ.

 

Ko se stranka odloča za nakup vašega produkta ali storitve mora v to investirati svoj čas, energijo, denar, morda celo spremeniti navade, življenjski stil, opraviti dodatno delo itd.

Toliko tveganja na njenih ramenih.

Kaj pa je vaše tveganje v tem primeru?

Nikakršno – torej ste pripravljeni stopiti korak nasproti, olajšati odločitev za nakup, pospešiti prodajo in prevzeti kanček tveganja na svoja pleča?

Garancija na zadovoljstvo, vračilo kupnine, menjava ali še bolj drzne oblike garancij, bodo drastično dvignile stopnjo konverzije na vaših pristajalnih spletnih straneh.

 

Sedaj pa ste na vrsti vi.

V komentar spodaj zapišite, katerega od teh 7 elementov že uporabljate in katerega boste na novo vključili. Ste morda pri umestitvi določenih elementov opazili izboljšanje rezultatov?

 

Se vam je zdela objava koristna in nujna še za koga?

Naredite mu uslugo in delite ta zapis z njim.

 

Hvala za pozornost in ‘se bereva’ spet naslednji ponedeljek.

 

Pozdravček,

Maja

Povezane objave

6 faktorjev, ki določa ali bo vaša vsebina pristala v košu ali na mizi Kaj povezuje vas in vaše kupce? Vsebina v vseh oblikah. Naj bo to televizijska reklama, blog post, video, webinar, akcijski vodič. Oblika ni pomemb...
6 najpogostejših napak pri vaši prodajni vsebini Ste se znašli v vlogi pisanja prodajnih vsebin in ne veste kako se lotiti procesa? Ali pa je to vaša stalna zadolžitev, vendar rezultati, ki jih doseg...
14 formul za ‘ubijalski’ email naslov Email marketing je najbolj donosno digitalno komuniciranje z vašimi potencialnimi kupci. V emailu sta samo vi in bralec. Ko bralec odpre sporočilo, va...
3 najpogostejše napake ‘LEAD GEN’ kampanj Danes se bomo posvetili najbolj pomembni temi spletnega marketinga - ‘lead generation’ kampanjam, oziroma kampanjam grajenja email baze. Email baza...

Komentarji