Ko pride do prodajnega pogovora, ki v obliki vsebine na vaši spletni strani, oglasu, emailu, FB videu – prepričuje vašo potencialno stranko k nakupu se vmes pojavlja kup dvomov, pomislekov in preprek, ki odvračajo od želenega cilja, ki ga želite doseči.

Dvomi, v glavah vaših potencialnih strank glasno donijo in govorijo: »Ali bo to res rešilo moj problem?«, »Toliko podobnih zadev sem že poizkusila, pa nič ni delovalo.«, »Ali lahko zaupam temu podjetju?« »Kaj, če mi zadeva ne bo všeč?« »Bo to res prineslo obljubljene rezultate?« »Bom to res uporabljal?« »Je to vredno svojega denarja?«

Poleg enkratne ponudbe, preciznega ciljanja, lepega dizajna in odlično napisanega prodajnega teksta lahko uporabite orožje št. 1 v prodaji in to je garancija na zadovoljstvo.

Pomislite …

Ko se stranka odloča za nakup vašega produkta ali storitve mora v to investirati svoj čas, energijo, denar, morda celo spremeniti navade, življenjski stil, opraviti dodatno delo itd.

Toliko tveganja na njenih ramenih.

Kaj pa je vaše tveganje v tem primeru?

Nikakršno – torej ste pripravljeni stopiti korak nasproti, olajšati odločitev za nakup, pospešiti prodajo in prevzeti kanček tveganja na svoja pleča?

V nadaljevanju vam bom zaupala 7 načinov garancij na zadovoljstvo, ki jih lahko uporabite pri prodaji vaših produktov, storitev, programov, tečajev itd.

 

Še prej pa nekaj razjasniva.

Če slučajno mislite, da bodo to vaše stranke izkoriščale, da boste vi na izgubi in bo vaša prodaja izvenela, razmislite še enkrat.

Sama namreč nudim garancijo na zadovoljstvo od nakupu vsega – spletnega tečaja, digitalnih zapiskov in tega se bom posluževala tudi v prihodnosti, saj enostavno zaupam v svoje delo, produkte in na drugi strani ne želim imeti nezadovoljnih strank. Povsem spoštujem odločitev, mnenje posameznika in brez besed vrnem denar.

O tem tudi odkrito govorim.

In kaj mislite, koliko zahtevkov za vračilo sem do sedaj imela?

Od blizu 500 prodanih tečajev, sem manj kot 10 vrnila denar.

Pa vse do 10 -15% vračil bi bilo okej.

 

Če boste zaradi garancije na zadovoljsto prodali za 50% več in pri tem imeli 10% zahtevkov za vračila – se vam to splača, kajne?

 

»Garancijo na zadovoljstvo lahko vmestite na vašo prodajno spletno stran, jo ponovno izpostavite v nakupnem procesu (v košarici in pri zaključevanju naročila), uporabite kot pristop k email kampanji, prepričate v remrketing kampanjah na Facebooku ali drugih oglaševalskih platformah itd.

Nekatere bolj drzne poteze lahko uporabite le v določenih kampanjah in jih ne izpostavljate prav na vseh kanalih.»

Kakšne oblike garancije lahko uporabite kot pospeševalce prodaje?

 

#1 NAČIN: Klasična garancija »vračilo denarja v x obdobju«

Najbolj klasičen in največkrat uporabljen način uporabe garancije je garancija na zadovoljstvo ob nakupu in jamstvo vračila vplačanega zneska produkta v omejenem obdobju.

Tega uporabniki percepirajo že kot pravico – vsi veliki spletni trgovici (Amazon, Asos, …) to omogočajo in zakonsko jih v Sloveniji ščiti tudi 14-dnevna pravica do vračila izdelkov.

 

Primer uporabe v registracijskem (nakupnem) procesu:

canva-photo-editor (52)

 

#2 NAČIN: Dvojna garancija »2 kratno vračilo denarja v x obdobju«

Ker močno verjamemo v delovanje našega produkta / storitve vam to garantiramo z vračilom denarja. In ne samo to – če s storitvijo / produktom ne boste zadovoljni vam mi povrnemo dvojno ceno, ki ste jo vi plačali za naš produkt / storitev.

 

Primer uporabe v Facebook oglaševalski kampanji:

rsz_guarantee2

 

#3 NAČIN: Konkurenčna garancija »če produkt ne deluje, vam plačamo konkurenčnega«

 

Nekateri trgovci uporabljajo tega za pozicioniranje najcenejše ponude.

V Big Bangu so do pred kratkim (ne vem če je to še vedno aktualno) delovali na način, če najdeš kje cenejši aparat, ti oni znižajo ceno.

Vendar tukaj gremo še korak naprej.

Ne garantiramo samo najnižje cene, temveč kvaliteto, delovanje, okus, …

Primer uporabe:

Garantiramo vam, da so naše omega 3 kapsule najkvalitetnejša izbira v Sloveniji. Če najdete kje boljše vam vrnemo denar in vas založimo s konkurenčnimi.

 

#4 NAČIN: Garancija rezultatov v zameno za vloženi trud 

 

Če ste prepričani v delovanje vašega produkta ali storitve v določenem protokolu, kateremu mora stranka slediti, potem lahko to garancijo na zadovoljstvo pogojite tudi s tem.

Primeri uporabe:

Ali vam vaš osebni trener garantira rezultate? Mi vam jih.

V treh mesecih vam garanitramo preobrazbo, ki so jo želite vi in ki vam jo mi lahko obljubimo.

Vse kar boste morali storiti je, da se 3x tedensko trenirali z nami in vodili dnevnik prehrane.

Če v tem času ne boste dosegli želenih rezultatov vam povrnemo vaš denar v celoti + plačamo za vloženi čas.

 

#5 NAČIN: Garancija za VEDNO

Nekatera podjetja nam za določene produkte garantirajo življenjsko uporabo.

Se vam to zdi neverjetno?

Poglejte primer nožev CUTCO, ki vam določene zadeve garantirajo za vedno.

Svojim gospodinjskim uporabnikom nožev garantirajo doživljenjsko uporabo.

Garancija pa ima kar nekaj določil, logično.

V 15 dnevih lahko nož brez pojasnila vrnete in vam v celoti povrnejo denar.

Po tem obdobju vam garantirajo uporabo in ostrino (pri tem, da morate ostrino ohranjati  – in nože brustiti in negovati redno). Če z nožen ne bi bili zadovoljni po 15 dneh, vam ga tudi zamenjajo in nadomestijo z drugim, pravtako vam v primeru uničenja zaradi vaše lastne krivde nudijo drugi nož po polovični ceni.

Poglejte si primer vzet iz njihove spletne strani spodaj.

rsz_screencapture-cutco-customer-guarantee-jsp-1497346264985

#6 NAČIN – Garancija »preizkusi zdaj in plačaj kasneje«

 

Za vse spletne produkte, naročnine (subscription), lahko pa tudi na fizične produkte ali storitve.

Na spodnjem primeru lahko vidite kampanjo podjetje Thync, ki so svojim strankam za 1$ ponudili 30-mesečno testno obdobje.

rsz_thync

V kolikor v tem roku ne bi bili zadovoljni, lahko produkt vrnejo nazaj, sicer se avtomatsko obračuna znesek redne vrednosti produkta.

Seveda to lahko storite samo v primeru, da imate plačilni sistem omejen na Paypal in kreditne kartice, saj je bistveno preveč tveganja v primeru plačevanja po bančnem nakazilu.

 

 

#7 NAČIN – Garancija za »točnost ali pa plačamo mi«

Najbrž ste že slišali za slavno udarno obljubo velike pizza franšize Domino’s Pizza.

“You get fresh, hot pizza delivered to your door in 30 minutes or less — or it’s free.”

Ali pa za izjavo letalske družbe Wizzair, ki vam garantira, da bo vaš let token oziroma zamuda ne bo daljša kot 1 uro – v nasprotnem primeru vam izdajo dobropis v vrednosti 100€.

Kako lahko to obljubo izpostavite vi v vašem poslu?

Veste pri katerih dejavnostih ljudje ne tolerirajo čakalnih vrst in kje bi jih tovrstna garancija prepričala v sodelovanje z vami?

Zagotovo so to vse storitve na katere se naročimo, pa še vseeno čakamo …

Frizerji, kozmetiki, taksisti, zobozdravniki, zdravniki, …

Morda lahko garantirate, da stranke prejmejo paket v X številu dni.

 

 

Torej ste dobili kakšno idejo, kako lahko ustvarite svojega unikatnega pospeševalca prodaje in prepričate vaše potencialne stranke v nakup?

 

Zapišite vaše mnenje, vprašanja in komentarja spodaj.

 

Se vam je zdela objava koristna in nujna še za koga?

Naredite mu uslugo in delite ta zapis z njim.

 

Hvala za pozornost in »se bereva« spet naslednji ponedeljek.

 

Pozdravček,

Maja

 

 

Povezane objave

Facebook oglasi za lokalno podjetje Da lahko Facebook oglase uporabite tudi za vaš lokalni posel je jasno. Ni potrebno imeti spletne trgovine ali spletnega posla, da lahko uspešno oglašu...
Stran, ki proda največ in bi jo moralo imeti vsako spletno podjetje Ste že slišali za ‘sales page’? Kaj pa prodajno stran? Landing page? Pristajalno stran? Vse to so izrazi za edinstveno spletno stran, kjer vi oprav...
Pristop za generiranje email baze Ste že zasledili objave prijateljev na Facebooku, ki govorijo o tem kateri zvezdnik so, katera žival jih najbolj opisuje, katera je njihova top lastno...
Prodajni članki, ki na prvi pogled ne prodajajo (in kako jih napisati) Ali ste že kdaj naleteli na članek (oglas), za katerega ni bilo moč oceniti, da gre dejansko za oglas? Ali ste kdaj že pisali takšen oglas, ali se boj...

Komentarji

Splošni pogoji

Spletni tečaj Facebook oglasi - AVTOPILOT VAŠE PRODAJE

x
Obvladujte vaše FB kampanje kot profesionalec!
  • Ključni elementi uspeha
  • Nastavitev in spremljanje KPI-jev
  • Strategija FB oglaševanja
  • Kako postaviti kampanjo od začetka do konca